marcone Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Sincronizarea se face la fiecare 12.000km. La 2007 sau mai nou ai nevoie de conectarea la calculator, restul merg fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 ok, multumesc vroiam sa stiu daca trebuie sa ma pregatesc pt vreun drum peste hotare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Sincronizarea se face la fiecare 12.000km. La 2007 sau mai nou ai nevoie de conectarea la calculator, restul merg fara. merge si fara calculator. daca stii cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Sincronizarea se face la fiecare 12.000km. La 2007 sau mai nou ai nevoie de conectarea la calculator, restul merg fara. Poti sa detaliezi putin cam care este rolul calculatorului in sincronizare? Sincronizezi cumva si clapetele automate? Eu le-am sincronizat de vreo doua ori pana acum prin metoda clasica si s-a simtit o inbunatatire in mers de fiecare data. Acum daca se poate mai bine.... sunt dispus sa invat. Editat August 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) tocmai ce am venit dintr-o tura SERBIA/MUNTENEGRU/BOSNIA/CROATIA/UNGARIA...consum?!...3,8, mers legal...60 - 90...bine ca au mai fost si varfuri ...totusi...sa tot ai consum de asta... Editat August 23, 2012 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 consum?!...3,8, mers legal...60 - 90...bine ca au mai fost si varfuri ...totusi...sa tot ai consum de asta... cum ? eu sub 5 n-am scazut niciodata (nah, dl 1000) dar in general imi papa 5.8-6 in conditiile in care ii cam dau in falci 3.8 scot doar cu loganul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 cum ? eu sub 5 n-am scazut niciodata (nah, dl 1000) dar in general imi papa 5.8-6 in conditiile in care ii cam dau in falci 3.8 scot doar cu loganul ) pai eu sunt pe dl-ul de 650...am schimbat in 3000ture, mers cuminte...ceva frica de politia din serbia ...am avut si pasager de vreo 60kg, eu 100kg plus cutii laterale(de la konvoi) top case de 48l si tankbag ... iar consumul in muntenegru a fost de 3,65...dar pare cam SF ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Poti sa detaliezi putin cam care este rolul calculatorului in sincronizare? Sincronizezi cumva si clapetele automate? Eu le-am sincronizat de vreo doua ori pana acum prin metoda clasica si s-a simtit o inbunatatire in mers de fiecare data. Acum daca se poate mai bine.... sunt dispus sa invat. De la 2007 sau mai nou relantiul e controlat automat de o valva ISC si reglajul se face actionand asupra suruburilor de aer (si nu al parghiei ce leaga corpurile de injectie ca mai inainte - chiar scrie explicit in manual sa nu umbli la asta). Teoria e ca atunci cand invarti de suruburile astea calculatorul compenseaza prin intermediul valvei si nu poti sa sincronizezi si ai nevoie de interfata si calculator pentru a bloca valva intr-o anumita pozitie. Fabio zice ca merge si fara interfata dar nu stiu exact cum. pai eu sunt pe dl-ul de 650...am schimbat in 3000ture, mers cuminte...ceva frica de politia din serbia ...am avut si pasager de vreo 60kg, eu 100kg plus cutii laterale(de la konvoi) top case de 48l si tankbag ... iar consumul in muntenegru a fost de 3,65...dar pare cam SF ... La 3000 de ture sa nu fi umplut bujiile de calamina, macar la 4000 se schimba mai ales cu bagaje si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 La 3000 de ture sa nu fi umplut bujiile de calamina, macar la 4000 se schimba mai ales cu bagaje si pasager. nu cred...nu se simtea a fi subturata....zic de drum drept nu de panta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 By-pass la ce?La lambda?Cu ce?Eu de vreo 2 luni caut un eliminator si se pare ca e al naibii de rar.Cand ma bucuram ca am gasit in sfarsit,defapt mi-au trimis unul gresit...Daca ai vreo sursa sigura,ma bag si eu la unul...Daca se poate,evident!!!Deocamdata umblu cu mapa zero in PC III. Am luat de pe e-bay acum 2 ani pentru Bandit, de la un grec. Nu-i mare scofala, o rezistenta, doar ca el are si mufe. Uite aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 De la 2007 sau mai nou relantiul e controlat automat de o valva ISC si reglajul se face actionand asupra suruburilor de aer (si nu al parghiei ce leaga corpurile de injectie ca mai inainte - chiar scrie explicit in manual sa nu umbli la asta). Teoria e ca atunci cand invarti de suruburile astea calculatorul compenseaza prin intermediul valvei si nu poti sa sincronizezi si ai nevoie de interfata si calculator pentru a bloca valva intr-o anumita pozitie. Multumesc de raspuns, Cred ca mai astept sa sara de 90.000 si o duc la George (TNG) Sa fiu eu sigur ca este treaba facuta ca la carte. Eventual si un joc la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 de obicei e suficient sa faci sincronizarea din suruburile de aer. in 99% din cazuri cdi compeseaza automat ajustarea mecanica. asa ca daca o pui dupa pe tester o sa dea valori corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 eu o iau usor spre mare azi (Vama). mai vine careva in Vama ? ..sa stiu daca pun berea la rece sau nu stau in camping la "tanti Leana " https://maps.google.com/maps?q=Vama+Veche,+Constanta,+Romania&hl=en&ll=43.752584,28.573409&spn=0.001428,0.003119&sll=37.0625,-95.677068&sspn=50.823846,102.216797&oq=vama+ve&hnear=Vama+Veche,+Constanta,+Romania&t=m&z=19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Abea acum am terminat cu muncile, deci daca mai vrea careva sa plece spre vama va rog sa ma anuntati, ma bag. 0726 912 624, dati un bip, un semn ceva si va sun Gospodare, spune-mi te rog cand se pleaca spre Thassos, si cand e revenirea in tara. Si cat e bugetul aproximativ daca vin singur (benzina, cazari, consumatii etc etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Bai da Stroamele voastre cu cat merg? A mea are pe ceas maxim 200 km/h Credeam ca dureaza de 3 ori mai mult ca timp pana in Thassos. Pana cand se sta acolo? Editat August 25, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 (editat) Multumesc mult pt invitatie. Din pacate nu pot lipsi atat de mult in timpul sapt. Ma gandisem sa fac o nebunie de sa stau o zi in Thassos si urmatoarea zi sa plec inapoi, dar am exclus pana la urma varianta. Asa ca la anul, ma organizez din timp si imi pregatesc 8-10 zile legate in care sa pot lipsi pt drumetia din afara tarii. O sa ma consolez cu un w-end in 2 mai - vama veche, poate chiar cu plecare de joi seara. Vremea o sa fie buna, fara aglomeratie, preturi extra-sezon... Cui ii suna bine (si nu poate lipsi de la munci mai mult de 3 zile), dati un semn si hai sa ne strangem si sa plecam impreuna. Editat August 26, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Pt cei din provincie care pleaca in Tassos si vor sa innopteze in Buc pot gazdui 3-4 persoane si 2 motoare in garaj. 0722646373 Drum bun si distractie maxima. Maxima am spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 De vanzare: Suzuki DL 650 V-Strom, an 2006, 50500 Km, stare foarte buna, anvelope 70%, kit lant 100%. - 3200 euro Suzuki DL 650 V-Strom, an 2005, 30000 Km, stare foarte buna, disponibil topcase. - 3350 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Stiti de ceva oferte ptr gume? Spatele ar trebui mai urgent, fata mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Stiti de ceva oferte ptr gume? Spatele ar trebui mai urgent, fata mai merge http://anvelopemoto.eu/pagina-principala.html anakee sau tourance are pe stoc si are preturile cele mai mici din Romania. eu am comandat dunlop TR91 si mi-a venit cea de pe spate dupa o luna ! (cica din cauza celor de la dunlop care au ametit transportul)....plm, cert este ca o luna am mers cu karoo T pana l-am facut slick oricum...deocamdată nu recomand TR91 la nimeni. am blocat fata de multe ori . sper sa fie mai ok după ce le mai rodez ca altfel le schimb ca imi pun viata in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 daca te mananca in poponeata de experimente...pune anakee si nu mai ai treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni: 10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni ) 10mm x 1,00mm Fabio pe tine ma bazez sa sti Editat August 28, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni:10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni )10mm x 1,00mmFabio pe tine ma bazez sa sti sa fiu sincer nu mai tin minte exact, dar pompele de frana in general au pas de 1,25. si tu oricum nu ai pompa de stroama ci de cbr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 New v-strom in town (adica in Cluj) E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto. Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 New v-strom in town (adica in Cluj) E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto. Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate? Sa il folosesti cu placere si wellcome de la un alt v-stromist clujean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.