Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

:)))

pai si crezi ca manere incalzite, 2 prize, proiectoare, semnalizari pe led aprinse, alarma, 2 kituri de incalzire sha - crezi ca e abuz?

ca nu-s folosite toate tot timpul ... :D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane esti de-a dreptul ghinionist. Si mai bagi si spaima in oameni. :). Ai rezolvat sau caut stator?

» Post actualizat in 03 Sep 2014 08:00

Adriane esti de-a dreptul ghinionist. Si mai bagi si spaima in oameni. :). Ai rezolvat sau caut stator? Marea majoritate a stroamelor circulante in romania, indiferent de ce scrie pe bord, au depasit demult 100.000 km fara probleme majore. Mai sunt si cateva exceptii dar spre norocul nostru sunt rare. Cat despre comparatia cu TDM......... sa fim seriosi. In germania nici macar nu se uita la el atat e de aiurea mobra aia. :D

 

am citit aseara despre rectificatoarele pomenite de ivanp si nu sint eu ghinionist, e o problema mai raspindita, sint multi interesati de cele seriale tocmai ca sa nu mai aiba statoare arse si/sau magneti dezlipiti din cauza temperaturii mari generate nu de motor ci de incalzirea statorului. posibil ca printre cei interesati sa fie mai multi cu dl1000 dar cred ca sint si cu dl650. in plus, in 2010 puteai sa spui ca sint ghinionist, acum deja putem observa o tendinta.

 

ivanp, am inteles acelasi lucru ca tine, cu r/r seriale nu se mai produce curent in exces care sa fie intors in stator si astfel zona magnetoului sta la 10 -15 grade celsius mai putin decit cu r/r shunt (oem sau mosfet). multumesc pentru informatii, probabil voi achizitiona un r/r serial.

 

fabio, inca nu am rezolvat, o sa comand probabil miine de la wemoto.ro (165 euro fara transport); nu vad de ce as lua tot original (peste 300 de euro) daca tot se arde. in primavara imi iau r/r serial cu speranta ca cele 10-15 grade celsius vor face diferenta intre o durata de viata a magnetoului de 2-4 ani si una de 10-15 ani. daca ai tu vreun pont legat de stator, nu te sfii sa mi-l spui, :-), dar nu vreau sh, vreau nou.

 

legat de spaima, e normal sa apara si unii care sa contracareze ridicatul in slavi, astfel obtinem imaginea reala a produsului. lasa ca peste ziteva zile imi trece si puteti sa spuneti iar ca vstromul nu se strica fara sa va stric eu socotelile ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fabio, inca nu am rezolvat, o sa comand probabil miine de la wemoto.ro (165 euro fara transport); nu vad de ce as lua tot original (peste 300 de euro) daca tot se arde. in primavara imi iau r/r serial cu speranta ca cele 10-15 grade celsius vor face diferenta intre o durata de viata a magnetoului de 2-4 ani si una de 10-15 ani. daca ai tu vreun pont legat de stator, nu te sfii sa mi-l spui, :-), dar nu vreau sh, vreau nou.

astia zic (si prin zona) ca cel OEM ar fi mai oki. Oricum - daca este asa si cel aftermarket are izolatia sau sarma mai proasta tind sa cred ca daca folosesti acelasi regulator ai sanse sa prajesti si al doilea stator inaintea releului. poate reusesti sa gasesti un releu serial ok ca pret inaintea statorului.

 

alta idee - ai incercat o rebobinare la vre-un "specialist" - eu as incerca ca nu prea ai ce pierde.

 

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,20698.0.html

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din ce inteleg de la "unii-altii" astia zic ca cele OEM cat si mult laudatele mosfeturi - fac acelasi lucru (prost): pentru curentul generat in stator (indiferent de turatie) ce nu folosesti pentru consumatori - descarca la masa. evident ca din cauza asta se incalzeste maxim atat statorul cat si rectificatorul - si la un moment dat unul cedeaza.

 

 

 

esti sigur ca este asa ?

eu ma indoiesc.poate inchid bucla sa mentina un curent minim pentru a evita anumite instabilitati la salturile mari de curent de la 0 la amperi dar nu cred ca cineva poate fi atat de slab pregatit sa "descarce" la masa un curent pe care pur si simplu nu e nevoie sa-l consume :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pareri/experiente cu baterii cu gel Landport?

vreau cu gel ca nu am avut niciodata si as vrea sa vad daca e vre-o branza.

Mai degraba cu AGM, Landport este varianta nordica de la Bosch si Varta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai asta e problema de proiectare la toate marcile. Tot curentul generat excesiv este descarcat la masa si disipat sub forma de caldura. Deci mersul in aglomeratie pe caldura nu ii poate face bine.

E foarte simpla povestea, nu consumi curent incalzesti mosfeturi/triace/tiristori sau ce o mai ales producatoru sa puna acolo, consumi prea mult curent incalzesti puntiile de redresare. Avand acelasi radiator toate piesele se incalesc oarecum in mod egal. Orice ai face nu e bine :) Exista mai multe topicuri pe acest forum care dezbat problema, ba chiar unele relee de incarcare manufacturate dupa diferite scheme adaptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca este asa ?

eu ma indoiesc.poate inchid bucla sa mentina un curent minim pentru a evita anumite instabilitati la salturile mari de curent de la 0 la amperi dar nu cred ca cineva poate fi atat de slab pregatit sa "descarce" la masa un curent pe care pur si simplu nu e nevoie sa-l consume :)

eu din citite si cu electronica mea minima asa am inteles. cu siguranta sunt pe aici mai luminati care pot sa explice in detaliu.

ce e dovedit in practica - cele cu mosfeturi au avantajul ca au o tensiune de stabilizare mai buna si mai stabila dar nu protejeaza statorul.

cele seriale - protejeaza statorul.

SH775 sau SH847 sunt seriale. Primul este folosit larg de Polaris, al doilea este folosit pe noul DL1k.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am citit aseara despre rectificatoarele pomenite de ivanp si nu sint eu ghinionist, e o problema mai raspindita, sint multi interesati de cele seriale tocmai ca sa nu mai aiba statoare arse si/sau magneti dezlipiti din cauza temperaturii mari generate nu de motor ci de incalzirea statorului. posibil ca printre cei interesati sa fie mai multi cu dl1000 dar cred ca sint si cu dl650. in plus, in 2010 puteai sa spui ca sint ghinionist, acum deja putem observa o tendinta.

 

ivanp, am inteles acelasi lucru ca tine, cu r/r seriale nu se mai produce curent in exces care sa fie intors in stator si astfel zona magnetoului sta la 10 -15 grade celsius mai putin decit cu r/r shunt (oem sau mosfet). multumesc pentru informatii, probabil voi achizitiona un r/r serial.

 

fabio, inca nu am rezolvat, o sa comand probabil miine de la wemoto.ro (165 euro fara transport); nu vad de ce as lua tot original (peste 300 de euro) daca tot se arde. in primavara imi iau r/r serial cu speranta ca cele 10-15 grade celsius vor face diferenta intre o durata de viata a magnetoului de 2-4 ani si una de 10-15 ani. daca ai tu vreun pont legat de stator, nu te sfii sa mi-l spui, :-), dar nu vreau sh, vreau nou.

 

legat de spaima, e normal sa apara si unii care sa contracareze ridicatul in slavi, astfel obtinem imaginea reala a produsului. lasa ca peste ziteva zile imi trece si puteti sa spuneti iar ca vstromul nu se strica fara sa va stric eu socotelile ;-)

.

Suna la Atti la magazin si vezi ce gaseste.

» Post actualizat in 03 Sep 2014 15:23

Exact asta speram sa aud de la voi. Caut acum sa testez unul,sa vad cum ma simt pe el,apoi sa stabilesc un termen si un buget pt achizitionare. Am vazut pe mobile.de unul orange/black 2010 fantastic insa imi depasea fondurile intentionate. Pana in primavara,mai vedem.

Multumesc tuturor pt raspunsuri!

Treci pe la noi pe la garaj sa probezi un Vstrom.

» Post actualizat in 03 Sep 2014 15:23

Exact asta speram sa aud de la voi. Caut acum sa testez unul,sa vad cum ma simt pe el,apoi sa stabilesc un termen si un buget pt achizitionare. Am vazut pe mobile.de unul orange/black 2010 fantastic insa imi depasea fondurile intentionate. Pana in primavara,mai vedem.

Multumesc tuturor pt raspunsuri!

Treci pe la noi pe la garaj sa probezi un Vstrom.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din citite si cu electronica mea minima asa am inteles. cu siguranta sunt pe aici mai luminati care pot sa explice in detaliu.

ce e dovedit in practica - cele cu mosfeturi au avantajul ca au o tensiune de stabilizare mai buna si mai stabila dar nu protejeaza statorul.

cele seriale - protejeaza statorul.

SH775 sau SH847 sunt seriale. Primul este folosit larg de Polaris, al doilea este folosit pe noul DL1k.

 

stima,

paul

ai dreptate. astia inca folosesc SCR pentru stabilizare. sunt uimit sa vad cat de in urma a ramas industria auto-moto la capitolul asta avand in vedere capabilitatile electronice de care dispunem.

de fapt ei in loc sa conserve energia o arunca la gunoi.

deci ca sa nu ti se arda statorul e de fapt mai bine sa consumi acel curent decat sa pui bobina in scurt pentru a descarca acea energie. ce porcarie ma gandeam ca am evoluat mai mult fata de anii 60 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare am si eu pentru posesorii acestor minunate motociclete. Ce viteza de deplasare aveti la o turatie de 5000 rpm in treapta 6. Ma intereseaza ambele modele 650 si 1000. Va multumesc.

Editat de balauru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare am si eu pentru posesorii acestor minunate motociclete. Ce viteza de deplasare aveti la o turatie de 5000 rpm. Ma intereseaza ambele modele 650 si 1000. Va multumesc.

un pic sub 120 pe ceas (117-118).

la 6k sunt 140 km/h pe ceas.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

O intrebare am si eu pentru posesorii acestor minunate motociclete. Ce viteza de deplasare aveti la o turatie de 5000 rpm in treapta 6. Ma intereseaza ambele modele 650 si 1000. Va multumesc.

 

Bine ca intrebi pe forum in loc sa vii sa mergi tu si sa vezi cat "baga", acu' ca are si lant nou.

 

Hai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pune de un group-buy?

Incerc sa-mi dau seama daca-mi trebuie sau nu. Pana acum n-am avut nicio problem cu incarcarea.

problema o sa fie la vama.

cand sunt valori mai mici (in cazul de fata 150usd) mai scapi netaxat (cel putin aici in tm) dar cand sunt valori semnificative (si mai ales trimiteri cu asigurare) - sigur nu scapi netaxat - 24% TVA + 5% taxa piese motociclete (procente aplicate la valoarea produsului PLUS transport).

eu zic ca se merita schimbat chiar daca nu ai probleme cu incarcarea - sigur ai stator suprasolicitat - e pacat de stator ars si mai ales sa te prinda la meama-dracu cand ti-i lumea mai draga (si la distanta de casa si in conced). daca planuiesti sa iti vinzi mobra in urmatorii 2-3 ani si stai bine cu incarcarea - probabil ca nu merita cheltuiala. :D

 

initial m-am gandit sa comand doua dar apoi mi-am amintit de cazul valvelor Ricor care stau la mine de un an si nu si le doreste nimeni (eu am visat la ele din momentul in care le-am vazut - pe atunci nu trimiteau in ro si am balit 2ani de la distanta chiar daca atunci erau mai scumpe). asa ca am comandat doar o bucata.

releele astea sunt folosite si pe polaris - daca cineva are utilaj de genul se poate lua de la furnizorul lui de piese din ro sau din DE, UK - cei de la polaris.ro mi-au dat un pret de 520 de lei cu livrare intr-o luna. nu are mufe din alea dar se gasesc si mufele alea la easternbever.com sau ebay.uk.

si intr-adevar - daca se doresc mai multe probabil s-ar putea discuta si de un group discount.

eu promit sa va zic cand il instalez despre tensiunea stabilizata si temperaturi (releu + zona stator) versus ala oem.

:)

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic sub 120 pe ceas (117-118).

 

Cifrele astea ar trebui sa fie la fel la orice motor? am facut un test ieri si la mine pe 650 la 5000rpm abia trece de 110 pe ceas.. cam 105kmh pe gps

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate @ivanp are alta configuratie de pinioane.

:)))

m-ati blocat. nu mai stiu ce pinion am pus (initial a fost standard 15 apoi sigur a fost 16 apoi nu mai stiu ce am pus ca am tot ezitat)

:D

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 cred ca e cam mult. 16 e oki mai ales daca folosesti doar strada.

15 e ala de compromis pentru cei care baga si enduro. mai e unii (se stie ei!) care se distreaza cel mai tare cu pinion de 14 la enduro.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...