Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Sarbatori Fericite !!!

 

Referitor la hotelul Central din Medias, chiar nu este ok am stat acolo cazat acum o luna (miros urat in camere, mobilier vechi, mancarea nu prea stralucita), si dupa aceasta experienta cand a mai trebuit sa ajung la Medias am ales Casa Bazna la 15 km de Medias pe care o recomand cu caldura.

 

http://www.casabazna.ro/ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stat la un etaj renovat si era OK. In fond este vorba de 1-2zile in care vom fi mai mult plecati cu motoarele in zona. Problema locatiei urmatoarei intalniri este ca trebuie sa fie mare, peste 50 camere duble, sa nu ne impartim pe grupulete, sau sa impartim apartamente. Cu mancarea in Medias iar nu este greu pt ca sunt destule restaurante si pitzerii decente.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori Fericite si un An Nou cat mai Fericit la toata lumea! Si cum a zis Edutzu mai sus sa ne vedem cu bine pe drumurile patriei cu stroamele.....fara incidente si surprize neplacute friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km si toate cele bune!

 

Nu v-am mai stresat cu posturi de ceva vreme, insa intre timp am continuat sa citesc forumul. Impresia generala este ca nu prea se strica nimic la aceste motociclete :)

Inca nu am cumparat stroama, tot caut din primavara.

 

Acum cateva zile am auzit o poveste, a cuiva care vrea sa isi scoata ABS de pe un moto de 1200. Pt ca atunci cand trece peste hopuri sau zone de ne-astfalt drept, roata se blocheaza in aer si aterizeaza cu ea blocata, pana acum a reusit sa nu cada.

 

A intampinat cineva aceste probleme?

 

Cat de bine este implementat ABS pe Strom? La pret este mare diferenta, pt mine a facut diferenta intre a avea motocicleta si a nu avea sezonul trecut.

Are deci rost sa caut musai cu ABS?

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km si toate cele bune!

 

Nu v-am mai stresat cu posturi de ceva vreme, insa intre timp am continuat sa citesc forumul. Impresia generala este ca nu prea se strica nimic la aceste motociclete :)

Inca nu am cumparat stroama, tot caut din primavara.

 

Acum cateva zile am auzit o poveste, a cuiva care vrea sa isi scoata ABS de pe un moto de 1200. Pt ca atunci cand trece peste hopuri sau zone de ne-astfalt drept, roata se blocheaza in aer si aterizeaza cu ea blocata, pana acum a reusit sa nu cada.

 

A intampinat cineva aceste probleme?

 

Cat de bine este implementat ABS pe Strom? La pret este mare diferenta, pt mine a facut diferenta intre a avea motocicleta si a nu avea sezonul trecut.

Are deci rost sa caut musai cu ABS?

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Sunt sigur ca problema cu ABS-ul ai gasit-o la un BMW. V-Stromul nu are asemenea probleme. Totusi nefiind un motor foarte puternic, iar puterea, atat cat este, vine liniar si nu foarte abrupt, nu este neaparat necesar ABS-ul. Asta evident daca nu o fortezi catre limite si te prinde nenorocirea nepregatit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km si toate cele bune!

 

Nu v-am mai stresat cu posturi de ceva vreme, insa intre timp am continuat sa citesc forumul. Impresia generala este ca nu prea se strica nimic la aceste motociclete :)

Inca nu am cumparat stroama, tot caut din primavara.

 

Acum cateva zile am auzit o poveste, a cuiva care vrea sa isi scoata ABS de pe un moto de 1200. Pt ca atunci cand trece peste hopuri sau zone de ne-astfalt drept, roata se blocheaza in aer si aterizeaza cu ea blocata, pana acum a reusit sa nu cada.

 

A intampinat cineva aceste probleme?

 

Cat de bine este implementat ABS pe Strom? La pret este mare diferenta, pt mine a facut diferenta intre a avea motocicleta si a nu avea sezonul trecut.

Are deci rost sa caut musai cu ABS?

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

intradevar ,la aceasta motocicleta nu prea se strica nimic

despre scosul ABS-lui nu stiu ce sa zic,de blocat in aer ...n-am patit-o si nici n-am auzit la cineva din gasca de asa ceva

avantajul ABS-lui e clar,din experienta propie...la 90-100km/h cu pasager in spate si iesire din curba proptit tare in ambele am reusit sa frinez la limita fara a ma propti intr-o caruta si fara a ma imprastia pe jos si ar mai fi 2-3 ocazii in care sistemul a meritat diferenta de bani

acum depinde de pilot cum se impaca cu acest sistem,de cita experienta are ca motociclist,din cite stiu cei ce au ABS pe moto n-ar mai renunta la el (inclusiv eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce drac de caruta era aia de bloca roata in aer fara sa franezi???? daca esti calare pe frana si roata, cumva, ajunge in aer e normal sa se blocheze, dar la fel de normal este ca instant sa se si deblocheze. ca asta e si rostul ABS-ului sa nu blocheze roatele. :scratch:

i-ati stroama, cu daca esti la inceputuri de motociclism este un plus, asta e clar, daca ai ceva experienta pe stroama te descurci si fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

 

Acum cateva zile am auzit o poveste, a cuiva care vrea sa isi scoata ABS de pe un moto de 1200. Pt ca atunci cand trece peste hopuri sau zone de ne-astfalt drept, roata se blocheaza in aer si aterizeaza cu ea blocata, pana acum a reusit sa nu cada.

 

A intampinat cineva aceste probleme?

 

Cat de bine este implementat ABS pe Strom? La pret este mare diferenta, pt mine a facut diferenta intre a avea motocicleta si a nu avea sezonul trecut.

Are deci rost sa caut musai cu ABS?

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Cum adica se blocheaza roata in aer, cu ABS? :blink:

Dimpotriva, problema e ca atunci cand treci peste gropi sau denivelari ABS-ul da drumul la frana, si cand "aterizezi", in prima fractiune de secunda simti ca n-ai frane, pana aplica presiune din nou. E o senzatie ciudata, dar te obisnuiesti. Asta se intampla la orice ABS pe orice motor sau masina.

 

ABS-ul la V-Strom mi s-a parut foarte OK, intra exact cand trebuie si cat trebuie, nu mi-a dat emotii niciodata. Dupa mine e extraordinar de util, indiferent cata experienta ai.

Depinde si cum mergi, daca esti mai "nervos" ABS-ul isi merita banii cu varf si indesat, m-a scapat de multe ori, in special la viteza mica, in oras.

Daca masina din fata franeaza brusc si vezi ca de sub ea apare ditamai pata de ulei, sau nisip, sau un capac de canal ud, etc, si tu esti calare pe frane ca n-ai pe unde sa ocolesti, o sa-ti dai seama brusc ca merita ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km si toate cele bune!

 

Nu v-am mai stresat cu posturi de ceva vreme, insa intre timp am continuat sa citesc forumul. Impresia generala este ca nu prea se strica nimic la aceste motociclete :)

Inca nu am cumparat stroama, tot caut din primavara.

 

Acum cateva zile am auzit o poveste, a cuiva care vrea sa isi scoata ABS de pe un moto de 1200. Pt ca atunci cand trece peste hopuri sau zone de ne-astfalt drept, roata se blocheaza in aer si aterizeaza cu ea blocata, pana acum a reusit sa nu cada.

 

A intampinat cineva aceste probleme?

 

Cat de bine este implementat ABS pe Strom? La pret este mare diferenta, pt mine a facut diferenta intre a avea motocicleta si a nu avea sezonul trecut.

Are deci rost sa caut musai cu ABS?

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune!

 

asa cum spune si @atw, asta este si motivul pentru care ABS-ul nu este la fel de eficient pe offroad (mai bine fara), in momentul in care roata se blocheaza abs-ul da drumul si tot asa..... prin urmare fenomenul este contrar celor spuse de cel cu 1200 - in aer se blocheaza iar la aterizare este deblocata...deci nu prea mai franeaza daca denivelarile sunt repetitive sau dai de nisip. Probabil celui cu 1200 nu-i functioneaza ABS-ul..... rolleyes.gifprin urmare roata e blocata si in aer si la contactul cu denivelarile respective.

Eu unul am ABS si nu mi-as mai lua moto de strada fara. Parerea mea este ca pentru incepatori ar trebui sa fie in varianta standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum spune si @atw, asta este si motivul pentru care ABS-ul nu este la fel de eficient pe offroad (mai bine fara), in momentul in care roata se blocheaza abs-ul da drumul si tot asa..... prin urmare fenomenul este contrar celor spuse de cel cu 1200 - in aer se blocheaza iar la aterizare este deblocata...deci nu prea mai franeaza daca denivelarile sunt repetitive sau dai de nisip. Probabil celui cu 1200 nu-i functioneaza ABS-ul..... rolleyes.gifprin urmare roata e blocata si in aer si la contactul cu denivelarile respective.

Eu unul am ABS si nu mi-as mai lua moto de strada fara. Parerea mea este ca pentru incepatori ar trebui sa fie in varianta standard.

Adevarat pt generatia mai veche de ABS-uri. De asta sunt si prevazute cu un buton de decuplare. La ultima generatie de ABS, viteza de reactie este mai mare si reuseste sa moduleze franarea inainte de blocare uneia dintre roti. La ele nu se intamla sa nu poti frana pe grohotis la vale cu ABS cuplat si nici nu mai exista buton de decuplare pt ca nu mai este necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc pt raspunsuri.

 

 

Pe asfalt dificil (apa, ulei, nisip, canal etc) sunt convins ca isi face toti banii si te scoate din.. problema.

Poate nu am reusit eu sa explic. Dilema mea este pentru drumurile cu hopuri, denivelari insemnabile, gropane, cum inca ma bucur f des in patria mea.

 

Deci: am abs. Dau de un hop. In aer se blocheaza roata, intra abs si debolcheaza, atinge roata suprafta de rulare din nou, insa cand o atinge frana e decuplata. Creste deci distanta de franare pe hopuri / denivelari? Cu atat de mult cat sa am probleme?

 

Pt ca mult mai des o sa am onoarea cu denivelari si hopuri, fata de nisip, ulei etc

Dar, pe nisip / ulei nu sunt sanse sa scapi, pe denivelari poate mai am sanse.

 

 

Am experienta de 2 sezoane juma', din pacate nu prea multi km. Stiu ca va trebui sa ma acomodez cu acest comportament de ABS pe moto. Punand totul in balanta: merita ABS, atentie insa pe hopuri.

 

Toate cele bune!

 

(astept totusi raspuns de la cei care au ABS si au franat pe denivelari si pe off)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc pt raspunsuri.

 

 

Pe asfalt dificil (apa, ulei, nisip, canal etc) sunt convins ca isi face toti banii si te scoate din.. problema.

Poate nu am reusit eu sa explic. Dilema mea este pentru drumurile cu hopuri, denivelari insemnabile, gropane, cum inca ma bucur f des in patria mea.

 

 

Vorba unui clasic anonim: depinde de...problema. Daca vrei sa opresti motorul in conditii de siguranta s-ar putea sa fie util. Spun "s-ar putea" pentru ca este demonstrat ca un driver experimentat opreste un motor fara ABS mai repede decat unul care are ABS. Am bolduit cuvantul "experimentat" pentru ca multi considera si pe buna dreptate ca in cazul ABS-ul distanta de franare se reduce daca te infigi cu toata puterea pe frane, dar un driver experiementa nu va face niciodata acest lucru chiar daca are ABS. Eu nu sunt un mare fan al ABS-ului, pentru ca dpmdv cel mai bun ABS al unei motociclete este motociclistul insusi. Tot din punctul meu de vedere, el este util pentru inceptatori (blocheza in general fata si se aduna de pe jos), la ce cei ce merg in forta (dar si experimentati, gen @ATW)sau la cei care admira panselutzele de pe margine drumului si nu sunt foarte atenti la conserva din fata cand franeza brusc. Dar rolul ABS-ului nu este pentru a reduce distanta de franare ci de a nu pierde controlul directiei motorului cat timp esti infipt in frane. Deci foarte important este sa stii ce sa faci in continuare si cum eviti obstacolul care te-a determinat sa iei decizia de a frana violent.

Revin la afirmatia initiala cu "depinde de problema" pentru ca ABS-ul Vstromului nu este de ultima generatie si n-ar trebui sa iti pui toata siguranta ta in el mai ales pe curbe, pentru ca in cazul abordarii unuei curbe inchise cu o viteza peste limita, intrarea ABS-ului s-ar putea sa te arunce de pe mobra. Noile generatii de ABS previn blocarea rotilor, dar ABS-ul Vstromului se pare ca nu face acest lucru. El doar delocheaza roata si pe curba cu viteza mare orice blocare a rotii cat de mica, indreapta motocicleta si forta centrifuga te-ar putea arunca in exterior.

 

 

 

 

Deci: am abs. Dau de un hop. In aer se blocheaza roata, intra abs si debolcheaza, atinge roata suprafta de rulare din nou, insa cand o atinge frana e decuplata. Creste deci distanta de franare pe hopuri / denivelari? Cu atat de mult cat sa am probleme?

 

Pt ca mult mai des o sa am onoarea cu denivelari si hopuri, fata de nisip, ulei etc

Dar, pe nisip / ulei nu sunt sanse sa scapi, pe denivelari poate mai am sanse.

 

 

Chit ca ai sau nu ABS, sfatul meu este sa nu atingi de frane. Daca te-a luat prin surprindere un hop vazut prea tarziu (si in acest caz e vina ta ca n-ai belit ochii la drum) franezi cat poti pana la hop si inainte dai drumul la frane. Lasa mobra sa faca ce vrea ca stie mai bine decat tine. Nici eu n-am vrut sa cred acest lucru cand mi-a fost spus si dupa un an si vreo 13.000 km, mi-a dat seama ca in loc sa ma fac una cu mobra si s-o inteleg, ma luptam ca prostul cu ea. VStromul este atat de stabil pe orice fel de drum incat daca nu te sperii si nu incepi sa te lupti cu ea, sansele de a cadea sunt foarte mici.

 

Nu spun ca ABS-ul nu este util pe motor sau ca numai fraierii care nu stiu sa conduca au ABS, departe de mine aceasta concluzie. Mai mult, consider ca toate motoarele trebuie sa aiba acest sistem dar trebuie sa iti autoeduci permanent stilul de mers pentru a nu-l folosi niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta poate frina atunci cind e in contact cu solul,si cu si fara ABS (ai vazut avion sa frineze in aer ?)

am mers si pe astfel de drumuri si am lasat mobra sa mearga inainte,m-am tinut bine de coarne si am redus acceleratia. la intrebarea ta daca distanta creste pe hopuri...binenteles ca da (cu orice mobra cu sau fara ABS ) si Vlad are dreptate cu sfatul sau. ABS isi dovedeste utilitatea atunci cind nepravazutul apare si esti nevoit sa frinezi mai tare,ofera stabilitate,siguranta.

si mai cred ca pentru 95% dintre motociclisti ABS este util,sint prea putini cei care au atita experienta si finete in frinare incit sa reuseasca sa frineze mai repede cu o mobra fara abs decit oricine pe una cu abs pe asfalt ud.

mai bine adopti un stil preventiv de condus si o sa ai parte de viata lunga,daca esti martalog sau inconstient mai bine nu-ti cumperi mobra (nu fac referire la cineva anume)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa opresti motorul in conditii de siguranta s-ar putea sa fie util. Spun "s-ar putea" pentru ca este demonstrat ca un driver experimentat opreste un motor fara ABS mai repede decat unul care are ABS. Am bolduit cuvantul "experimentat" pentru ca multi considera si pe buna dreptate ca in cazul ABS-ul distanta de franare se reduce daca te infigi cu toata puterea pe frane, dar un driver experiementa nu va face niciodata acest lucru chiar daca are ABS. Eu nu sunt un mare fan al ABS-ului, pentru ca dpmdv cel mai bun ABS al unei motociclete este motociclistul insusi.

Se tot repeta chestia asta cu riderul experimentat care opreste mai repede fara ABS decat cu ABS... din cate stiu eu, asta a fost intr-un test facut acum 20 de ani, cu prima generatie de ABS moto, iar riderul era chiar pilot de curse. Chiar si asa, el a reusit performanta asta numai in conditii ideale - adica pista neteda de asfalt uscat. In toate celelalte conditii, nici macar el n-a reusit sa depaseasca eficienta ABS-ului. Restul nici nu mai vorbim - de la incepatori la motociclisti cu ani de zile si zeci de mii de km in spate (dar nu piloti), toti au franat mai bine cu ABS decat fara. Si repet, era ABS-ul din 1990 toamna.

S-or mai fi facut si alte teste de atunci, dar cam toate au rezultate asemanatoare, sau chiar mai clar in favoarea ABS-ului.

 

Revin la afirmatia initiala cu "depinde de problema" pentru ca ABS-ul Vstromului nu este de ultima generatie si n-ar trebui sa iti pui toata siguranta ta in el mai ales pe curbe, pentru ca in cazul abordarii unuei curbe inchise cu o viteza peste limita, intrarea ABS-ului s-ar putea sa te arunce de pe mobra. Noile generatii de ABS previn blocarea rotilor, dar ABS-ul Vstromului se pare ca nu face acest lucru. El doar delocheaza roata si pe curba cu viteza mare orice blocare a rotii cat de mica, indreapta motocicleta si forta centrifuga te-ar putea arunca in exterior.

 

E adevarat ca nu trebuie sa-ti pui baza in ABS in curbe. Eu in curbe nici macar nu franez, poate doar ating un pic frana spate uneori. Daca situatia e albastra, franez cat pot de violent inainte de curba, dupa care intru in curba cu frana de motor si ma inclin cat pot.

 

Nu e adevarat ca doar noile generatii de ABS previn blocarea, asta face orice ABS de cand a fost inventat sistemul - monitorizeaza viteza (si deceleratia) rotii cu precizie foarte mare, si cand detecteaza o schimbare brusca a curbei de decelerare scade un pic presiunea in sistem. Cand decelerarea revine la valori normale, aplica presiune din nou.

E adevarat ca performantele difera de la un sistem la altul, in functie de viteza cu care face calculele si mai ales de viteza si precizia pompei.

Nici un sistem ABS nu asteapta sa se blocheze roata de tot, ar fi inutil in cazul asta.

Chiar daca uneori vezi urme de cauciuc intrerupte, asta nu inseamna ca roata era blocata de tot, ci doar ca se invartea cu viteza mai mica decat viteza masinii/motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...