Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

M-am atasat si eu grupului vostru cu un wee-strom de 650, asa ca deja sar cu o intrebare:

 

Maneta de frana e normal sa aiba cursa atat de lunga? La modul ca trasa serios atinge manerul ghidonului?

 

Motorul are 10k km si e din 2008, ma gandesc ca poate ajuta, desi consider ca nu e ceva in regula, indiferent de an/uzura.

 

tks.

in general vstromul are o cursa mai lunga a manetei, dar nu e chiar atat de lunga. probabil este pus reglajul pe 4 si nici lichidul nu este in cele mai bune conditii. schimbal si fa o aerisire calumea, se mai imbunatateste cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou,

 

Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L.

 

Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte.

 

Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei?

 

Ulei: Motul 5100 10W40

Filtru ulei: HF 138

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos

Nu trebuie sa atinga de mansonul de acceleratie indiferent de pozitia pe care este maneta. Aeriseste frana corect la un mecanic daca nu te pricepi. Nu este de joaca cu aerul in instalatia de franare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Masurat corect nivelul si cand ai facut schimbul si la verificare? - pornit, incalzit un pic apoi lasat 5-10 min? motoreta in plan vertical?

La DL din auzite apare un oarecare consum la mers in ture inalte in mod continuu.

Personal nu cred ca are legatura cu uleiul motul.

Eu folosesc motul 7100 - 10/40 iarna si 10/60 vara - nu au fost niciodata probleme de consum - merg destul de relaxat, rareori ajung la 7-8k pe turometru.

poate totusi e o eroare de verificare nivel.

 

stima,

paul

 

 

Salutare din nou,

 

Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L.

 

Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte.

 

Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei?

 

Ulei: Motul 5100 10W40

Filtru ulei: HF 138

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Te-ai mai uitat la nivel intre schimb si 1500 km ? Daca nu, exista posibilitatea sa-si fi tras filtrul nou ulei la prima pornire dupa schimb. Completeaza pana la linie, asigura-te de planul vertical al motocicletei si mai controleaza din nou dupa 500 - 1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou,

 

Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L.

 

Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte.

 

Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei?

 

Ulei: Motul 5100 10W40

Filtru ulei: HF 138

 

Multumesc,

Mihai

 

S-ar putea sa fie asa cum au spus colegii si sa nu fi tinut cont de filtrul nou de ulei si faptul ca absoarbe ceva ulei chiar daca a fost pre-inbibat.

Deasemenea, depinde mult si de cum masori nivelul (pe cricul central sau nu, inclinatia terenului).

Exista un caz in comunitate al unui VStrom care a consumat aproape tot uleiul si motorul a fost distrus. uleiul era Motul 5100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta cam asa :

- Multi V Stromisti sustin si poate pe buna dreptate, ca Motul 7100 se consuma(se papa) mai mult decat 5100. La mine, Doamne ajuta, nu e cazul desi folosesc 7100. Om mai vedea............

- Cazul motorului distrus, precizat de tine, mi se pare o crasa neglijenta daca intradevar s-a intamplat : eu controlez nivelul cel putin de 2 ori pe saptamana sau/si la fiecare 300km - 500km.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti de informatii!

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu dupa 5100 as incerca - 7100 tot motul. Daca nici ala nu imi place m-as gandi eventual la motorex.

 

stima,

paul

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu mananca destul de mult la drum lung cu pasager si bagaj, mai ales la mers constant peste 100km/h. In oras nu consuma deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Doar curios - ai incercat cu mai multe tipuri de ulei - semisintetic, sintetic - diverse branduri si consuma la fel?

La mine cel putin nu mananca ulei (Motul) de nici un fel - inclusiv tras si ture lungi (4k km) inclusiv autostrada cu pasager si bagaje si mers la 120 - 140 pe distante lungi (300-400km).

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia despre uleiuri nu aduce nimic bun niciodata :D este fara sfarsit desi incepe din orice :D

Cel mai bine le incercati si alegeti ce va place

De schimbatul treptelor greoi nu este vinovat doar uleiul si ideal ar fi sa verificati:

1. reglajul ambreiajului - mai ales de jos de sub capac

2. alinierea lantului

3. rulmentul de la foaie

4. cuplajul de cauciuc sa nu aiba joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu cam scoate fum.

 

Am folosit doar Motul 5100 10w40 si de vreo 3 sezoane vara pun 15w50. O singura data am pus Castrol ca nu am gasit Motul si dupa 1500km (Romania-Italia) l-am schimbat din cauza cutiei de viteze care mergea prost.

Al meu a inceput sa manance pe la 50000 km. Chestia e ca la inceput ma ridicam o gramada cu el pe o roata, ca de, eram tanar B) si cred ca de acolo se cam trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...