Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Gentile par sa fie Hepco&Becker "Junior Flash" (10024543 pe Louis varianta de 30l), Journey arata altfel (10024400).

Ce a trebuit sa modifici la suport?

Vad ca se gasesc o gramada de alte combinatii de suporturi si genti pe Louis.

Problema e ca DL650 are fundul asimetric din cauza tobei, asa ca majoritatea gentilor arata aiurea - ori ies prea mult in dreapta, ori ramane o mare gaura intre motocicleta si suportul din stanga, iar latimea totala e cat un SUV. Multe par sa incurce si picioarele pasagerului.

Uff... greu.

 

O sa dau comanda la Suzuki, sper sa ajunga la timp. Daca nu, iti fac o oferta. :D

 

 

Ai dreptate se numesc Junior.Am modificat suportul sa-mi vina un pic mai aproape de motocicleta si mai jos asa ca una e mai aproape si una mai departata daca le lasam cum era original cea din stanga era prea mult in exterior plus ca am pus pt stabilitate inca o bara in partea din spate.Intradevar cele de la suzuki sunt cele mai potrivite dar mie nu imi plac pt ca trebuie sa schimbi si suportul pt topcase,asa ca si topcase-ul trebuie cumparat iar cand nu ai montate gentile arata urat(eu aveam un topcase Givi cumparat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate se numesc Junior.Am modificat suportul sa-mi vina un pic mai aproape de motocicleta si mai jos asa ca una e mai aproape si una mai departata daca le lasam cum era original cea din stanga era prea mult in exterior plus ca am pus pt stabilitate inca o bara in partea din spate.Intradevar cele de la suzuki sunt cele mai potrivite dar mie nu imi plac pt ca trebuie sa schimbi si suportul pt topcase,asa ca si topcase-ul trebuie cumparat iar cand nu ai montate gentile arata urat(eu aveam un topcase Givi cumparat).

Eu oricum am topcase-ul Suzuki, cu tot cu suportul ala care arata de parca ar fi fost facut la atelierul din spatele blocului, spre deosebire de suportul de bagaje original care arata chiar bine.

Pe de alta parte, nu mi se pare ca arata chiar asa rau suporturile de genti laterale (astea-s niste poze gasite pe net):

post-6232-1220611687_thumb.jpg

post-6232-1220611677_thumb.jpg

 

Oricum, nu m-am hotarat inca. Vad ca dealerii Suzuki din Bucuresti :D nu se inghesuie sa-mi ia banii, asa ca s-ar putea sa-mi iau niste genti textile si un tankbag mai mare.

Are cineva genti textile pe DL650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai deja suportul de topcase original nu cred ca are rost sa iei decat suporti si genti de la suzuki..Cat e pretul la gentile originale cu suporti cu tot la suzuki?

Genti textile nu iti recomand,nu stau fix pe motor si nu sunt impermeabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai deja suportul de topcase original nu cred ca are rost sa iei decat suporti si genti de la suzuki..Cat e pretul la gentile originale cu suporti cu tot la suzuki?
In Germania sau Ungaria, in jur de 500E daca vad eu bine.

In Romania, 670. De banii astia trimit bagajele prin DHL la destinatie, de cateva ori.

 

Genti textile nu iti recomand,nu stau fix pe motor si nu sunt impermeabile.

Stiu, stiu... dar sunt 100E sau mai putin, si au huse oarecum impermeabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari, mai ales pentru cei cu dl-1000:

- A reglat pana acum cineva clapetele de acceleratie, este un lucru complicat sau il poate face orice reprezentanta?

- Diferente notabile, impresii befor, after?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari, mai ales pentru cei cu dl-1000:

- A reglat pana acum cineva clapetele de acceleratie, este un lucru complicat sau il poate face orice reprezentanta?

- Diferente notabile, impresii befor, after?

 

 

Nu am 1000 dar la 650-ul meu le-am reglat la 20.000 km si singura diferenta este ca merge in ralanti mai rotund.

Nu este complicat deloc daca ai vacumetre poti sa o faci si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama desi am un sv 650 k6,motorul de pe dl 650...in legatura cu clapetele de acceleratie....la mine in carte scrie ca se regleaza la 12 mii km...pt dl se fac la 20 mii sau nu te-ai luat dupa manual cand ai facut operatia?

 

eu am vb cu mecanicul si mi-a spus ca nu are rost sa le reglez la 12mii ca e prea devreme,si ca nu are rost sa-mi ia niste bani in plus..acum nu stiu ce sa fac....se poate intampla ceva grav asupra motorului daca reglarea nu se face la timp?

ms anticipat...si in viitor sper sa ne vedem pe un dl 1000..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As face eu dar la mecanica.....sunt paralele precum calea ferata. O sa ma duc la Motor Team.

In carte scrie la 24000...acum am vreo 28000 :D Nu prea a fost timp s-o duc la consult, a stat mai mult pe drumuri.

Vreau sa-i verifice si jocul la tacheti.....o fi complicat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama desi am un sv 650 k6,motorul de pe dl 650...in legatura cu clapetele de acceleratie....la mine in carte scrie ca se regleaza la 12 mii km...pt dl se fac la 20 mii sau nu te-ai luat dupa manual cand ai facut operatia?

 

eu am vb cu mecanicul si mi-a spus ca nu are rost sa le reglez la 12mii ca e prea devreme,si ca nu are rost sa-mi ia niste bani in plus..acum nu stiu ce sa fac....se poate intampla ceva grav asupra motorului daca reglarea nu se face la timp?

ms anticipat...si in viitor sper sa ne vedem pe un dl 1000..... :D

 

Nu cred ca e nicio problema ca nu le verifici la 12.000 km important este sa le reglezi la 24.000 km cand faci jocul la supape,eu am un prieten mecanic si

am facut opertia din curiozitate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile par sa fie Hepco&Becker "Junior Flash" (10024543 pe Louis varianta de 30l), Journey arata altfel (10024400).

Ce a trebuit sa modifici la suport?

Vad ca se gasesc o gramada de alte combinatii de suporturi si genti pe Louis.

Problema e ca DL650 are fundul asimetric din cauza tobei, asa ca majoritatea gentilor arata aiurea - ori ies prea mult in dreapta, ori ramane o mare gaura intre motocicleta si suportul din stanga, iar latimea totala e cat un SUV. Multe par sa incurce si picioarele pasagerului.

Uff... greu.

 

O sa dau comanda la Suzuki, sper sa ajunga la timp. Daca nu, iti fac o oferta. :D

 

Hmm, pe forumuri straine gentile OEM Suzuki sunt hulite de mai toata lumea:

http://11109.rapidforum.com/topic=108771403021

 

Eu unul am un Givi V46 ca topcase care mi se pare foarte bun iar daca ar fi sa am nevoie si de genti laterale as opta pentru ceva din aluminuu, macar sa am certitudinea ca daca ma imprastii cu ea gentile n-or sa aiba nimic si o sa protejeze si motocicleta in sine.

 

Din pacate preturile la genti din aluminiu sunt cam prohibitive:

http://www.touratech.com/shops/001/product...d8f2adb07a11f09

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spd:"valve clearance"=jocul supapelor?

 

nu stiu sigur daca asta e traducerea corecta...

 

 

 

Da asta este :D

 

Hmm, pe forumuri straine gentile OEM Suzuki sunt hulite de mai toata lumea:

http://11109.rapidforum.com/topic=108771403021

 

Eu unul am un Givi V46 ca topcase care mi se pare foarte bun iar daca ar fi sa am nevoie si de genti laterale as opta pentru ceva din aluminuu, macar sa am certitudinea ca daca ma imprastii cu ea gentile n-or sa aiba nimic si o sa protejeze si motocicleta in sine.

 

Din pacate preturile la genti din aluminiu sunt cam prohibitive:

http://www.touratech.com/shops/001/product...d8f2adb07a11f09

 

 

Nici eu nu sunt foarte incantat de gentile originale dar in cazul lui @atw e cel mai indicat originalul pt ca are deja topcase

de la Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pe forumuri straine gentile OEM Suzuki sunt hulite de mai toata lumea:

http://11109.rapidforum.com/topic=108771403021

 

Eu unul am un Givi V46 ca topcase care mi se pare foarte bun iar daca ar fi sa am nevoie si de genti laterale as opta pentru ceva din aluminuu, macar sa am certitudinea ca daca ma imprastii cu ea gentile n-or sa aiba nimic si o sa protejeze si motocicleta in sine.

Da, stiu topicul ala.

Pana la urma omul s-a mai impacat cu gentile Suzuki dupa ce a dat suporturile la vopsit. Si oricum ii luase aproape doi ani sa se supere pe ele.

Sunt de acord cu aproape tot ce scrie el acolo, dar sunt convins ca orice genti mi-as lua, tot le-as gasi o gramada de puncte slabe.

Eu am luat topcase-ul original pe gratis, impreuna cu toate celelalte accesorii. Altfel mi-as fi luat tot un Givi.

Nu sunt 100% multumit de el, sta prea in fata, ocupa din locul de pasager si nici macar nu pot sa deschid saua fara sa-l dau jos. Capacul e un pic cam fragil.

Pe de alta parte, e foarte mare (48l) si incap incredibil de multe chestii in el.

Zilele trecute am facut o extensie pt suport si l-am mutat 7cm mai in spate, acum e loc destul pt pasager. Mai trebuie doar sa montez un bec de frana suplimentar pt ca ala de pe motor e cam ascuns acum.

 

Gentile originale au avantajul ca stau destul de in spate si par croite in asa fel incat sa nu deranjeze picioarele pasagerului. Cand ai de facut 3000km cu nevasta in spate, asta devine prioritatea nr. 1 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!

Sunt foarte aproape de revizia de 12000Km si ma intreb daca este bine sa-i pun tot ulei motul 300v. Istoria a fost Motul 7100 pana la 6000Km apoi Motul 300V cu care este cert ca se simte mai bine cutia de viteze (nu mai este asa zgomotoasa). Am inteles ca acest ulei (motul300V) este folosit pentu motoare de mare turatie, gen GSXR.

Acum intrebarea: are ceva daca pun acelasi tip de ulei? este posibil sa nu realizeze ungerea daca este folosit in cea mai mare parte sub 6000 rot/min?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: Pun si eu intrebari tampite ca habar nu am cum sta treaba cu uleiul

P.S: 3 ani pentru CZ am cumparat numai STIHL :)

Parte hazlie e ca de fapt nimeni nu stie exact cum "sta treaba" cu uleiul, de asta si apar zeci de topicuri interminabile despre uleiuri pe toate forumurile de motoare si masini! :unsure:

Pune un ulei "de firma" cu vascozitatea corecta, schimba-l la timp si cu asta basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosetand pe net am dat peste site-ul asta

 

http://www.mikeschinkel.com/motorcycles/vstrom/

 

M-am gandit ca poate e interesant pentru voi.Sunt o groaza de review-uri precum si ceva manuale.

In caz ca s-a mai postat....asta e il aveti de 2 ori :scratch:

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosetand pe net am dat peste site-ul asta

 

http://www.mikeschinkel.com/motorcycles/vstrom/

 

M-am gandit ca poate e interesant pentru voi.Sunt o groaza de review-uri precum si ceva manuale.

In caz ca s-a mai postat....asta e il aveti de 2 ori :laugh:

Toate bune!

Eu il stiam, dar nu cred ca a mai fost postat aici. Multumim.

Si tie insanatosire grabnica, am aflat de la un amic comun de peripetiile voastre prin Europa si de incidentul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stromeri,

Ieri mi-am luat "galbioara" de la Motor Team, bucurie mare de la prima cheie!

Nesansa a fost sa vin pe moto de la Buc la Gl pe vremea care a fost ieri, respectiv vant si ploaie. "Capra" e marfa, domestica, am avut senzatia cand m-am urcat pe ea, ca parca am m-ai incalecat-o de tzshpe mii de ori si inainte. Pacat ca nu pot sa-i dau mai mult de 5k ture, nu ca as vrea viteza dar parca sunt prea scurte trecerile intre rapoarte acum cand e "limitata" la 5k.

Pun si poze, sa-mi parvina intai ca mi le-a facut un prieten din Buc in trafic.

Am reusit sa fac 380 km!

 

OFF TOPIC: dupa ce am iesit de pe A2 la intrarea in Slobozia masina militiei a intors dupa mine de pe sens opus, m-a depasit si apoi m-a oprit, urmand un dialog care m-a convins ca militienii isi fac injectie in cap cu ceva pentru stimularea neuronului?

-Unde mergeti?

-Conteaza?

-DA!

-Ok, la Galati...

-Trebuie sa va opriti!

-De ce?

-Nu aveti voie sa circulati pe ploaie!!!

La un asemenea raspuns am inceput sa rad ca dementul, mi-am facut cruce si am plecat mai departe.

Sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari, intr-adevar mi-au trebuit 2 ani sa ma hotarasc s-o iau, dar nu-mi pare rau deloc, e exact ce mi-am dorit.

 

LE:Din graba am folosit un semn de punctuatie care nu-si avea rostul dupa "neuronului". Scuze! :bounce:

Editat de iraque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut ocazia sa probez pt prima oara manerele incalzite ("originale" Suzuki).

Ce sa zic, avand in vedere ca le-am luat pe gratis, sunt ok. :bounce:

Altfel, sa nu faceti greseala sa dati aproape 300 de euro, cat costa la reprezentanta.

 

Se incing destul de repede, dar problema e ca manerul din dreapta se incinge mult mai tare decat cel din stanga.

Din cate am auzit rezistentele sunt la fel, dar tocmai asta e problema - creierele netede care au proiectat manerele nu s-au gandit ca cel din stanga e in contact direct cu ghidonul, pe cand cel din dreapta e izolat de tubul de plastic pt acceleratie.

Cand le dau pe la trei sferturi, manerul din stanga abia e caldut pe cand cel din dreapta frige rau.

Partea buna e ca reglajul se face dintr-un potentiometru, deci ai variatie continua, nu doar cateva trepte, deci poti sa gasesti o pozitie cat de cat acceptabila.

Nu se incalzesc uniform de jur imprejur, am impresia ca au doar cate o fasie destul de ingusta.

Cand stau mai mult la semafor se racesc - ori au o chestie inteligenta care le taie cand e motorul la ralanti (slabe sanse), ori scade tensiunea prea tare si nu mai au putere.

O sa verific cu un voltmetru cu prima ocazie.

 

In concluzie, nu dati banii pe prostii, daca vi le da dealer-ul pe gratis bine, dar altfel mai bine luati niste manere de 30 de euro de pe Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut ocazia sa probez pt prima oara manerele incalzite ("originale" Suzuki).

Ce sa zic, avand in vedere ca le-am luat pe gratis, sunt ok. :bounce:

Altfel, sa nu faceti greseala sa dati aproape 300 de euro, cat costa la reprezentanta.

 

Se incing destul de repede, dar problema e ca manerul din dreapta se incinge mult mai tare decat cel din stanga.

Din cate am auzit rezistentele sunt la fel, dar tocmai asta e problema - creierele netede care au proiectat manerele nu s-au gandit ca cel din stanga e in contact direct cu ghidonul, pe cand cel din dreapta e izolat de tubul de plastic pt acceleratie.

Cand le dau pe la trei sferturi, manerul din stanga abia e caldut pe cand cel din dreapta frige rau.

Partea buna e ca reglajul se face dintr-un potentiometru, deci ai variatie continua, nu doar cateva trepte, deci poti sa gasesti o pozitie cat de cat acceptabila.

Nu se incalzesc uniform de jur imprejur, am impresia ca au doar cate o fasie destul de ingusta.

Cand stau mai mult la semafor se racesc - ori au o chestie inteligenta care le taie cand e motorul la ralanti (slabe sanse), ori scade tensiunea prea tare si nu mai au putere.

O sa verific cu un voltmetru cu prima ocazie.

 

In concluzie, nu dati banii pe prostii, daca vi le da dealer-ul pe gratis bine, dar altfel mai bine luati niste manere de 30 de euro de pe Louis.

 

1. La fix ai postat, chiar ma gandeam s-o "impodobesc" si eu cu manere incalzite, acum m-am razgandit, o sa-mi iau protectii pentru maini.

2. Am o nelamurie in privinta cutiei de viteze: a 1-a intra cateodata f. frumos nici n-o aud, alteori trancane, si am patit sa nu-mi intre deloc decat daca dau drumul la maneta de ambreiaj pana la 1/2 din cursa; la a 3-a sesizez o oarecare "incapatanare" in a intra, ocazional. E normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...