Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

.... Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului.

"ai incercat tu un bmw? atunci de ce vorbesti?" ... asta ca sa citez un iubitor de marca respectiva.

 

eu anul asta am fost destul de pornit sa trec la bmw - aveam in cap RT (1150 dual spark neaparat).

apoi mi-a trecut prin cap LT dar l-am descoperit pe Chris Harris si cu iutiub channel:

si mi-a trecut COMPLET de lt.

apoi am revenit la RT (la un moment dat cochetat cu GS 1150).

dar dupa multa documentatie si auzit 2 gs-uri 1200 2008 la 68k km (ingrijite bine de proprietari) mi-a trecut de tot de ele - dupa cum suna discul de ambreiaj - eu nu as fi plecat cu ele mai departe de coltul strazii (ce m-a distrat e ca proprietarii sustineau ca se aud perfect. Da' PERFECT!).

mai incolo spre batranetze cand o fi vreme de bibilit in garaj o saptamana ca sa imi schimb un disk ambreiaj sau alta saptamana ca sa imi fac service la cardan - m-osh' mai gandi la idea asta cu rt.

:D poate pana atunci se mai rezolva si niste chestii de proiectare la bmw pe care momentan nu le inteleg cum draq le-au gandit asa.

 

noi sa fim sanatosi,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la 8000euro e diferenta si intre un Vstrom nou si un GS1200 LC - eu sunt de acord ca BMW-ul are suspensii mai bune, frane mai bune, comfort mai mare, putere mai multa, protectie la vant mai buna si ce a mai fi. Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului.

Referitor la suspensii sunt mai bune da dar nu cu mult la frane nimic de reprosat chiar franeaza foarte bine, insa cu 1500 de euro in plus la v-strom pui suspensii profi hyperpro/wilbers/elka si rezolvi si cu inca 500-600 franele (nu distanta de oprire ca aia e ok, doar feelingul) tragi linie si iti mai raman bani de o hayabusa si de un rmz. La final vei avea o motocicleta fina, fara vibratii, dardaieli, cloncanituri si foarte fiabila.

Nu are rost sa mai repet dar al meu k8 la 100k pana si simeringurile la furca sunt in perfecta stare si daca nici eu nu o chinui pe coclauri.... tot astept sa curga ca sa o desfac sa o modific :D asta e "ghinion"

Singura motocicleta premium care isi merita banii DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE este KTM-ul aia nu te minte cu nimic. Ai suspensii geniale - WP full reglabile cu cursa nesimtita, frane misto - brembo, roti spitate - excell, plastice care nu se crapa la prima tranta, si cam singura motocicleta cu care imediat dupa ce ai mers cu 200km/h pe autostrada poti sa o arzi prin prima padure sau pe un camp proaspat arat cu aceeasi incredere. Daca faceam sub 10k pe an divortam de v-strom pentru o bertie de 990 Adventure R

Oricum trebuie sa incercati daca aveti ocazia ca poate voua va place ... sau nu :P

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, dar nu spui nimic de servisare care la KTM este mult mai laborioasa, iar la drum lung saua te taie in doua.

Seaua se rezolva foarte simplu, un 950 adv S pe care am mers avea sea pe gel si era mai ok.

servisarea da proprietarii spuneau ca doua ore schimbul de ulei... da pe bune de ma mai interesa ceva, doar zambet circular sub casca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabisor...!Ce-i cu stourile astea?Ar fi cazul sa incetezi,ca nu mai ai haz....

asta chiar fu o gluma inocenta. fara nici un fel de urma de rautate. uita-te si in gradina ta, poate esti tu prea sensibil.

sunt convins ca daca punea oricine altcineva poza asta nu sareai de poponeata in sus.

nu caut scandal pe forum. intru din cu totul altfel de motive. sunt si idioti care au reusit sa ma scoata din sarite, dar cred ca e invariabil, la cati useri sunt pe forum.

oricum, am prins ideea si o sa ma cenzurez pe viitor.

 

p.s. nu-s fan choppere, din cauza drumurilor de rahat din zona mea, dar a ta arata interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropo de casti...

Knight-AGATT.jpg

Asta da protectie......

 

asta chiar fu o gluma inocenta. fara nici un fel de urma de rautate. uita-te si in gradina ta, poate esti tu prea sensibil.

sunt convins ca daca punea oricine altcineva poza asta nu sareai de poponeata in sus.

nu caut scandal pe forum. intru din cu totul altfel de motive. sunt si idioti care au reusit sa ma scoata din sarite, dar cred ca e invariabil, la cati useri sunt pe forum.

oricum, am prins ideea si o sa ma cenzurez pe viitor.

 

p.s. nu-s fan choppere, din cauza drumurilor de rahat din zona mea, dar a ta arata interesant.

OK...Cert e ca eu,unul mi-as cumpara un stergator din ala de vizor...Mai ales la o tura lunga,spre sfarsitul verii prin vreo tara nordica....He,he...Ar prinde bine,mai ales ca in review se spune ca e chiar bun,in pofida aspectului de calmar in varful castii.Cat despre drumuri cu chopperul...mda!Dar i-am pus sea cu arcuri de 5".Oricum,daca te-ai da cu ea oleaca,fac pariu ca te va prinde!Este,cum sa spun?Altceva.....Si daca as avea banet en-gros,in mod sigur,in garaj ar fi din fiecare gen cate una.Pam-pam!!!!!!

 

Mai OK nu inseamna confortabil la drum lung. Schimbul de ulei dureaza 2-3 ore in conditii de service utilat si mecanic experimentat , acasa spre 4-5 si mult scarpinat in chelie.

?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da protectie......

 

OK...Cert e ca eu,unul mi-as cumpara un stergator din ala de vizor...Mai ales la o tura lunga,spre sfarsitul verii prin vreo tara nordica....He,he...Ar prinde bine,mai ales ca in review se spune ca e chiar bun,in pofida aspectului de calmar in varful castii.Cat despre drumuri cu chopperul...mda!Dar i-am pus sea cu arcuri de 5".Oricum,daca te-ai da cu ea oleaca,fac pariu ca te va prinde!Este,cum sa spun?Altceva.....Si daca as avea banet en-gros,in mod sigur,in garaj ar fi din fiecare gen cate una.Pam-pam!!!!!!

 

?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!!

am mers cu chopper. cel mai mult mi-a placut intruderul de 1500.

asta adica

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=718145

dar nu ma vad facand mai mult de 10 km pe el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fain...Stiti pe cineva care modifica sei moto.Ma refer la gel,atomic foam,memorii,frectii,etc?Mi-as ugrada seaua din timp,ca la vara poate o tai pe undeva.....

Apeleaza direct la Dan ( Moto Dan) din Timisoara. Are pricepere si materiale de top dedicate , bureti cu densitati diferite si din cate am observat o gama mare de vinilinuri , culori si texturi, pt acoperire. Daca bagi si o cusatura dubla cu ata vizibila e max ce poti spera dpdv aspect pt o sa moto. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai OK nu inseamna confortabil la drum lung. Schimbul de ulei dureaza 2-3 ore in conditii de service utilat si mecanic experimentat , acasa spre 4-5 si mult scarpinat in chelie.

Eu am facut si 1000+ km/zi cu saua standard, cu 2 persoane cu bagaje fara sa ma plang, si nici pasagerii (sotia sau sora mea) nu s-au plans,Am avut si Dragstar pe care dupa 500km pasagera avea probleme.

 

La mine schimbul de ulei nu a durat atat nici la prima schimbare asta in conditiile ca pana atunci "nu am strans in viata mea un surub" si am desfacut motorul cu cartea de service in mana.

 

Este un mit cu cateva ore,poate pt cineva care nu a vazut in viata lui un 9xx.E adevarat ca trebuie dat jos plasticele de pe stanga dar nu e greu mai ales daca ai mai desfacut. Ai 5 suruburi imbus pe partea stanga la plasticul din fata,rezervorul e prins cu 3 suruburi si sus mai e capacul de plastic din mijloc care e prins cu 6 surubele micute parca si deja ai acces la tot. Daca nu ai crash bar dureaza max 10 minute sa desfaci..

 

P.S. poate pt unii inconfortabil inseamna si 500+ km, mentionez ca eu sunt genul ala care doarme de obicei in cort nu in hoteluri.

 

?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Nu are site - la un moment dat am vazut ca are un topic pe aici pe motociclism.ro cu ce lucrari a facut. Personal l-am intalnit o data si parea foarte oki ca om si ca stie ce se asteapta de la el. Am vazut cateva lucrari de ale lui si mi-au placut - cusaturi foarte foarte simetrice si materialele pareau de calitate - nu am idee cum rezista in timp sau la intemperii - daca mai mult sau mai putin decat alea originale. Dar e unul dintre putinii oameni la care i-as da ceva pe mana la modificat cu incredere - mai ales ca in tm poti sa ii explici pe viu ce vrei (cu saua si motocicleta langa voi).

bafta,

paul

 

le:

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/89433-retapitez-scaune-moto/

/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1330 km.intr-o zi am decis ca e musai sa fac ceva cu seaua asta.Dan asta are vreun site,ceva?

ai incercat airhawk?

sunt foarte confortabile, 1200 km, intr-o zi, cu pasager si bagaje, fara nici un fel de probleme.

am auzit pe forum ceva pareri negative, dar daca stii sa le reglezi si faci ceva teste, se merita.

il recomand si pe dan, mi-a domificat si mie saua, montat si incalzire. la drumuri f lungi totusi montezi ai airhawk-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc sa il readuc in atentia voastra pe regretatul Kevin Ash . Pentru cine nu stie , un reputat jurnalist moto britanic ( poate cel mai mare ) , si un mare admirator al mobrelor noastre . Nu discut circumstantele mortii lui la 53 ani ( exista google pentru asta ) dar va sugerez sa recitim ceea ce scria in :

 

2005 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/2736534/The-best-bike-you-can-buy.html

 

si

 

2011 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/suzuki/8620567/Suzuki-V-Strom-650-review.html

 

si

 

2012 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/suzuki/9517672/Suzuki-V-Strom-650-long-term-review.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc sa il readuc in atentia voastra pe regretatul Kevin Ash . Pentru cine nu stie , un reputat jurnalist moto britanic ( poate cel mai mare ) , si un mare admirator al mobrelor noastre . Nu discut circumstantele mortii lui la 53 ani ( exista google pentru asta ) dar va sugerez sa recitim ceea ce scria in :

 

2005 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/2736534/The-best-bike-you-can-buy.html

 

si

 

2011 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/suzuki/8620567/Suzuki-V-Strom-650-review.html

 

si

 

2012 : http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/suzuki/9517672/Suzuki-V-Strom-650-long-term-review.html

tu vrei sa bagi in boala bemveistii si o dai cu mantinela. :D ca si cum nu s-ar sti pe ce mobra a murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...