petrilacocuz Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Pai cam 2700 ml cu filtru cu tot.daca ai pus si este peste semn scoate cu o seringa pina ajungi la nivel. Da. Pentru linistea mea voi scoate aia 200-300 ml ulei. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Da. Pentru linistea mea voi scoate aia 200-300 ml ulei. Mersi! Cel mai intelept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) La discutia cu schimbat uleiul toamna, mai este o varianta - pun din toamna un ulei nou, dar mai ieftin (vreun mineral ceva, dar tot de moto), care se da jos primavara si se pune uleiul cel bun. Filtrul se schimba doar toamna, la schimbul din primavara ramane acolo. Totodata, la schimbul din toamna pun si un aditiv in uleiul vechi, las motorul sa mearga vreo 10 min, apoi scurg totul. Aditivul subtiaza uleiul si-l plimba prin toate orificiile. Uleiul ieftin pus peste iarna mai spala si colecteaza impuritatile, astfel incat, la schimbul din primavara, motorul este cat mai curat posibil. Acum nu dati cu parul, fiecare cu bufnita lui... Editat Februarie 26, 2014 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Eu in fiecare primavara, fara a porni deloc motorul peste iarna, inainte de a-i asculta sunetul, dau jos tot uleiul din motor intr-un vas curat, uscat ca mai apoi cu o palnie cumparata special pentru ea, trag un ciorap de dama peste palnie cu degetul apasat peste ciorap torn usor uleiul fara a da pe jos. Veti fi surprinsi sa vedeti ce ramane in ciorap, de zici ca esti la cautatorii de aur de pe Discovery. De la pilitura de aluminiu, la silicon, etc. Uleiul se curata foarte frumos. Operatiunea dureaza 25 minute, ca am timp. Dupa operatiune , aici e partea faina, iti trag sa zicem vreo 30 pedale fara contact, ca sa imi aduc aminte de sezonul trecut, dupa care urmeaza pornirea efectiva. Cum spunea si colegul mai sus, uleiul are timp sa curete tot in motor, in 6 luni. Foarte important e sa fie curatat si surubul de golire care deobicei e prevazut cu un magnet pentru atragerea piliturii metalice. Editat Februarie 26, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Da, important e sa cureti surubul de golire, faza cu ciorapul este sa vezi daca e cazul sa strangi bani pentru un motor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Pana acum am avut norocul sa gasesc doar bucatele de silicon de la capacele laterale, cand am umblat la discurile de ambreiaj. Bine ca mai e si varianta cu filtru, ca doar de asta e pus acolo, dar pentru protectia lui si fluidizarea circuitului uleiului eu zic ca merge "babismul" asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Si ce se intampla cu uleiul filtrat prin soseta?Il bagi iarasi in motor?Ca tot nu am inteles sensul filtrarii,daca tot il scoti... eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul Idem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 2300 fara filtru, 2700cu filtru , si 3100 overhaul,adica revizie generala ,parca din cite mai stiu.eu zic k asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) De cateva ori la Vstrom, cand erau vremuri mai bune, dupa ce scurgeam uleiul vechi puneam cca un litru de ulei nou si porneam motorul pe loc cateva minute. Scurgeam din nou, schimbam filtrul si puneam tot uleiul nou. Am constatat ca si dupa 3-4000 km uleiul ramanea galben, curat pe cand in variant clasica dupa cativa km se murdarea, innegrea, ca si cel vechi, contaminadu-se cu resturile de ulei ramase in motor,probabil cca 0,5L. Am folosit acelasi Motul si pt spalare si pt inlocuire, dar luat la oferta, bidonul de 4L venea la pret cam cat 3 bidoane de 1L. Ce este curios, uleiul vechi si cel rezultat din spalare le turnam in acelasi bidon pt colectare. Dupa cateva saptamani de nemiscare in garaj, uleiul vechi si mizerabil era la fund, iar cel nou, galben se separase perfect, de un deget, deasupra bidonului. Ma gandeam chiar sa-l recuperez si sa-l mai folosesc la spalare la urmatorul schimb, dar sincer am uitat. Editat Februarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salut, doreste cineva o dinamometrica? 50 lei 24-206 NM, luata de la louis, foarte putin folosita http://www.louis.de/_40ae9477a4a5960859dc0fb6a8d4dd0a6b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003929 prefer data in timisoara sau macar predata in timisoara. (nu ma trimiteti la posta va rog! ) pilcs/yahoo/com sau pm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 foarte buna cheia, folosesc de cativa ani si nu am mai avut probleme cu suruburi stranse gresit spor la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut Florin, Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj. Bine - cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm. Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit. Numai bine, Paul salut, doreste cineva o dinamometrica? stima, paul s-a dat. multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca veneai cu cheia acum doua saptamani, nu faceam comanda de pe louis. Mi-a venit marti, am dat 142 lei pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut Florin, Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj. Bine - cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm. Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit. Numai bine, Paul s-a dat. multumesc, paul ai sarit in alta liga am avut ocazia sa folosesc o dinamometrica cu afisaj electronic de la beta, toate suruburile le-am luat la verificat da si o caruta de bani una. Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare? )) nu (din pacate). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 lupe in faruri...work in progress retrofitul aproape gata, echilibrare roti, astept soarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ai incercat ce sensibilitate are disp de echilibrarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ai incercat ce sensibilitate are disp de echilibrarea? 5 grame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind. invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind. invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate? stima, paul e greu sa cauti, mai bine mura in gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 5 gramePerfect. Le facem in serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 5 grame sunt sigur ca dispozitivul e mai sensibil de 5 grame dar nu ma intereseaza...in service-uri auto masinile electronice de echilibrat tot cu marja de 5 g lucreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 e greu sa cauti, mai bine mura in gura merci. nu a fost CHIAR asa important sa imi explic ca nu cred ca o sa ajung vre-odata sa mi le echilibrez. acolo merg pe principiul ca "merge si ashe". alte zone ma preocupa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Salutare! Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta? Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba? Multam' Editat Martie 1, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.