Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Din punctul meu de vedere spui doar prostii.

Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-??

ps: n-am mers doar prin baltoace mici ;))

 

E incepator, iertati-l!

El a mers cu capra de 180 de kile [la gol] si nu stie ce inseamna o Stroama sanatoasa de 235-250 de kile pe noroi. Nu-l mai certati :whip:

E in perioada in care crede ca orice mobra zboara!

 

Lantul original e DID? Eu am lantul original si are 31.000 km si inca e in stare buna. Ar trebui sa il schimb preventiv oare ?

 

Pai daca arata ca-n poza din stanga, tre sa-l schimbi !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul original e DID? Eu am lantul original si are 31.000 km si inca e in stare buna. Ar trebui sa il schimb preventiv oare ?

 

si eu cam la fel...si nu stiu ce sa fac...sa schimb sau sa plec cu el asa?!

 

pare sa se prezinte bine...nu zale blocate, nu intins...cum se masura? cu subleru? de unde pana unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca omu a inteles gresit ce am spus eu si de aici toata discutia. E inca la inceput intr-ale motociclismului si invata el pe parcurs ce si cum. In [primul an de motocicleala le stiam pe toate si sincer din ce merg mai mult din aia imi dau seama ca de fapt nu stiu nimic :D

Pe voi ce lant v-a tinut cel mai mult? Ca am un Regina ZRP, Z-ring varful lor de gama care s-a intins foarte mult pe anumite portiuni si nu mai are viata multa si asta dupa 21000km did-ul original, 0-ring simplu cel mai ieftin cred, a tinut 41000km si era in stare mai buna ca asta cand l-am dat jos. Am mai avut si un did x-ring care in mod inexplicabil in aprox 15000km au sarit oringurile din el si 80% din zale erau blocate.

RK sau EK a pus cineva? or fi mai durabile?

 

eu zic sa mergi tot pe DID. pe tdm aveam 37.000km cand l-am dat jos. si venise cu motocicleta din italia, cine stie cati km mai avea. uns cu doar cu spray.

 

PS eu nu l-am intins decat de 2 ori. cand l-am dat jos mai avea viata in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa mergi tot pe DID. pe tdm aveam 37.000km cand l-am dat jos. si venise cu motocicleta din italia, cine stie cati km mai avea. uns cu doar cu spray.

 

PS eu nu l-am intins decat de 2 ori. cand l-am dat jos mai avea viata in el...

In principiu tot did o sa aleg, am gasit si ceva bun la pret insa stau in dubii cu unul afam care are un pret de lista mai mare dar prin reducere ajunge la acelasi pret cu did-ul

cred ca o sa dau cu banul la final

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu cam la fel...si nu stiu ce sa fac...sa schimb sau sa plec cu el asa?!

 

pare sa se prezinte bine...nu zale blocate, nu intins...cum se masura? cu subleru? de unde pana unde?

 

 

se masoara la 10 zale, distanta in milimetri. scrie in manual exact procedura. faci 3-4 masuratori si vezi daca ai valori egale sau foarte apropiate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu lantul nu e numai ca se poate rupe, voi trebuie sa verificati si ce joc are pe foaie, degeaba pare ca nu s-a lungit, dar el in realitate are joc mare cand calca pe foaie si pinion. jocurile mari nu duc neaparat la rupere, duc si la deterioarea rulmentului de la axul pinionului de atac care din cauza uzurii lantului se poate sparge cu toate consecintele de rigoare: bile si bucati de metal care cad prin motor etc.

 

limita de service la lant este de 319.4 mm. intre 20 pini. (10 zale)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine lantul din dotarea mobrei a fost schimbat la 36000km,un sfert din viata lui a fost uns cu sprayul,restul la ungator...cu ce a fost inlocuit numai fabio stie :laugh:

sper ca macaronarul sa nu-si schimbe meseria :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu lantul nu e numai ca se poate rupe, voi trebuie sa verificati si ce joc are pe foaie, degeaba pare ca nu s-a lungit, dar el in realitate are joc mare cand calca pe foaie si pinion. jocurile mari nu duc neaparat la rupere, duc si la deterioarea rulmentului de la axul pinionului de atac care din cauza uzurii lantului se poate sparge cu toate consecintele de rigoare: bile si bucati de metal care cad prin motor etc.

 

limita de service la lant este de 319.4 mm. intre 20 pini. (10 zale)

te referi la jocul pe care il are atunci cand tragi de lant din dreptul basculei inspre spatele motocicletei, fix unde calca el pe foaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, la jocul acela ma refer. acum eu consider ca a fost schimbat tot kit-ul odata. daca lantul si foaia/pinionul nu au fost schimbate impreuna e clar ca o sa dea cu virgula, spre exemplu: masori lantul si e bun dar calca prost si are joc, sau sta bine pe foaie dar e blocat si mai lung. variabile sunt multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat kit RK o-ring pe la 24000 dupa ce m-am jucat pe plaja cu motorul si am mers pana in Italia fara sa il ung.... :rusinica: .

Acum am 69000 si l-am intins prima data pe la 60000 cand mi s-a stricat ungatorul de lant si acum am schimbat pinionul fata care era "prastie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca macaronarul sa nu-si schimbe meseria :cheers:

:eek: cum sa zici asa ceva?

De doi ani de cand merg la el nu imi da voie sa ies din curte pana cand nu merge motocicleta perfect...are o rabdare de fier(testat de mine :bounce: )... nici nu vreau sa aud de asa ceva :-L iese scandal :pow:

 

scuze jhon,de graba am interpretat dimineata gresit post-ul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au alea albastre 2008-2009 mai multi cai (facute special pt Germania)... dar mai nou am aflat ca cele argintii sunt construite cu niste mici diferente care le fac sa fie mai bune pe offroad ;)

 

p.s: si-a dat seama careva ce gume are pe ea? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au alea albastre 2008-2009 mai multi cai (facute special pt Germania)... dar mai nou am aflat ca cele argintii sunt construite cu niste mici diferente care le fac sa fie mai bune pe offroad ;)

 

p.s: si-a dat seama careva ce gume are pe ea? :D

 

Alea albastre nu au doar mai multi cai dar sunt si cele mai rapide .... :D hai bre ce naiba ... alea arginti sunt mai bune pe off ca nu se vede prafu asa usor pe ele :) tin la jeg

Oricum toata treaba este din echipament: fuge intr-un mare fel daca ai cizme si manusi de supersport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai' sa -mi bag, ala argintiu l-am vandut, acu ca am negru cu alb, asta ce talente ascunse mai are? ;)

Alea negre se strica cel mai greu, merg mai bine pe o roata si tocesc cu mai mare usurinta scaritele :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e negru si incerc sa-l fac sa mearga cu apa de ploaie in loc de benzina :laugh: ca daca tot se plimba in fiecare zi prin ploaie si e apa gratis poate ,poate fac si eu un ghiseft :rock: ...sa vad cum il pacalesc :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... primit azi arcurile sonic - avem de surubarit in weekend.

au ajuns in 10 zile la posta de la vama - si nu a fost nevoie de platit taxe/tva.

va tin la curent,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei folositi in furca?

 

Eu am aprox 110kg echipat si merg majoritar pe sosea.

Intuitia imi zice sa incerc un 10W. este ok?

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei folositi la furca fata?

 

Eu am aprox 110kg echipat si merg majoritar pe sosea.

Intuitia imi zice sa incerc un 10W. este ok?

 

poti pune chiar si un 15w daca vrei o suspensie mai ferma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pt mersul cu pasager si 70% on = 30% off ce recomanzi, ca vreau sa ii schimb si eu simeringurile si uleiul la furca. beer.gif

 

10W. cu 5W daca vrei sa culiseze mai rapid, de preferat in cazu in care vrei sa rulezi cu viteze mari pe off

 

mare pacat ca nu aveti setari la furca.

 

eu zic sa astepti sa vezi ce zice si florin.radu, care ceva mai mult experienta pe off ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune chiar si un 15w daca vrei o suspensie mai ferma

 

Mersi, la fel m-a sfatuit si bozoro. :cheers:

Ce este drept dupa ce mi-a intarit suspensia pe spate m-am inteles mult mai bine cu ea. La primul schimb de uleiuri cred ca o sa ii schimb si uleiul din furci. Trebuie sa ii schimb si simeringurile sau merge schimbat doar uleiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vascozitatile de pe bidon NU sunt la fel la toti producatorii:

http://www.peterverdone.com/archive/lowspeed.htm

V-Stromul vine cu 10W (suzuki fork G10) crezand ca toate sunt la fel am pus repsol 10w furca nu mai lucra cum trebuie si avea tendinta sa topaie peste denivelari m-am uitat pe tabel si am vazut ca repsol 10w echivaleaza cu un 15-20w. Sarea peste denivalari ... nasoala senzatie.

Singurul care l-am gasit mai apropiat de vascozitatea originala la v-strom a fost Motorex 7,5W si acum mi se pare ca lucreaza corect.

 

Suzuki recomanda ulei mai subtire pentru utilizare enduro si mai gros doar pentru touring.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-Stromul vine cu 10W (suzuki fork G10)

Singurul care l-am gasit mai apropiat de vascozitatea originala la v-strom a fost Motorex 7,5W si acum mi se pare ca lucreaza corect.

 

Salut,

De la Motul ambele 10w merg ok - si factory line(sintetic) si expert(semi) merg ok pt dl.

un link mai usor de citit:

http://t955i.net/uploads/22555/forkoil_expert_blendchart.pdf

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...