Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

ioooi da scoate... cati km are?

bun si mersul pe o roata la ceva :D Care aveti obiceiuri de genu puneti ulei peste maxim ca sa nu ramana sorbul pompei de ulei in gol

daca te hotarasti sa-i faci motorul am inteles ca pistoanele de busa sunt la marele fix si maresc compresia iar impreuna cu axele cu came de la sv dau vreo 80 de cai :D

@goodkat ia legatura cu userul @tng si te rezolva cat ai zice "peste" cand vine vorba de tunning e taticu' lor...

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai băi Igi dă-o-n colo de treabă, nici roaba mea nu scoate atât fum şi acum de la ultimul schimb mi-a mâncat 3 litri de ulei, în nici 6000km :crack:

Când daţi de zolee04 ( V-Strom Braşov ) să-l rugaţi să vă arate cum se merge încet cu dânsul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când daţi de zolee04 ( V-Strom Braşov ) să-l rugaţi să vă arate cum se merge încet cu dânsul :D

nu-i nevoie. am eu un coleg specialist la mers incet :crack: ...Bogdan Popescu

oriunde te-ai porni cu el ai minim o ora intarziere la fiecare suta de kilometri :crack:

care e faza cu consumul de ulei . cum naiba sa consume 3 litri in 6k km ?

nu era V-stromul cea mai reusita motoreta ?!? ...voi nu cumva vreti s-o faceti de ras ca v-ati luat pe ascuns BMW ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti de informatii!

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Dupa manual,cantitatea de ulei e insuficienta (cu vreo 250 ml).Am observat asta de mai multe ori.Vara bag 15w50.Ideal la mersul prin aglomeratia urbana.Acum am Motul V300.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si eu 200 ml dupa 4500 km ca am un fix sa fie pe maxim mereu. Da a si vazut 200km/h ceva mai des :D, mobra are 94000km si cred ca este oarecum normal. Oricum sunt sigur ca daca mergeam mai incet cu ea nu era nevoie sa completez.

Ce bmw? care? cum? astia fac si motociclete ? credeam ca sunt specializati pe defectociclete si problemociclete :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa manual,cantitatea de ulei e insuficienta (cu vreo 250 ml).Am observat asta de mai multe ori.Vara bag 15w50.Ideal la mersul prin aglomeratia urbana.Acum am Motul V300.

bre...mai da-mi odata adresa sa iti trimit ala, ca eu nu o mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat si eu in multe randuri peste 200,mai ales dupa ce am pus pciii,dar pana acum,la 37k.km nu am constatat nici un consum de ulei.Oricum la mine e regula: la 4k km. eu schimb filtrul si uleiul.Stiu,e cam repede....dar prefer asa...

Am pus si eu 200 ml dupa 4500 km ca am un fix sa fie pe maxim mereu. Da a si vazut 200km/h ceva mai des :D, mobra are 94000km si cred ca este oarecum normal. Oricum sunt sigur ca daca mergeam mai incet cu ea nu era nevoie sa completez.

Ce bmw? care? cum? astia fac si motociclete ? credeam ca sunt specializati pe defectociclete si problemociclete :D



Mii de multumiri maestre,dar s-a rezolvat!A fost vorba de reglaje si atat.Nu a trebuit schimbat nici un senzor sau altceva.Vroiam doar sa vad daca nu cumva ECM-ul face figuri,dar slava domnului ca e ok.A fost vorba doar de sincronizare,reglarea TPS,STV,STPS.Totul facut cu diagnoza de rigoare.A fost putin cam tricky dar acum,de exemplu,cu pasager,intr-a 3-a merge foarte liniar fara sa trag de gaz.Adica nu moare,nu cloncane,nu nimic...Cum am pus mana pe gaz,a plecat fara nici un protest.Merge exact cum trebuie sa mearga orice dihanie ca asta....Pana cand?Om vedea!Oricum,multumesc inca odata!!!!

bre...mai da-mi odata adresa sa iti trimit ala, ca eu nu o mai gasesc..

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat si eu in multe randuri peste 200,mai ales dupa ce am pus pciii,dar pana acum,la 37k.km nu am constatat nici un consum de ulei.Oricum la mine e regula: la 4k km. eu schimb filtrul si uleiul.Stiu,e cam repede....dar prefer asa...

 

200km/h indicat la stroama de 650 este cam blana-forja-maxim :D 9000rpm in a 6-a

La bestia aia de 1000 viteza de 200kmh este croaziera probabil are si vreo 6700 rpm la viteza aia :D cel putin cu rapoarte stock

Ma bucur ca ai rezolvat problema inainte sa iti cumperi mai stiu eu ce mobra :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioooi da scoate... cati km are?

bun si mersul pe o roata la ceva :D Care aveti obiceiuri de genu puneti ulei peste maxim ca sa nu ramana sorbul pompei de ulei in gol

daca te hotarasti sa-i faci motorul am inteles ca pistoanele de busa sunt la marele fix si maresc compresia iar impreuna cu axele cu came de la sv dau vreo 80 de cai :D

@goodkat ia legatura cu userul @tng si te rezolva cat ai zice "peste" cand vine vorba de tunning e taticu' lor...

 

Acolo o tineam accelerata la 9-10000 de ture. Am 80571 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad...ma grabeam la munca si ma gandeam : " Uite 3 stromuri...(unul dintre baieti mi-a facut cu mana) 2 dintre ei aveau pasagere. Ma gandeam ca pleaca undeva intr-o excursie (probabil asta faceau) si am asociat asta cu evenimentul ce urmeaza in curand.

 

weekendul acesta e intrunirea vstromistilor pe clisura dunarii, putin dupa orsova. acolo se duceau colegii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mine vb bre? Cu miarul? :D

Nu!Era vorba de Florin.Radu

 

Salut,

Unde ai rezolvat pana la urma?

 

stima,

paul

Un tip din Mures,pe nume Alex.A lucrat la fostul Motomobil iar acum e prin Bucuresti in ceva trupa jazz si preda ghitara la nu stiu ce facultate.E un bun mecanic.La mine a fost dereglat tot ce putea fi dereglat si in nici o ora mi-a transformat motorul in ceva ce merge bine,acum.S-a lasat de mecanica deoarece nu renteaza in Romania,se pare... si a trecul la marea lui pasiune:jazzul.Daca vezi o Honda X11 cu numere de MS el este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,


Accesorii ramase:


evacuare Arrow Titan (galerii+toba+2silencere) - 300 eu

inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu

sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile


manete scurte reglare rapida - 50eu

2 simeringuri rulmenti jug noi - 10eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat motocicleta de care intrebam acum vreo doua saptamani. E din 2008, 32000km si arata destul de bine.

Am observat doua probleme care ma ingrijoreaza:

- la turatii joase si la relanti, dupa ce se incalzeste bine motorul, se aude o cloncaneala de la motor; nu am auzit un alt DL650 pana acum ca sa spun daca e normal sau nu; nu e zgomot de tacheti, e mai gros; nu e deranjant, nu bate tare, dar parca nu e la locul lui.

- s-a intamplat de doua ori pana acum sa pornesc motocicleta si sa nu-mi porneasca automat farurile; se aprind doar pozitiile; poate s-a mai intamplat si alta data si nu am observat eu, dar in general daca mergi in trafic iti dai seama daca ai farurile aprinse cand te apropii de o masina din spate; cand nu au pornit, am oprit motorul, l-am repornit si au luat-o; sa fie vreun bug sau vreun feature ? Am spalat motocicleta recent, dar daca ar fi luat apa la vreun cantact, ar fi facut figuri si in mers.

 

Si mai am si niste intrebari:

- nu prea ma protejeaza parbrizul standard, ridicat la maxim; De fapt, pe mine ma protejeaza oarecum, dar pasagerul ia turbulentele din plin. Isi merita banii un deflector ? Cum se monteaza, se gaureste parbrizul ?

- cu pasager de 56 kg si o cutie mica de 35L care are vreo 10kg, cam cat ar trebui sa consume la mers lejer cu 90-100km/h pe drum drept? Mi s-a parut ca a consumat cam mult. Am facut un plin, am resetat o memorie, am mers vreo 300km si acum indicatorul de benzina e la ultima linie. Nu stiu exact daca am facut plin - am impins pompa in jos pana s-a oprit in ceva in rezervor. Probabil ca daca o tineam mai sus, reuseam sa bag mai mult. Cert e ca dupa asta, indicatorul mi-a indicat rezervor plin. Urmeaza sa-i fac iar un plin prin aceeasi metoda si sa calculez consumul. Cica nu i s-au schimbat bujiile de cel putin 12000km. De pornit porneste si merge bine, rotund.



Am vazut ca exista acele deflectoare de la MRA, care se prind cu un tip de cleme pe marginea parbrizului original. Deci nu se gaureste parbrizul.

Si mai vroiam sa intreb daca se pot curata tevile de la evacuare si cum. Mai ales portiunea de la cilindrul din fata, care e cea mai expusa la ploaie. Dar si pe dedesubt e destul de ruginita.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2008 la 90-100 cu poasager si lazi laterale de 42+ tankbag 32 + topcase 52 nu sare de 4% coboara la 3,7-3,8 daca nu accelerezi brusc numa sa poti merge la viteza aia :D daca la viteze maxime de pana in 135-140 cu bagaj si pasager sta consumul sub 5 este ok (buji iridium si filtru de aer k&n). Mai intra cativa litrii pana in "gat" daca pui benzina cu pistolul mai scos si nu prin metoda descrisa de tine. La 90-100 faci peste 400km pana la ultima liniuta cand mai ai 5,5 l in rezervor.

Curata contactele de pe ghidon pentru problema cu farurile, In mod normal trebuie sa se aprinda imediat ce eliberezii butonul de start.

Cu bataia motorului nu stiu ce sa zic... treci pe la Fabio ca el are urechea formata

La cat costa deflectorul + cleme mai bine vorbesti cu Bogdan Harea si-ti face un parbriz mare si zdravan.

Tevile nu se curata ca se fac la fel dupa prima ploaie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ florin.radu - multumesc pentru raspunsuri. Despre ce contacte de pe ghidon este vorba si ce ar presupune curatarea lor ? Te referi la comenzi ? Faza scurta porneste automat, din vreun releu comandat din contact.

Motocicleta am luat-o impreuna cu Fabio, dar poate ca lui nu i-a sunat nimic ciudat. Numai ca eu o ascult altfel - fiind la mana a 2-a (a 3-a de fapt), te poti astepta la tot felul de suprize. Am sa mai trec pe la el cand imi revin cu banii. I-am luat si niste Metzeler Tourance si acum sunt falit. Erau pe ea cauciucurile originale Bridgestone si aveau 31500km. Cand am dat rotile jos, axul de pe spate a mai iesit el cumva, ca era ruginit tare, dar in cel de pe fata si-au rupt baietii de la vulcanizare un imbus. Deci cauciucuri din fabrica, roti la care nu s-a umblat niciodata din 2008, rulaj 31500km, eu zic ca se cam leaga. Cauciucurile mai avea foarte putina carne pe ele. Se putea merge, dar nu erau sigure. Vreau sa zic ca pare sa aiba km reali la varsta ei si a cauciucurilor. Si faptul ca axele erau blocate imi spune ca nu s-a umblat niciodata la ele.

Cat despre parbriz, da, intr-adevar, deflectoarele de la MRA costa 100E. Am sa vorbesc si cu Bogdan Harea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si rulmentii rotilor daca zici ca au 31000 e posibil sa fie si aceia ruginiti mai ales ca vin capsulati pe o singura parte si ajunge apa la ei cu usurinta. Sunt destul de ieftini la skf.

Contactul butonului de start sau butonul de faza scurta faza lunga. Si mufa aia mare de sub carena stanga fata mai poate fi.

Tocmai asta este problema ca nu ai relee pe lumini si trece un curent foarte mare prin comutatoarele de pe ghidon facandu-le sa se uzeze mai rapid. Parerile sunt impartite unii nu au probleme de loc altii au, cert este ca pe forumurile de afara s-au inregistrat destule cazuri.

Vstromul are un sunet de masina de cusut ileana si daca asculti inainte un transalp juri ca motorul de suzuki bate. Mergi si mai asculta alte vstroame ca si comparatie. Desi eu am incredere in ce a spus Fabio si dc lui i s-a parut ok inseamna ca este ok :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii nu cred ca au nimic, cel putin cu roata supendata si rotita cu mana, nu se aude nimic ciudat.

Da, la motor e un zgomot ca de masina de cusut. Un zgomot care vine din interiorul motorului, nu dinspre cilindri. Si da, la vulcanizare era un Transalp de prin anii '90. Cand a pornit motorul, nu se auzea nimic.

Am sa ma uit pe la contacte. Ieri m-a prins o ploaie urata si am mers vreo 2 ore asa. Totusi, farurile au functionat. Problema a aparut de doua ori doar la pornire si s-a rezolvat cu oprit si repornit. Nu s-a manifestat in mers niciodata.

Mai e de facut o observatie despre cutia de viteze. La DR, care e din '91, nici un simt cand schimb vitezele - cateodata am impresia ca nu a intrat. La DL, se si simte si se si aude cand intra in viteza. Simt caraitul in pedala. Ulei are acum Motul 5100 10W40. Auzisem tot felul de povesti despre Motul contrafacut. Voi ce ulei bagati pentru a ameliora zgomotul la schimbarea vitezelor ?

Cu privire la curatarea tevilor de esapament, exista totusi o solutie care sa le dea un pic de luciu, macar pana la prima ploaie ? Ele sunt cromate, sunt din inox sau e otel simplu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galriile sunt inox eu le curatam cu o solutie care dizolva calcarul iar apoi le lustruiam cu ceva polish dar m-am plictisit repede sa fac acelasi lucru dupa fiecare ploaie.

Vara merge un 15W50, schimba mai lin. La mine schimba perfect cu mobil1 racing 4t 15w50, Dar imi schimba foarte bine si cu Silkolene 10w40 si 15W50

Pe langa ulei verifica si:

1. reglajul ambreiajului - mai ales de jos de sub capac

2. alinierea lantului

3. rulmentul de la foaie

4. cuplajul de cauciuc sa nu aiba joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2008 la 90-100 cu poasager si lazi laterale de 42+ tankbag 32 + topcase 52 nu sare de 4% coboara la 3,7-3,8 daca nu accelerezi brusc numa sa poti merge la viteza aia :D daca la viteze maxime de pana in 135-140 cu bagaj si pasager sta consumul sub 5 este ok (buji iridium si filtru de aer k&n). Mai intra cativa litrii pana in "gat" daca pui benzina cu pistolul mai scos si nu prin metoda descrisa de tine. La 90-100 faci peste 400km pana la ultima liniuta cand mai ai 5,5 l in rezervor.

Bucuresti - Craiova, 236km, mers ceva mai alert...17litri . dl1000 cu pasager + topcase+ panierele originale. am calculat si mi-a iesit un consum de 7.2% . eu nu cred ca o sa scot niciodata un consum de 5% :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresti - Craiova, 236km, mers ceva mai alert...17litri . dl1000 cu pasager + topcase+ panierele originale. am calculat si mi-a iesit un consum de 7.2% . eu nu cred ca o sa scot niciodata un consum de 5% :)

era vorba de 650 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...