Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

...

La replica mea "Nu iau 7100 ca-i full sintetic si-l papa motorul!" mi s-a raspuns cu "nu de-aia ci pentru ca are cilindrul ala in fata, inclinat" :blink: Wtf a vrut sa spuna? Lamuriti-ma si pe mine!

 

Nu tu trebuie sa cauti ... el trebuie sa se caute ...

o fi facut analogia cu bmw si cu asezarea acelor pistoane cand sta pe cric.

nah ... or fi altii mai destepti si poate e la baza ceva tehnic.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva vreme, intr-unul dintre magazinele de piese si consumabile moto, cunoscut de altfel, am ramas cu o spranceana ridicata la afirmatia unuia dintre vanzatori.

La replica mea "Nu iau 7100 ca-i full sintetic si-l papa motorul!" mi s-a raspuns cu "nu de-aia ci pentru ca are cilindrul ala in fata, inclinat" :blink: Wtf a vrut sa spuna? Lamuriti-ma si pe mine!

 

inseamna ca ala e mai destept ca toti constructorii din lume......

 

orice ar fi? a mea este 2004 si nu pare sa fie probleme...dar vreau o tura pe afara de vreo 5000km si sper sa nu apara vreo problema...doar o sa fie numai drumuri bune...

 

nu ar strica sa verifici mai ales rulmentul de la foaie, ala e cel mai expus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am inca o intrebare. Ce anvelope sa folosesc?

(vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea)

 

Am tot cautat, citit etc Am de ales intre:

Metzeler Tourance EXP

Heidenau K60

(cred ca fara Anakee 2)

 

Sfaturi va rog :)

 

p.s:

ia uitati aici la known mechanical issues:

http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee daca vrei putin noroi si incet. K60 scout daca vrei ceeva mai mult noroi. tourance exp daca vrei numai strada. tourance normal ai mai multe sanse pe noroi dar e slab. mai ai ca alternativa si k76 mia cramponate un pic decat tourance

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar strica sa te uiti si la rulmentii de la roti si la cei de jug, 2004-2007 sunt cam la schimbat de rulmenti anul asta.

Multumesc pentru sfaturi

V-stromul meu este din 2006, am schimbat lichidele, filtrele, placutele, montat parbriz tourin Kappa, curatat bine transmisia si intins lantul iar vineri este programata priza, tot vineri o sa verific si rulmentii ma cam grabesc ca duminica este plecarea sper sa se termine ploile daca nu asta este....

Intre timp am facut 1000 Km de la schimbul de ulei si pot sa-mi fac o ideie daca a consumat ceva din el...

Daca mai sunt ceva sfaturi le primesc cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi

V-stromul meu este din 2006, am schimbat lichidele, filtrele, placutele, montat parbriz tourin Kappa, curatat bine transmisia si intins lantul iar vineri este programata priza, tot vineri o sa verific si rulmentii ma cam grabesc ca duminica este plecarea sper sa se termine ploile daca nu asta este....

Intre timp am facut 1000 Km de la schimbul de ulei si pot sa-mi fac o ideie daca a consumat ceva din el...

Daca mai sunt ceva sfaturi le primesc cu placere

 

 

Daca motorul tau nu are uzuri din cauza proastei utilizari a celui dinainte, n-ar trebui sa-ti faci nici o problema cu uleiul. Eu am 30000 din 2009 cu schimburile de ulei (motul 5100) la 6000 km. Gros/subtire cu/fara cloncanit este uleiul recomenadat de suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee daca vrei putin noroi si incet. K60 scout daca vrei ceeva mai mult noroi. tourance exp daca vrei numai strada. tourance normal ai mai multe sanse pe noroi dar e slab. mai ai ca alternativa si k76 mia cramponate un pic decat tourance

 

anakee pt noroi???? dor daca iti place riscul :grinbandit:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru noroi tre' "caramele" altfel impingi la cea mai mica baltoaca.

Am prins pe drumul catre piatra arsa ceva zapada si noroi, vaca incaltata cu opinci dunlop trailmax, si am fost nevoit sa ma intorc desi mai aveam foarte putin pana acolo. Greu de tot si cu ajutor de la pasager mai ales pe zapada. Ideal pt mixt sunt metzeler karoo sau continental tkc 80 mergi pe oriunde si pe orice suprafata in deplina siguranta dezavantajul este durata de viata si galagia pe asfalt, si am impresia ca si consumul creste putin. Altfel orice alta guma "mixta" tourance, trailwing, anakee, trailmax este doar marketing si sunt bune doar pe asfalt si destul de durabile. In realitate iti bati joc de tine si de motocicleta de fiecare data cand iesi pe teren cu astfel de cauciucuri. Cum ar fi daca fotbalul ar fi jucat in slapi???.

Dupa profil cea mai potrivita guma pentru stroama ar fi Heidenau K60, ma chinui de ceva timp sa-l incerc ...

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru noroi tre' "caramele" altfel impingi la cea mai mica baltoaca.

Altfel orice alta guma "mixta" tourance, trailwing, anakee, trailmax este doar marketing si sunt bune doar pe asfalt si destul de durabile. In realitate iti bati joc de tine si de motocicleta de fiecare data cand iesi pe teren cu astfel de cauciucuri.

 

Din punctul meu de vedere spui doar prostii.

Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-??

ps: n-am mers doar prin baltoace mici ;))

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee pt noroi???? dor daca iti place riscul :grinbandit:

 

citeste ce a zis omu: vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea

 

se poate face asta cu anakee. ideea e ca vrea sa mearga mai mult pe uscat.

 

daca zicea vrea guma mixta atunci bagam la intaintare Metzler karoo T. Cea mai buna guma mixta. mult mai bun ca TKC care e mai scump si mai putin durabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am inca o intrebare. Ce anvelope sa folosesc?

(vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea)

 

Am tot cautat, citit etc Am de ales intre:

Metzeler Tourance EXP

Heidenau K60

(cred ca fara Anakee 2)

 

 

 

am avut Tourance clasic iar acum am Anakee 2...daca vrei noroi clar iti trebuie altceva mai spre off...dar daca se intampla sa dai de putin noroi nu-i bai...te descurci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt sfaturile legate de anvelope.

Verdict:

 

Raman cu Tourance simplu; e mai ok pe off decat anakee 2 (anakee 2 e mai bun pe ud insa vreau cel mai bun off dintre aceste "compromisuri")

 

Heidenau k60 Scout le scot, sunau f bine in teorie insa practic sunt de calitate indoielnica

 

Karoo (sau Conti TKC) ar fi misto daca as avea posibilitatea sa le montez inainte sa ies pe off; nu ma ajuta pe strada, am avut ceva cu profil asemanator pe Dominator (mitas e 07, grip excelent pe nisip, pietris etc pe ud si noroi eram ca pe gheata)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere spui doar prostii.

Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-??

ps: n-am mers doar prin baltoace mici ;))

Ce nu ti-a placut la tkc sau la karoo pe pamant/piatra/nisip/iarba de spun prostii??

Vorbeam de mers in adevaratul sens al cuvantului nu de tarait cu picioarele pe jos ca ratza cand dai de putin noroi si cu motorul perfect drept ca daca o inclini putin fuge. Sa nu mai vorbim de siguranta si de distanta de franare. De trecut trec si eu cu astea stradale insa la viteza de 3-4 ori mai mica. Ce e drept pe asfalt esti boier si cum pe acolo mergem cel mai mult si nu se justifica caramelele pentru majoritatea. Referitor la poze crezi ca daca aveam crampoane mai puneam picioarele pe jos sau mai era nevoie sa fac pasagera pieton???

 

@igi

eu am mers iarna asta cu tkc si nu am simtit sa fie proaste pe ud, ba chiar mi-au placut presiunea o aveam de 1,3 maxim pe fata si 1,5 pe spate se incalzeau repede chiar si pe temperaturi scazute. Abs-ul se activa chiar mai tarziu decat cu tourance clasic la temperaturi de max 10 grade.

 

Va multumesc pt sfaturile legate de anvelope.

Verdict:

 

Raman cu Tourance simplu; e mai ok pe off decat anakee 2 (anakee 2 e mai bun pe ud insa vreau cel mai bun off dintre aceste "compromisuri")

 

Heidenau k60 Scout le scot, sunau f bine in teorie insa practic sunt de calitate indoielnica

 

Karoo (sau Conti TKC) ar fi misto daca as avea posibilitatea sa le montez inainte sa ies pe off; nu ma ajuta pe strada, am avut ceva cu profil asemanator pe Dominator (mitas e 07, grip excelent pe nisip, pietris etc pe ud si noroi eram ca pe gheata)

Karoo si tkc nu au legatra cu plasticele de mitas e 07/ e 09 / e 10

K60 este totusi un cauciuc facut in germania si are review-uri bune, o sa-l incerc si eu. Am mers cu k60 pe transalp si dr si mi-a placut. insa profilul pt v-strom e diferit.

Baga si apoi te convingi singur dc e bine sau nu :)

post-37264-0-30768900-1337718195_thumb.jpg

post-37264-0-28588700-1337718467_thumb.jpg

post-37264-0-29309500-1337719172_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere spui doar prostii.

Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-??

ps: n-am mers doar prin baltoace mici ;))

 

:agree: :goodposting: :goodposting:

I pus punctul pe "Y" Vasta ta experienta te califica sa ne impartasesti concluzia ta avizata. Cel mai mult mi-a placut ca l-ai facut prost pe Florin. Bine punctat. Nu conteaza ca are mai mult de 100k pe mobra si fie soare, fie ploaie, este calare pe potecile de pe Valea Prahovei. La fel nu conteaza ca a incercat aproape toate tipurile de pneuri si din cand in cand ne mai spune si noua parerea lui. Rezonez cu tine ca mereu spune prostii.

Tot ca incepator imi spun si eu parerea: si cu slick-uri poti face off-road. "Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus",....in special daca unul dintre prieteni te-mpinge, altul te trage si vreo doi care te sprijina sa nu o dai pe jos. :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree: :goodposting: :goodposting:

I pus punctul pe "Y" Vasta ta experienta te califica sa ne impartasesti concluzia ta avizata. Cel mai mult mi-a placut ca l-ai facut prost pe Florin. Bine punctat. Nu conteaza ca are mai mult de 100k pe mobra si fie soare, fie ploaie, este calare pe potecile de pe Valea Prahovei. La fel nu conteaza ca a incercat aproape toate tipurile de pneuri si din cand in cand ne mai spune si noua parerea lui. Rezonez cu tine ca mereu spune prostii.

Tot ca incepator imi spun si eu parerea: si cu slick-uri poti face off-road. "Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus",....in special daca unul dintre prieteni te-mpinge, altul te trage si vreo doi care te sprijina sa nu o dai pe jos. :lool:

 

Nu s-a atacat omul pe cat te-ai atacat tu.

Eu doar mi-am spus parerea ;)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca jignirile si injuraturile sunt pe topicul de bmw, aici ne comportam ca oamenii normali.

nu asa se spun parile.

si da, ne atacam atata timp cat se baga cineva dinafara si nu stie sa se comporte civilizat.

in 658 de pagini nimeni nu a facut prost pe nimeni, a trebuit sa apari tu sa o faci. te rugam sa poluezi alt topic.

aici se incheie aceasta discutie orice alt comentariu il voi raporta.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca omu a inteles gresit ce am spus eu si de aici toata discutia. E inca la inceput intr-ale motociclismului si invata el pe parcurs ce si cum. In [primul an de motocicleala le stiam pe toate si sincer din ce merg mai mult din aia imi dau seama ca de fapt nu stiu nimic :D

Pe voi ce lant v-a tinut cel mai mult? Ca am un Regina ZRP, Z-ring varful lor de gama care s-a intins foarte mult pe anumite portiuni si nu mai are viata multa si asta dupa 21000km did-ul original, 0-ring simplu cel mai ieftin cred, a tinut 41000km si era in stare mai buna ca asta cand l-am dat jos. Am mai avut si un did x-ring care in mod inexplicabil in aprox 15000km au sarit oringurile din el si 80% din zale erau blocate.

RK sau EK a pus cineva? or fi mai durabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut regina, cu ungator 25.000 km.

Si eu am ungator, inseamna ca atat e normal sa tina ca dc mai trag de el ajung tot pe acolo.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un lant DID X-ring si dupa 22000km inca mai avea ceva viata in el.Era montat pe un CBR900RR.(Stiu ca este usor offtopic dar daca tot vorbeam de lant mi-am permis sa zic.)

Acum am optat pentru acelasi model de lant pe Vstrom si dupa 9 000km a trebuit sa il intind o singura data(la 4000km dupa ce l-am montat) :)

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...