Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Si eu stiu de la altii ca trebuie sa porneasca daca nu la primul ,la al doilea buton, dar a mea nu vrea,o sa o urc in duba si o duc asa la service sa vada baietii care e treaba.

Engine guarduri imi iau pana incepe sezonul ,multumesc de sfat si legat de cauciucurile stoc pe zapada nu merg deloc dar de daca tot am pornit-o am scos-o un pic din garaj ca imi era dor.

Bateria sta in casa la caldura si are curent ca altfel nu ar porni.

Editat de mki79r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva: din experienta mea de conservar: nu e bine sa tii rezervorul gol iarna pentru ca exista posibilitatea ca la frig sa faca condens. si daca ai apa in benzina... nu e bine deloc. si asta ar putea fi o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mki79r - Sa-l stapinesti sanatos si sa ai grija de ea. E o motocicleta super OK. Problema ta cu pornirea se poate rezolva numai in service la Suzuki. Iti las un nr. de tel unui tip de la service de la B&S, incearca sa vorbesti cu el la tel. Leo: 0742629798. De unde ai luat motorul?

 

 

atw - cum iti merge DL? Esti multumit de el pina acum? Cred ca te-am vazut intr-o zi pe la unirii, dar tu nimic, mana in gaz si forja tata. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atw - cum iti merge DL? Esti multumit de el pina acum? Cred ca te-am vazut intr-o zi pe la unirii, dar tu nimic, mana in gaz si forja tata. Bafta

Trec in fiecare zi pe la unirii, dar nu-mi amintesc sa te fi vazut, scuze... probabil eram prea ocupat cu forja. ;)

Sunt foarte multumit de motor, doar ca uneori mi se pare cam mare pt oras, mai ales la orele de varf, nu pot sa ma strecor chiar cum o faceam cu savage-ul. ;)

In rest, supercalifragilistic.

 

P.S. Cam cati km rezista cauciucurile originale? Am aproape 8000km, si am cam intrat pe buget de criza, vreau sa stiu la ce sa ma astept. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu cauciucurile originale 24700 km, dar se aplatizasera pe mijloc si erau cam aiurea in curbe. Evident ca nu mi-am dat seama decat dupa ce le-am schimbat cu Tourance si parca schimbasem toata motocicleta. A fost intr-un mare fel dupa schimbare, ca tinuta de drum mai ales in viraje succesive. Eu nu recomand mai mult de 20000 km, desi cand le-am aruncat pe cele vechi mai aveau 3-4 mm carne pe crampoane. ;)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu cauciucurile originale 24700 km, dar se aplatizasera pe mijloc si erau cam aiurea in curbe. Evident ca nu mi-am dat seama decat dupa ce le-am schimbat cu Tourance si parca schimbasem toata motocicleta. A fost intr-un mare fel dupa schimbare, ca tinuta de drum mai ales in viraje succesive. Eu nu recomand mai mult de 20000 km, desi cand le-am aruncat pe cele vechi mai aveau 3-4 mm carne pe crampoane. :wave:

Bun, deci ar trebui sa ma tina macar pana la vara... ;)

Stiu cum e cu schimbarea, asa am simtit si eu cand am schimbat cauciucul pe spate la Savage dupa vreo 23000km, parca era alta motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AS25 Multumesc mult pt. nr.de telefon. Si iti doresc km multi si fara evenimente.

Motorul l-am luat de la ELFWORKSHOP din Popesti Leordeni si am vb cu baietii de acolo si ma asteapta cu motorul la ei sa vada care este treaba, in rest el merge foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becurile originale sant H4. Xenoanele cu care le-am inlocuit desi se numesc bixenon au un singur filament, iar comutarea de pe faza lunga pe faza scurta se face prin modificarea pozitiei becului in interiorul farului cu un electromagnet incorporat. Pt montaj nu trebuie taiate firele pt ca sant speciale si odata taiate apar pierderi, tensiunea curentului ce circula prin ele fiind inalta. Intampator exista loc chiar in spatele farului si sub rezervor pt a plasa droserele si celelalte componente care sant insirate pe cablajul din kit in asa fel incat sa nu incomodeze si totodata sa ajungi cu firul original la + bateriei. Avantajul unui singur bec este costul mai scazut avand in vedere ca oricum trebuie doua si faptul ca becul fiind aprins mereu, nu mai exista intarzierea de raspuns, cand dai flesuri cu faza lunga. Montajul este un chin, deoarece trebuie demontata toata carena fata si farul si miscat un pic si rezervorul. Ma mandresc cu faptul ca am facut singur demontarea si montarea lor la loc, in cam doua ore si mi-au ramar numai doua suriburi in plus, pe care nici de-al dracu nu am gasit unde sa le pun. ;) Mai incerc data viitoare.Pretul este 230 roni/buc, deci destul de piperat, la care se mai adauga 50 roni manopera la partea electrica. Diseara incerc sa fac poze pe strada cu luminile, dar credeti-ma sant mult mai puternice, desi consumul este mai mic, 35W in loc de 55W/ bec.

post-8769-1229601037_thumb.jpg

post-8769-1229601062_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa pun pariu ca sunt suruburile de la carene, mai precis sunt 2 suruburi care vin cumva mascate de grila de admisie a aerului...cum dai grila jos, te uiti in interiorul carenei, cam prin zona colturilor grilei...ce putin pe minem-au chinuit rau suruburile alea, de 2 ori amdemontat carenele ca sa imi dau seama de ce au ramas in plus....bafta si sper sa fie de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenoanele sant intradevar de 6000k. Suruburile in plus nu sant de la grilele alea din fata, dar au aceeasi forma si doar un pic mai lungi. Cred ca sant din interior si prind farul de minisasiul pe care se fixeaza. Acolo sant 4 suruburi dintre care 2 le-am pus si 2 data viitoare. Oricum mai umblu in curand in zona pt bujii si filtru de aer. ;) Vad totusi ca vechea vorba romaneasca : merge si asa, este valabila intucat totul sta fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-au ramas 2 suruburi si nu stiu de unde sunt! :D :lol: E defect de fabricatie ;)

Si mai am o cheie fixa de 8 de vreo 2 luni in filtrul de aer ;) (asta nu cred ca trebuia sa o zic :wave: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La suruburile alea ma gandeam si eu, dar nu am fost atent la indicatii. ;) Un prieten care pleaca in SUA s-a angajat sa-mi aduca de la Race Tech supapele din amortizoarele fata, care zic americanii ca rezolva in totalitate problemele suspensiei fata, asa ca am sa reincep lucru la jambe dupa sarbatori. Sper sa fie ultima data.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa iti dispara problemele...la mine au disparut dupa ce am pus o pereche de arcuri mai tari (de la Touratech). Acum suspensia este mai ferma si nu mai ai senzatia aia de scufundare cand pui frana fata mai hotarat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia moale este jumatate de problema la mine, si am rezolvat-o cu arcuri mai tari de la Sonic Springs, dar a ramas nerezolvata in totalitate busitura ce apare cand treci peste denivelari relativ mici, dar cu margini drepte pe asfalt. Pe vstrom. info, intr-un sondaj, suspensia fata este notata de toti cu 3-4, dupa inlocuirea arcurilor cu 7 si dupa schimbarea si a supapelor cu 9, toti avand aceleasi nemultumiri legat de aceasta. Oricum inainte de a monta supapele am sa le masor si poate reusim sa le multiplicam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La suruburile alea ma gandeam si eu, dar nu am fost atent la indicatii. ;) Un prieten care pleaca in SUA s-a angajat sa-mi aduca de la Race Tech supapele din amortizoarele fata, care zic americanii ca rezolva in totalitate problemele suspensiei fata, asa ca am sa reincep lucru la jambe dupa sarbatori. Sper sa fie ultima data.

 

Cam cit costa supapele respective?

As fi si eu interesat de schimbarea arcurilor si a supapelor.

 

Merci

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata si preturile sant intre 170 si 152$, iar arcurile cca 100$.

http://www.amotostuff.com/Merchant2/mercha...code=FEGV-S4301 Partea buna este ca supapele astea se pot regla functie de greutatea motociclistului si de modul cum foloseste motocicleta. Pe vstrom. info este un topic cu instructiuni de montare si reglare, si poze detaliate. Nu este foarte complicat. Anul trecut cand am schimbat arcurile toata operatia a durat 2,5 ore lucrand prima data si fara sa ma grabesc. Un mecanic mai experimentat si cu scule o poate face in 1,5 ore.

 

Mai bagati si voi un ochi pe siturile astea, in special cei mai tari la americaneasca, si facem schimb de informatii, traduceri, etc. Sant multe expresii si termeni tehnici care ma depasesc. ;)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata si preturile sant intre 170 si 152$, iar arcurile cca 100$.

http://www.amotostuff.com/Merchant2/mercha...code=FEGV-S4301 Partea buna este ca supapele astea se pot regla functie de greutatea motociclistului si de modul cum foloseste motocicleta. Pe vstrom. info este un topic cu instructiuni de montare si reglare, si poze detaliate. Nu este foarte complicat. Anul trecut cand am schimbat arcurile toata operatia a durat 2,5 ore lucrand prima data si fara sa ma grabesc. Un mecanic mai experimentat si cu scule o poate face in 1,5 ore.

 

Mai bagati si voi un ochi pe siturile astea, in special cei mai tari la americaneasca, si facem schimb de informatii, traduceri, etc. Sant multe expresii si termeni tehnici care ma depasesc. :wave:

 

Merci

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un doritor de o suspensie inbunatatita pe fata va cere sfatul.

In situatia actuala mersul pe piatra cubica sau franarea mai sanatoasa sunt datatoare de senzatii tari cel putin in cazul meu si din cate am citit cea mai usoara si ieftina cale ar fi schimbarea arcurilor si a uleiului de furca.

Din cate am citit optiunile in materie de arcuri sunt:

 

1. Sonic Springs http://www.sonicsprings.com/catalog/index....e85d6c9a87ba767

Din cate vad nu sunt progresive si mai mult ai de ales intre 5 valori ale constantei de elasticitate

2. Wirth http://www.touratech.com/shops/001/product...02f56e45e59510f

De pe site-ul Touratech, progresive, nu se spune nimic despre constanta de elasticitate, doar ca sunt mai tari decat originalele

3. http://cgi.ebay.de/Wilbers-Gabelfedern-Suz...A1%7C240%3A1318

Progresive din cate am deslusit eu, deasemenea nicio indicatie asupra fermitatii.

 

Am citit pe vstrom.info cateva posturi foarte interesante despre aceasta schimbare insa as vrea sa stiu daca vreunul dintre voi a optat pentru o varianta din cele de mai sus si care au fost rezultatele. Deasemenea as vrea sa stiu si vascozitatea uleiului folosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...