Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Mai Horica, zici ca ai tricicleta si la aia iti lipseste o pedala...asa zici de mobra ta.

Nu te mai plange de ea, ca nu esti pe circuit unde cativa cai putere fac diferenta. Eu n-am simtit niciodata acut lipsa de cm cubi cand am alergat turistic, chiar daca am avut companioni cu motociclete mari....chiar si la autostrada. desigur ca e mai cofortabil sa simti cum pleaca cei 100 de cai pe langa 67, dar viteza maxima cu care pot rula "matahalele" pe drumurile noastre nationale si judetene este aceeasi cu a ta. Singurul lucru care te face sa ramai in spate este experienta ta ca rider si cum stii sa iti stapanesti motocicleta. Si sunt sigur ca asta o sa-ti spuna si riderii matahalelor.

 

Asta clar ma trage in jos.. lasa ca trag tare sa evoluez ;)

 

Insa am ramas destul de "panicat" dupa ce am iesit la o tura buc - giurgiu - buc cu 2 vitezisti, sa zicem ca am cam scos untul din mine, rulare cu ~180... de atunci cand vad motoare mari si rideri experimentati ma gandesc ca vor dori sa mearga lafel de nebuneste, si mie unul nu imi place chiar atat de mult viteza, si nici nu fac fatza deocamdata, asa ca aleg sa nu ii incurc.

 

De motocicleta sunt f multumit, e perfecta pt ce a fost ea gandita, insa sincer nu cred ca e facuta sa ruleze in mintile ei la 160-180, mai degraba pe la 130.

Si acum sa fim sinceri, cati dintre cei experimentati si cu moto mari se limiteaza doar la 130? Pana acum nu am intalnit nici unul. Daca exista, cu mare placere vreau sa plec la drum cu ei :)

 

am manusi de iarna

 

super, cand sunt liber in timpul sapt trec sa vad care imi vin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta clar ma trage in jos.. lasa ca trag tare sa evoluez ;)

 

Insa am ramas destul de "panicat" dupa ce am iesit la o tura buc - giurgiu - buc cu 2 vitezisti, sa zicem ca am cam scos untul din mine, rulare cu ~180... de atunci cand vad motoare mari si rideri experimentati ma gandesc ca vor dori sa mearga lafel de nebuneste, si mie unul nu imi place chiar atat de mult viteza, si nici nu fac fatza deocamdata, asa ca aleg sa nu ii incurc.

 

De motocicleta sunt f multumit, e perfecta pt ce a fost ea gandita, insa sincer nu cred ca e facuta sa ruleze in mintile ei la 160-180, mai degraba pe la 130.

Si acum sa fim sinceri, cati dintre cei experimentati si cu moto mari se limiteaza doar la 130? Pana acum nu am intalnit nici unul. Daca exista, cu mare placere vreau sa plec la drum cu ei :)

 

Mda, asta e scuza majoritatii celor care au trecut de la 650 la 1000 [oricare model o fi el]... dar zau, unde rulati voi cu 180 fratilor, ca in afara de Germania nu stiu unde sa mai fie legala viteza asta ... si sa nu mai vorbim de sigurantza.

 

Cum spunea si Edutzu, in afara de "senzatii" miarele sunt pentru turingul cu bagaje multe, pasager si distante lungi. Eu am facut toate concediilr cu mandra in carca si rareori mi-ar fi trebuit ceva mai mare.

 

... si daca ma insotesc "din gresala" cu vitezomani, le fac cu mana din spate si le urez drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte....

 

in ce treapta de viteza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte....

La 650 de la 190km/h daca accelerez brusc simt o zvacnire spre 'napoi :D

Daca mai ajung cu ea la 200km/h, viteza pe bord, real sigur este mai mica, este doar pentru max 1 minut si ca sa vad daca mai este motocicleta in parametrii. Consider ca asta este cel mai simplu mod de a observa starea filtrului de aer/buji/pompa de benzina.

Oricum nu este sigur nimic la viteza aia si orice curba cu vant lateral la viteze mari se simte ciudat rau spre deosebire se SV care cu acelasi motor/cutie iti da impresia ca se infige in asfalt cu cat cresti viteza.

Imi place 130-140 cu 150 la depasiri in regim de autostrada asa pe drumurile nationale 110-120 este decent.

Am tot auzit ca v-stromul lasat din juguri cativa cm de schimba complet la viteza mare, nu am probat. Pot spune cu siguranta din ce am testat ca un pinion mai mare pe fata o sa enerveze multi posesori de vitezane :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot spune cu siguranta din ce am testat ca un pinion mai mare pe fata o sa enerveze multi posesori de vitezane :D

 

Daca eram pe facebook primeai un mare "Like"

La modificarea asta ma gandeam si eu pentru urmatorul kit de lant.

Gasesc kit-ul pe net sau merg eu la ghici cu numarul de zale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eram pe facebook primeai un mare "Like"

La modificarea asta ma gandeam si eu pentru urmatorul kit de lant.

Gasesc kit-ul pe net sau merg eu la ghici cu numarul de zale?

Pe K8 merge 14,15,16 cu lungimea standard. Cu 16 o sa folosesti mai mult ambreiajul si va demara un pic mai greu, merge mai mult din cuplu. Este combinatia perfecta pentru mersul stradal 99%.

Cu 14 parca are boala vacii nebune :D Si numai pe o roata ar vrea sa stea, asta e preferatul meu de departe.

Un pinion de 16 este in jur de 50 de lei eu le-am luat de fiecare data separat si am comandat kitul cu 15 oricum folosesti 2 pinioane de fata la un kit.

 

:blink:

 

post-46933-0-11530400-1353084803_thumb.jpg

 

am io dastea: 150 ron

 

Fabio se intampla sa ai vreo poza cu ele montate pe v-strom ca sa-mi fac o idee cum vin? Am vazut cateva exemplare uriase si nu vreau nimic in genu ala

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte....

la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile :) ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul :

5000rpm = 150 kmh

6000rpm = 180

6500rpm = 200

7000rpm = 220

( nu vroiam sa public toate cifrele astea dar am vrut sa-i sperii pe aia cu bmwuri care mai citesc pe aici :crack: )

ce-i drept in treapta 6 se simte ca e limitata. de la 180 la 200 urca mai greu. nu cred ca o sa ii dau vreodata 9000rpm in treapta 6 (sau in alta treapta) pentru ca limita motoretei e pe la 200-220 in functie de vant, dar inca ma mai gandesc la PC3 + derestrictor

 

Fabio se intampla sa ai vreo poza cu ele montate pe v-strom ca sa-mi fac o idee cum vin? Am vazut cateva exemplare uriase si nu vreau nimic in genu ala

tre' sa fie maricele ca sa incapa si handguardurile . ce am mai vazut eu pe scutere pareau imense. dar pana la urma daca vrei caldurica ...merg si mai mari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile :) ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul :

5000rpm = 150 kmh

6000rpm = 180

6500rpm = 200

7000rpm = 220

( nu vroiam sa public toate cifrele astea dar am vrut sa-i sperii pe aia cu bmwuri care mai citesc pe aici :crack: )

ce-i drept in treapta 6 se simte ca e limitata. de la 180 la 200 urca mai greu. nu cred ca o sa ii dau vreodata 9000rpm in treapta 6 (sau in alta treapta) pentru ca limita motoretei e pe la 200-220 in functie de vant, dar inca ma mai gandesc la PC3 + derestrictor

 

 

tre' sa fie maricele ca sa incapa si handguardurile . ce am mai vazut eu pe scutere pareau imense. dar pana la urma daca vrei caldurica ...merg si mai mari :)

 

Sergiu pe gearing commander la dl1000k4 arata o viteza reala de 234,6 km/h la 7830rpm un gs nu poate sa vada decat un stop cum se departeaza.

Viteza teoretica in a 6-a la 10500rpm este de 313km/h da nu cred ca are putere sa se tureze atat in a 6-a. TL1000R putea sa atinga 300km/k dar avea 30 de cai in plus. Astia cred ca au pastrat cutia si doar au scazut puterea. Bolnava motocicleta =))

 

Ne spune cineva cu 2002-2003 cat baga?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine bre ca sariti pe mine la dinastea... dar cand o laud, cand am povestit cum a fost vedeta adunarii printre K1200r, Busa, Harley, R1 etc unu nu a zis "bravo bai Horica, continua sa raspandesti spiritul V-Strom"

 

Nu o scrisesem la modul "ce tare e Stroama mea", o scrisesem la modul "ce tare e Stroama printre toate motocicletele, si noi, si mult mai scumpe, si cu multi cai si viteza maxima mare, si asta nu o credem doar noi, uite ca au confirmat-o si posesorii de fitzoase scumpoase " ;)

 

 

cum ati zis si voi, realizez ca nu e sigur sa circuli cu viteza, nu mereu pt ca o dai tu pe jos ca nu sti sa mergi... dar, pete de ulei, nisip, animale de oameni si de mamifere etc

am mers cu gsx-r 1000, am simtit placerea vitezei f mari, nu cred ca exista om sa nu o simta, insa trece repede; si multi de aici pot confirma, cred

si mi-am dat seama ca prefer curbele... si cand o fi vreunul din noi care poate sa ia curbele atat de bine cat sa il traga in jos doar viteza maxima a Stromului, atunci merita sponsorizat ca sa participe la curse

 

viteza maxima il trage pe Strom in jos doar in linie dreapta

si cum ziceam, asta e o placere care se termina f repede

 

nu ca as avea ceva cu cei care vor doar sa mearga cu viteza mare in linie dreapta,

dar deh, daca ma rog de voi sa ma scoateti si sa ma cresteti si nimic nimic...

 

 

daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere

insa frica de ratacire a fost mai mare :P eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur

 

 

eh... mai am de crescut si multi km de condus...

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere

insa frica de ratacire a fost mai mare :P eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur

 

bre, daca vrei neaparat sa bagi benzina doar de la rompetrol o sa ti se para si centrul civilizatiei un pustiu. ai motocicleta cu care faci si 500 km la mers economic si ti-e frica sa ramii fara benzina in europa??? ia-ti harti, ia-ti atlase rutiere, ia-ti gps daca esti asa infricosat de marele desert balcanic si o sa poti merge singur si in ritmul tau.

 

toti mai avem multi km de condus, nu esti mai prejos decit nimeni, nu mai fii asa panicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ne spune cineva cu 2002-2003 cat baga?

Din ce am citit, 230. Au limitat-o tocmai pt ca tinuta de drum la viteza aceea nu era cea mai potrivita.

 

daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere

insa frica de ratacire a fost mai mare :P eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur

Cumpara-ti o harta a Bulgariei (editura Niculescu). Este mare si detaliata. 1/2 din BG pe o parte si cealalta jumatate pe verso. Este corecta, detaliata si o poti folosi cu incredere. Mai mult are insemnate si multe puncte de interes ce trebuie vizitate. Toti am inceput cu aceea harta cand s-au deschis granitele. Ce vremuri!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horio, nu te panica, si noi ne-am ratacit la vecinii bulgari, si nu o singura data. :peace:

 

Eu nu m-am ratacit in Bulgaria niciodat, Bulgaria s-a ratacit in mine :))

 

Fara gluma acum, mi-am instalat pe garmin 2 harti facute de Bulgari, foarte bune, din care una chiar cu trasee off road [deh, ei pot, noi nu... ma rog, ei pot mult mai multe decat noi] plus harta de care zicea Bogdan si eram ca-n Dr Taberei, stiam tot. Defapt in Bg am invata sa merg fara maini :) Ma furase peisajul si n-am observat indicatiile gps-ului ca la intersectie sa fac dreapta, nu stanga si m-am prins dupa fro 20 de minute de mers, moment in care mi-am pus manile in cap... literalmente, m-am plesnit cu mainile peste casca injurandu-ma! In clipa in care am realizat ce-am facut, m-au trecut transpiratiile si, calm, am revenit cu mainile pe ghidon si am facut cale-ntoarsa. Pot spune ca Bg m-a invatat multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am intrat si mers pe contrasens vreo 50m in Ruse :))

http://goo.gl/maps/zidsm

veneam dinsopre basarabov si vroiam sa intru pe E85 sa mergem spre Veliko . si pentr ca nu era nici un semn, cum am iesit de sub podul pe E85 in loc sa tin dreapta m-am dus tot inainte pe contrasens (urmat de alti doi prieteni) dupa treaba asta le-am urat mult bine autoritatilor bulgare responsabile cu semnalizarea drumurilor.

cu verde e traseul corect cu rosu cel pe care ajungi pe contrasens :)

in ziua aia mi-am dat seama ca un GPS e chiar util. (drept urmare mi-am comandat doar suportul pentru GPS :) )

post-746-0-99670500-1353405341_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe K8 merge 14,15,16 cu lungimea standard. Cu 16 o sa folosesti mai mult ambreiajul si va demara un pic mai greu, merge mai mult din cuplu. Este combinatia perfecta pentru mersul stradal 99%.

Cu 14 parca are boala vacii nebune :D Si numai pe o roata ar vrea sa stea, asta e preferatul meu de departe.

Un pinion de 16 este in jur de 50 de lei eu le-am luat de fiecare data separat si am comandat kitul cu 15 oricum folosesti 2 pinioane de fata la un kit.

 

15 dinti pe fata e combinatia ideala pentru o motocicleta care face de toate.

Daca petreci mult timp pe autostrada (ceea ce nu prea e cazul la noi in RO) merita sa treci la 16 ca sa fie motorul mai putin turat la viteza de croaziera. Dezavantajul e ca in oras, in coloana, patinezi ambreiajul din plin - si cu 15 cam faci asta. Perfect ar fost prima treapta mai scurta si treapta 6 mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce treapta de viteza?

A 6-a,ca doar nu sunt nebun sa o duc pana acolo cu a 5-a...Bine,acum sa nu crezi ca la viteza aia se ridica pe-o roata ca la GP.Nu!Ce vroiam sa subliniez este ca mai are o urma de nerv si la viteze mai mari,cand bagi mana in ea,nerv pe care stoc niciodata nu-l vei avea....Cel putin eu unul nu regret banii dati si recomad cu tarie!!!!Pe bune!!!Pacat ca nu l-am rugat pe ungur sa faca o diagrama stoc ca sa avem o comparatie,dar mi-era mila de motor ca si asa vreo 13 minute i-a dat-o numai in limitator....Incredibil ce tare poate sa sune o Suzi de 1000 cu tobe aftermarket :eek:

 

la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile :) ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul :

5000rpm = 150 kmh

6000rpm = 180

6500rpm = 200

7000rpm = 220

(

 

 

Tot ce se poate!Eu vorbesc din ce am vazut si am incercat cu motocicleta mea.Voi decupla speedo healer-ul si mai incerc odata.Am observat si eu lucrul asta!!!Poate de aia sustineau multi cum ca dispozitivul asta e o porcarie.Voi vedea!Mie imi cam place viteza,de aia mai am si o gsx r 750 in garaj ,desi aia vede rosu mereu...La mine e lege:oricate motoare am avut cel putin odata le-am dat cat au putut duce.Am avut un pic peste 9K si pinioanele sunt standard.Oricum,se impune urgent un stabilizator de directie....Poate aduce Mosul ceva...

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A 6-a,ca doar nu sunt nebun sa o duc pana acolo cu a 5-a...

 

Am avut un pic peste 9K si pinioanele sunt standard.Oricum,se impune urgent un stabilizator de directie....Poate aduce Mosul ceva...

 

pai nu trebuie sa fii nebun ca sa te duci intr-a 5-a la viteza maxima pentru ca oricum nu treci pe rosu daca bordul indica totul corect. la tine ceva nu indica bine, ori vitezometrul ori turometrul. ca si la sergiu si la mine intr-a 6-a este un raport simplu intre viteza indicata si turometru, Viteza / mii_RPM = 30, adica:

 

120 km/h / 4 mii rpm = 150 km/h / 5 mii rpm = 180 km/h / 6 mii rpm = 30 = etc

 

tu la 236 km/h ar fi trebuit sa ai sub 8000 rpm cu pinioanele standard intr-a 6-a.

 

la mine, fara imbunatatiri, in conditii ideale (asfalt foarte bun si fara vint) se opreste la 220 km/h la ~7300 rpm intr-a 6-a. si e intr-adevar puturoasa dupa 180, accelereaza greu. sint convins ca un power commander schimba mult comportamentul motorului pe cam toata plaja de turatii, deocamdata insa am avut alte prioritati financiare :( si nici nu ma duc la viteza aia asa ca nu am avut motivatie puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere

insa frica de ratacire a fost mai mare :P eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur

 

 

Horica...fii atent.... cu Bulgaria e usor si fara harta..trebuie sa fii atent la urmatoarele:

 

- daca ai dat de fluviu mergi pe langa el pana dai de un pod;

- daca ai dat de Marea Neagra, vireaza la stanga si tot inainte;

-daca ajungi intr-o vama si vor sa te aresteze, virezi la dreapta si tot inainte

-daca se schimba scrisul si incepe sa scrie asa Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα sau Yunanistan Hoşgeldiniz....simplu faci stanga imprejur si gaz pana la Dunare

 

Usor nu-i asa?

 

"Acesta este un pamflet si se considera ca atare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu trebuie sa fii nebun ca sa te duci intr-a 5-a la viteza maxima pentru ca oricum nu treci pe rosu daca bordul indica totul corect. la tine ceva nu indica bine, ori vitezometrul ori turometrul. ca si la sergiu si la mine intr-a 6-a este un raport simplu intre viteza indicata si turometru, Viteza / mii_RPM = 30, adica:

 

120 km/h / 4 mii rpm = 150 km/h / 5 mii rpm = 180 km/h / 6 mii rpm = 30 = etc

 

tu la 236 km/h ar fi trebuit sa ai sub 8000 rpm cu pinioanele standard intr-a 6-a.

 

la mine, fara imbunatatiri, in conditii ideale (asfalt foarte bun si fara vint) se opreste la 220 km/h la ~7300 rpm intr-a 6-a. si e intr-adevar puturoasa dupa 180, accelereaza greu. sint convins ca un power commander schimba mult comportamentul motorului pe cam toata plaja de turatii, deocamdata insa am avut alte prioritati financiare :( si nici nu ma duc la viteza aia asa ca nu am avut motivatie puternica.

Adineauri m-am uitat si da...Am gasit problema!Gadgetul ala s-a desfacut si s-a lipit de releul regulator.S-a tot frecat de la trepidatii pana s-a gaurit...plus topit.Era apa sub micul display si siguranta sarita.Cand voi avea timp il voi demonta si arunca...Si asta e!Oricum voi face un drive-test sa vad ce si cum...E un gadget care cica rezolva el erorile fabricantului.Rezolva un rahat...Sunt si din alea pe care le instalezi atunci cand schimbi rapoartele de transmisie,dar eu cred ca sunt frectie la picior de lemn.Bine ca n-a fost scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Horica...fii atent.... cu Bulgaria e usor si fara harta..trebuie sa fii atent la urmatoarele:

 

- daca ai dat de fluviu mergi pe langa el pana dai de un pod;

- daca ai dat de Marea Neagra, vireaza la stanga si tot inainte;

-daca ajungi intr-o vama si vor sa te aresteze, virezi la dreapta si tot inainte

-daca se schimba scrisul si incepe sa scrie asa Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα sau Yunanistan Hoşgeldiniz....simplu faci stanga imprejur si gaz pana la Dunare

 

Usor nu-i asa?

 

"Acesta este un pamflet si se considera ca atare"

 

:D

 

pune careva de vro plimbare in w-end?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-as cam apuca s-o desfac pe ici pe colo. sa-mi vopsesc cateva plastice...

dar mi-ar arde de-o iesire pana la giurgiu sa papam o saramura :)

Ma,ce bine de voi,sudistii!Aici,in Ardeal nu prea ai unde sa mergi...Poate la unguri,dar acolo e monotonal dreacu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma,ce bine de voi,sudistii!Aici,in Ardeal nu prea ai unde sa mergi...Poate la unguri,dar acolo e monotonal dreacu'.

cum zice si Bogdan...aveti Budapesta , Viena....si toata pizdimea ungureasca la care noi doar visam :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...