Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

n-am nici cea mai mica problema dar ma gandeam ca daca tot le-am dat jos sa fac si treaba asta daca se merita :D . trage de-o ia naiba lpana ajunge pe rosu :)) . ca dupa aia ii taie gazul automat :))

daca e asa , nu-i mai fac nimic pana nu da semne ca ar avea nevoie :D

nu e chiar asa de plictisitor v-stromul. din cand in cand mai trebuiesc schimbate cauciucurile :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mizerie nu alta. @bio: daca e din cu 2 bujii are filtru mic si ieftin :D. trebuie doar demontat rezervorul si pompa.

Aha, am inteles. Este vorba despre codul asta 15420-05H00 , reperul 2 din imagine? Sau ma insel eu?

post-3876-0-25460800-1360649329_thumb.gif.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

 

Am cateva intrebari:

- cine a folosit produse Yacoo? o parere va rog, aici ma refer la toate lichidele de pe motocicleta

- vreau sa schimb uleiul din furca si semeringurile, numai ca la vanzare se gaseste doar la 1l

si noua cica ne trebuie 0.52 l pe jamba, intrebarea este daca pot sa combin cu alta marca

sau vascozitate

- mai face careva ungator automat de lant? merita sa-mi cumpar Scotoiler la 450 ron?

- a lustruit cineva parbrizul oem? e destul de matuit, arata ca dracu' si am doar 1.65m :D

 

Atat imi aduc aminte momentan, revin.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din amortizoare, original, este W8. Poti lua 1L W10 si-l combini cu W5 , adica inca un litru, daca nu gasesti ramasite la altcineva.

Parbrizul de poate polisa, dar trebuie scule si materiale speciale, rabdare si tutun sau bere. Daca zgarieturile sunt adanci se matuieste cu smirghel de apa, 600, 800, 1000,2000, pana se elimina zgarieturile si parbrizul este ca si sablat,adica opac complet, apoi cu un polizor special, cu turatie mica si reglabila, cu bureti si paste dedicate, se lustruieste pana-si recapata trasparenta si stralucirea. Un meserias il scoate perfect. Pe cont propriu trebuie indemanare si rabdare. Ungatoare, din stirea mea, nu mai face niminea. Asteptem sa ramana somer Andrei si sa-i vina cheful de mesterit. Nu recomand varianta mecano-pneumatica ,deci cea veche de la Scotoiler, decat daca nu esti pretentios la murdarirea in exces, a lantului, basculei, rotii spate. Daca vrei ungere fara mizerie, indiferent de conditiile meteo, cauta unul cu reglaj electronic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

 

Am cateva intrebari:

- cine a folosit produse Yacoo? o parere va rog, aici ma refer la toate lichidele de pe motocicleta

- vreau sa schimb uleiul din furca si semeringurile, numai ca la vanzare se gaseste doar la 1l

si noua cica ne trebuie 0.52 l pe jamba, intrebarea este daca pot sa combin cu alta marca

sau vascozitate

- mai face careva ungator automat de lant? merita sa-mi cumpar Scotoiler la 450 ron?

- a lustruit cineva parbrizul oem? e destul de matuit, arata ca dracu' si am doar 1.65m :D

 

Atat imi aduc aminte momentan, revin.

 

Multumesc anticipat!

Eu am polishat mai multe parbrize, geamurile la bord, stopul de spate si stopurile de pe gentile givi cu cu XERAPOL iese bine, nu ca nou, dar muncesti de iti ies ochii

Daca vrei ungator de lant de ce nu te orientezi catre un loobman pana incepe Bogdan sa le produca iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai gratis formula este o sticluta de picaturi de ochi cu picurator si dop etans din plastic, plina cu ulei de lant de drujba, purtata in buzunar. Plecand de la premiza ca un lant uns rezista 100 km si ca din suta in suta in general oprim pt dezmorteala, poti cu aceasta ocazie sa torni 20 picaturi pe lant cu motorul pornit, bagat in vit pe cricul central. Unii o sa considere operatia peste mandria lor de bikeri, dar este gratis si functioneaza. Pe ploaie, atat timp cat ploaua se unge cu apa, dar obligatoriu trebuie uns cu ulei, tot 20 pic, cand ploaia inceteaza. Cu aproximativ aceasta metoda, dar aplicata destul de neglijent am dus lantul cca 30000km. Daca nu se depasesc cele 20 pic odata, motorul ramane destul de curat, iar uleiul amestecat cu praf se curata usor doar cu apa si sampon, odata cu spalarea generala a motocicletei, fara sprayuri sau alte produse petroliere.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan mie mi se pare ca rezista mai mult de 100km uleiul de drujba folosit de mine dolmar/makita. Strang bidonasul cand plec de acasa si la constanta este uns ok, repet manevra la intoarcere si aia e. 19ron litrul de ulei si s-a intamplat sa-mi ajunga si 20000km un bidon. Cand ungeam cu spray-uri cheltuiam cam 100 de lei la 5000km, acum din banii economistiti cumpar kitul de lant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[pentru ca n-am avut cont de paypall cand am descoperit loobmanul pe net mi-am facut eu unul cu fantasticul cost de 1 leu :D

bidonas de 50ml ceva mai moale, furtun subtire ca ala pt acvarii si un cap de ungere dublu de la tine pe care l-am tot carpit si lipit ca sa mai trag de el.

Simplu si eficient, nu curge cand opresc si eu aleg cand sa ung lantul.

Era sa o patesc grav cu robinetii de acvarii care s-au desfacut de la vibratii si mi-au scaldat roata spate in ulei, noroc ca era drumul drept. Variante de genul asta nu o sa mai folosesc niciodata, am luat frica.

se vede in poza asta:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=870871

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu jambele m-am lamurit, eu doar vroiam sa evit cumpararea unui bidon in plus, vad eu cum fac.

Cu ungatorul e complicata treaba, adica nu chiar, inteleg ca iti iei sau confectionezi unul simplu ca al

domnului florin.radu, in niciun caz nu-mi iau vreunul scump, nu stiam daca 450 ron pt scotoiler inseamna mult.

Multumesc!

 

Dar de Yacco nimic? Eu am folosit cativa ani buni pe doua SV-uri 650 si mi se pare foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu jambele m-am lamurit, eu doar vroiam sa evit cumpararea unui bidon in plus, vad eu cum fac.

Cu ungatorul e complicata treaba, adica nu chiar, inteleg ca iti iei sau confectionezi unul simplu ca al

domnului florin.radu, in niciun caz nu-mi iau vreunul scump, nu stiam daca 450 ron pt scotoiler inseamna mult.

Multumesc!

 

Dar de Yacco nimic? Eu am folosit cativa ani buni pe doua SV-uri 650 si mi se pare foarte bun.

http://www.chainoiler.co.uk/

 

vreo 100 de lei si scapi de grija. sau marog trei sa iti aduci aminte sa apesi pe un buton odata la 200 de km.

 

@sergiu: daca ai timp treci pe la mine sa vezi husa si geanta. le vand.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.chainoiler.co.uk/

 

vreo 100 de lei si scapi de grija. sau marog trei sa iti aduci aminte sa apesi pe un buton odata la 200 de km.

 

@sergiu: daca ai timp treci pe la mine sa vezi husa si geanta. le vand.

sigur. iti dau un telefon zilele astea daca reusesc sa scap mai repede de la serviciu sau daca nu in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...