Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

tu vrei sa bagi in boala bemveistii si o dai cu mantinela. :D ca si cum nu s-ar sti pe ce mobra a murit.

 

Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia.

Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an .

 

Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia.

Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an .

 

Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre ,

Este mai mult ca evident, privind si la "intamplarile" similare din trecut, ca BMW nu o sa recunoasca niciodata ca GS-ul LC, nu era gata si incomplet l-a lansat pe piata, "poate merge si asa". Cert este: jurnalistul a cazut si ulterior decedat facand test pe GS si cu totul intamplator in anul urmator atat ADV-ul, dar si GS-ul sunt completate cu amortizor de ghidon tocmai pt a evita instabilitatea mobrei in situatiile care au dus la regretabilul incident.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine!

asa le spui, de parca ne cunosti pe toti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va cunosc,dar intuiesc....Din pacate observ ca voua,daca cineva va aduce cel mai mic contraargument,bashca documentat si obiectiv il luati ca pe o ofensa..Ce zic eu,ofensa...Un adevarat les-majeste.Despre motorul meu poti sa indrugi orice,ca nu mai voi obosi sa-ti spun ca nu e chiar asa.Pentru mine cazul BMW e inchis,dupa cum bine ai observat.Hai noroc si sa nu o mai labarim cu cine ce motor are.Vorba aia:cea mai buna bere este cea din halba mea!!!Incerc sa va respect pe toti,dar pana la un punct.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo?

Salut, ies eu astazi : Sibiu , -2°C. Scurt, prin oras, o duc la montat led-urile suplimentare Durite 0-420-51.

Vrand nebrand, maine circul din nou: o aduc acasa la hibernat.

O zi buna.

http://www.agmpartscomponents.co.uk/product_info.php?products_id=683

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai la voi se anunta 9-10C pe sfarsitul saptamanii viitoare, eu zic sa mai astepti cu hibernatul :P

Gata , m-am intors :) .Am lasat-o.

Daca vor fi 9°C aman hibernatul.

Apropo: joia trecuta eram cu job-ul in Atena , 12°C si ma uitam cu ciuda la mobristii greci. N-au nici o retinere...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am cumparat cartea : image-carte.jpg

 

O poveste frumoasa , o calatorie de 57.000 km care a durat 9 luni si a fost parcursa de 2 incepatori , pe o Stroama obisnuita , cu cauciucuri stock ! Deci , totul e posibil , trebuie doar...... SA VREI !

Nu pe orice Stroama, pe Stroama lu' Banu !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo?

 

Am prins o fereastra de circa 2 ore de temperaturi pozitive si soare . Am mai adunat kilometri pe drumuri de pamant printre sate izolate , vii sau livezi . . Am constatat ca cea mai mare pasiune a caucicurilor mele este sa piarda aderenta :-L . Pe pietris fug un pic , pe drum de pamant acoperit cu pietricele fine , la fel , pe asfalt cam la fel . Insa totul la viteze mici si cand dozajul puterii motorului e o chestiune fina . Insa n-au nici o problema la peste 30-40 km /ora cand inertia dinamica a motocicletei pe traiectorie le reduce rolul si nevoia de aderenta ferma . Atunci se transforma in tren de aterizare/decolare pentru zborul Stroamei peste denivelari .

 

Unde se poate gasi cartea?

O poti gasi pe www.micadu.ro. Recomand .

 

A incercat cineva Metzeler Karoo 3 pe V-Strom ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Nu cred ca are rost si in cazul asta mai mult poate insemna mai prost.

 

A iesit super coadita. Le-ai vopsit deja? Cea mai eficienta metoda de a scapa de semnale rupte.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ...

E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Din experienta mea,uneori mai mult inseamna defapt mai putin...Vei modifica maniabilitatea sau ma rog,handling-ul.Ai vazut vreun chopper cu balonaj baban,etalon de manevrabilitate?Eu cred ca mai subtiri sunt mai ok! Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip , grec, care pare ca stie ce zice, spune ca, probabil Suzuki V-Strom DL 650 poate fi considerata cea mai buna motocicleta din lume, a tuturor timpurilor. Si asta in ciuda faptului ca lui personal, subiectiv vorbind, nu ii place . Dar are toate argumentele cu care sa isi sustina acest punct de vedere, de maxima admiratie pentru Stroamele noastre . Chiar daca o bate , o loveste cu picioarele, la propriu ! , omul e convins si convingator . Pentru mine, e clar ca are dreptate . Iata :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...