Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

silkolene comp-4 10W-40 clar cel mai ok din ce am incercat...si am incercat ceva castrol, motul, repsol...si mobil mi s-a parut bun...dar silkolene mi se pare cel mai bun...am crezut ca am probleme cu cutia pana am bagat ulei asta :banana:

Suscriu cu silkolene. Am bagat si eu vreo 2 schimburi cu uleiul asta cand nu am mai gasit mobil1 si mi-a placut. O sa incerc si comp4 eu am avut pro4plus 10w40 si 15w50. Mai am un schimb cumparat de castrol 10w50 dar ma voi intoarce la silkolene cu siguranta. Am testat destule :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate iti pot da x exemple cu probleme de consum si cutie cu motulul asta de 2 lei...mai tine si de stilul de mers.......;)

Uleiul nu te poate invata sa mergi corect pe mobra decat poate daca iei o dusca inainte de plecare pe stomacul gol. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia merge perfect si cu motul 5100 (recomandat de altfel de producator), dar sa fie ulei adus de afara nu mizeria de se vinde in romania.

 

Hai ca o luam de la capat! Pai ce facem atunci cu motulul asta? Il schimbam sau facem comanda intr-o tara mai civilizata? Sau bagam un extravirgin de maslina? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca o luam de la capat! Pai ce facem atunci cu motulul asta? Il schimbam sau facem comanda intr-o tara mai civilizata? Sau bagam un extravirgin de maslina? :bounce:

Pe bidoanele mele de Motul scrie made in France, product meeting JASO T 903 company guaranteeing this MA performance motul.Daca asta nu va place si preferati specialitati de ciocolata recomand Rockoil, fabricat in UK pt motoarele de competitie Yamaha si pe care-l gasiti la reprezentanta Yamaha din sos Odai, Centura Otopeni, la cca 12 euro/L. Acum eu asta folosesc si mi se pare bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

achimoto de scriau pe vstromania au zis ca ei al aduc direct din franta fabricat pt. francezi...acum stiu si eu.....

In toata Romania se consuma ulei moto Motul cat intr-un orasel din vest. Fabrica Motul e mare,cu linii de imbuteliere automate, nu toarna uleiul din galeata in bidon special pt noi. Mi-e greu sa cred ca pt cateva sute/mii de litri de ulei pt Romania fac o sarja separata. Ar fi prea scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da nu fac ulei de romania, fac ulei de supermarket, care e ulei reciclat, iar la noi din ala se aduce. ala e 2 euro litru la livrare

sau si mai rau, motul chiar nu mai face ulei ca altadata, cel putin nu asta 5100!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da nu fac ulei de romania, fac ulei de supermarket, care e ulei reciclat, iar la noi din ala se aduce. ala e 2 euro litru la livrare

sau si mai rau, motul chiar nu mai face ulei ca altadata, cel putin nu asta 5100!!!

Astea-s teoriile tale, greu de demonstrat si foarte subiective. 5100 este un ulei mineral si nimic mai mult. Hai cu primavara! Duminica mai iesiti pe undeva? Motorul meu e in service si daca nu-l recuperez azi, merg cu vstromul. :moto:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suscriu cu silkolene. Am bagat si eu vreo 2 schimburi cu uleiul asta cand nu am mai gasit mobil1 si mi-a placut. O sa incerc si comp4 eu am avut pro4plus 10w40 si 15w50. Mai am un schimb cumparat de castrol 10w50 dar ma voi intoarce la silkolene cu siguranta. Am testat destule :D

 

eu am mers cu comp4 10W-40 si in vara...si nu am avut nici o problema...nici consum/nici la cutie...

 

Teoria lui Fabio legat de uleiul Motul nu s-a aplicat in cazul meu. La Vstrom l-am folosit aproape excusiv si l-am cumparat direct de la importator la bax 4bidoane de 4L fiecare. Luam un bax si ajungea 1an. Nu am avut nicio problema.

 

cine stie...cu vstrom-ul ii ca la loterie...cum iti este norocul...sunt care nu au probleme :rolleyes: plus ca vstrom-ul tau era parca din America sau facut pt piata din America...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers cu comp4 10W-40 si in vara...si nu am avut nici o problema...nici consum/nici la cutie...

 

 

 

cine stie...cu vstrom-ul ii ca la loterie...cum iti este norocul...sunt care nu au probleme :rolleyes: plus ca vstrom-ul tau era parca din America sau facut pt piata din America...

Vstromul, fost al meu, era adus din Italia. L-am luat cu 2736km la bord, a depasit 70000 km si nu scoate fum :burnout: Pe bidonul de Motul 5100 nu scrie in clar ulei semisitetic sau sintetic. Cred ca din motive de marketig au adaugat cuvintele "ester" si "motor oil technosyntese" ca sa impresioneze asitenta. Uleiul, din cate stiu eu, nu poate fi decat mineral sau sintetic, cel semisintetic este un amestec din cele doua. Deci daca are 95% mineral si 5% sintetic este semisitetic!!! Hai sa le lasam in colo de uleiuri. Unde mergem duminica?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mai greu cu tastarea :laugh: S-a facut bucurestean si trebuie carca la carat mobila, bulendrele si pisicile. :lol:

 

hihi...eram la service si aveam degetele inghetate....:). cu mobile si bulendre mai e cum mai e da pisicile...pisicile o sa se imotriveasca vehement stramutarii fortate de la curte la balcon!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

 

- Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro

post-19969-0-82383800-1331463395_thumb.jpg

 

- Bugspoiler - 50 euro

 

- Crashbar - 50 euro

 

 

pentru detalii:

 

0726506365 - Romulus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

 

- Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro

post-19969-0-82383800-1331463395_thumb.jpg

 

0726506365 - Romulus

 

Salut,

 

Trimite-mi te rog niste poze mai detaliate cu toba pilcs/yahoo/com - ma intereseaza. Ar mai fi interesant de stiut daca cu db killer e la fel de silentioasa ca si toba standard.

 

In alta ordine de idei are cineva o lista cu rulmenti+simeringuri roata fata, rulmenti+simeringuri roata spate, cote rulmenti jug pentru dl650?

 

Merci,

Paul

 

Salut,

In alta ordine de idei are cineva o lista cu rulmenti+simeringuri roata fata, rulmenti+simeringuri roata spate, cote rulmenti jug pentru dl650?

Merci,

Paul

 

Gasit asta pana acum:

6204-2RS for the rear wheel x2 20X47X14

6203-2RS for the front wheel x2 17X40X12

62/32-2RS for the sprocket carrier 32X65X17

 

stem - 32006 sau 32006JR

 

mai raman de gasit dimensiunile la simeringuri ...

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai raman de gasit dimensiunile la simeringuri ...

 

Rulmentii 6203-2RS si 6204-2RS sunt rulmenti capsulati si oricum nu intra apa la ei, eu am vreo 40000km de cand i-am schimbat (unii SKF de 60 de lei 4 buc) si sambata cand i-am verificat sunt in stare perfecta. Sfatul meu este sa refolosesti simeringurile originale. Simeringuri noi se merita sa pui doar daca schimbi cu rulmenti tip RS capsulati doar pe o parte (asa cum sunt cei originali)

Rulmentul de la foaie nu l-aa gasit la SKF l-am luat de pe ebay marca NTN tot capsulat Vreo 100 de lei cu tot cu transport. Pe original este mult mai scump si tine destul de putin. Apa trece relativ repede de simringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati carat mobila si mie nu mi-ati zis? ca puteam sa vin si eu sa va dau indicatii :))

sambata am fost pana la ruse .. la dus a fost ok .. dar ne-am intors la 7-8 seara si cel putin partea dinspre giurgiu spre buc am prins-o la 1 grad .. a fost al naibii de frig .. manusi de iarna trebuia sa-mi iau ca ale mele au aerisiri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati carat mobila si mie nu mi-ati zis? ca puteam sa vin si eu sa va dau indicatii :))

 

Tu m-ai lipseai...si cele trei matze ale Ioanei.

 

sambata am fost pana la ruse .. la dus a fost ok .. dar ne-am intors la 7-8 seara si cel putin partea dinspre giurgiu spre buc am prins-o la 1 grad .. a fost al naibii de frig .. manusi de iarna trebuia sa-mi iau ca ale mele au aerisiri :(

 

Saptamana trecuta cand ai fost cu noi, ne-am grabit sa ajungem inainte de 4 acasa. De ce oare? Doar era cald si frumos si toti eram in maneca scurta si slapi. Nu mai vorbesc ca erai rebegita de frig si erau 5 grade. O urecheala zdravana iti trebuie Roxano, la cate excese gratuite faci :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am racit !!! sunt ok am avut mainile un pic umflate dar sunt intreaga si fara nici-o problema :))

noi am mai intarziat ca am fost la russe de-am mancat si inainte am fost pe la nush ce mananstire de-am vizitat .. tot n-am inteles de ce ne-a dat preotul ala cu mir .. pe baieti in frunte iar pe mine inafara de frunte si pe maini ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...