bozoro Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare tuturor, M-am atasat si eu grupului vostru cu un wee-strom de 650, asa ca deja sar cu o intrebare: Maneta de frana e normal sa aiba cursa atat de lunga? La modul ca trasa serios atinge manerul ghidonului? Motorul are 10k km si e din 2008, ma gandesc ca poate ajuta, desi consider ca nu e ceva in regula, indiferent de an/uzura. tks. in general vstromul are o cursa mai lunga a manetei, dar nu e chiar atat de lunga. probabil este pus reglajul pe 4 si nici lichidul nu este in cele mai bune conditii. schimbal si fa o aerisire calumea, se mai imbunatateste cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Fabio,mai valabila chestia cu CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Nici o suparare daca nu se poate. Editat Iunie 21, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Multumesc domnilor pentru sugestii. Voi face maine verificarea cu maneta si daca nu tine, o sa-i aerisesc frana, eventual schimb si lichidul. Am sa revin cu solutia finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 fa ceva cu poza de la avatar ca strici fengshui-ul topicului si se supara dl-ul pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 deja s-a suparat si a luat aer la frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Salutare din nou, Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L. Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte. Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei? Ulei: Motul 5100 10W40 Filtru ulei: HF 138 Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Au mai patit-o si altii cu Motul. /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-368&do=findComment&comment=3254143 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am rezolvat povestea franei, direct din reglajul manetei, de altfel ar fi putut fi si evident, dar de dragul iesitului repede-repede cu ea, nu am rasfoit de loc carticelele...merci frumos Nu trebuie sa atinga de mansonul de acceleratie indiferent de pozitia pe care este maneta. Aeriseste frana corect la un mecanic daca nu te pricepi. Nu este de joaca cu aerul in instalatia de franare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salut, Masurat corect nivelul si cand ai facut schimbul si la verificare? - pornit, incalzit un pic apoi lasat 5-10 min? motoreta in plan vertical? La DL din auzite apare un oarecare consum la mers in ture inalte in mod continuu. Personal nu cred ca are legatura cu uleiul motul. Eu folosesc motul 7100 - 10/40 iarna si 10/60 vara - nu au fost niciodata probleme de consum - merg destul de relaxat, rareori ajung la 7-8k pe turometru. poate totusi e o eroare de verificare nivel. stima, paul Salutare din nou, Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L. Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte. Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei? Ulei: Motul 5100 10W40 Filtru ulei: HF 138 Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salut. Te-ai mai uitat la nivel intre schimb si 1500 km ? Daca nu, exista posibilitatea sa-si fi tras filtrul nou ulei la prima pornire dupa schimb. Completeaza pana la linie, asigura-te de planul vertical al motocicletei si mai controleaza din nou dupa 500 - 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salutare din nou, Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L. Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte. Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei? Ulei: Motul 5100 10W40 Filtru ulei: HF 138 Multumesc, Mihai S-ar putea sa fie asa cum au spus colegii si sa nu fi tinut cont de filtrul nou de ulei si faptul ca absoarbe ceva ulei chiar daca a fost pre-inbibat. Deasemenea, depinde mult si de cum masori nivelul (pe cricul central sau nu, inclinatia terenului). Exista un caz in comunitate al unui VStrom care a consumat aproape tot uleiul si motorul a fost distrus. uleiul era Motul 5100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Problema sta cam asa : - Multi V Stromisti sustin si poate pe buna dreptate, ca Motul 7100 se consuma(se papa) mai mult decat 5100. La mine, Doamne ajuta, nu e cazul desi folosesc 7100. Om mai vedea............ - Cazul motorului distrus, precizat de tine, mi se pare o crasa neglijenta daca intradevar s-a intamplat : eu controlez nivelul cel putin de 2 ori pe saptamana sau/si la fiecare 300km - 500km. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Multumesc la toti de informatii! Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta. Toate cele bune, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 probabil cu castrol a sa iti schimbe mai greu si o sa troncane cutia. consumul poate fi acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salut, Eu dupa 5100 as incerca - 7100 tot motul. Daca nici ala nu imi place m-as gandi eventual la motorex. stima, paul Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta. Toate cele bune, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Si al meu mananca destul de mult la drum lung cu pasager si bagaj, mai ales la mers constant peste 100km/h. In oras nu consuma deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salut, Doar curios - ai incercat cu mai multe tipuri de ulei - semisintetic, sintetic - diverse branduri si consuma la fel? La mine cel putin nu mananca ulei (Motul) de nici un fel - inclusiv tras si ture lungi (4k km) inclusiv autostrada cu pasager si bagaje si mers la 120 - 140 pe distante lungi (300-400km). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Daca nu scoate fum unde spanac se duce uleiul ala? se vaporizeaza pur si simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Eu unul doar Motul 7100 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 eram curios de igi ce a folosit de-alungul timpului. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Discutia despre uleiuri nu aduce nimic bun niciodata este fara sfarsit desi incepe din orice Cel mai bine le incercati si alegeti ce va place De schimbatul treptelor greoi nu este vinovat doar uleiul si ideal ar fi sa verificati: 1. reglajul ambreiajului - mai ales de jos de sub capac 2. alinierea lantului 3. rulmentul de la foaie 4. cuplajul de cauciuc sa nu aiba joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 schimbatul greoi nu, dar trosnetul cutiei are treaba cu uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Al meu cam scoate fum. Am folosit doar Motul 5100 10w40 si de vreo 3 sezoane vara pun 15w50. O singura data am pus Castrol ca nu am gasit Motul si dupa 1500km (Romania-Italia) l-am schimbat din cauza cutiei de viteze care mergea prost. Al meu a inceput sa manance pe la 50000 km. Chestia e ca la inceput ma ridicam o gramada cu el pe o roata, ca de, eram tanar si cred ca de acolo se cam trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.