Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

de unde stii ?

e bine ca poti sa compari 98 CAI cu 66.6 cai si 101Nm cu 63Nm. ....asta ca sa vezi cat de penibila e comparatia.

miarul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. de asta miarul din 2008 s-a mai putut vinde doar in anumite tari .

....vorba "ceea" : "stai jos...ai nota 4 "

Nu e buna gandirea asta desi are un sambure de adevar ce e drept.

- daca are 30 de cai in plus este mai rapida pe curbe ? :) sau limita este data tot de pozitia scaritelor?

- daca are cuplu mai mare e mai buna pe off? sau este penalizata de greutatea mai mare pe fata si de aderenta pe care o pierde mai repede din cauza puterii mai mari? Aici si suspensiile sunt foarte asemanatoare deci avantaje nu prea sunt

- daca este mai puternica teoretic este mai buna la touring dar cum consuma mai mult are autonomie mai mica iar timpul castigat in mers il pierzi alimentand :D

Fiecare avem dreptate pentru ca suntem diferiti si avem nevoi diferite. Bine ca avem de unde alege

:cheers:

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar iesirea de pe curbe cum e ? :D

eu n-am nimic cu 650-ul...dar vad ca ca unii cu 650 li s-a urcat la cap ca a lor e cea mai mare...dar ii astept la vara in Vama Veche la 100m pana in barca celor de la cherhana sa bem o bere :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nah - mi-am comandat valvele alea de la ricor - va tin la curent de cum se manifesta.

interesant ca inca se mai pot face imbunatatiri "home made" si la alea:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=486633

 

stima,

paul

 

PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate?

elka 3way?

:D

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii ? :) .........marul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare.

Eu cred ca Suzuki au fost foarte destepti :

 

Au lansat miarul in 2002 . Au vandut foarte bine pana in 2008 cand trebuiau sa il upgradeze ( cu costuri mari ) si asta in conditiile in care vindeau deja bine 650-ul care era deja conform cu normele prezente si viitoare , era mai ieftin si avea volume de vanzari mari . Asa ca Suzuki a pasat problema la Kawa , au vandut IMPREUNA modelul KLV1000 in reteaua verde , ca sa creeze o nevoie in randul fanilor Suzuki ce ar trebui sa fie pregatiti sa cumpere acum noul miar , 2014 . Asta insa va insemna o scadere a pretului pe piata de sh pentru vechiul miar , insa nu va influenta semnificativ vanzarile noului , pentru ca vorbim de alta motocicleta .

 

Daca cineva de la imparatia Suzuki citeste , poate confirma teoria mea . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate?

elka 3way?

 

hyper pro: http://www.hyperpro.com/hyperpro/en/node/20

 

imi iau in ianuarie modelul "Type 461". in romania le aduce tiberiu troia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nah - mi-am comandat valvele alea de la ricor - va tin la curent de cum se manifesta.

interesant ca inca se mai pot face imbunatatiri "home made" si la alea:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=486633

 

stima,

paul

 

PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate?

elka 3way?

:D

 

aftermarket de gsxr 750 din anii 96-99 mareste cursa suspensiei spate cu 4,5 cm si inalta spatele cu 5cm

sau amortizor de zx9r din 94-97 full reglabil, full servisabil are si rezervor separat de azot. mareste cursa suspensiei tot cu 4,5 cm si inalta spatele cu 2,5cm

amortizoarele astea se vand la 200-250 de lei si posibil sa mai dai 50-100 de lei pe ceva bucsi pentru potrivire daca difera la prinderi.

Cel mai ieftin aftermarket este Hagon dar uitate atent ca am vazut cateva rupte pe advrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V Stromul e definitiv rutier,indiferent de cilindree.Pentru off exista altceva ...Dati-va odata cu miarul pe curbe,incarcat full,la deal pe autostrada,etc si vorbim dupa...A mea,cu PC3 si derestrictor + 2 persoane si top case greu la viteze intre 70 si 190 a scos exact 6 la suta.Ce vreti mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-stromul este ce vrei tu si fix cum il folosesti tu :D : incarcat pe autostrada, pe curbe cu grupul de vitezane, cu 130 pe un drum neasfaltat, sau ingropat pana la axul rotii in zapada sau noroi ;) tine doar de preferintele utilizatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyper pro: http://www.hyperpro.com/hyperpro/en/node/20

 

imi iau in ianuarie modelul "Type 461". in romania le aduce tiberiu troia.

vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro?

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro?

numai bine,

paul

Daca nu vrei sa inalti sau sa cobori mobra ia varianta cu cele mai multe reglaje rebound si hi/lo compression si fara alte artificii. robinetul de preload merita doar daca schimbi des incarcarea mobrei si asta la arcuri liniare sau dual rate. Arcurile de la hyperpro sunt progresive si nu prea umblii la preload zilnic. ca oricum sag-ul se regleaza putin diferit

ps si cel fara remote preload are reglaj dar clasic pe piulita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro?

numai bine,

paul

 

cum a scris si florin, reglajul preload-ului exista dar nu e hidraulic. suspensia spate tipul 461 costa 615 euro + tva. reglajul hidraulic al preload-ului costa 179 euro + tva; nu dau atitia bani pentru un reglaj pe care il fac o data si cam asa ramine pentru ca merg singur si nu prea bag forestiere, 95% merg sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa inalti sau sa cobori mobra ia varianta cu cele mai multe reglaje rebound si hi/lo compression si fara alte artificii. robinetul de preload merita doar daca schimbi des incarcarea mobrei si asta la arcuri liniare sau dual rate. Arcurile de la hyperpro sunt progresive si nu prea umblii la preload zilnic. ca oricum sag-ul se regleaza putin diferit

ps si cel fara remote preload are reglaj dar clasic pe piulita

salut,

eu merg des cu sau fara pasager (dupa cum are chef prietena sa vina cu moto sau nu in tura respectiva) sau in oras zilnic - este unul din motivele pentru care imi place preloadul hidraulic de la amortizorul standard.

multumesc de info - mai vad cum ma hotarasc.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat de 2 vstromaniaci (ca daca era noiembrie le zicea vstromisti) care se plimbau agale la iesirea din mangalia spre 2 mai . unul mergea spre mangalia si celalat spre vama dar s-a intors dupa celalalt in curba aia de la santier :)

care erati bre ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau amortizor de zx9r din 94-97 full reglabil, full servisabil are si rezervor separat de azot. mareste cursa suspensiei tot cu 4,5 cm si inalta spatele cu 2,5cm

 

Ai vazut undeva sa se fi montat pe Vstrom sau te-ai orientat numai dupa lungimea amortizorului? Am gasit doar tutorial de montare pe SV - http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=74735

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vazut undeva sa se fi montat pe Vstrom sau te-ai orientat numai dupa lungimea amortizorului? Am gasit doar tutorial de montare pe SV - http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=74735

amortizorul de DL650 are lungime 342mm cu 61mm cursa

cel de la DL1000 are 347mm cu 66mm cursa

zx9r 94-97 are 348mm cu 79 cursa

gsxr 750 356 lungime cu 79 cursa

 

Pana acum am gasit doar de gsxr750 standard cu rezervorul de azot lipit de corp, l-am probat si nu se incadreaza, nu are loc de abs

Amortizoarele sunt toate showa si prinderea cel putin comparandule este la fel. nu m-a interesat foarte tare pentru ca prinderea se poate face destul de usor. Cand imi gaseste prietenul asta al meu amortizor de zx9r il masor cu sublerul si iti spun.

Arcul este bine sa fie tot de v-strom

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distratie placuta de rev.

La multi ani! Sa avem un an exceptional!

 

(Fabio nu mai e nevoie sa verifici priza de la stroama, pun pariu ca functioneaza, acum am vazut ca este stricat incarcatorul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...