Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

O sa facem de toate, cel putin doua dimensiuni de cutii si doua dimensiuni de topcase-uri. Primul lot de 12 cutii mari este gata, maine dimineata le vopsesc electrostatic negru mat si pleaca la primii clienti. Erau vopsite de mult, dar am gasit greu reactivul pt fosfatarea aluminiunului. Doua seturi raman pe langa casa omului ca vreau sa le chinui la greu. As fi pus si poze, dar a murit aparatul foto si cu telefonul scartaie lumea. Miercuri se filmeaza ultimile secvente din filmul de prezentare in care vor fi incluse si cateva incercari, edificatoare sper eu.:cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria.

 

Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria.

 

Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012

 

distantierele alea se pot comanda pe undeva ?

pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta?

practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir :). ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distantierele alea se pot comanda pe undeva ?

pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta?

practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir :). ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ?

Se pot,dar din USA.Eu le-am dat pe ale mele unui Nea Tilica,strungar si le-a facut exact la fel,dar cu cotele noi.Derestictorul avea afisajul inclus iar pentru montare nu trebuie sa tai nici un fir.E o mufa alba,relativ triunghiulara, cu 3 pini,care se vede imediat ce ridici partea din spate a rezervorului.Desfaci mufa in doua si fiecare parte se introduce in mufa corespunzatoare de la gadget.Se seteaza automat,nu cum e la altele,ca tre' sa o bagi in fiecare viteza si apoi sa apesi SET sau mai stiu eu ce.Defapt smecheria asta raporteaza la ECU o minciuna.Adica il prosteste cum ca ar fi mereu intr-a 4-a,aceasta viteza fiind total full power(indiferent in ce viteza esti).Iar a 5-a e total restrictionata(vezi diagrama Dyno).Se pare ca exista si variante mai simple,cum ar fi asta:

Dar eu zic sa mergi aici:http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7838.0.html si poate ca o scoti cumva la capat.Numai bine!!!

post-44963-0-26430700-1349194181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie.

Cel putin acu vreo trei ani am vazut ceva derestrictoare care asa mergeau la inceput.Sau poate ma insel.Naiba sa le ia!L-am pus,asta e!Ei?Schema sau topicul iti foloseste la ceva?Ca daca iti doresti doar gear indicator,imi pare rau dar nu stiu cum sa te ajut... :scratch:

 

E intriganta!Farul pare a fi ciordit de la KTM Adventure iar profilul e un fel de Multistrada fara monobrat.Oare ce i-or fi schimbat la motor,electronica si ce up-date-uri o fi primit?Oglinzile aceleasi.Furtunele la frana-ambreiaj aceleasi,cadrul,bascula,aparatoarea lant,motorul aceleasi.Vad ca i-au pus up-side down,evacuare inbarligata smechereste,scaun colorat si un parbriz pe post de briz-briz.Subcadrul spate,din tevi se vrea a la BMW.Macar au venit cu ceva nou....ca era cazul.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante.

Am fost pe-un gand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar s-au zgarcit astia de la suzuki.

s-a dus pe copca farurile de care ne bucuram in fiecare zi. parbrizul ...hmmm..unde-i ? transmisie pe lant ? :scratch:

dar handguard-urile imi plac .

si nu uitati un amanunt. in poza se afla modelul concept, deci cel de serie va fi ceva mai saracut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! :scratch: carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! :grinbandit:

 

ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

 

pai asta-i buba, cam toti au copiat ciocul de la bmw (nu comentez cit de frumos e ciocul, tine de gusturi, nu-mi place dar nici nu-mi displace). ori are un avantaj tehnic ciocul ala (aerodinamic sau altceva) ori sint toti prosti si cred ca trebuie sa copieze bmw-ul ca altfel nu pot avea succes.

 

pe motorcyclenews comentau unii ca sint deja morti in apa in 2014 cu 1000 cmc dar eu sper ca raminind la 1000 cmc suzuki va avea in continuare preturi normale si nu se va duce la categoria premium peste 12.000 euro. daca ramin la preturi bune fata de concurenta vor avea in continuare piata chiar daca nu vor fi lideri pe segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transmisie pe lant ? :scratch:

 

un motiv in plus sa cred ca suzuki merge in continuare pe calea de mijloc si nu vrea sa se bata cu ozn-urile de 15.000 euro ci sa ramina cu preturile pe pamint. la Nm nu cred ca pot sa creasca prea mult dar 110-120 de cai plus un consum decent si multi o sa fie multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata m-am documentat. ciocu a aparut prima oara la suzuki dr750s. asa ca nu l-a inventat bemve. iegzact! dar chiar mai inante, tu ai pus poza de dr800, dar a aparut pe dr750 cu fo 10 ani inainte. am scris impreuna.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciocu tot suzuki l-a inventat, pe la dr sau ceva de genul acu multi ani, ca si numele de GS. tot suzuki l-a scos. asa ca daca vorbim de copiat nimeni nu a copiat nimic de la bemve ci bemve a copiat totul de unde a putut. :bounce:

 

raule si uritule!

 

am trecut la atac la persoana ca pe fabio nu-l dovedesc altfel, :crack:

 

pina la urma care e treaba cu ciocu' (inventat de !!!SUZUKI!!!), are vreun rol sau e doar estetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! :scratch: carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! :grinbandit: ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

 

Challenge accepted! :P

 

 

E normal sa arate altfel, dar nu tre sa fie mai urat. Nu cred ca cresteau costurile de productie daca il faceau mai frumos. Eu zic ca arata mai bine varianta mea decat fata aia de ratza dezorientata. In plus, designul asta de la bking s-ar putea modifica inspre touring ca sa se potriveasca mai bine conceptului.

post-9248-0-83878100-1349245701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...