Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Fabio cand ma mai primesti la garaj? Am de rezolvat:

 

1)

Am observat ca nu imi mai merge semnalul spate dreapta, cred ca trebuie sa deschid sa verific legatura. Nu cred ca avea cum sa se arda asa repede.

Mi-a zis BigBoy sa pun o rezistenta ca sa nu mai blincane asa des, ce fel de siguranta trebuie sa caut? Vreau sa rezolv si acest aspect

 

2)

Nu am mers f mult anul asta, dar cat am fost in general am facut drumuri din care ieseam cu echipamentul plin plin de praf. Oare trebuie curatat filtrul de aer? Nu cred ca am facut in total 3k km, hai sa zicem vreo 200 km in praf nasol.

 

3)

Ieri seara , pe Barbu Vacarescu, mi-a intors un biciclist beat in fata.

Eram f obosit, nu am reusit sa il evit complet, i-am lovit putin roata spate si am cazut dupa pe partea stanga. Nu aveam viteza f mare, am franat de la 50 km/h, insa vreau sa ne uitam la furca sa ma conving ca e dreapta.

(ca si mentiune, imi pare rau ca nu am chemat politia, nu aveam tel la mine, si abea acasa am vazut ca manusa stanga este rupta, trebuia sa il pun sa plateasca pt echipament si manopera;

sau sa ii confisc actele insa era destul de intuneric si nu am vazut "dauna")

 

4)

de acumn dau flash si claxoane la orice pare dubios

mai ai claxon dinala puternic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre nea siulong-ule, poti sa vii cand vrei, da da si matale un telefon in prealabil sa nu fiu iesit dupa piese, si le rezolvam pe toate. am clacsoane, cum sa nu am, pe mine m-a scos din multe cacaturi si e si distractiv sa ai vezi pe astia cum tresar si se uita in jur dupa camioane :D!!!

 

http://www.wolo-mfg.com/air.htm

 

am pe stoc: BAD-BOY si BIG-BAD MAX.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

MODEL 419 BAD BOY™ - DUAL TONE AIR HORN

118 Decibels-530/680 Hz

 

Stebel Nautilus Compact Dual-Tone Motorcycle Air Horn, 12-Volt, 139 dB

 

nu prea sunt la fel.

Depinde de distanta la care s-a facut masuratoarea.

Iti spun in cunostinta de cauza ca ambele sunt 99% identice (le-am testat pe amandoua). Difera producatorul. Stebel (Italia) a luat o pauza de productie de vreo doi ani pana pe la mijlocul anului acesta cand cu greu pe linia de asamblare mai iese cate ceva. WOLO e din SUA si nu a avut nici o sincopa de productie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme.

 

Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica.

(nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat)

 

Ca sa revin la ultima patanie, am fost azi la Fabio, am montat claxon, am vazut efectele in trafic, va recomand sa mergeti sa va instalati.

Am vazut insa si urmarile: placa de prindere a crash-ului stanga a fost indoita bine, va trebui dusa la presa, acum crash-ul sta f aproape de carena

 

Morala:

De acum sun la politie / filmez (nu mai uit telu' acasa niciodata) / iau actele cu japca si zic sa ma caute cu suma necesara reparatilor

Chiar daca aparent pare ca nu s-a intamplat nimic grav, la o cautare mai amanuntita poate sa reiasa multa cheltuiala (in cazul meu placa de prindere, manusa stanga, geaca julita, oglinda stanga julita)

Nu mai plec si nu mai las sa plece pana nu ma uit foarte amanuntit

 

 

Bafta!

 

 

(

ca sa nu creada lumea ca sunt mai (cuvant urat) decat sunt, descriu momentul:

locul: Barbu Vacarescu, directia: spre Aurel Vlaicu

ora: seara tarziu

stare: oboseala avansata

viteza rulare: 50km/h pe bord

 

mergeam pe banda 1

pe contrasens trafic f aglomerat, vad din departare un biciclist ca intoarce de pe contrasens, intra pe sensul meu si continua sa mearga pe banda 2

am zis ca m-a vazut cand a intors, mai ales ca pare ca a intors capul cand a intrat pe banda 2

continui drumul meu linistit, cu 50 km/h, pe banda 1

cand ajung la cativa metri de biciclist, sinucigasul intoarce in fata mea

franez, virez stanga, cu frica sa nu intre vreo masina din spate in mine

reusesc sa nu lovesc fatalaul de +100kg, ii lovesc roata spate in jumatatea posterioara si cad

de data asta nu a scos scantei mobra

 

m-am uitat intai la mobra, am ridicat-o, m-am uitat rapid din nou, parea doar crash-ul putin zgariat

ma duc la biciclist, asta "de unde ai aparut ca nu te-am vazut", ma pregateam sa il lovesc cand am vazut ca abea se tine picioare si e beat mort

era manga, era o tinta prea usoara, l-am lasat sa plece

 

acum regret, tot nu l-as fi batut, dar il lasam fara acte daca stiam dauna, opream pe cineva si rugam sa sune la politie

)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme.

 

Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica.

(nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat)

)

 

Noi sa fim sanatosi ... restul se rezolva. Si bine ca se termina cu atat.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme.

 

Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica.

(nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat)

 

Ca sa revin la ultima patanie, am fost azi la Fabio, am montat claxon, am vazut efectele in trafic, va recomand sa mergeti sa va instalati.

Am vazut insa si urmarile: placa de prindere a crash-ului stanga a fost indoita bine, va trebui dusa la presa, acum crash-ul sta f aproape de carena

 

Morala:

De acum sun la politie / filmez (nu mai uit telu' acasa niciodata) / iau actele cu japca si zic sa ma caute cu suma necesara reparatilor

Chiar daca aparent pare ca nu s-a intamplat nimic grav, la o cautare mai amanuntita poate sa reiasa multa cheltuiala (in cazul meu placa de prindere, manusa stanga, geaca julita, oglinda stanga julita)

Nu mai plec si nu mai las sa plece pana nu ma uit foarte amanuntit

 

 

Bafta!

 

 

(

ca sa nu creada lumea ca sunt mai (cuvant urat) decat sunt, descriu momentul:

locul: Barbu Vacarescu, directia: spre Aurel Vlaicu

ora: seara tarziu

stare: oboseala avansata

viteza rulare: 50km/h pe bord

 

mergeam pe banda 1

pe contrasens trafic f aglomerat, vad din departare un biciclist ca intoarce de pe contrasens, intra pe sensul meu si continua sa mearga pe banda 2

am zis ca m-a vazut cand a intors, mai ales ca pare ca a intors capul cand a intrat pe banda 2

continui drumul meu linistit, cu 50 km/h, pe banda 1

cand ajung la cativa metri de biciclist, sinucigasul intoarce in fata mea

franez, virez stanga, cu frica sa nu intre vreo masina din spate in mine

reusesc sa nu lovesc fatalaul de +100kg, ii lovesc roata spate in jumatatea posterioara si cad

de data asta nu a scos scantei mobra

 

m-am uitat intai la mobra, am ridicat-o, m-am uitat rapid din nou, parea doar crash-ul putin zgariat

ma duc la biciclist, asta "de unde ai aparut ca nu te-am vazut", ma pregateam sa il lovesc cand am vazut ca abea se tine picioare si e beat mort

era manga, era o tinta prea usoara, l-am lasat sa plece

 

acum regret, tot nu l-as fi batut, dar il lasam fara acte daca stiam dauna, opream pe cineva si rugam sa sune la politie

)

Trebuia sa ii dai sa cada si dupa aia il intrebai ce cauta acolo . Si apoi ce cauta pe strada .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva noutati legate de o roata de V-Strom 650 de vanzare din dezmembrari? In principiu cat mai completa, desi e nevoie minim de janta cu discurile de frana. Mersi frumos.

Te intereseaza o janta noua, la 475 euro ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din auzite ar exista la Luis o protectie din aluminiu pentru radiatorul de ulei - dar nu reusesc sa o gasesc la ei pe site.

Stie cineva despre ce produs e vorba exact?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

stiam de asta de la touratech numai ca nu imi place. cica ar mai produce careva producator neamtz.

merci,

paul

http://www.evotech-performance.com/suzuki-v-strom-2002-2009-oil-cooler-guard

 

Iar de la asta chiar am mai comandat cate ceva : http://community-2.webtv.net/CHERDAN/MyVStromAccessories/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de necesara este protectia pt radiatorul de ulei? Chiar se poate lovi asa rau cat sa fie necesara instalarea uneia after-market?

 

Am vazut ca stock are o plasa destul de subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai engineguard consider ca limiteaza numarul de pietricele aruncate de roata.

Mai poti monta o extensie a aripei.

 

Nu consider ca este util un ditamai scutul de aluminiu in fata rezervorului de ulei sa reduci fluxul de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...