bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Multumesc, astept deci oferta mexykanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca. el are ABS, nu merge cu 2 furtune din pompa, ii trebuie un singur furtun din pompa in repartitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Furtunele la roata fata sunt la fel (ABS-non ABS) cu un repartitor ce nu mai poate fi folosit, de aici traseul diferit al furtunelor noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Din pacate nu pot face oferta fara a fi masurate furtunurile. Nici un catalog nu mentioneaza lungimea acestora pentru modelele cu ABS. Asa arata schema: http://i39.tinypic.com/b7j215.png Doar furtunul cu numarul 5 trebuie sa fie mai lung. Ansamblul cu numarul 1 se va inlocui cu doua furtunuri. Se pot masura cu un metru de croitorie sau cu o sfoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Mexycanu e promt si de cuvant.Recomand,deoarece tot ce mi-a trimis a fost la fix si cam la termen. Editat Decembrie 5, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Furtunele la roata fata sunt la fel (ABS-non ABS) cu un repartitor ce nu mai poate fi folosit, de aici traseul diferit al furtunelor noi. daca nu mai folosesti repartitorul nu mai ai nici ABS .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Am zis repartitor, dar mai corect este ramificatia de deasupra aripii fata, care dintr-un furtun imparte la doua, catre cele doua etriere fata. Piesa aia nu se mai poate folosi fiind sertizata pe furtunurile originale, rezultand un alt traseu/lungime al noilor furtune. Editat Decembrie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Piesa aia nu se mai poate folosi fiind sertizata pe furtunurile originale, rezultand un alt traseu/lungime al noilor furtune. intelegi ca fara repartitor nu mai functioneaza ABS-ul? a postat mexykanu schema , e destul de simplu de observat ca nu se poate traseu cu doar 2 furtune la modelul cu ABS, la alea non abs tragi 2 furtune mai lungi din pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 o sa ma uit eu la un abs sa vad ce furtune si cum se pot schimba pentru ca unele deja sunt din fabrica cu insertie metalica. trebuie doar sa vad daca se poate scimba acela de la ghidon ca sa il poti ridica mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 o sa ma uit eu la un abs sa vad ce furtune si cum se pot schimba pentru ca unele deja sunt din fabrica cu insertie metalica. trebuie doar sa vad daca se poate scimba acela de la ghidon ca sa il poti ridica mai sus. se poate ca l-am schimbat eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Se poate, pentru ca este evidentiat in schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 are 43 cm. il schimbi cu unul de 50 si scapi de griji. e vreo 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 nu exista seturi gata facute gata de instalare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Cei de la Galfer produc "KIT" pentru modelul cu ABS. Dar este acelasi lucru cu a-ti cumpara componentele separate si a le asambla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Problema este la cele doua conducte care trec din repartitor inspre cadru si au un tip diferit de mufare La galfer pretul este urias si oricum cred ca sunt singurii care il au disponibil. Dupa ce lungesc furca o sa fie nevoie sa le schimb si eu ca vor ramane mici deci daca cineva le face pe bucati la un pret rezonabil il rog sa puna aici necesarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 set complet fata cu suruburi saibe si ce mai trebe galFabio: 300 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Daca e 100% sigur ca sunt mai lungi decat originalele si merg pe ABS ma declar client Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 set complet fata cu suruburi saibe si ce mai trebe galFabio: 300 ron. Poti face si pt mine? Tot ar cam trebui sa schimb lichidul de frana si parca as trece iar la metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Daca e 100% sigur ca sunt mai lungi decat originalele si merg pe ABS ma declar client alea cu ABS au deja furtune metalice. sunt doar 2 bucati din cauciuc de la distribuitor catre unitate dar nu se pot schimba pentru ca au altfel de prindere. la abs singurul lucru pe care poti sa il faci este sa il schimbi cu unul mai lung sa nu stea intins. Poti face si pt mine? Tot ar cam trebui sa schimb lichidul de frana si parca as trece iar la metal. zi-mi cate si ce lungimi ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Cat dureaza aprovizionarea, ca ti-as aduce motorul sa-i schimbi lichidul de frana si furtunele daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Road test cu noul Vstrom 1000 - din pacate nu l-au bagat si pe offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Salutare V Stromeri , Zilele trecute Mos Nicolae a fost deosebit de generos si mi-a adus o " italianca " brunetica , fabricata in 2007 in Japonia si care a avut parte de ceva distractie in zona Roma cu cei 650 cmc ai ei . Nu s-a distrat mult , doar vreo 26.000 km , A ajuns la Bucuresti , impecabila , nervoasa si doritoare de asfalt . In prezent se afla in pregatire pentru RAR , iar saptamana viitoare facem actele ! I-am promis ca o iau pe numarul meu ... pentru ca vreau o relatie stabila . Am auzit ca as putea sa ma astept la o relatie plina de satisfactii ... asa o fi ? Chiar daca si-a inceput aventurile la Roma , va primi ceva intariri si echipament pentru Carpati . Scut are ( din cel de plastic ) , dar va primi metalic , crash-bars , hand guards si cric central . Deasemenea, gume un pic mai agresive ca de aia ii zice enduro-touring , nu cafe-racer , cum a fost viata ei pana acum . Si poate va primi si un nume de alint . Apoi o sa o las sa se odihneasca pentru ca la primvara va trebui sa treaca urgent testele clasice : Transalpina , Transfagarasean , Vama Veche , Veliko . Dupa antrenamentul acesta va intra intr-o serie de teste mai grele pe coclauri . Daca iese bine din toate s-ar putea ca relatia noastra sa dureze mult, mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Salutare si sa o stapanesti sanatos. O sa ai parte cele mai tari senzatii fie pe strada fie pe off. Nu te va dezamagi. Tu sa ai grijade ea ca ea sigur o sa aibe de tine. :-) :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Salutare si sa o stapanesti sanatos. O sa ai parte cele mai tari senzatii fie pe strada fie pe off. Nu te va dezamagi. Tu sa ai grijade ea ca ea sigur o sa aibe de tine. :-) :-) O s-o cunosti in curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.