Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutari.

 

Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat.

 

Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou?

 

 

pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France ;)

 

Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing.

Daca uleiul,este epuizat mai bine il schimbi la timp. Se zice ca nu este bine ca uleiul uzat sa stea in motor. Contine compusi corozivi care in timp pot dauna motorului. Teoria nu este demonstrata stiintific, dar.... Eu am aplicat-o la toate motoarele pt ca schimbam uleiul acasa si cand incepea sa ninga ma puneam pe treaba. Dupa schimb porneam motorul cateva secunde si apoi la primavara cand il foloseam normal. Pe Advrider un tip care avea o afacere cu inchiriat barci cu motor spunea ca asa procedeaza in fiecare iarna cu motoarele lui, in timp de concurenta de pe lac le lasa in uitare pt anul urmator. Rezultatul este ca omul schimba motoarele la 3 ani, iar concurenta la 2ani. Eu l-am crezut si asa fac, dar daca dupa ce ai schimbat uleiul mai mergi cateva sute de km nu stiu daca mai este valabil.

Cred ca si pe uleiul lui Fabio scria made in France, dar poate asta este mai aproape de sursa.

 

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Deja avem o parere, din care rezulta, ca mai mult, este mai mult. Daca omul este multumit cu schimbarea, de ce sa nu fim si noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Singurul motor care il vad ca un upgrade la v-strom la ora actuala si strict din punctul meu de vedere este supertenere 1200 care este aproape dublu la pret ca un v-strom. Probabil voi avea unul in garaj candva dar inca nu sunt convins ca este de doua ori mai bun. Altceva sa zicem un BMW R1200 GS ... da mi-a placut frana gs-ului mai ales cea 2006 cu servo si nu este chiar o caruta de bani motocicleta insa nu dau o motocicleta fina si fiabila pe un utilaj agricol cu fiabilitate indoielnica doar ca are frane mai bune.

Nu-mi iese nimic la afacerea cu upgrade-ul la frane, pe afara este o modificare foarte populara, eu cred ca am fost primul sau printre primii de la noi care au facut asta si mi-am exprimat parerea sperand ca poate ajuta pe cineva, din acelasi motiv cu prima ocazie cand am putin liber o sa vin pana la Bogdan sa masoare adaptoarele ca restul de v-stromisti sa plateasca mai putin pentru acelasi lucru, suntem o comunitate sa ne ajutam si sa impartasim idei. Acum ramane la atitudinea fiecaruia daca merita sau nu sa faca modificarea. Tu esti multumit cu frana asta si este un lucru foarte bun inseamna mai multi bani de benzina.

@Fabio tu esti mai "toma-necredinciosu" :P

in ultimile 3 saptamani am mers zilnic pe offroad cu motocicleta fix de nevoie si n-am avut vreo problema ;)

Gospodaru o pereche de etrieri noi sar de 600 de euro unii sh sunt de pe la 40

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu sunt toma necrediciosul, ma gandesc doar ca aia de proiecteaza mobre sigur sunt mai destepti ca noi. sau tu te crezi mai destept decat un inginer japonez??? :P

Gresesti, franele si suspensiile V-Stromului sunt proiectate de contabili, nu de ingineri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea!O intrebare:nu ati putea face ceva,un kit fain si bun in vederea reglarii farurilor mai usor?Chiar nu glumesc! Daca da,atunci considerati-ma deja client cu banii jos.Eu cred ca si asa ceva e important!! :mexicanwave:

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea!O intrebare:nu ati putea face ceva,un kit fain si bun in vederea reglarii farurilor mai usor?Chiar nu glumesc! Daca da,atunci considerati-ma deja client cu banii jos.Eu cred ca si asa ceva e important!! :mexicanwave:

 

dop de cola/fanta/pepsi pe in care imprimi capul/hexagonul unui surub de 8 (sper sa nu ma insel aici si sa fie de 10 ) apoi o picatura de superglue/picatura pe centru si ramane acolo pe vecie, nici nu se vede iar farurile le vei regla la fel ca volumul la cd-player

Am vazut la un amic bulgar un sistem electric daca te intereseaza o sa-i cer mai multe detalii cu prima ocazie. Stiu doar ca a folosit un sistem cu motoras de la auto. Mie mi s-a parut mai practica varianta 1

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dop de cola/fanta/pepsi pe in care imprimi capul/hexagonul unui surub de 8 (sper sa nu ma insel aici si sa fie de 10 ) apoi o picatura de superglue/picatura pe centru si ramane acolo pe vecie, nici nu se vede iar farurile le vei regla la fel ca volumul la cd-player

Surubul e de 8, si intr-adevar mai simplu de atata nu se poate. Totul e sa gasesti niste dopuri TARI, cele mai multe sunt prea moi. Eu am unul mai tare de la o sticla de Pepsi, parca, si unul mai moale de la o sticla de apa minerala (asta am gasit atunci), si cu ala moale ma chinui un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... :peace:

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... :peace:

man, parca ziceam de-o treaba , o tubulara dinaia de 5 lei cu o piulita fluture sudata in cap si gata smecheria. sa fac eu cand se termina sezonul si iti vand si tie :P (glumesc).

chiar vroiam sa te intreb, se merita power commanderul ? nu am nevoie pt putere ci mai mult pt optimizarea hartilor. suna motorul altfel, se mai domoleste balbaiala aia dintre 3000-4000 rpm ? . balbaiala ma cam seaca si ma gandeam ca un power commander ar mai domoli-o

descrie putin comportamentul si diferentele dupa ce ai pus PC3 . macar sa nu dau 300$ degeaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il imprim?Adica decupez conturul hexagonului,nu?Si apoi il lipesc.Desi ma intereseaza si varianta electrica.Afla ceva daca poti si da-l de gol pe bulgar sa aflam si noi ce si cum.Merci fain,oricum... :peace:

 

bre, iei un surub cu cap de 8, ai incalzesti capul ala de opt pana se face rosu si cu el gauresti un dop. da fara sa faci stanga dreapta cu el, il vari in dop drept asa, si astepti sa se raceasca, il scoti din dop si lipesti dopul pe surbul de reglat farul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da!Merita!Dar pentru asta trebuie setat corect pe stand Dyno.La motorul meu am tobe si filtru sport,dar merge si in varianta stock.Asa cum e al tau,banuiesc!Si la mine,sub 3000 RPM cam smucea si mergea necivilizat(nu exagerat,dar enervant),iar dupa ce i-am pus PC III merge rotund si fara smuceli.Harta o poti descarca de pe DynoJet,dar fiecare motocicleta e in felul ei si pentru rezultate 100% musai un Dyno test.Test pe care poate doar in Bucale poate il poti face(desi nu as baga mana in foc pentru treaba facuta de aia).Ultimele zvonuri sustin ca in scumpa noastra patrie nu mai exista nici un stand Dyno.Verifica si tu!Oricum eu spun ca merita.Cel putin la mine,abia dupa up-grade-ul asta am vazut cat de bine merge un asemenea motor....Nu vad dece nu ar merge si la tine,dar dupa cum am spus: cu o setare corecta facuta de un tehnician care stie ce face,nu doar sa-ti tureze motorul aiurea.Stock sunt stranse de boase din toate directiile,ca sa treaca afurisitele astea de norme antipoluare.Mult aer si putina benzina,cum naiba sa mearga bine?Acum,intr-a 6-a,pe la 120-130 bag mana in gaz fara mila si imi creste inima cand vad cat de rapid si vehement accelereaza...

Cat depre faruri,hai sa procedam ca in vest:cineva face o treaba de calitate si eu il platesc produsul.Asa,eu sunt multumit de achizitie si celalat e multumit ca are de lucru + ceva banuti.Eu sunt tehnician dentar si ce m-as face daca toti ar incerca sa-si faca acasa,dinti din te miri ce dopuri,ha?Glumeam,desigur.Apropo!Daca iti iei PCIII iti voi trimite o poza cu firul care trebuie anulat din ECM(cel putin la modelul K8,cum este a mea).A ta din ce an e fiindca se pare ca sunt ceva diferente de culori la firele electrice,in functie de ani...

 

bre, iei un surub cu cap de 8, ai incalzesti capul ala de opt pana se face rosu si cu el gauresti un dop. da fara sa faci stanga dreapta cu el, il vari in dop drept asa, si astepti sa se raceasca, il scoti din dop si lipesti dopul pe surbul de reglat farul.

Aha!Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K8 si a mea. o sa te mai frec la cap cu treaba asta ca sa-mi dai mai multe detalii.

eu mi-am luat-o o data in bot la plecare cu smucitura si de atunci imi sta pe creier . am plecat de pe loc virand stanga (intorceam sa intru in padure spre Biertan) , la deal, cu pasager. am accelerat usor , am dat drumul usor la ambreiaj si cand m-am pus in miscare a smuncit mai naravas , eu am dat drumul la acceleratie ca m-am gandit ca o ia prea tare si m-a cam dezechilibrat. n-are deloc o plecare lina si daca tre' sa faci ceva manevre de finete e cam greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu doua nedumeriri si va cer ajutorul: merg cu motorul cu viteza constanta (90, 110, 120 etc) si daca brusc apas ambreiajul motorul scade in turatie si se opreste. Porneste imediat la loc. Asta am patit-o imediat ce am alimetat in Romania cand am adus-o si am zis ca e de la benzina. Am pus si de 99 si de 100 dar tot asa face. Nedumerirea 1 de la ce poate fi?

Eu m-am gandit ca de la aer si de aceea am comandat toate filtrele si bujii noi si am ajuns la a doua nedumerire: ce ulei folositi?

eu foloseam motorex si motul 7100. Sa raman tot pe acolo sau imi recomandati altceva?

 

Apropo de ulei. Ieri cand mi-am comandat filtrele baiatul de la magazin s-a crucit cand a auzit ca am vstrom. A zis ca nici in ruptul capului nu si-ar lua asa ceva. Ca motorul e praf ca consuma ulei ca are probleme. Eu unul stiam ca motorul acesta e foarte fiabil,. Gresesc?

In alta ordine de idei eu stiu ca obligatoriu inainte de a baga motorul la iernat se schimba uleiul. Uleiul nou nu isi pierde proprietatiile in decurs de 3 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@butrosica

Vorbeste mai bine cu mecanicul de v-stroame: @Fabio, sau cu userul @tng sunt oameni de incredere si foarte priceputi.

 

Baiatul de la magazin a spus gluma anului :crack: Probabil are un bmw nou in garaj si asteapta ceva consumabile: cardan, senzori, amortizoare, rulmenti, simeringuri, ambreiaje etc ... :D

Nu il lua in seama schimba-i consumabilele la timp si o sa te tina toata viata chiar daca mori de batranete

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce magazin era daca nu sunt indiscret????

 

JOI sau VINERI plec in italia, daca cineva vrea ceva de pe acolo (uleiuri, filtre, becuri, echipamente, etc.) sa se prezinte cu comanda si banii ca sa fac repede lista. :cheers:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu doua nedumeriri si va cer ajutorul: merg cu motorul cu viteza constanta (90, 110, 120 etc) si daca brusc apas ambreiajul motorul scade in turatie si se opreste. Porneste imediat la loc. Asta am patit-o imediat ce am alimetat in Romania cand am adus-o si am zis ca e de la benzina. Am pus si de 99 si de 100 dar tot asa face. Nedumerirea 1 de la ce poate fi?

Eu m-am gandit ca de la aer si de aceea am comandat toate filtrele si bujii noi si am ajuns la a doua nedumerire: ce ulei folositi?

eu foloseam motorex si motul 7100. Sa raman tot pe acolo sau imi recomandati altceva?

 

Apropo de ulei. Ieri cand mi-am comandat filtrele baiatul de la magazin s-a crucit cand a auzit ca am vstrom. A zis ca nici in ruptul capului nu si-ar lua asa ceva. Ca motorul e praf ca consuma ulei ca are probleme. Eu unul stiam ca motorul acesta e foarte fiabil,. Gresesc?

In alta ordine de idei eu stiu ca obligatoriu inainte de a baga motorul la iernat se schimba uleiul. Uleiul nou nu isi pierde proprietatiile in decurs de 3 luni.

 

Motorul de V-strom consuma ulei daca te dai la el grav si pentru multa vreme gen vara pe autostrada turatii peste 7000-8000 cand am impresia ca segmentii de ungere nu mai fac o treaba asa buna in a recupera uleiul de pe peretii cilindrului.In rest n-a probleme.

In general vanzatorii au ajuns acolo pentru ca nu au fost buni in nicio alta parte, nu ca ar fi cien stie ce somitati. Daca mai stateai cu el de vorba iti spunea ca nu-i place ca nu face burnout-uri cum trebuie.

 

Uleiul se schimba la 6000km sau un an, ce vine mai devreme, Nu e nicio indicatie a anotimpului cand trebuie schimbat.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ma simt bine ca ati sarit pe el. Ieri ma uitam la el (mai ales ca mi-a spus ca e de 20 de ani in domeniu avea ktm) crucis (eu oricum sunt un pic sasiu) si am zis doamne cati specialisti in tara asta. Toti le stiu pe toate si cand ii iei la bani marunti o dau in balba. Magazinul este cel din cotroceni. Totusi nu am aflat de la voi ce ulei sa imi pun.

Chestia cu schimbatul uleiului am gasit-o in mai multe manuale de buna practica pt motociclete. Ultimul ghid citit a fost cel de pe siteul louis.de.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu uleiul este delicata treaba :D fiecare are o parere, mie-mi place mobil1, silkolene, altii pun motul si n-au probleme altii repsol sau motorex 10w40 sau 15w50 in funtie de temperatura. Conteaza mai mult decat marca, presupunand ca pui un ulei de calitate, sa il schimbi la maxim 6000 sau 1 an care situatie intervine prima. O sa te hotarasti in timp care-ti place mai mult in functie de cum merge cutia cu fiecare din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@butrosica

 

Baiatul de la magazin a spus gluma anului :crack: Probabil are un bmw nou in garaj si asteapta ceva consumabile: cardan, senzori, amortizoare, rulmenti, simeringuri, ambreiaje etc .

Ai uital senzor hall si indicator de benzina.

 

Acum ma simt bine ca ati sarit pe el. Ieri ma uitam la el (mai ales ca mi-a spus ca e de 20 de ani in domeniu avea ktm) crucis (eu oricum sunt un pic sasiu) si am zis doamne cati specialisti in tara asta. Toti le stiu pe toate si cand ii iei la bani marunti o dau in balba. Magazinul este cel din cotroceni. Totusi nu am aflat de la voi ce ulei sa imi pun.

Chestia cu schimbatul uleiului am gasit-o in mai multe manuale de buna practica pt motociclete. Ultimul ghid citit a fost cel de pe siteul louis.de.

Aia -s fani de KTMeu si invata de la Dani, care o intreaba pe Radulesca, care intreaba telespectatorii duminica in familie, care le stie ei pe toate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuu!Pai al meu nu facea chiar asa nasol,Sergiule!Doar smuciturim marunte din cand in cand , la ture sub 3000....Cand ai reglat si unde injectia?

 

Butrosica!Nu e benzina.Exact asa facea si al meu si era de fapt TPS-ul.Poate ai noroc si trebuie doar reglat,dar asta numai in modul custom(o mufa cu capac de cauciuc,pe stanga,langa releul regulator...)Eu a trebuit sa-l schimb ca era dus.Asta e tot ce am reparat la motorul asta in aproape al cincilea an...Sau mai poate fi o "scurgere" la vacuum,fie furtun de vacuum ,fie un capacel fisurat, din alea care acopera orificiile de reglare a injectiei.Sau chiar mansoanele alea de cauciuc,unde se afla injectoarele....Doar una din astea poate fi.Eventual vezi putin si cum e pompa de presiune,dar nu cred ca e de acolo...Succes!!!

 

Motorul de V-strom consuma ulei daca te dai la el grav si pentru multa vreme gen vara pe autostrada turatii peste 7000-8000 cand am impresia ca segmentii de ungere nu mai fac o treaba asa buna in a recupera uleiul de pe peretii cilindrului.

Sa fie oare asa?Propulsorul se regaseste si pe mai vechea TL si mai noua SV.Schimbate sunt doar cutia,axele cu came,diametrul valvelor si elecronica(la SV).Pompa de ulei,cantitatea de ulei,pistoanele,cilindrii,segmentii,abielajul,etc sunt aceleasi si totusi lucreaza la ture muuult mai mari,sunt mult mai comprimate si nu au nici pe dracu.V Stromul e detunat si setat mai mult touring si mai putin sport...Eu cred ca nu are nimic nici la turatii sustinute daca ai ulei bun si schimbat mereu la timp.Personal am facut 9700 km.in 11 zile pe autostrazi(e adevarat,nu la 8000 RPM) si in momentul de fata e in parametri normali,pe verificatelea.... :peace:

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@butrosica Daca esti sasiu, ce serie ai, bre? Sper ca stii de gluma, aici se si glumeste.

Pai nu stiu ca mereu vad mai multe litere sau mai putine :)). Tre sa inchid un ochi ca sa pot citi. Dar cu care ca cu nici unul nu vad bine.

Stai linisit mai bine radem de defecte decat sa ne frustram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuu!Pai al meu nu facea chiar asa nasol,Sergiule!Doar smuciturim marunte din cand in cand , la ture sub 3000....Cand ai reglat si unde injectia?

ca sa fiu sincer nu a pupat nici un reglaj la injectie ca ba n-am avut bani...ba n-am avut timp. cand am avut bani si timp am bagat kilometri :) . astept sa vina iarna sa le fac pe toate :). ma gandesc serios s-o pun pe platforma si s-o duc si eu la baietii aia din ungaria unde ai fost tu. dar dupa ce se termina sezonul ca vreau sa ma mai plimb acum :D.

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...