Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 :)

atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La discutia cu schimbat uleiul toamna, mai este o varianta - pun din toamna un ulei nou, dar mai ieftin (vreun mineral ceva, dar tot de moto), care se da jos primavara si se pune uleiul cel bun. Filtrul se schimba doar toamna, la schimbul din primavara ramane acolo. Totodata, la schimbul din toamna pun si un aditiv in uleiul vechi, las motorul sa mearga vreo 10 min, apoi scurg totul. Aditivul subtiaza uleiul si-l plimba prin toate orificiile. Uleiul ieftin pus peste iarna mai spala si colecteaza impuritatile, astfel incat, la schimbul din primavara, motorul este cat mai curat posibil.

Acum nu dati cu parul, fiecare cu bufnita lui...

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in fiecare primavara, fara a porni deloc motorul peste iarna, inainte de a-i asculta sunetul, dau jos tot uleiul din motor intr-un vas curat, uscat ca mai apoi cu o palnie cumparata special pentru ea, trag un ciorap de dama peste palnie cu degetul apasat peste ciorap torn usor uleiul fara a da pe jos. Veti fi surprinsi sa vedeti ce ramane in ciorap, de zici ca esti la cautatorii de aur de pe Discovery. De la pilitura de aluminiu, la silicon, etc. Uleiul se curata foarte frumos.

 

Operatiunea dureaza 25 minute, ca am timp. Dupa operatiune , aici e partea faina, iti trag sa zicem vreo 30 pedale fara contact, ca sa imi aduc aminte de sezonul trecut, dupa care urmeaza pornirea efectiva.

 

Cum spunea si colegul mai sus, uleiul are timp sa curete tot in motor, in 6 luni. Foarte important e sa fie curatat si surubul de golire care deobicei e prevazut cu un magnet pentru atragerea piliturii metalice.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am avut norocul sa gasesc doar bucatele de silicon de la capacele laterale, cand am umblat la discurile de ambreiaj. Bine ca mai e si varianta cu filtru, ca doar de asta e pus acolo, dar pentru protectia lui si fluidizarea circuitului uleiului eu zic ca merge "babismul" asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce se intampla cu uleiul filtrat prin soseta?Il bagi iarasi in motor?Ca tot nu am inteles sensul filtrarii,daca tot il scoti... :-L



eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 :)

atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul :)

Idem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva ori la Vstrom, cand erau vremuri mai bune, dupa ce scurgeam uleiul vechi puneam cca un litru de ulei nou si porneam motorul pe loc cateva minute. Scurgeam din nou, schimbam filtrul si puneam tot uleiul nou. Am constatat ca si dupa 3-4000 km uleiul ramanea galben, curat pe cand in variant clasica dupa cativa km se murdarea, innegrea, ca si cel vechi, contaminadu-se cu resturile de ulei ramase in motor,probabil cca 0,5L. Am folosit acelasi Motul si pt spalare si pt inlocuire, dar luat la oferta, bidonul de 4L venea la pret cam cat 3 bidoane de 1L. Ce este curios, uleiul vechi si cel rezultat din spalare le turnam in acelasi bidon pt colectare. Dupa cateva saptamani de nemiscare in garaj, uleiul vechi si mizerabil era la fund, iar cel nou, galben se separase perfect, de un deget, deasupra bidonului. Ma gandeam chiar sa-l recuperez si sa-l mai folosesc la spalare la urmatorul schimb, dar sincer am uitat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

doreste cineva o dinamometrica?

50 lei

24-206 NM, luata de la louis, foarte putin folosita

http://www.louis.de/_40ae9477a4a5960859dc0fb6a8d4dd0a6b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003929

post-18136-0-23104600-1393529315_thumb.jpgpost-18136-0-83276100-1393529319_thumb.jpgpost-18136-0-15129400-1393529331_thumb.jpg

 

 

prefer data in timisoara sau macar predata in timisoara.

(nu ma trimiteti la posta va rog! :D)

pilcs/yahoo/com sau pm.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Florin,

 

Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj.

Bine - :D cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm.

Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit.

 

Numai bine,

Paul



salut,

doreste cineva o dinamometrica?

 

stima,

paul

 

s-a dat.

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Florin,

 

Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj.

Bine - :D cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm.

Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit.

 

Numai bine,

Paul

 

 

s-a dat.

multumesc,

paul

ai sarit in alta liga :)

am avut ocazia sa folosesc o dinamometrica cu afisaj electronic de la beta, toate suruburile le-am luat la verificat :D da si o caruta de bani una.

 

Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind.

invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind.

invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate?

 

stima,

paul

 

e greu sa cauti, mai bine mura in gura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

e greu sa cauti, mai bine mura in gura

merci.

nu a fost CHIAR asa important sa imi explic ca nu cred ca o sa ajung vre-odata sa mi le echilibrez. acolo merg pe principiul ca "merge si ashe". alte zone ma preocupa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta?

Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba?

Multam'

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...