Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Cine iese simbata la o plimbare pana la Ruse daca nu ploua?

Tii.. chiar as fi iesit weekendul asta, dar din motive care imi scapa n-am mai primit mailuri cand au aparut posturi noi, asa ca n-am mai intrat pe forum.

Iar urmatoarele doua saptamani se pare ca o sa fie iarna. :scratch:

Asta e, poate data viitoare.

 

Pana la urma a iesit cineva la plimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tii.. chiar as fi iesit weekendul asta, dar din motive care imi scapa n-am mai primit mailuri cand au aparut posturi noi, asa ca n-am mai intrat pe forum.

Iar urmatoarele doua saptamani se pare ca o sa fie iarna. :scratch:

Asta e, poate data viitoare.

 

Pana la urma a iesit cineva la plimbare?

 

 

Da normal ca am iesit. Uite si niste poze:

/index.php?...p;#entry1692590

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce meniu e ala ma??????

o ciorba de burta si doi mici nu????:P

 

mmmmmm chiar as manca asa ceva ca pe aici......!!!!!

 

PS azi ca e luni dupa trei (3) saptamani de ploaie a iesit soarele :lol: .

 

PS2: aha.....uite satanisti manelari zgomotosi cu tobe galagioase voi sunteti :scratch: !!

 

nici unu nu are tobe stock!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce duminica am inaugurat sezonul 2009 cu un drum de 400km (Targoviste, Rm Valcea, Curtea de Arges, Pitesti si retur) pe o vreme exceptionala, astazi, daca tot am primit piesele de la juguri, m-am apucat de lucru. De mare ajutor mi-au fost cateva tratate de mecanica rusesti de pe vremea motoarelor cu aburi. Deocamdata doar am demontat folosind instructiunile ilustrate din vstrom.info.

post-8769-1234199803_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce meniu e ala ma??????

o ciorba de burta si doi mici nu????:D

 

mmmmmm chiar as manca asa ceva ca pe aici......!!!!!

 

PS azi ca e luni dupa trei (3) saptamani de ploaie a iesit soarele :lol: .

 

PS2: aha.....uite satanisti manelari zgomotosi cu tobe galagioase voi sunteti :scratch: !!

 

nici unu nu are tobe stock!!!!!

 

Avem tobe SHOCK nu Stock :P

 

Dupa ce duminica am inaugurat sezonul 2009 cu un drum de 400km (Targoviste, Rm Valcea, Curtea de Arges, Pitesti si retur) pe o vreme exceptionala, astazi, daca tot am primit piesele de la juguri, m-am apucat de lucru. De mare ajutor mi-au fost cateva tratate de mecanica rusesti de pe vremea motoarelor cu aburi. Deocamdata doar am demontat folosind instructiunile ilustrate din vstrom.info.

 

Deci te-ai apucat de schimbat. Spor la treaba si da-mi un semn si mie dupa sa-mi spui ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca lipseste ceva......sa fie 2 cilindrii boxer? :)

Esti sigur ca nu e mai rau cu ele? Sa nu ajunga motorul cand cade "cu capul in jos" si sa fie distrugerile mai mari.... Par sa fie cam jos si iesite in afara si centrul de greutate e destul de sus. :cheers:

 

PS:La mine nici macar nu polua, ninge. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca lipseste ceva......sa fie 2 cilindrii boxer? :)

Esti sigur ca nu e mai rau cu ele? Sa nu ajunga motorul cand cade "cu capul in jos" si sa fie distrugerile mai mari.... Par sa fie cam jos si iesite in afara si centrul de greutate e destul de sus. :cheers:

 

PS:La mine nici macar nu polua, ninge. :)

 

Cat timp imi tine piciorul bine nu ma intereseaza. plus ca pana acum am avut doar cazaturi de pe loc :)

metoda este testata pe AT-ul lui "boieru" unde functioneaza fara probleme :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat aseara de montat furca, iar astazi am facut o tura scurta prin gropi si strazi sparte. Suspensia fata este mult mai ferma decat inainte si nu se mai aud zgomote peste gropi de cca 5-6 cm adancime cu muchii drepte, traversate cu 35-40 km/h. Care este din Bucuresti si vrea sa faca un test in paralel cu suspensia originala si modificata il astept in Militari sa vina cu V-Stromul. Declar pe aceasta cale solemn, ca nu mai umblu la furcile DL-ului NICIODATA, ca mi-a ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si doar ti-am zis ca e mare bataie de cap...........oricum felicitari pt rabdarea de care ai dat dovada!!!

 

ciao

 

si doar ti-am zis ca e mare bataie de cap...........oricum felicitari pt rabdarea de care ai dat dovada!!!

 

ciao

 

PS: oferta geaca + casca + manusi 179euro in loc de 266

 

post-44799-1234378041_thumb.png+post-44799-1234378081_thumb.jpg+post-44799-1234378089_thumb.jpg

 

in site sunt si alte culori si alte combinatii (cauta in =kit in offerta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut si eu ceva. Am incercat toate pozitiile de la parbriz. La toate imi bat turbioanele in casca in draci.

Daca ma ridic in picioare in scarite aud doar un fishait simplu (am o casca foarte silentioasa). daca ma las jos aud bubuieli (mai puternice sau ma slabe, in functie de pozitia parbrizului)

Am ajuns la concluzia ca parbrizul de la V-Strom e de cacao. Am incercat sa il las jos de tot dar si asa imi pocnesc turbioanele in casca.

Acum sunt la faza in care e maxim sus (adica se mai tine doar in gaurile de jos de tot ale sistemului in H care tine parbrizul).

Arata motoreta ca regina mama din aliens 2. Si asa simt in casca turbioanele. Si pe langa asta e parbrizul asa de sus incat vad pamantul (pe deasupra parbrizului) pe la 15 metri in fata. Asta nu m-ar deranja daca ar fi liniste. Si parca nici sa o fac naked nu se face. Mi-as bate joc de ea. Acum mai am o singura varianta: sa ii pun niste saibe si sa il inclin un pic catre spate. Am incercat si aia cu distantierul dar tot simt in casca batai.

Va rog sa imi spuneti care ar fi solutia. Nu vreau sa ii schimba parbrizul acum (nici nu am finante pentru asta).

 

Problema 2: farurile mele bat prea jos. am vrut sa le ridic. Sunt in carena 4 suruburi care seamana cu suruburile de reglaj de la masina. Buunnnn...

Pun motoru' cu farurile la perete. Incep sa invart la surubul de sus de la unul din faruri si nu vad ca se ridica faza. Intrebare: nu sunt alea suruburile de reglaj?

Sunt 4 suruburi care au o fusta de aluminiu mai mare. Fusta aia pare ca are caneluri pe partea din fata.

 

Cam asta ar fi pana acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut si eu ceva. Am incercat toate pozitiile de la parbriz. La toate imi bat turbioanele in casca in draci.

Daca ma ridic in picioare in scarite aud doar un fishait simplu (am o casca foarte silentioasa). daca ma las jos aud bubuieli (mai puternice sau ma slabe, in functie de pozitia parbrizului)

Am ajuns la concluzia ca parbrizul de la V-Strom e de cacao. Am incercat sa il las jos de tot dar si asa imi pocnesc turbioanele in casca.

Acum sunt la faza in care e maxim sus (adica se mai tine doar in gaurile de jos de tot ale sistemului in H care tine parbrizul).

Arata motoreta ca regina mama din aliens 2. Si asa simt in casca turbioanele. Si pe langa asta e parbrizul asa de sus incat vad pamantul (pe deasupra parbrizului) pe la 15 metri in fata. Asta nu m-ar deranja daca ar fi liniste. Si parca nici sa o fac naked nu se face. Mi-as bate joc de ea. Acum mai am o singura varianta: sa ii pun niste saibe si sa il inclin un pic catre spate. Am incercat si aia cu distantierul dar tot simt in casca batai.

Va rog sa imi spuneti care ar fi solutia. Nu vreau sa ii schimba parbrizul acum (nici nu am finante pentru asta).

 

Problema 2: farurile mele bat prea jos. am vrut sa le ridic. Sunt in carena 4 suruburi care seamana cu suruburile de reglaj de la masina. Buunnnn...

Pun motoru' cu farurile la perete. Incep sa invart la surubul de sus de la unul din faruri si nu vad ca se ridica faza. Intrebare: nu sunt alea suruburile de reglaj?

Sunt 4 suruburi care au o fusta de aluminiu mai mare. Fusta aia pare ca are caneluri pe partea din fata.

 

Cam asta ar fi pana acum...

Pt parbriz, solutia cea mai ieftina e sa-l inclini. Eu l-am lasat in pozitia intermediara, cu cate 2 piulite de diametru mai mare puse in partea de jos pe post de distantiere. Evident, trebuie si niste suruburi mai lungi.

Tot se mai simt niste turbulente, dar pt mine diferenta a fost imensa. La inceput era ingrozitor si la 120km/h, dupa ce am inclinat parbrizul a devenit tolerabil la aproape orice viteza.

Cu parbrizul MRA chiar nu mai am nici un fel de probleme cu turbulentele, dar ma omoara zgomotul la viteza mare. Sper sa-mi iau o casca Schuberth S1Pro sau C3, cand oi avea buget pt asa ceva... :cheers:

 

Suruburile de reglaj pt faruri sunt alea de sus, cu "fusta" mai mare. Incearca sa acoperi sau sa deconectezi unul din faruri cand il reglezi pe celalalt, ca sa-ti dai seama mai bine ce se intampla.

Am vazut o solutie pt a facilita reglajul, cu niste capace de sticle de plastic lipite cu superglue de suruburile de reglaj.

A pus si Strom75 niste poze pe aici, la pagina 103, intr-una din ele se vede un capac de sticla de plastic negru lipit de surubul de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

post-44799-1234389283_thumb.jpg

asta ar fi una din solutii. ori cu tot cu geam ori doar aripioara.si teoretic rezolvi cu tulburentele.

pt faruri vezi ca sunt suruburile mai de jos.

am pus si o poza cum sa faci sa nu te chinui mereu cu cheia. si e si explicatia.

 

spor la treaba ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt faruri vezi ca sunt suruburile mai de jos.

am pus si o poza cum sa faci sa nu te chinui mereu cu cheia. si e si explicatia.

 

unde e poza si explicatia? (pentru faruri)

ca ma dau la ele daca imi zici cum.

 

@bogdan_harea: am vazut ca tu in fiecare an (sau si mai des) iti faci parbrize. intrebarea mea era: cu cele vechi ce faci? nu le vinzi/dai la oameni mai neindemanatici, care nu sunt capabili sa le faca singuri? pot fi montate pe sistemul original (ca am vazut ca la tine si sistemul de prindere e schimbat.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt parbriz, solutia cea mai ieftina e sa-l inclini. Eu l-am lasat in pozitia intermediara, cu cate 2 piulite de diametru mai mare puse in partea de jos pe post de distantiere. Evident, trebuie si niste suruburi mai lungi.

Tot se mai simt niste turbulente, dar pt mine diferenta a fost imensa. La inceput era ingrozitor si la 120km/h, dupa ce am inclinat parbrizul a devenit tolerabil la aproape orice viteza.

Cu parbrizul MRA chiar nu mai am nici un fel de probleme cu turbulentele, dar ma omoara zgomotul la viteza mare. Sper sa-mi iau o casca Schuberth S1Pro sau C3, cand oi avea buget pt asa ceva... :cheers:

 

 

salut,

 

nu uitati de dopurile de urechi. daca senzatia de palme date de turbioane nu e prea mare si ce va deranjeaza mai mult e zgomotul luati dopuri de urechi de la marmacie. io stiam teoretic ca sint foarte bune pentru zgomot dar toamna asta le-am incercat si diferenta e enorma. pe autostrada la 150 km/h dintr-o data nu mai auzi decit un fisiit.

 

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-44799-1234424239_thumb.jpg

 

salut

asta e poza. daca te uiti atent ai sa vezi un dop de coca (coca-cola :cheers: ) pus invers. tu iei doua doape,si un surub cu capul de marimea aluia de regleaza farurile. incalzesti bine surubul si faci o gaura hexagonala chir la mijloc. dupa ce te asiguri ca se potrivesc bine bine le lipesti peste surub cu superglue. asa poti sa reglezi mult mai usor farurile fara chei si de cate ori ai nevoie.

 

spor la treaba.

 

PS: daca ninge pune-i schiuri!!!! daca gasesc poza ati arat cum sa faci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

nu uitati de dopurile de urechi. daca senzatia de palme date de turbioane nu e prea mare si ce va deranjeaza mai mult e zgomotul luati dopuri de urechi de la marmacie. io stiam teoretic ca sint foarte bune pentru zgomot dar toamna asta le-am incercat si diferenta e enorma. pe autostrada la 150 km/h dintr-o data nu mai auzi decit un fisiit.

 

adrian

 

da-le-n paris de dopuri. revin cu specificatia ca daca ma ridic in scarite (sa stau deasupra parbrizului si turbioanelor) nici la 110 nu aud mai mult decat un fashait. care e un zgomot constant, nu e foarte mare, si nu m-ar deranja asa de tare cum ma deranjeaza bubuiturile sau pocniturile sau cum draci sa le mai zic la zgomotele facute de turbioane.

 

Concluzia: nu vreau dopuri in urechi dar vreau liniste (nici nu sunt pretentios, nu?)

 

Casca e un IXS HX-603 Carbon/Kevlar fibreglass composite integral helmet. Si are inclusiv un eleron in spate ca sa o faca mai aerodinamica.

 

salut

asta e poza. daca te uiti atent ai sa vezi un dop de coca (coca-cola :) ) pus invers. tu iei doua doape,si un surub cu capul de marimea aluia de regleaza farurile. incalzesti bine surubul si faci o gaura hexagonala chir la mijloc. dupa ce te asiguri ca se potrivesc bine bine le lipesti peste surub cu superglue. asa poti sa reglezi mult mai usor farurile fara chei si de cate ori ai nevoie.

 

spor la treaba.

 

PS: daca ninge pune-i schiuri!!!! daca gasesc poza ati arat cum sa faci :)

 

ok. am prins. dar mai e un surub identic cu ala (pe acelasi far) dar undeva mai sus si in partea dinspre mijlocul motocicletei. Asa. La fel cum e la masina... la motor ar trebui ca unu din ele sa regleze lumina stanga-dreapta si altul sus-jos. Na eu am miscat de ala din partea de sus a farului si nu am vazut nici o miscare a luminii farului pe perete. ma gandeam ca poate nu sunt alea. dar se pare ca alea sunt. asa ca o sa mai incerc niste reglari (dupa ce trece zapada). Si o sa fac si "modificarea" cu dopul de coca cola. Ca si asa beau prea mult suc. :cheers: macar sa folosesc sticlele la ceva.

 

Schiuri poate pe laterala (ca rotile ajutatoare). La momentul actual ... trebuie sa recunosc cu tristete: conserva rules!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt suruburile mai de jos cele care regleaza pe inaltime. cele de sus regleaza pe plan vertical!!

cred ca voiai sa zici plan orizontal. dar am inteles. miscam surubul gresit. o sa fac teste cand se opreste ninsoarea.

 

si inca o intrebare pentru tine. stii de unde se poate lua numai aripioara aia de la parbrizul de touring? ca ma gandesc ca poate e mai ieftina decat un parbriz MRA Vario Touring la 120 Euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...