Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Foarte destepte o-ringurile astea, dar intrebam cum fac treaba asta - retin un ulei pus din fabrica sau retin un pic din uleiul cu care le ungem de fiecare data ?

Salut,

 

Da, acestea retin lubrifiant in spatiul dintre ele si lant - pe suprafata de lucru. De aceea nu este recomandata folosirea solventilor puternici sau a jetului de apa pentru curatarea lantului.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic. Eu am peste 90000 km si nu am schimbat nici o piesa uzata si nu sunt singurul. Una din marile calitati ele Vstromului este uniformitatea. Nu are puncte slabe dpdv al fiabilitatii. Majoritatea trec bine de 100-150 mii km fara nicio interventie.

 

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

Salut,

 

Jocul supapelor, rulmentii de jug, rulmentii de roata, ambreiajul si distributia sunt consumabile si se inspecteaza periodic.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

 

dl1000, 82.000 km

 

- joc supape - verificat cam la intervalele din carte (24.000 km), pastile schimbate

- rulment jug - schimbat pe la 55 - 60.000 km, nu avea probleme mari dar nu era nici 100% ok

- servisare amortizor spate - inca nu dar trebuie in viitorul apropiat, comportamentul amortizorului spate e din ce in ce mai prost, e prea moale; din pacate nu e servisabil din fabrica, ori il schimb ori il dau la mesteri din italia sau canada sa-l modifice, repare, etc. sigur schimb arcul. am abuzat de vreo 3 ori de suspensia spate cind am carat sute de km un prieten MARE. amindoi faceam cam 210 kg, in talon scrie ca nu ar trebui depasita masa de 200 kg ...

 

- discuri ambreiaj - fara probleme

- distributie - fara probleme

- segmenti - fara probleme

 

am mai avut si alte probleme dar am raspuns doar la intrebarile tale.

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci eu nu inteleg ce face o mobra mai fiabila ca alta. Cu putine exceptii, orice mobra e fiabila daca o intretii ca la carte. In plus, orice mobra intretinuta ca la carte si plimbata batraneste e mai fiabila ca o mobra echivalenta exploatata la maxim.

In final, considerand definitia extinsa (dar oarecum justificata) a consumabilelor, nu prea mai raman chestii care sa se strice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului.

Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza:

- pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300.

- in neutru accelerez peste 3000 de ture

- la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300.

Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde)

 

e normal?

 

Multumesc

Al meu facea la fel.E miar din 2008.Am schimbat TPS,reglare STP si sincronizare.Merge brici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am rezolvat :) am observat ca relantiul statea undeva la 1450... l-am reglat la 1200 si acum la prima impresie(nu am apucat sa merg cu ea... doar ce am turat-o pe loc) nu mai stagneaza intre 2000-2500.

Revin mai pe seara cu feedback despre cum merge.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci eu nu inteleg ce face o mobra mai fiabila ca alta. Cu putine exceptii, orice mobra e fiabila daca o intretii ca la carte. In plus, orice mobra intretinuta ca la carte si plimbata batraneste e mai fiabila ca o mobra echivalenta exploatata la maxim.

In final, considerand definitia extinsa (dar oarecum justificata) a consumabilelor, nu prea mai raman chestii care sa se strice.

Mentionez ca si segmentii sunt consumabile. Toate piesele ce au contact "fier pe fier" sunt consumabile. Deasemenea toate arcurile - resorturile - sunt consumabile. Diferenta dintre diversele componente de pe motocicleta este durata de viata.

 

Legat de fiabilitate, unele motociclete au probleme timpurii cu:

- CDI-uri, Relee de incarcare, Statoare, Senzori ce indeplinesc diverse functii.

- intinzatoarele lantului de distributie, in sensul ca acesta se uzeaza mult mai repede fata de restul consumabilelor de distributie. Depinde de tipul intinzatorului.

- tot ansamblul de pornire al motocicletei, adica bendixul.

- diverse piese ce se rup sau se deterioreaza repede, la o usoara atingere cu pamantul

 

Multumesc.

 

Bineinteles, daca o motocicleta necesita segmentare dupa 50.000 km de mers in conditii normale, nu cred ca se va considera ca fiind fiabila. Trebuie avuta in vedere si o "norma".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing)

singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ...

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007

 

mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing)

singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre.

 

Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. :D

au mai incercat si altii: http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/65453-ktm-front-end-conversion-2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu urmaresc un aspect mai suplu. Urmatoarea motocicleta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: mai usoara, la fel de fiabila, suspensii mai bune, mai buna la touring, mai confortabila, mai buna sau la fel de buna la coclau, consum la fel de bun, mai puternica.

Comparatia o fac cu NX650, pe care o am in momentul de fata. VStrom-ul modificat este cu vreo 10-15 kg mai grea, dar are restul lucrurilor sunt pe plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am rezolvat :) am observat ca relantiul statea undeva la 1450... l-am reglat la 1200 si acum la prima impresie(nu am apucat sa merg cu ea... doar ce am turat-o pe loc) nu mai stagneaza intre 2000-2500.

Revin mai pe seara cu feedback despre cum merge.

 

Multumesc.

Multumesc pentru sfaturi. S-a rezolvat cum am scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pret vb cu userul Bogdan Harea. eu am luat sistemul glisant in primavara si plasticul ieri. plus ca difera forma si marimea ifd tipul motocicletei si al pasagerului.

de probat doar putin am avut timp ieri, in drum spre casa, pana la 120-130 km/h. e superb. iar la 90-100 parca stai pe loc.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...