Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Problema este daca sporirea puterii este sezizabila, asta in cazul in care ea exista. 4-5 CP in plus ar prinde bine. 72 sana mai bine decat 67. Oricum magari japonezii astia. Se lauda cu 67CP si nu-i dau decat inpachetati in nustiuce viteza. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe aici al folosesc de cand as iesit v strom-ul adica de vreo 6-7-ani. acum ce sa zic, nu am auzit pe nimeni sa se plangade probleme si nici pe forum nu sunt plangeri.eu mai incerc sa vad daca reusesc sa mai scad ceva la pret daca luam mai multe!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este daca sporirea puterii este sezizabila, asta in cazul in care ea exista. 4-5 CP in plus ar prinde bine. 72 sana mai bine decat 67. Oricum magari japonezii astia. Se lauda cu 67CP si nu-i dau decat inpachetati in nustiuce viteza. :crack:

Nu-i vorba de 72 de cai, ci doar sa-i "elibereze" pe toti aia 67, sau cati or fi, in toate treptele de viteza.

 

pe aici al folosesc de cand as iesit v strom-ul adica de vreo 6-7-ani. acum ce sa zic, nu am auzit pe nimeni sa se plangade probleme si nici pe forum nu sunt plangeri.eu mai incerc sa vad daca reusesc sa mai scad ceva la pret daca luam mai multe!!

V-Stromul de 650 a aparut doar de 4-5 ani, iar motorul n-are nici o legatura cu ala de 1000.

 

Sunt curios cati dintre voi chiar folosesc toti aia 67 (sau 63, sau cati or fi) de cai, avand in vedere ca aia se obtin pe la vreo 9000rpm... :laugh:

Eu unul o tin pe-a mea, si zic ca wee-stromul are putere suficienta, iar cand trec de 7-8000rpm chiar ma sperie uneori. :) Dar deh, e adevarat ca n-am mers niciodata pe un motor de viteza.

Oricum, astept sa va luati voi device-urile alea, chiar sunt curios sa aflu pareri despre schimbare (putere, consum, functionare lina la turatii mici, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt in plus cei 4-5 cai. in realitate 67 de cai ai doar in a 4-a. cu delimitatorul ii ai in toate treptele.

daca vrei mai multa putere iti trebuie asta:http://www.elesi.it/motori/EASY%20BOOST.html sau asta: http://www.elesi.it/motori/FUEL%20BOOST.html

Editat de strom75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am simtit o lipsa de putere doar incarcat cu bagaje si pasager, la urcare pe serpentine, cand trebuia sa depasesc in scurt un camion sau autobuz, fiind de obicei in viteza 2-3. Si ar mai fi pe autostrada la fel incarcat, in panta usoara si cu vant din fata la viteza peste 140, evident in viteza 6. Deci o crestere a puterii in vitezele2,3 si 6 ar fi binevenita. Dar tot mor de curiozitate cat au taiat galbejitii din cei 67 de cai pe care i-am cumparat. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti neaparat sa incercati chestia cu derestrictionarea, incercati varianta lui strom75 mai intai, cu resiztenta aia de 2.7kohmi (parca). Eventual s-ar putea pune un intrerupator, ca sa fie mai usor de facut comparatia inainte-dupa.

 

Eu am simtit o lipsa de putere doar incarcat cu bagaje si pasager, la urcare pe serpentine, cand trebuia sa depasesc in scurt un camion sau autobuz, fiind de obicei in viteza 2-3.

Eu am rezolvat problema asta in felul urmator: NU incerc sa depasesc camioane sau autobuze in urcare pe serpentine, daca sunt incarcat cu pasager si bagaje! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus din asta : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...151410002r38889

da nu am avut cand sa-l incerc.(am pus si un interupator sa-l activez doar cand am nevoie)

Ce zici de asta STROM 75 ???

salut

 

E cam acelasi dispozitiv numai ca este universal. Legaturile se fac taind prin fire. cele de la elesi sunt un pic mai specifice adica se comanda pe model si an si au toate mufele compatibile cu cele originale fara sa fii nevoit sa tai nimic.

Dar sistemul in principiu este acelasi. Si cu comutator este asa cum spui tu poti sa iti dai seama mai usor de diferenta.

 

@bogdan nu cred ca au taiat de nebuni galbejitii puterea. din sursele mele cea mai limitatata este euro 3 asta fiind de fapt motivul principal al limitarii. Cel putin aici in italia. Zic ei sa se poata incadra in normele de poluare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris mai adineauri un post kiloemtric... cand am dat add post... POC ... a bubuit pagina.. na acum tre' sa scriu iar.. ceapa caprii masii :crack:

1. pe mine ma intereseaza mai mult indicatorul de trepte de viteza decat delimitatorul. sunt incepator si ma pierd in alea 5 viteze care sunt deasupra la neutral. Odata cand incep sa decelerez pentru intersectie sau oprire... trebuie sa fiu tot cu ochii pe afisaul de neutral ca nu mai stiu in ce viteza sunt... si a doua oara cand merg la drum afara din oras... dau in sus si la un moment dat nu mai stiu in care treapta sunt si mai incerc sa mai dau una... dar... surpriza... sunt deja in a 6-a... si clar ca atunci cand dau drumul la ambreiaj ma arunca in fata... ca doar sunt inceptor... inca nu stiu sa le fac lin...

2. cu aparatoarea mea de cap (IXS HX-603) nu vad decat jumatate de bord cand stau normal. trebuie sa aplec capul ca sa vad restul. asa e si la voi?

 

stateam adineauri si incepeam sa imi fac mustrari de constiinta ca am prea multe pretentii pentru un incepator... dar asta e... nu stii ca asa tre' sa fie si vrei sa fe mai bine pentru tine...

urmatoarea casca vreau sa fie Schuberth C3... asa-i ca nu am pretentii prea mari ? :laugh:

nu de alta da' la asta imi lipsesc ochelarii de soare (sau viziera de soare integrata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus din asta : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...151410002r38889

da nu am avut cand sa-l incerc.(am pus si un interupator sa-l activez doar cand am nevoie)

Ce zici de asta STROM 75 ???

 

Dupa cate am citi eu, cipu de mai sus pacaleste calculatorul sa dea mai multa benzina prin cresterea rezistentei senzorului de temperatura aer (adica il pacaleste si-i zice ca aerul e mai rece iar calculatorul baga mai multa benzina), totodata pacaleste senzorul de oxigen sa nu simta gazele nearse din evacuare ca sa nu reduca din benzina.

In concluzie creste puterea dar si consumul de benzina, iar de la euro 2 se duce spre non euro.

Asa ca am sa-l folosesc foarte rar, numai cand ma supara careva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia a pornit de la indicatorul de trepte care cred ca este util pt oricine si la modelul prezentat de STROM75 mai este si avantajul delimitari care poate fi optional.

Hai sa incercam sa vedem cati doritori sunt poate obtine STROM75 o reducere de la italieni.

 

Care dintre voi aveti alarma pe V-Strom si de care?

Editat de mki79r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,m-ar interesa doar un indicator de trepte de viteza ,dar cam scump la 80 euro.Cat despre ceva cai putere in plus pentru mine sunt suficienti aia cre ii are ,chiar daca am euro 3.O varianta mai ieftina nu se gaseste?

Alarma nu am ,ai degraba as vrea sa stiu dintre cei care au casco la moto cat costa asigurarea pe an..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia a pornit de la indicatorul de trepte care cred ca este util pt oricine si la modelul prezentat de STROM75 mai este si avantajul delimitari care poate fi optional.

Hai sa incercam sa vedem cati doritori sunt poate obtine STROM75 o reducere de la italieni.

 

Care dintre voi aveti alarma pe V-Strom si de care?

Deocamdata n-am bani de jucarii. O sa incerc sa montez indicatorul ala productie proprie saptamana asta.

 

Eu am o alarma Merlin (no-name, dar cica inauntru ar fi Viper), fara pager. Nu sunt foarte incantat de ea, la inceput se mai declansa aiurea din cauza senzorului de inclinare montat prost, uneori nu merge telecomanda la mai mult de 20m, dar nici nu-mi bat capul sa-mi pun alta, e destul de ok si asa.

 

OFF: cum e timpul in romania?

Azi a nins in Bucuresti. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata n-am bani de jucarii. O sa incerc sa montez indicatorul ala productie proprie saptamana asta.

 

indicator doar sau si delimitator? de unde faci rost de mufe? sau legi firele si le izolezi. vreau sa-mi fac si io dar ma streseaza ca nu am mufaria aferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicator doar sau si delimitator? de unde faci rost de mufe? sau legi firele si le izolezi. vreau sa-mi fac si io dar ma streseaza ca nu am mufaria aferenta.

Deocamdata doar indicator, dar e foarte simplu sa-l faci si de-limitator (adica sa trimiti doar tensiunea corespunzatoare treptei a 4-a catre computer).

Pana acum am folosit Posi-tap ca sa ma leg la diverse fire, si n-am avut probleme.

Mufe se gasesc la Suzuki si la Eastern Beaver (e magazinul unui american V-Stromist din Japonia), dar am zis ca nu merita sa platesc transportul pt atata lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ninge iar :crack:

 

Ninge si in Timisoara de vre-o saptamana, si nu se intrevede o imbunatatire a vremii pentru urmatoarele zile, asa ca avem vreme sa ne pregatim motoarele.

Apropo, am pus si rezistenta aia de 2,7 kohmi, da pana la urma daca nu mai porneste nu o sa stiu din ce cauza .....???

 

Corect! Asta e sistemul si atunci e normal sa consume ceva mai mult.Da nu foarte mult.cred ca in jur de 2--3%.

 

Cred ca ai vrut sa zici 2-3 litri la suta, adica 7-8 in total ???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am simtit o lipsa de putere doar incarcat cu bagaje si pasager, la urcare pe serpentine, cand trebuia sa depasesc in scurt un camion sau autobuz, fiind de obicei in viteza 2-3. Si ar mai fi pe autostrada la fel incarcat, in panta usoara si cu vant din fata la viteza peste 140, evident in viteza 6. Deci o crestere a puterii in vitezele2,3 si 6 ar fi binevenita. Dar tot mor de curiozitate cat au taiat galbejitii din cei 67 de cai pe care i-am cumparat. :crack:

 

Sunt perfect de acord cu tine.

 

@strom75 poate ne intalnim pe undeva pe aici intr-un weekend ca la intrunirea v-stromistilor o sa fiu la nunta din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata doar indicator, dar e foarte simplu sa-l faci si de-limitator (adica sa trimiti doar tensiunea corespunzatoare treptei a 4-a catre computer).

Pana acum am folosit Posi-tap ca sa ma leg la diverse fire, si n-am avut probleme.

Mufe se gasesc la Suzuki si la Eastern Beaver (e magazinul unui american V-Stromist din Japonia), dar am zis ca nu merita sa platesc transportul pt atata lucru.

 

 

nici nu stiam ca exista asa ceva (Posi-tap). de unde le cumperi?

 

merci

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...