florin.radu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Domnule Harea!O intrebare:nu ati putea face ceva,un kit fain si bun in vederea reglarii farurilor mai usor?Chiar nu glumesc! Daca da,atunci considerati-ma deja client cu banii jos.Eu cred ca si asa ceva e important!! dop de cola/fanta/pepsi pe in care imprimi capul/hexagonul unui surub de 8 (sper sa nu ma insel aici si sa fie de 10 ) apoi o picatura de superglue/picatura pe centru si ramane acolo pe vecie, nici nu se vede iar farurile le vei regla la fel ca volumul la cd-player Am vazut la un amic bulgar un sistem electric daca te intereseaza o sa-i cer mai multe detalii cu prima ocazie. Stiu doar ca a folosit un sistem cu motoras de la auto. Mie mi s-a parut mai practica varianta 1 Editat Octombrie 15, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 dop de cola/fanta/pepsi pe in care imprimi capul/hexagonul unui surub de 8 (sper sa nu ma insel aici si sa fie de 10 ) apoi o picatura de superglue/picatura pe centru si ramane acolo pe vecie, nici nu se vede iar farurile le vei regla la fel ca volumul la cd-player Surubul e de 8, si intr-adevar mai simplu de atata nu se poate. Totul e sa gasesti niste dopuri TARI, cele mai multe sunt prea moi. Eu am unul mai tare de la o sticla de Pepsi, parca, si unul mai moale de la o sticla de apa minerala (asta am gasit atunci), si cu ala moale ma chinui un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... Editat Octombrie 15, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... man, parca ziceam de-o treaba , o tubulara dinaia de 5 lei cu o piulita fluture sudata in cap si gata smecheria. sa fac eu cand se termina sezonul si iti vand si tie (glumesc). chiar vroiam sa te intreb, se merita power commanderul ? nu am nevoie pt putere ci mai mult pt optimizarea hartilor. suna motorul altfel, se mai domoleste balbaiala aia dintre 3000-4000 rpm ? . balbaiala ma cam seaca si ma gandeam ca un power commander ar mai domoli-o descrie putin comportamentul si diferentele dupa ce ai pus PC3 . macar sa nu dau 300$ degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... bre, iei un surub cu cap de 8, ai incalzesti capul ala de opt pana se face rosu si cu el gauresti un dop. da fara sa faci stanga dreapta cu el, il vari in dop drept asa, si astepti sa se raceasca, il scoti din dop si lipesti dopul pe surbul de reglat farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Da!Merita!Dar pentru asta trebuie setat corect pe stand Dyno.La motorul meu am tobe si filtru sport,dar merge si in varianta stock.Asa cum e al tau,banuiesc!Si la mine,sub 3000 RPM cam smucea si mergea necivilizat(nu exagerat,dar enervant),iar dupa ce i-am pus PC III merge rotund si fara smuceli.Harta o poti descarca de pe DynoJet,dar fiecare motocicleta e in felul ei si pentru rezultate 100% musai un Dyno test.Test pe care poate doar in Bucale poate il poti face(desi nu as baga mana in foc pentru treaba facuta de aia).Ultimele zvonuri sustin ca in scumpa noastra patrie nu mai exista nici un stand Dyno.Verifica si tu!Oricum eu spun ca merita.Cel putin la mine,abia dupa up-grade-ul asta am vazut cat de bine merge un asemenea motor....Nu vad dece nu ar merge si la tine,dar dupa cum am spus: cu o setare corecta facuta de un tehnician care stie ce face,nu doar sa-ti tureze motorul aiurea.Stock sunt stranse de boase din toate directiile,ca sa treaca afurisitele astea de norme antipoluare.Mult aer si putina benzina,cum naiba sa mearga bine?Acum,intr-a 6-a,pe la 120-130 bag mana in gaz fara mila si imi creste inima cand vad cat de rapid si vehement accelereaza... Cat depre faruri,hai sa procedam ca in vest:cineva face o treaba de calitate si eu il platesc produsul.Asa,eu sunt multumit de achizitie si celalat e multumit ca are de lucru + ceva banuti.Eu sunt tehnician dentar si ce m-as face daca toti ar incerca sa-si faca acasa,dinti din te miri ce dopuri,ha?Glumeam,desigur.Apropo!Daca iti iei PCIII iti voi trimite o poza cu firul care trebuie anulat din ECM(cel putin la modelul K8,cum este a mea).A ta din ce an e fiindca se pare ca sunt ceva diferente de culori la firele electrice,in functie de ani... bre, iei un surub cu cap de 8, ai incalzesti capul ala de opt pana se face rosu si cu el gauresti un dop. da fara sa faci stanga dreapta cu el, il vari in dop drept asa, si astepti sa se raceasca, il scoti din dop si lipesti dopul pe surbul de reglat farul. Aha!Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 K8 si a mea. o sa te mai frec la cap cu treaba asta ca sa-mi dai mai multe detalii. eu mi-am luat-o o data in bot la plecare cu smucitura si de atunci imi sta pe creier . am plecat de pe loc virand stanga (intorceam sa intru in padure spre Biertan) , la deal, cu pasager. am accelerat usor , am dat drumul usor la ambreiaj si cand m-am pus in miscare a smuncit mai naravas , eu am dat drumul la acceleratie ca m-am gandit ca o ia prea tare si m-a cam dezechilibrat. n-are deloc o plecare lina si daca tre' sa faci ceva manevre de finete e cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 am si eu doua nedumeriri si va cer ajutorul: merg cu motorul cu viteza constanta (90, 110, 120 etc) si daca brusc apas ambreiajul motorul scade in turatie si se opreste. Porneste imediat la loc. Asta am patit-o imediat ce am alimetat in Romania cand am adus-o si am zis ca e de la benzina. Am pus si de 99 si de 100 dar tot asa face. Nedumerirea 1 de la ce poate fi? Eu m-am gandit ca de la aer si de aceea am comandat toate filtrele si bujii noi si am ajuns la a doua nedumerire: ce ulei folositi? eu foloseam motorex si motul 7100. Sa raman tot pe acolo sau imi recomandati altceva? Apropo de ulei. Ieri cand mi-am comandat filtrele baiatul de la magazin s-a crucit cand a auzit ca am vstrom. A zis ca nici in ruptul capului nu si-ar lua asa ceva. Ca motorul e praf ca consuma ulei ca are probleme. Eu unul stiam ca motorul acesta e foarte fiabil,. Gresesc? In alta ordine de idei eu stiu ca obligatoriu inainte de a baga motorul la iernat se schimba uleiul. Uleiul nou nu isi pierde proprietatiile in decurs de 3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Ambreiajul are un comutator la maneta. Sa nu intrerupa pe acolo. Transmitei baiatului de pravalie ca este prost informat sau numai prost. Editat Octombrie 16, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) @butrosica Vorbeste mai bine cu mecanicul de v-stroame: @Fabio, sau cu userul @tng sunt oameni de incredere si foarte priceputi. Baiatul de la magazin a spus gluma anului Probabil are un bmw nou in garaj si asteapta ceva consumabile: cardan, senzori, amortizoare, rulmenti, simeringuri, ambreiaje etc ... Nu il lua in seama schimba-i consumabilele la timp si o sa te tina toata viata chiar daca mori de batranete Editat Octombrie 16, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) da ce magazin era daca nu sunt indiscret???? JOI sau VINERI plec in italia, daca cineva vrea ceva de pe acolo (uleiuri, filtre, becuri, echipamente, etc.) sa se prezinte cu comanda si banii ca sa fac repede lista. Editat Octombrie 16, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) am si eu doua nedumeriri si va cer ajutorul: merg cu motorul cu viteza constanta (90, 110, 120 etc) si daca brusc apas ambreiajul motorul scade in turatie si se opreste. Porneste imediat la loc. Asta am patit-o imediat ce am alimetat in Romania cand am adus-o si am zis ca e de la benzina. Am pus si de 99 si de 100 dar tot asa face. Nedumerirea 1 de la ce poate fi? Eu m-am gandit ca de la aer si de aceea am comandat toate filtrele si bujii noi si am ajuns la a doua nedumerire: ce ulei folositi? eu foloseam motorex si motul 7100. Sa raman tot pe acolo sau imi recomandati altceva? Apropo de ulei. Ieri cand mi-am comandat filtrele baiatul de la magazin s-a crucit cand a auzit ca am vstrom. A zis ca nici in ruptul capului nu si-ar lua asa ceva. Ca motorul e praf ca consuma ulei ca are probleme. Eu unul stiam ca motorul acesta e foarte fiabil,. Gresesc? In alta ordine de idei eu stiu ca obligatoriu inainte de a baga motorul la iernat se schimba uleiul. Uleiul nou nu isi pierde proprietatiile in decurs de 3 luni. Motorul de V-strom consuma ulei daca te dai la el grav si pentru multa vreme gen vara pe autostrada turatii peste 7000-8000 cand am impresia ca segmentii de ungere nu mai fac o treaba asa buna in a recupera uleiul de pe peretii cilindrului.In rest n-a probleme. In general vanzatorii au ajuns acolo pentru ca nu au fost buni in nicio alta parte, nu ca ar fi cien stie ce somitati. Daca mai stateai cu el de vorba iti spunea ca nu-i place ca nu face burnout-uri cum trebuie. Uleiul se schimba la 6000km sau un an, ce vine mai devreme, Nu e nicio indicatie a anotimpului cand trebuie schimbat. Editat Octombrie 16, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Acum ma simt bine ca ati sarit pe el. Ieri ma uitam la el (mai ales ca mi-a spus ca e de 20 de ani in domeniu avea ktm) crucis (eu oricum sunt un pic sasiu) si am zis doamne cati specialisti in tara asta. Toti le stiu pe toate si cand ii iei la bani marunti o dau in balba. Magazinul este cel din cotroceni. Totusi nu am aflat de la voi ce ulei sa imi pun. Chestia cu schimbatul uleiului am gasit-o in mai multe manuale de buna practica pt motociclete. Ultimul ghid citit a fost cel de pe siteul louis.de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Cu uleiul este delicata treaba fiecare are o parere, mie-mi place mobil1, silkolene, altii pun motul si n-au probleme altii repsol sau motorex 10w40 sau 15w50 in funtie de temperatura. Conteaza mai mult decat marca, presupunand ca pui un ulei de calitate, sa il schimbi la maxim 6000 sau 1 an care situatie intervine prima. O sa te hotarasti in timp care-ti place mai mult in functie de cum merge cutia cu fiecare din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) @butrosica Baiatul de la magazin a spus gluma anului Probabil are un bmw nou in garaj si asteapta ceva consumabile: cardan, senzori, amortizoare, rulmenti, simeringuri, ambreiaje etc . Ai uital senzor hall si indicator de benzina. Acum ma simt bine ca ati sarit pe el. Ieri ma uitam la el (mai ales ca mi-a spus ca e de 20 de ani in domeniu avea ktm) crucis (eu oricum sunt un pic sasiu) si am zis doamne cati specialisti in tara asta. Toti le stiu pe toate si cand ii iei la bani marunti o dau in balba. Magazinul este cel din cotroceni. Totusi nu am aflat de la voi ce ulei sa imi pun. Chestia cu schimbatul uleiului am gasit-o in mai multe manuale de buna practica pt motociclete. Ultimul ghid citit a fost cel de pe siteul louis.de. Aia -s fani de KTMeu si invata de la Dani, care o intreaba pe Radulesca, care intreaba telespectatorii duminica in familie, care le stie ei pe toate. Editat Octombrie 16, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Uuuu!Pai al meu nu facea chiar asa nasol,Sergiule!Doar smuciturim marunte din cand in cand , la ture sub 3000....Cand ai reglat si unde injectia? Butrosica!Nu e benzina.Exact asa facea si al meu si era de fapt TPS-ul.Poate ai noroc si trebuie doar reglat,dar asta numai in modul custom(o mufa cu capac de cauciuc,pe stanga,langa releul regulator...)Eu a trebuit sa-l schimb ca era dus.Asta e tot ce am reparat la motorul asta in aproape al cincilea an...Sau mai poate fi o "scurgere" la vacuum,fie furtun de vacuum ,fie un capacel fisurat, din alea care acopera orificiile de reglare a injectiei.Sau chiar mansoanele alea de cauciuc,unde se afla injectoarele....Doar una din astea poate fi.Eventual vezi putin si cum e pompa de presiune,dar nu cred ca e de acolo...Succes!!! Motorul de V-strom consuma ulei daca te dai la el grav si pentru multa vreme gen vara pe autostrada turatii peste 7000-8000 cand am impresia ca segmentii de ungere nu mai fac o treaba asa buna in a recupera uleiul de pe peretii cilindrului. Sa fie oare asa?Propulsorul se regaseste si pe mai vechea TL si mai noua SV.Schimbate sunt doar cutia,axele cu came,diametrul valvelor si elecronica(la SV).Pompa de ulei,cantitatea de ulei,pistoanele,cilindrii,segmentii,abielajul,etc sunt aceleasi si totusi lucreaza la ture muuult mai mari,sunt mult mai comprimate si nu au nici pe dracu.V Stromul e detunat si setat mai mult touring si mai putin sport...Eu cred ca nu are nimic nici la turatii sustinute daca ai ulei bun si schimbat mereu la timp.Personal am facut 9700 km.in 11 zile pe autostrazi(e adevarat,nu la 8000 RPM) si in momentul de fata e in parametri normali,pe verificatelea.... Editat Octombrie 16, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 @butrosica Daca esti sasiu, ce serie ai, bre? Sper ca stii de gluma, aici se si glumeste. Pai nu stiu ca mereu vad mai multe litere sau mai putine ). Tre sa inchid un ochi ca sa pot citi. Dar cu care ca cu nici unul nu vad bine. Stai linisit mai bine radem de defecte decat sa ne frustram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Uuuu!Pai al meu nu facea chiar asa nasol,Sergiule!Doar smuciturim marunte din cand in cand , la ture sub 3000....Cand ai reglat si unde injectia? ca sa fiu sincer nu a pupat nici un reglaj la injectie ca ba n-am avut bani...ba n-am avut timp. cand am avut bani si timp am bagat kilometri . astept sa vina iarna sa le fac pe toate . ma gandesc serios s-o pun pe platforma si s-o duc si eu la baietii aia din ungaria unde ai fost tu. dar dupa ce se termina sezonul ca vreau sa ma mai plimb acum . Editat Octombrie 16, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Ai idee de unde se cumara TPS-ul? Am citit ceva pe net pe afara si am vazut ca toti se duca catre TPS petru astfel de pb. NU vreau sa il cumpar deocamdata si o sa incerc sa fac reglajele conform manualului service dar daca nu iese atunci il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) B Ai idee de unde se cumara TPS-ul? Am citit ceva pe net pe afara si am vazut ca toti se duca catre TPS petru astfel de pb. NU vreau sa il cumpar deocamdata si o sa incerc sa fac reglajele conform manualului service dar daca nu iese atunci il iau. De la reprezentante...Dar daca nu te stii apeleaza la un meserias de incredere,zic eu...Succes!!! ca sa fiu sincer nu a pupat nici un reglaj la injectie ca ba n-am avut bani...ba n-am avut timp. cand am avut bani si timp am bagat kilometri . astept sa vina iarna sa le fac pe toate . ma gandesc serios s-o pun pe platforma si s-o duc si eu la baietii aia din ungaria unde ai fost tu. dar dupa ce se termina sezonul ca vreau sa ma mai plimb acum . Oricand si cu placere ...iti vand pontul.In Romania,mai ales in Ardeal e vai si amar de ea mecanica.Meseriasii din Sud sa nu se supere,ca nu stiu nimic despre ei.Ma refer strict la nord-vest. Editat Octombrie 16, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Ai idee de unde se cumara TPS-ul? Am citit ceva pe net pe afara si am vazut ca toti se duca catre TPS petru astfel de pb. NU vreau sa il cumpar deocamdata si o sa incerc sa fac reglajele conform manualului service dar daca nu iese atunci il iau. Gasesti pe net filmulete destule cu reglarea tps-ului. Si la mine era dereglat insa nu asa ca la tine. Cauti pentru modelul tau cum se pune in "dealer mode" cu o agrafa de birou unesti doi pini, aici trebuie sa cauti tu exact culorile, din mufa alba din partea dreapta spate a rezervorului. N-ai cum sa o ratezi, este singura libera cu o acoperitoare de cauciuc. Ca scule iti trebuie un torx cu gaura pe centru cam ce face nenea asta aici: http://www.youtube.com/watch?v=NQMqN_7zL2M Editat Octombrie 16, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Daca imi iese o manevra, poate pun roti fata-spate de Aprilia Caponord.Sper sa adaptez fara multe modificari jugul si suspensia fata de la Caponord,fiindca are telescoape cu diametrul de 50mm fata de 45mm,stock.Pe spate e mai usor,cred,fiind vorba doar de un ax (strung -made) si alte distantiere.Daca nu,poate adaptez bascula cu tot cu suspensie....Vad eu....Si pasul 2:transmisie pe curea.E scumpa al naibii,dar se pare ca neamtul negociaza....Oi vedea!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Daca imi iese o manevra, poate pun roti fata-spate de Aprilia Caponord.Sper sa adaptez fara multe modificari jugul si suspensia fata de la Caponord,fiindca are telescoape cu diametrul de 50mm fata de 45mm,stock.Pe spate e mai usor,cred,fiind vorba doar de un ax (strung -made) si alte distantiere.Daca nu,poate adaptez bascula cu tot cu suspensie....Vad eu....Si pasul 2:transmisie pe curea.E scumpa al naibii,dar se pare ca neamtul negociaza....Oi vedea!!!! o s-o tot modifici pana iese BMW Ai idee de unde se cumara TPS-ul? Am citit ceva pe net pe afara si am vazut ca toti se duca catre TPS petru astfel de pb. NU vreau sa il cumpar deocamdata si o sa incerc sa fac reglajele conform manualului service dar daca nu iese atunci il iau. man daca nu te pricepi mai bine mergi cu ea la Fabio si o rezolva el. Eu is incapatat si de asta mai fac unele chestii singur si in plus mai si scule si ceva cunostinte de mecanica / electronica. Editat Octombrie 16, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Daca imi iese o manevra, poate pun roti fata-spate de Aprilia Caponord.Sper sa adaptez fara multe modificari jugul si suspensia fata de la Caponord,fiindca are telescoape cu diametrul de 50mm fata de 45mm,stock.Pe spate e mai usor,cred,fiind vorba doar de un ax (strung -made) si alte distantiere.Daca nu,poate adaptez bascula cu tot cu suspensie....Vad eu....Si pasul 2:transmisie pe curea.E scumpa al naibii,dar se pare ca neamtul negociaza....Oi vedea!!!! Fara sa fiu rautacios... nu e mai simplu sa schimbi v-stromul cu un caponord? Ar fi frumoasa o modificare in directia KTM 990 roti, suspensii... Insa Caponordul este doar o idee peste v-strom la capitolul asta, poate nu la fel de fiabila dar in orice caz nu se face de rusine, cred ca este cea mai fiabila aprilia facuta vreodata. Ai grija cu transmisia pe curea daca faci si offroad trebuie sa fie foarte bine protejata ... o s-o tot modifici pana iese BMW ) Ca sa iasa BMW este simplu de modificat Iti bati joc de ea o perioada pana incepe sa consume ulei sau sa-l piarda pe la toate garniturile si sa se strice des Editat Octombrie 16, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Hei! Hei!Era vorba doar de rotile alea smechere,spitate si tubeless(aproape moca si impecabile).Cine dracu e nebun sa ia motor italian cu motorizare Rotax si carter sec?Rezervorul de ulei e amplasat "strategic" pe stanga si mult exteriorizat,astfel incat la prima tranta pe stanga,rezervorul de ulei o incaseaza primul...Ce proiectanti idioti!!!Si mai faceti misto de economistii japonezi!!!Cat despre curea,da!Exista in Germania,dar la pret prea mare.Am vorbit si neamtul a spus ca se mai gandeste....Pe viitor voi lua o FJR 1300 sau Kawa GTR 1400,dar la Stroama mea nu o sa renunt nici mort.Si nici nu voi inceta sa o imbunatatesc...cat pot,desigur!Si nicidecum a la BMW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.