Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Poti sa pui o poza?

 

Ce cod pe Louis?

Daca nu ma insel, astea sunt (erau reduse atunci cand le-am luat eu):

http://www.louis.de/_1065959f24a1c012e63533a1fc0b785d3d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034003

Poze nu am la indemana, dar gasesti pe blog cate vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, sa impusti doi iepuri dintr-un foc, cauta releu. Vei avea semnale mai fitoase, vizibile,mici, dar si un consum infim comparative cu becurile standard. Daca nu, rezistente, doua, una standa si cealalta dreapta. Rezistentele au aceeasi putere ca si becurile si se incalzesc. Trebuie amplasate cu grija in zone ventilate si departe de plastic, 1-2 cm. Ideea este sa nu fie chiar in contact pt ca vara poate inmuia sau chiar topi plasticul. La fel soricei, cu care le imobilizezi, trebuie sa treaca peste fire nu peste rezistenta direct, din aceleasi motive.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de semnalizari si becuri. Eu mi-am comandat leduri cu strobo. Fata albe spate rosii. Ca sa fiu taran cu luminite ca de politie. Abia astept sa vina sa le vad.

In alta ordine de idei vreau si eu sa imi spuneti ce marca de furtune metalice sa imi iau pentru frane. Pana in primavara mi le-as schimba pe alea de cauciuc.

SI nu in ultimul rand Fabio am ramas fara ulei. EU.Nu motorul. si mi se usuca si usturoiul si painea prajita ma haraie pe gat. Ai vreo solutie pt aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o firma in Timisoara care facea la comanda furtunuri metalice, foarte bune. Avantajul ca puteau fi cerute cu 2-3 cm mai lungi daca ghidonul era ridicat fata de original. Eu le am pe motor de 5-6 ani. Cu placutele originale s-a simtit o inbunatatire a franarii, dupa care am pierdut avantajul pt ca nu am mai gasit nissin iar toate celelalte folosite au fost mai proaste, unele foarte proaste. Este adevarat ca nu am pus Brembo, pe vremea aia nu aducea Fabio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc eu o oferta pentru 2009 V Strom ABS , ceva mai lungi. Am pe mobra un inaltator de 20mm iar furtunele originale sunt cam la maxim intinse si intentionez sa montez inaltatoare de 25mm-30mm + apropiere de rider.

Din pacate habar nu am sa precizez lungimile exacte de care am nevoie.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca.

 

el are ABS, nu merge cu 2 furtune din pompa, ii trebuie un singur furtun din pompa in repartitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu pot face oferta fara a fi masurate furtunurile. Nici un catalog nu mentioneaza lungimea acestora pentru modelele cu ABS.

Asa arata schema: http://i39.tinypic.com/b7j215.png

 

Doar furtunul cu numarul 5 trebuie sa fie mai lung.

Ansamblul cu numarul 1 se va inlocui cu doua furtunuri.

 

Se pot masura cu un metru de croitorie sau cu o sfoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunele la roata fata sunt la fel (ABS-non ABS) cu un repartitor ce nu mai poate fi folosit, de aici traseul diferit al furtunelor noi.

daca nu mai folosesti repartitorul nu mai ai nici ABS ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...