Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Daca vrei sa o mai scoti si in afara asfaltului dl-ul 1000 este foarte greu de controlat ca are draci pe ea si face ca toate ielele cand da de "moale"

de ce ar fi o diferenta intre 650 si 1000 pe offroad ? adevarul e ca nu simt ca as putea face foaret multe offroad cu vaca mea dar nu credeam ca cel de 650 e mai agil

nu pot sa zic nimic de 650 ca n-am condus niciodata dar pe 1000 cam toti posesorii iti psune ca nu prea mai conteaza daca ai sau nu pasager sau bagaje, ca se descurca destul de bine pentru orice depasire intre 150-160. (merg ele si la 180 dar am zis sa fiu modest :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ar fi o diferenta intre 650 si 1000 pe offroad ? adevarul e ca nu simt ca as putea face foaret multe offroad cu vaca mea dar nu credeam ca cel de 650 e mai agil

nu pot sa zic nimic de 650 ca n-am condus niciodata dar pe 1000 cam toti posesorii iti psune ca nu prea mai conteaza daca ai sau nu pasager sau bagaje, ca se descurca destul de bine pentru orice depasire intre 150-160. (merg ele si la 180 dar am zis sa fiu modest :)) )

In principal din motive de greutate si de modul in care simti greutatea, fata de 650 dl-ul de 1000 este foarte greu pe fata si are tendinta sa se infiga in loc sa treaca peste. Foarte faina senzatia de greu pe fata pe asfalt si viteza mare ca se aseaza mai bine dar reprezinta un dezavantaj pe offroad. A nu se intelege ca 650-ul este enduro nu poti considera enduro ceva care are peste 150kg bine poate face exceptie un ktm 950 SuperEnduro. Posibilitati mai multe cu cat greutatea este mai mica.

Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici

Crede-ma ca treceam peste diferenta asta daca v-stromul de 1000 venea cu abs si l-as fi avut in garaj acum :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici

asta ma cam enerveaza si pe mine. o mai scot pe offroad si e greu de manevrat la viteze mici mai ales ca nu prea stie de viteze mici. cum pisti putin acceleratia zici ca o apuca strechea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principal din motive de greutate si de modul in care simti greutatea, fata de 650 dl-ul de 1000 este foarte greu pe fata si are tendinta sa se infiga in loc sa treaca peste. Foarte faina senzatia de greu pe fata pe asfalt si viteza mare ca se aseaza mai bine dar reprezinta un dezavantaj pe offroad. A nu se intelege ca 650-ul este enduro nu poti considera enduro ceva care are peste 150kg bine poate face exceptie un ktm 950 SuperEnduro. Posibilitati mai multe cu cat greutatea este mai mica.

Al doilea argument este puterea mare pentru conditii cu aderenta scazuta si mersul "turbat" din ture mici

Crede-ma ca treceam peste diferenta asta daca v-stromul de 1000 venea cu abs si l-as fi avut in garaj acum :D

 

Era bun un Control al Tractiunii pt prevenirea acestor probleme. Poate la DL 1000 nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau fara controlul tractiunii pe principiul "just 4 fun" :tempted:

Sa mor daca inteleg unde este "fanul" daca nu ai siguranta, cat de cat, a deplasarii. Sa stai cu sufletul la gura ca, in orice moment, in orice pata de noroi, te dai cu roatele in sus? Oricat de adventurosi ne-am crede, cel mai bine este cu oasele intregi. Parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de controlul tractiunii preferam 50kg mai putin :D da cum toti se cearta cu cantarul ne multumim si cu CT :D

Sper sa lanseze ciocata mai devreme de 2014 :)

nu stiu...daca i-ar mai pune un far n-as zice nu

si sa fie max 10k euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu farul ma enerveaza si pe mine. De ce trebuia schimbata o idee buna, visavis de exceptionalul far dublu de la vechile DL-uri si cel nou de 650, nu stiu! Legat de pret si eu sper la 10000 euro, dar va fi probabil 12000.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farurile actualului dl sunt de exceptie. Am ramas placut impresionat si de lumina facute de farul freewind-ului 650 modelul cu facelift 2002-2003 dc nu ma insel, foarte bine lumineaza si acela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi m-am plimbat cu DL1000. Este al treilea pe care-l incalec si sunt in continuare perplex. Ce Supertenere, ce GS, vax. Merge extraordinar, dinamica si ciclistica identica cu celelalte doua, dar mai usoara. Se poate merge in oras fara probleme. Motorul fost al lui Gospodarul proaspat scos dintr-un RK capital, sau aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa aceasta noua experienta cu dl 1000 vechi,ce zici ,asta nou care apare v-a merita 12000 de euro ?

 

Astazi m-am plimbat cu DL1000. Este al treilea pe care-l incalec si sunt in continuare perplex. Ce Supertenere, ce GS, vax. Merge extraordinar, dinamica si ciclistica identica cu celelalte doua, dar mai usoara. Se poate merge in oras fara probleme. Motorul fost al lui Gospodarul proaspat scos dintr-un RK capital, sau aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca ma gandesc mai bine, cele trei de care sunt incantat erau fabricate 2002 si in plus am mai mers pe un al patrulea 2007, care nu mi-a placut. Avea insa ceva deficiente la bujii si reglaje curente de motor, eu facand plimbarea inainte si nu am mai avut ocazia dupa ce a trecut pe la Fabio. Mai mult ca sigur noul DL 1000 va avea cuplu mai mare in ture mici, cutia mai bine etajata, suspensia mai buna si in plus ABS si poate TC. Nu va fi cu nimic mai prejos decat clasa 1200 cu toate GS-urile, XT-urile si celelalte grandomanii pe doua roti.



Duminica, bosorogii merg la zimbraria de la Bucsani. Cca 170 km dus intors spreTargoviste si masa la Doroftei. Plecarea la 10,30 din Petromul de langa Metro Militari. Se mai baga cineva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo!Daca vreti sa faceti 100.000 km/3 ani(33.333 km/an) luati-va BMW aruncati-va naibii Stroamele.Da,da! Vedeti bine...100.000!!!!Cel putin asta afirma ca face unul de la rubrica BMW Adv.1200...Eu unul nu pun botul....ca e prea gogonata!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-l ca nu stie ce spune.Au mai facut si altii atatia km cu motoare banale. Eu nu am reusit performanta. M-am oprit la 80000 in aproape trei ani cat am avut Vstromul, cel mai mult 32000 in 2009. Dar ce trebuie precizat eu nu am schimbat decat consumabilele. Ia intreaba-l pe Ianakim ce a schimbat in afara de consumabile la "minune". In bani face cat inca un motor mai modest.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e ca stroama n-ar face km astia ci banii si timp liber pentru astfel de calatorii,cine isi cumpara o motocicleta scumpa se cam subintelege ca are si bani de plimbare...n-are nici un haz sa te duci de vreo 70 de ori pe an de la bucuresti la constanta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e ca stroama n-ar face km astia ci banii si timp liber pentru astfel de calatorii,cine isi cumpara o motocicleta scumpa se cam subintelege ca are si bani de plimbare...n-are nici un haz sa te duci de vreo 70 de ori pe an de la bucuresti la constanta :laugh:

anul trecut am fost si eu de vreo 10 de ori pe drumul ala :)

avea haz pentru ca ma duceam la mare sa ma spal :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io am facut cu stroama, ce e asa mare scofala?????

33.333 km/pe an...Aici am inclus si alea 3 luni de iarna,iarna care in unii ani e foarte grea.Deci raman vreo 9 luni...33.333 km/in 9 luni sa zicem,desi uneori mai poti scadea o luna,daca e iarna grea.Cum reusesti?Daca faci zilnic 100 Km,realizezi suta de mii in 3 ani.....Si cum de mai ai timp sa stai la calculator, sa muncesti,sa mai astepti o piesa,o reparatie,etc?Sa inteleg ca postezi cu stanga si cu dreapta dai mereu gaz?Sau in fiecare an faci tripuri de zeci de mii de km.?Fara suparare,dar spune-ne itinerariul tau pe un an macar....daca tot spui ca nu e nici o scofala.Am facut un calcul la benzina cu preturile ultimilor 3 ani,la un consum de doar 6% si mi-a dat niste cifre de am ametit!Ca sa nu mai zic de consumabile...

Cat despre Harea tin sa-i spun ca nu mi-a picat bine faza cu "iarta-l ca nu stie ce spune".Poate ca ar trebui sa te muti la BMW-isti ca tot esti foarte activ pe acolo....Ma opresc aici,deoarece nu vreau sa deschid vreo polemica,sau sa ma certt cu cineva.Nu!.Pur si simplu vreau sa aflu cum de...pentru ca eu nu reusesc nicicum,desi sunt zilnic pe motor,30% din timp,in interes de serviciu(max.15-20 km/zi).Pun frana,deoarece tot ce vreau e,ca atunci cand ne intalnim sa bem ceva ca niste noi prieteni si sa discutam civilizat.Si ce am scris aici e doar din pura curiozitate,dar asta nu inseamna ca nu ripostez la "emanatiile" malitioase ale unora,indiferent cine sau ce se cred ei....Numai bine!!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca nu e asa de imposibil, daca pleci freo 20-25 de zile prin europa faci fo 10-12000 de km dai dai vreo 6-7 ture prin romania de 1200-1300 pe we. , mai faci 30-40 de km pe zi ajungi la 30000 de km pe an. da e greu de crezut ca cineva poate face asta o viata intreaga. poate cativa ani. eu dupa ce am facut 98000 de km in trei ani, am facut 22000 in urmatori doi.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...