bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) O sa facem de toate, cel putin doua dimensiuni de cutii si doua dimensiuni de topcase-uri. Primul lot de 12 cutii mari este gata, maine dimineata le vopsesc electrostatic negru mat si pleaca la primii clienti. Erau vopsite de mult, dar am gasit greu reactivul pt fosfatarea aluminiunului. Doua seturi raman pe langa casa omului ca vreau sa le chinui la greu. As fi pus si poze, dar a murit aparatul foto si cu telefonul scartaie lumea. Miercuri se filmeaza ultimile secvente din filmul de prezentare in care vor fi incluse si cateva incercari, edificatoare sper eu. Editat Octombrie 1, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria. Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria. Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012 distantierele alea se pot comanda pe undeva ? pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta? practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir . ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 distantierele alea se pot comanda pe undeva ? pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta? practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir . ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ? Se pot,dar din USA.Eu le-am dat pe ale mele unui Nea Tilica,strungar si le-a facut exact la fel,dar cu cotele noi.Derestictorul avea afisajul inclus iar pentru montare nu trebuie sa tai nici un fir.E o mufa alba,relativ triunghiulara, cu 3 pini,care se vede imediat ce ridici partea din spate a rezervorului.Desfaci mufa in doua si fiecare parte se introduce in mufa corespunzatoare de la gadget.Se seteaza automat,nu cum e la altele,ca tre' sa o bagi in fiecare viteza si apoi sa apesi SET sau mai stiu eu ce.Defapt smecheria asta raporteaza la ECU o minciuna.Adica il prosteste cum ca ar fi mereu intr-a 4-a,aceasta viteza fiind total full power(indiferent in ce viteza esti).Iar a 5-a e total restrictionata(vezi diagrama Dyno).Se pare ca exista si variante mai simple,cum ar fi asta: Dar eu zic sa mergi aici:http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7838.0.html si poate ca o scoti cumva la capat.Numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 DA! http://www.youtube.com/watch?v=Ff4F5eI6PHk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 pothässlich ! seamana pre mult cu delfinu de la Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Pe ansamblu imi place, dar ciocul ala, farul si parbrizul sunt urate cu spume.. parca e o gaina de aia motata ) Asta e iar din categoria "a face only a mother could love" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie. Cel putin acu vreo trei ani am vazut ceva derestrictoare care asa mergeau la inceput.Sau poate ma insel.Naiba sa le ia!L-am pus,asta e!Ei?Schema sau topicul iti foloseste la ceva?Ca daca iti doresti doar gear indicator,imi pare rau dar nu stiu cum sa te ajut... DA! http://www.youtube.com/watch?v=Ff4F5eI6PHk E intriganta!Farul pare a fi ciordit de la KTM Adventure iar profilul e un fel de Multistrada fara monobrat.Oare ce i-or fi schimbat la motor,electronica si ce up-date-uri o fi primit?Oglinzile aceleasi.Furtunele la frana-ambreiaj aceleasi,cadrul,bascula,aparatoarea lant,motorul aceleasi.Vad ca i-au pus up-side down,evacuare inbarligata smechereste,scaun colorat si un parbriz pe post de briz-briz.Subcadrul spate,din tevi se vrea a la BMW.Macar au venit cu ceva nou....ca era cazul. Editat Octombrie 2, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante. Editat Octombrie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante. Am fost pe-un gand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cica apare abia prin 2014, deci nu va grabiti cu portofelele http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/October/oct0212-suzuki-v-strom-concept-1000-revealed/ Macar e la fel de frumoasa ca modelul vechi, adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Au cam inceput sa semene intre ele...si cu parbrizul ala adio protectie,parca nu mai e vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 iar s-au zgarcit astia de la suzuki. s-a dus pe copca farurile de care ne bucuram in fiecare zi. parbrizul ...hmmm..unde-i ? transmisie pe lant ? dar handguard-urile imi plac . si nu uitati un amanunt. in poza se afla modelul concept, deci cel de serie va fi ceva mai saracut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Designeru' merita altoit cu coada de la lopata. O sa fie DL-ul de 1000 numai bun de facut streetfighter, doar ca n-o sa-l cumpere nimeni nou pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! ps. las ca ie frumos bemveu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ps. las ca ie frumos bemveu...... pai asta-i buba, cam toti au copiat ciocul de la bmw (nu comentez cit de frumos e ciocul, tine de gusturi, nu-mi place dar nici nu-mi displace). ori are un avantaj tehnic ciocul ala (aerodinamic sau altceva) ori sint toti prosti si cred ca trebuie sa copieze bmw-ul ca altfel nu pot avea succes. pe motorcyclenews comentau unii ca sint deja morti in apa in 2014 cu 1000 cmc dar eu sper ca raminind la 1000 cmc suzuki va avea in continuare preturi normale si nu se va duce la categoria premium peste 12.000 euro. daca ramin la preturi bune fata de concurenta vor avea in continuare piata chiar daca nu vor fi lideri pe segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ciocu tot suzuki l-a inventat, pe la dr sau ceva de genul acu multi ani, ca si numele de GS. tot suzuki l-a scos. asa ca daca vorbim de copiat nimeni nu a copiat nimic de la bemve ci bemve a copiat totul de unde a putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 transmisie pe lant ? un motiv in plus sa cred ca suzuki merge in continuare pe calea de mijloc si nu vrea sa se bata cu ozn-urile de 15.000 euro ci sa ramina cu preturile pe pamint. la Nm nu cred ca pot sa creasca prea mult dar 110-120 de cai plus un consum decent si multi o sa fie multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 De aici a inceput ciocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) gata m-am documentat. ciocu a aparut prima oara la suzuki dr750s. asa ca nu l-a inventat bemve. iegzact! dar chiar mai inante, tu ai pus poza de dr800, dar a aparut pe dr750 cu fo 10 ani inainte. am scris impreuna. Editat Octombrie 3, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ciocu tot suzuki l-a inventat, pe la dr sau ceva de genul acu multi ani, ca si numele de GS. tot suzuki l-a scos. asa ca daca vorbim de copiat nimeni nu a copiat nimic de la bemve ci bemve a copiat totul de unde a putut. raule si uritule! am trecut la atac la persoana ca pe fabio nu-l dovedesc altfel, pina la urma care e treaba cu ciocu' (inventat de !!!SUZUKI!!!), are vreun rol sau e doar estetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! ps. las ca ie frumos bemveu...... Challenge accepted! E normal sa arate altfel, dar nu tre sa fie mai urat. Nu cred ca cresteau costurile de productie daca il faceau mai frumos. Eu zic ca arata mai bine varianta mea decat fata aia de ratza dezorientata. In plus, designul asta de la bking s-ar putea modifica inspre touring ca sa se potriveasca mai bine conceptului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 probabil scopul lui era sa protejeze de noroaie si alte alea pe offroad. acum la bemve are rol estetic, la Ducati este galerie de aer, iar pe la dl1000 inca nu am inteles, dar oricum este un concept si poate fi diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.