Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Intrebare pentru cei care au mai facut operatiunea asta:

Statorul pentru vstrom 1000 este compatibil cu cel de pe modelul 650 si sv 650?

nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc.

vezi link:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM este cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc.

vezi link:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy

 

stima,

paul

Asa am gasit si eu,din pacate.

Ma gandeam ca ar merge sa caut pe la dezmembrari,dar cred ca mai bine nou.

Multumesc pentru raspuns

» Post actualizat in 15 May 2016 17:46

Din cate am inteles ala oem e cam stricacios.

Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles ala oem e cam stricacios.

Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate?

:)

nu statorul este problema.

problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul.

vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840

si astea 5 randuri:

OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost)

FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost)

SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok)

SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal)

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

nu statorul este problema.

problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul.

vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840

si astea 5 randuri:

OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost)

FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost)

SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok)

SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal)

bafta,

paul

Explicat foarte bine,multumesc.

Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem.

Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem.

Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede?

cam da - eu as schimba si releul.

PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok).

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da - eu as schimba si releul.

PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok).

 

bafta!

1000.

De asta intrebasem prima data daca nu cumva este identic cu cel de 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Stromisti,

 

E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?..cel putin asta am observat la mine, au uzura doar pe interior. E vorba de DL650 2006 si discurile au ajuns la o grosime de 4.15 mm, respectiv 4.25 mm, dar uzura e doar pe interior. Cum manualul zice ca trebuie schimbate la 4.5 mm ce discuri de frana imi recomandati?

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Stromisti,

E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?

Mihai

:P

nu.

colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri).

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

nu.

colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri).

 

stima,

paul

Mersi Paul,

 

La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. :) Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Paul,

 

La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. :) Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo..

... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata).

cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut multe jante de v-strom crapate, parca ar fi din plastic (Evident pe net)

Se potrivesc jante spitate pe dl 650?

de la ce modele?

 

S-a gandit cineva sa le schimbe?

Exista jante spitate.

V-Strom 650 Adventure are asa ceva (model 2015).

Din informatiile care le am ar costa cam 800 de EUR un set din asta.

Nu stiu daca se potrivesc la modelele mai vechi dar tind sa cred ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa spargi roata de vstrom nu stiu, eu am dat cu ea in magnificele drumuri romanesti de era stramba ca mai cativa mm si iesea aeru pe afara, idea e ca am dus-o aci la un indreptator de jenti si a facuto mai buna decat era inainte, de unde stiu asta :) dupa cantitatea mult mai mica de plumb necesara echilibrarii dupa operatiune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata).

cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei.

 

stima,

paul

 

E cam de plans...am cerut si eu o oferta de pret si costa 836 lei/buc la disc OEM. Investitie serioasa nu gluma. 1500 lei pentru amble e un pret bun asa ca am sa te contactez cand am sa le schimb. Discul spate e ok, nu are uzura.

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un gand de siguranta, plus ca un coleg de aici a avut un accident si i s-a facut roata praf.

Am vazut jante spitate la un coleg, la o honda crosstourer si pareau invincibile :)

 

in timp ce jentile sa zicem ca ar fi invingibile desi nu cred, furca si jugul nu sunt. Deci in caz de accident nu sufera doar roata si daca totusi e asa de serios accidentul incat sa se rupa roata, nu vreau sa stiu cum arata celelalte componente. De bijuteriile riderului ce sa mai zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar aici ma refeream strict la riscul de a crapa de la groapa, bordura...

Se stie ca cele spitate sunt multe mai elastice si rezistente.

Dar evident, voi ramane la cele stoc din moment ce nu este o gama variata sa se poata schimba.

Dar cred ca mi-ar fi placut sa incerc jante spitate pe mobra mea.

 

Ramane doar idee :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva un parbriz mai bun decat cel OEM? Am avut un accident cu un pieton si a reusit sa-mi rupa si parbrizul. Daca tot il schimb macar sa fac un upgrade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu MRA-ul din poze.

» Post actualizat in 19 May 2016 10:09

Din pacate nu pot stiu sa pun poze.

Pe net vad ca MRA-ul e cam scurt fara deflector. Din cate am inteles nu ai deflectorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...