marcone Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) Se schimba usor arcul. Eu am pus burghiul pe el ca nu iesea cu imbus de 1,5 am filetat M4 si am pus surub cu cap hexagon. Pentru comprimare poti folosi un toc mai mic de geam sau orice rama metalica sau din lem foarte solid, doua bucati de lemn, fier si un cric preferabil hidraulic mai ales daca executi operatiunea singur. IMportant este ca odata comprimat sa folosesti niste WD40 si un pic de ciocaneala ca sa se desprinda usor.siguranta iese cu o surubelnita dreapta si la fel se pune si inapoi. Referitor la arc eu am mers pe hyperpro progresiv 80-130kg si nu-mi pare rau fata de cel original care are 75 se simte mult mai bine. Astept sa-mi gaseasca un prieten amortizor de zx9r sau un aftermarket de SRAD cu rezervor separat (cel original de SRAD nu incape), sunt mai lungi au cursa mai mare full reglabile si servisabile, iar daca folosesc arcul meu nu vor fi probleme. Imediat ce fac adaptarea o sa postez aici si ce implica modificarile astea. Pretul pentru o unitate completa este exagerat un amortizor wilbers, ohlins sau hyperpro costa cat un kit profii de suspenssion lift +10cm pentru un suzuki jimny care include: 4 amortizoare,4 arcuri, furtunuri de frana mai lungi, 4 tendoane, bucsi complete, flanse adaptoare, bari panhard etc si nu vad de ce o diferenta atat de mare. Adaptarea de la un srad sau zx9 nu trebuie sa duca mai mult de 100 de euro Salut, tare faza cu tocul de geam )Am sa construiesc un cadru metalic plecand de la niste bucati de platbanda groase si niste suruburil lungi care ar trebuie sa-mi permita sa comprim arcul ala. PS: arcul de la wilbers e liniar cu 103N/mm. Editat Martie 4, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Astept sa-mi gaseasca un prieten amortizor de zx9r sau un aftermarket de SRAD cu rezervor separat (cel original de SRAD nu incape), sunt mai lungi au cursa mai mare full reglabile si servisabile, iar daca folosesc arcul meu nu vor fi probleme. Am mai citit pe undeva de adaptarea asta dar nu am studiat in detaliu.. poti sa dai niste detalii despre modelele exacte de amortizor care se potrivesc? am si eu un prieten care tot aduna piese de motoare si sa ii stiu zice exact dupa ce sa se uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Salut, tare faza cu tocul de geam ) Am sa construiesc un cadru metalic plecand de la niste bucati de platbanda groase si niste suruburil lungi care ar trebuie sa-mi permita sa comprim arcul ala. PS: arcul de la wilbers e liniar cu 103N/mm. articulatia este progresiva si multi recomanda liniar, oricum eu tot progresiv mi-as lua mai ales ca greutatea pasager+ bagaj variaza des cu pana la 100kg si un liniar nu le poate impaca pe toate Am mai citit pe undeva de adaptarea asta dar nu am studiat in detaliu.. poti sa dai niste detalii despre modelele exacte de amortizor care se potrivesc? am si eu un prieten care tot aduna piese de motoare si sa ii stiu zice exact dupa ce sa se uite amortizoarele de mai sus zx9 vechi si srad se potrivesc dupa cerintele mele lungime/cursa mai mari pentru modificarea radicala a suspensiei de pe v-strom aprox 200mm cursa prinderile daca nu mi se potrivesc le adaptez, e destul de simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare? poate te coafeaza ... /index.php?/topic/709095-pistol-impact-bormasina-pneumatica-bormasina-electrica/&do=findComment&comment=3686701 am uitat sa mai adaug - dispare acel zgomot clasic de "clank" din furca fata stima, paul ma, sunt de vis valvele alea de la ricor. transforma total suspensia fata - dintre toate "prostiile" cumparate pana acum cred ca au adus cea mai mare imbunatatire la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Tinand cont ca la F650 am avut protectie de furca din neopren (tot din brau realizata) si nu ajungea nici un fir de praf pe jamba, mi-am comandat un brau si am trecut la treaba. Cand l-am luat eu era 3 euro. (http://www.louis.de/_102705d318e4cc8f80b3cc435f27cb768d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205570). Din cel xxl, ies 2 seturi. Sper sa isi faca la fel de bine treaba... Cam asa a iesit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 N-as zice ca estetic sunt de referinta, dar treaba si-o fac foarte bine. Bravo dom'le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Nu exista si tub din neopren de cumparat pentru asa ceva, sa-l iei la metru si sa-l tai cat ai nevoie ? Binenteles, se monteaza odata cu servisarea furcii, dar sta mai bine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 exista si tub - dar e mai scump. tub se pune monteaza mai greu - tre' asteptat schimbul de ulei anual. eu unul nu sunt adeptul neoprenelor ca "cica" tin umezeala. si mi-am montat acordeoane de cauciuc - dar tot mai scump am iesit decat colegul petrilacocuz. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Sau burdufurile care se foloseau pana prin anii '90. Chiar asa, de ce s-a luat decizia de a se renunta la acele burdufuri ? Aha, mi s-a raspuns. Multumesc, Dl. Paul. si mi-am montat acordeoane de cauciuc - dar tot mai scump am iesit decat colegul petrilacocuz. stima Ce solutie ai ales pentru montarea acordeoanelor ? Ai luat speciale de moto sau burdufuri de planetara de Dacia ? Editat Martie 5, 2014 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Ce solutie ai ales pentru montarea acordeoanelor ? Ai luat speciale de moto sau burdufuri de planetara de Dacia ? am tot cautat pe piata din ro dar nu mi-a iesit. http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-DL-650-DL650-FORK-GAITORS-/290860938934?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43b8a9b6b6 cauciucul din care sunt facute este de calitate - sper sa tina. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Da, interesant, totusi m-am mai gandit ca ambele solutii au dezavantajul ca retin apa. Burdufurile pot retine chiar o anumita cantitate de apa, vreo lingura-doua, pe cand neoprenul retine umezeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 burdufurile alea au niste gauri de scurgere in zona inferioara...si pe inaltime in pliurile alea au gauri de aerisire. nush ce sa zic acum - dar cu siguranta o protectie anti praf/insecte prinde bine in zona aceea prinde bine. un prieten isi facuse din teava de pvc 10 -12 cm cu diametru potrivit decupat pe jumatate si prins de jamba inverioara cu zona plina ramasa dupa decupaj spre inainte. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Din punctul meu de vedere e mai ok cu scai si coliere de plastic. Cand se murdaresc le poti da cu usurinta jos sa le speli. In ceea ce priveste apa/umezeala, nu stiu ce sa zic... Cert e ca dupa ce le curatam, le puneam ude pe furca si dupa 5-10 min de mers cu mobra nu mai aveau nici cea mai mica urma de umezeala pe ele. (ce-i drept, pe timp de vara). Noroc! Editat Martie 5, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cert e ca dupa ce le curatam, le puneam ude pe furca si dupa 5-10 min de mers cu mobra nu mai aveau nici cea mai mica urma de umezeala pe ele. (ce-i drept, pe timp de vara). Noroc! Unde? La exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salut, Am mai remarcat o chestie/anomalie - la 650 cuplul de strangere dat de manual pentru suruburile de la suportii motor (cei prinsi in doua locuri cu cate 2 suruburi identice pe cadru - engine mounting brachet bolts) este de 35 Nm dar "cred" ca este gresit. Pt cei care obisnuiesc sa stranga cu dinamometrica - este prea mare cuplul si "cred" ca cuplul corect de strangere este 23Nm (la fel ca la 1000). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 e corect 35. 23 e mult prea putin. 23 strangi suruburi de 5 nu de 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salut, ai strans tu la 35 Nm si a mers? nu rezista filetul din cadru la 35Nm - era sa-l foot. noroc ca m-am prins la timp si m-am oprit. o sa incerc sa gasesc ceva referinte pe site-urile dedicate. mai o chestie care m -a intrigat dupa patania de mai sus - de ce la 650 e 35nm si la 1000 e 23 nm? stima, paul hai ca am gasit - foarte fain tabelul: http://stromtrooper.wikispaces.com/TorqueCharts stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Hm, la suruburi de 5, cuplul de strangere e de vreo 10 Nm deobicei. Pt suruburi de 8, 23 pare un cuplu de bun simt. 35 suna mult rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 io 25 strang cu surubelnita fara efort. la cadru prefer ceva mai mult decat pot strange cu mana libera. mai ales ca acolo vibreaza la greu. da asta nu inseamna ca trebuyie sa exageram si sa dam in extrema cealalta: strangem pana curge apa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Salut, Am mai remarcat o chestie/anomalie - la 650 cuplul de strangere dat de manual pentru suruburile de la suportii motor (cei prinsi in doua locuri cu cate 2 suruburi identice pe cadru - engine mounting brachet bolts) este de 35 Nm dar "cred" ca este gresit. Pt cei care obisnuiesc sa stranga cu dinamometrica - este prea mare cuplul si "cred" ca cuplul corect de strangere este 23Nm (la fel ca la 1000). stima, paul Suruburile originale rexista fara probleme la 35Nm, au gulerul acela si sunt dintr-un aliaj tare, in schimb daca pui crashbar si folosesti suruburile care vin cu crashbarul (cel putin alea de la Givi), le rupi daca stringi la 35Nm (mi s-a intamplat odata). Editat Martie 7, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 )) o sa incerc sa testez care cedeaza la 35nm - surubul sau filetul din cadru. care imi explicati si mie de ce cuplul este 23 la 1000 si 35 la 650? motorul de 650 vibreaza mai mult? e mai greu? stima, paul ...mi-am mai descoperit un vis umed: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 ia de aici: http://www.scarichimoto.org/it/76-v-strom-650-04-06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 )) merci. nu ai un link asemanator pentru leovince? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 )) o sa incerc sa testez care cedeaza la 35nm - surubul sau filetul din cadru. care imi explicati si mie de ce cuplul este 23 la 1000 si 35 la 650? motorul de 650 vibreaza mai mult? e mai greu? stima, paul ...mi-am mai descoperit un vis umed: leovince.jpg stima, paul Am eu pe miar.Singura hiba e ca s-au decolorat sticker-ele.Nu lua din carbon fiindca se rup in zona niturilor relativ repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) La ce pret este scutul acela pe care o sa-l aduci in curand ? Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti . Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti. Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat. Editat Martie 7, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.