Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Sincronizarea se face la fiecare 12.000km. La 2007 sau mai nou ai nevoie de conectarea la calculator, restul merg fara.

Poti sa detaliezi putin cam care este rolul calculatorului in sincronizare? Sincronizezi cumva si clapetele automate?

Eu le-am sincronizat de vreo doua ori pana acum prin metoda clasica si s-a simtit o inbunatatire in mers de fiecare data. Acum daca se poate mai bine.... sunt dispus sa invat.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am venit dintr-o tura SERBIA/MUNTENEGRU/BOSNIA/CROATIA/UNGARIA...consum?!...3,8, mers legal...60 - 90...bine ca au mai fost si varfuri :moto: ...totusi...sa tot ai consum de asta...

Editat de vld_bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consum?!...3,8, mers legal...60 - 90...bine ca au mai fost si varfuri :moto: ...totusi...sa tot ai consum de asta...

 

cum ?

eu sub 5 n-am scazut niciodata (nah, dl 1000) dar in general imi papa 5.8-6 in conditiile in care ii cam dau in falci :)

3.8 scot doar cu loganul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ?

eu sub 5 n-am scazut niciodata (nah, dl 1000) dar in general imi papa 5.8-6 in conditiile in care ii cam dau in falci :)

3.8 scot doar cu loganul :))

 

pai eu sunt pe dl-ul de 650...am schimbat in 3000ture, mers cuminte...ceva frica de politia din serbia :laugh: ...am avut si pasager de vreo 60kg, eu 100kg plus cutii laterale(de la konvoi) top case de 48l si tankbag ... iar consumul in muntenegru a fost de 3,65...dar pare cam SF :laugh: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa detaliezi putin cam care este rolul calculatorului in sincronizare? Sincronizezi cumva si clapetele automate?

Eu le-am sincronizat de vreo doua ori pana acum prin metoda clasica si s-a simtit o inbunatatire in mers de fiecare data. Acum daca se poate mai bine.... sunt dispus sa invat.

 

De la 2007 sau mai nou relantiul e controlat automat de o valva ISC si reglajul se face actionand asupra suruburilor de aer (si nu al parghiei ce leaga corpurile de injectie ca mai inainte - chiar scrie explicit in manual sa nu umbli la asta).

Teoria e ca atunci cand invarti de suruburile astea calculatorul compenseaza prin intermediul valvei si nu poti sa sincronizezi si ai nevoie de interfata si calculator pentru a bloca valva intr-o anumita pozitie.

 

Fabio zice ca merge si fara interfata dar nu stiu exact cum.

 

pai eu sunt pe dl-ul de 650...am schimbat in 3000ture, mers cuminte...ceva frica de politia din serbia :laugh: ...am avut si pasager de vreo 60kg, eu 100kg plus cutii laterale(de la konvoi) top case de 48l si tankbag ... iar consumul in muntenegru a fost de 3,65...dar pare cam SF :laugh: ...

 

La 3000 de ture sa nu fi umplut bujiile de calamina, macar la 4000 se schimba mai ales cu bagaje si pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

By-pass la ce?La lambda?Cu ce?Eu de vreo 2 luni caut un eliminator si se pare ca e al naibii de rar.Cand ma bucuram ca am gasit in sfarsit,defapt mi-au trimis unul gresit...Daca ai vreo sursa sigura,ma bag si eu la unul...Daca se poate,evident!!!Deocamdata umblu cu mapa zero in PC III.

 

Am luat de pe e-bay acum 2 ani pentru Bandit, de la un grec. Nu-i mare scofala, o rezistenta, doar ca el are si mufe.

Uite aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 2007 sau mai nou relantiul e controlat automat de o valva ISC si reglajul se face actionand asupra suruburilor de aer (si nu al parghiei ce leaga corpurile de injectie ca mai inainte - chiar scrie explicit in manual sa nu umbli la asta).

Teoria e ca atunci cand invarti de suruburile astea calculatorul compenseaza prin intermediul valvei si nu poti sa sincronizezi si ai nevoie de interfata si calculator pentru a bloca valva intr-o anumita pozitie.

 

Multumesc de raspuns,

Cred ca mai astept sa sara de 90.000 si o duc la George (TNG) Sa fiu eu sigur ca este treaba facuta ca la carte. Eventual si un joc la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abea acum am terminat cu muncile, deci daca mai vrea careva sa plece spre vama va rog sa ma anuntati, ma bag.

 

0726 912 624, dati un bip, un semn ceva si va sun

 

 

Gospodare, spune-mi te rog cand se pleaca spre Thassos, si cand e revenirea in tara. Si cat e bugetul aproximativ daca vin singur (benzina, cazari, consumatii etc etc)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai da Stroamele voastre cu cat merg? A mea are pe ceas maxim 200 km/h :o

Credeam ca dureaza de 3 ori mai mult ca timp pana in Thassos.

 

Pana cand se sta acolo?

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt invitatie.

Din pacate nu pot lipsi atat de mult in timpul sapt.

Ma gandisem sa fac o nebunie de sa stau o zi in Thassos si urmatoarea zi sa plec inapoi, dar am exclus pana la urma varianta.

 

Asa ca la anul, ma organizez din timp si imi pregatesc 8-10 zile legate in care sa pot lipsi pt drumetia din afara tarii.

 

 

O sa ma consolez cu un w-end in 2 mai - vama veche, poate chiar cu plecare de joi seara. Vremea o sa fie buna, fara aglomeratie, preturi extra-sezon...

Cui ii suna bine (si nu poate lipsi de la munci mai mult de 3 zile), dati un semn si hai sa ne strangem si sa plecam impreuna.

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

 

Suzuki DL 650 V-Strom, an 2006, 50500 Km, stare foarte buna, anvelope 70%, kit lant 100%. - 3200 euro

post-19969-0-22677700-1346134862_thumb.jpg

 

Suzuki DL 650 V-Strom, an 2005, 30000 Km, stare foarte buna, disponibil topcase. - 3350 euro

post-19969-0-37488000-1346134951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de ceva oferte ptr gume? Spatele ar trebui mai urgent, fata mai merge

 

http://anvelopemoto.eu/pagina-principala.html

anakee sau tourance are pe stoc si are preturile cele mai mici din Romania. eu am comandat dunlop TR91 si mi-a venit cea de pe spate dupa o luna ! (cica din cauza celor de la dunlop care au ametit transportul)....plm, cert este ca o luna am mers cu karoo T pana l-am facut slick

oricum...deocamdată nu recomand TR91 la nimeni. am blocat fata de multe ori . sper sa fie mai ok după ce le mai rodez ca altfel le schimb ca imi pun viata in pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni:

10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni :))

10mm x 1,00mm

Fabio pe tine ma bazez sa sti :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni:10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni :))10mm x 1,00mmFabio pe tine ma bazez sa sti :D

 

sa fiu sincer nu mai tin minte exact, dar pompele de frana in general au pas de 1,25. si tu oricum nu ai pompa de stroama ci de cbr. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

New v-strom in town (adica in Cluj) :grinbandit:

 

E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile :rock: O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto.

 

Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate?

post-9248-0-47575600-1346220518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

New v-strom in town (adica in Cluj) :grinbandit:

 

E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile :rock: O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto.

 

Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate?

 

Sa il folosesti cu placere si wellcome de la un alt v-stromist clujean :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...