Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pana acum am avut norocul sa gasesc doar bucatele de silicon de la capacele laterale, cand am umblat la discurile de ambreiaj. Bine ca mai e si varianta cu filtru, ca doar de asta e pus acolo, dar pentru protectia lui si fluidizarea circuitului uleiului eu zic ca merge "babismul" asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce se intampla cu uleiul filtrat prin soseta?Il bagi iarasi in motor?Ca tot nu am inteles sensul filtrarii,daca tot il scoti... :-L



eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 :)

atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul :)

Idem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva ori la Vstrom, cand erau vremuri mai bune, dupa ce scurgeam uleiul vechi puneam cca un litru de ulei nou si porneam motorul pe loc cateva minute. Scurgeam din nou, schimbam filtrul si puneam tot uleiul nou. Am constatat ca si dupa 3-4000 km uleiul ramanea galben, curat pe cand in variant clasica dupa cativa km se murdarea, innegrea, ca si cel vechi, contaminadu-se cu resturile de ulei ramase in motor,probabil cca 0,5L. Am folosit acelasi Motul si pt spalare si pt inlocuire, dar luat la oferta, bidonul de 4L venea la pret cam cat 3 bidoane de 1L. Ce este curios, uleiul vechi si cel rezultat din spalare le turnam in acelasi bidon pt colectare. Dupa cateva saptamani de nemiscare in garaj, uleiul vechi si mizerabil era la fund, iar cel nou, galben se separase perfect, de un deget, deasupra bidonului. Ma gandeam chiar sa-l recuperez si sa-l mai folosesc la spalare la urmatorul schimb, dar sincer am uitat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

doreste cineva o dinamometrica?

50 lei

24-206 NM, luata de la louis, foarte putin folosita

http://www.louis.de/_40ae9477a4a5960859dc0fb6a8d4dd0a6b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003929

post-18136-0-23104600-1393529315_thumb.jpgpost-18136-0-83276100-1393529319_thumb.jpgpost-18136-0-15129400-1393529331_thumb.jpg

 

 

prefer data in timisoara sau macar predata in timisoara.

(nu ma trimiteti la posta va rog! :D)

pilcs/yahoo/com sau pm.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Florin,

 

Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj.

Bine - :D cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm.

Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit.

 

Numai bine,

Paul



salut,

doreste cineva o dinamometrica?

 

stima,

paul

 

s-a dat.

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Florin,

 

Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj.

Bine - :D cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm.

Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit.

 

Numai bine,

Paul

 

 

s-a dat.

multumesc,

paul

ai sarit in alta liga :)

am avut ocazia sa folosesc o dinamometrica cu afisaj electronic de la beta, toate suruburile le-am luat la verificat :D da si o caruta de bani una.

 

Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind.

invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind.

invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate?

 

stima,

paul

 

e greu sa cauti, mai bine mura in gura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

e greu sa cauti, mai bine mura in gura

merci.

nu a fost CHIAR asa important sa imi explic ca nu cred ca o sa ajung vre-odata sa mi le echilibrez. acolo merg pe principiul ca "merge si ashe". alte zone ma preocupa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta?

Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba?

Multam'

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

Daca aveti ocazia - verificati-va rulmentii cu ace de la tripod si oase sa aiba vaselina suficienta!!!

 

Asta seara am surubarit ca mi-au ajuns piesele:

post-18136-0-37062800-1393637833_thumb.jpg

 

rulmentii de la bascula inca au vaselina - nu au nici o treaba - am mai adaugat vaselina si lasat asa. se poate da jos axul de la bascula fara cheie speciala cu patru dinti dar de pus inapoi nu o sa mai mearga blocajul - eu astept cheia sa imi ajunga saptamana viitoare.

 

era gaurita si protectia dintre bascula si lant:

post-18136-0-06822800-1393637963_thumb.jpg

 

asta speram sa nu fie futut ca merg cu scottoiler si e uns din belsug - se pare ca nu e asa - am inlocuit.

au ramas si doua urme de la lant pe bascula dar fara sa fie vre-un risc:

post-18136-0-03451600-1393638081_thumb.jpg

 

rulmentii de la tripod - VARZA!!!.

:eek: :eek: :eek:

si cei mai afectati sunt cei de la oase - din ambele parti (in poze sunt cei cu distantiere mai lungi):

post-18136-0-38329900-1393638234_thumb.jpgpost-18136-0-66773200-1393638250_thumb.jpg

 

au iesit destul de usor folosind presa improvizada dintr-un surub lung si doua chei tubulare una de diamtru care sa intre prin gaura si una de diametru mai mare ca sa poata iesi rulmentul in el.

De presat inapoi - merg bagati in menghina destul de lejer si cu un pic de atentie.

Cel mai greu au iesit cei doi dintre bascula/oase - suki a lasat un guler in mijloc pe post de distantier si nu poti trece de el dintro parte intr-alta prin presare. a trebuit batut din partea cealalta prin gaura dar abia prinzi sa lovesti - au iesti la marele noroc.

toti rulmentii sunt koyo - inclin sa cred ca se gasesc si la distribuitorii de rulmenti numai trebuie insistat. o sa incerc sa notez seriile de la koyo stantate pe ei. toti au un fel de simering din cauciuc in partea exterioara deci imi cer 30% scuze la japo ca i-am injurat ca nu au pus simeringuri dar restul de 70% ramane - puteau sa puna simeringuri separate care sa protejeze mai bine.

partea trista - si distantierele alea pe care aluneca acele la interior sunt uzate. de destept nu le-am comandat inainte de a desface si prin urmare o sa mai trebuiasca desfacut inca o data tripod - asa-mi trebuie la deshteptaciune.

cel mai afectat distantier era cel de la bascula/oase - era de asteptat:

post-18136-0-18930800-1393638763_thumb.jpgpost-18136-0-10121100-1393638774_thumb.jpg

 

si celelalte 3 - 2scurte tripod si celalalt lung dintre oase/tripod- erau uzate dar mai putin. pus in bormasina si slefuit un pic sa tina pana saptamana viitoare cand imi vin distantiere:

 

post-18136-0-42454000-1393638915_thumb.jpgpost-18136-0-60270100-1393638928_thumb.jpgpost-18136-0-35053400-1393638947_thumb.jpg

post-18136-0-39188200-1393639009_thumb.jpgpost-18136-0-76376000-1393639035_thumb.jpg

 

nah - bagat vaselina siliconica la marele greu peste tot.

sincer mi-as fi dorit sa desfac oasele si tripoda acum ceva ani dar ... asta este - stim data viitoare.

 

numai bine,

paul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta?

Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba?

Multam'

In general sculele din trusele moto sunt slabe. Poate sunt si exceptii, dar la ce mi-a trecut mie prin mana asta e treaba.La DL este si acum originala nescoasa din punga. Nu am folosit-o niciodata la drum, iar acasa am scule mai bune. Chinezesti dar bune pt amator.Singura exceptie cheia de bujii care este bine facuta si indemanatica. La Yamaha am cam inlocuit toate sculele cu altele mai de calitate si pe cat posibil mai mici.

 

Super..si eu vreau unu!!

Am retinut.

 

nasoala treaba

m-ai pus pe ganduri.

Cu ani in urma cand spuneam ca articulatiile basculei trebuie gresate temeinic, la max 2 ani, au sarit "specialistii" posesori de alte motoare, ca e excesiv, ca nu trebuie, ca la motorul lor nepipait din '95 totol e perfect. :) Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

Daca aveti ocazia - verificati-va rulmentii cu ace de la tripod si oase sa aiba vaselina suficienta!!!

 

Asta seara am surubarit ca mi-au ajuns piesele:

attachicon.gifIMG_1791.JPG

 

rulmentii de la bascula inca au vaselina - nu au nici o treaba - am mai adaugat vaselina si lasat asa. se poate da jos axul de la bascula fara cheie speciala cu patru dinti dar de pus inapoi nu o sa mai mearga blocajul - eu astept cheia sa imi ajunga saptamana viitoare.

 

era gaurita si protectia dintre bascula si lant:

attachicon.gifIMG_1801.JPG

 

asta speram sa nu fie futut ca merg cu scottoiler si e uns din belsug - se pare ca nu e asa - am inlocuit.

au ramas si doua urme de la lant pe bascula dar fara sa fie vre-un risc:

attachicon.gifIMG_1803.JPG

 

rulmentii de la tripod - VARZA!!!.

:eek: :eek: :eek:

si cei mai afectati sunt cei de la oase - din ambele parti (in poze sunt cei cu distantiere mai lungi):

attachicon.gifIMG_1792.JPGattachicon.gifIMG_1805.JPG

 

au iesit destul de usor folosind presa improvizada dintr-un surub lung si doua chei tubulare una de diamtru care sa intre prin gaura si una de diametru mai mare ca sa poata iesi rulmentul in el.

De presat inapoi - merg bagati in menghina destul de lejer si cu un pic de atentie.

Cel mai greu au iesit cei doi dintre bascula/oase - suki a lasat un guler in mijloc pe post de distantier si nu poti trece de el dintro parte intr-alta prin presare. a trebuit batut din partea cealalta prin gaura dar abia prinzi sa lovesti - au iesti la marele noroc.

toti rulmentii sunt koyo - inclin sa cred ca se gasesc si la distribuitorii de rulmenti numai trebuie insistat. o sa incerc sa notez seriile de la koyo stantate pe ei. toti au un fel de simering din cauciuc in partea exterioara deci imi cer 30% scuze la japo ca i-am injurat ca nu au pus simeringuri dar restul de 70% ramane - puteau sa puna simeringuri separate care sa protejeze mai bine.

partea trista - si distantierele alea pe care aluneca acele la interior sunt uzate. de destept nu le-am comandat inainte de a desface si prin urmare o sa mai trebuiasca desfacut inca o data tripod - asa-mi trebuie la deshteptaciune.

cel mai afectat distantier era cel de la bascula/oase - era de asteptat:

attachicon.gifIMG_1799.JPGattachicon.gifIMG_1800.JPG

 

si celelalte 3 - 2scurte tripod si celalalt lung dintre oase/tripod- erau uzate dar mai putin. pus in bormasina si slefuit un pic sa tina pana saptamana viitoare cand imi vin distantiere:

 

attachicon.gifIMG_1793.JPGattachicon.gifIMG_1797.JPGattachicon.gifIMG_1798.JPG

attachicon.gifIMG_1794.JPGattachicon.gifIMG_1796.JPG

 

nah - bagat vaselina siliconica la marele greu peste tot.

sincer mi-as fi dorit sa desfac oasele si tripoda acum ceva ani dar ... asta este - stim data viitoare.

 

numai bine,

paul

 

 

Spune-mi te rog, din ce an este motorul tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa imi fac o verificare a jocului la supape.. daca e ceva problema acolo, de unde se pot face rost de pastile de schimb? In rest ce operatiuni de intretinere ar mai trebui sa fac? - am 59k - filtru aer, bujii, lant, telescoape, ulei sunt facute recent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...