Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

- malul lacului Bicaz - ne-a spus gospodarul ca e rupt din cauza alunecarilor de teren,

- de la Poiana Lagului la Vatra Dornei e un drum de beton care mai e si peticit si care iti va scoate plombele pe 80 de km.

Alta observatie: Transararul nu l-ai inclus: doar Tihuta. Pentru Transrarau trebuie sa faci dreapta in Chiril (pe drumul betonat de mai sus) si sa ajung in Pojorata. Si asa faci si Transararau si Mestecanist si Tihuta.

Alt drum recomandat este Targu Secuiesc - Lepsa - Vidra - Focsani (dar e in afara rutei tale).

Daca faci cheile Bicazului in weekend sa te pregatesti cu rabdare.

Mai repede as merge pe Toplita - Borsec.

Salut,

 

Am lasat asa traseul (fara Pojorata) in situatia in care intru in criza de timp si as ajunge prea tarziu (plecare de dimineata din Brasov) la Vatra Dornei pentru cazare... daca zici si tu ca merita zona respectiva chiar si cu efort - o s-o includ chiar daca o sa ajung sa caut cazare inainte de Vatra Dornei.

Plecam din Brasov spre Bicaz probabil miercuri dimineata - sper sa nu fie nebunie prin chei.

Ramane problema cu malurile lacului Bicaz - daca sunt rupte nu prea vad optiuni de ocolire care sa ma duca din Bicaz spre Transraru decat cu destui km in plus prin Piatra Neamt/Targu Neamt (sau prin Toplita Borsec dar fara vizitare chei). (daca nu intra gospodarul pe aici atunci ii dau un mesaj si intreb).

 

Multumesc mult.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de plictiseala:

 

Metzeler Tourance Next vs Pirelli Scorpion Trail.

 

Eu acum am Michelin Anakee 2 (am cam 10ooo cu ele).

Michelin Anakee 2 mi-a fost recomandat de mai multi bikeri, dar sunt cam dezamagit de ele - motocicleta are un comportament nesigur, pe curbe nu pot spune ca am un control foarte bun al motocicletei cu ele.

 

Acu cateva sapt. am facut schimb de motoare cu un prieten - Tenere 660 cu Pirelli Scorpion Trail - pe drumul Herculane - Baia de Arama. Cum m-am suit pe Tenere, parca era lipita motocicleta de asfalt - ma inclinam asa se usor de parca mersesem mii de km cu motorul ala.

 

Pe aici zice lumea ca "the real shit" e Metzeler Tourance Next.

 

As aprecia ceva pareri pe subiectul asta.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de plictiseala:

 

Metzeler Tourance Next vs Pirelli Scorpion Trail.

 

Eu acum am Michelin Anakee 2 (am cam 10ooo cu ele).

Michelin Anakee 2 mi-a fost recomandat de mai multi bikeri, dar sunt cam dezamagit de ele - motocicleta are un comportament nesigur, pe curbe nu pot spune ca am un control foarte bun al motocicletei cu ele.

 

Acu cateva sapt. am facut schimb de motoare cu un prieten - Tenere 660 cu Pirelli Scorpion Trail - pe drumul Herculane - Baia de Arama. Cum m-am suit pe Tenere, parca era lipita motocicleta de asfalt - ma inclinam asa se usor de parca mersesem mii de km cu motorul ala.

 

 

Io zic ca nu e de la cauciucuri.

:D

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de la ce?

nush' sa zic.

:P

Probabil as lua-o la puricat - verificari de la roti (presiuni, jocuri, echilibre), joc/strangere rulmenti ghidon, ulei furca (desi cred ca e proaspat) suspensii reglate corect (preload, rebound, sag).

Mai e o chestie care cel putin in cazul meu a dus la senzatia de mai sus - tind sa cred ca ai pinion de 16, inaltatoare de ghidon, scarite+sa coborate care ofera p pozitie foarte faina pentru touring dar departe de o pozitie/turatie pentru mers sportiv.

 

nush - zic si eu.

 

(PS - eu acum am pierelli scorpion trail 2 pe mobra si chiar daca mobra este mai grea - se apropie ca aderenta de anakee 2)

 

bafta cu investigatiile,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee-urile merg mai slab decat Conti Trail Attack ce le-am avut inainte.

 

Jocuri nu am nicaieri, uleiul e inca destul de proaspat - cu preload si presiuni m-am jucat, dar degeaba.

Pinion am de 15, inaltatoare, ghidon de Africana, saua lasata mai jos prin scoaterea tampoanelor, scarite coborate, arcuri schimbate - dar modificarile astea in afara de scarite le am de mult timp.

 

Poate ca Anakee-urile sunt chinezesti, ale mele au DOT ceva sapt 20-30 2014, eu le-am luat in Nov 2014 si le-am pus la inceput de 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca nu e de la cauciucuri.

:D

 

numai bine,

paul

 

De acord cu Paul. Nu cred ca problema e de la cauciucuri. Am al doilea rand de Anakee 2 si nu am probleme cu ele, pot sa trag de motor pe curbe pana ating cu scaritele asfaltul. De asemenea, se comporta bine si pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca problema e de la cauciucuri. Am al doilea rand de Anakee 2 si nu am probleme cu ele, pot sa trag de motor pe curbe pana ating cu scaritele asfaltul. De asemenea, se comporta bine si pe ploaie.

Dar e stabila directia cat esti acolo jos? adica simti ghidonul ca misca foarte usor stanga-dreapta (evident usor in contextul respectiv)?

... ca Emi acolo se plange ca e nesigura directia.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca furca e servisata e ok nu ar trebui sa se simta nimic.

:) din cate stiu este si fork brace si service facut (oare ce ulei o avea? - daca 10w cu perna de aer 142 mm nu prea e nimic de verificat acolo ).

sugerezi sa isi verifice omul cuzinetii?

:P

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am fost pe transbucegi.in fata mea un varadero cu anakee 2 ,pasager de 90 kg nu ne am putut tine de el pana sus.jurai ca i lipita de asfalt.Eu acum am anakee 2,.


» Post actualizat in 25 May 2016 19:01

Anul trecut am fost pe transbucegi.in fata mea un varadero cu anakee 2 ,pasager de 90 kg nu ne am putut tine de el pana sus.jurai ca i lipita de asfalt.Eu acum am anakee 2,.

Vad k esti de pe langa TM.Dai o fuga la maestrul Ivan si rezolvi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am plecat de la Durau pe malul lacului bicaz,se poate merge linistit,eu nu am intalnit nici o alunecare de teren,doar drum petecit si am facut cheile pe urcare,o splendoare,dar fiind duminica parca eram in ungaria,pe chei asfaltul este impecabil pana in gheorgheni-miercurea-ciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am plecat de la Durau pe malul lacului bicaz,se poate merge linistit,eu nu am intalnit nici o alunecare de teren,doar drum petecit

merci ... mai ramane sa scriu la stapanire sa mai rareasca ploile ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) din cate stiu este si fork brace si service facut (oare ce ulei o avea? - daca 10w cu perna de aer 142 mm nu prea e nimic de verificat acolo ).

sugerezi sa isi verifice omul cuzinetii?

:P

 

stima,

paul

In cazul asta nu e furca. Ce am observat cand am dat jos setul precedent de Anakee 2 e ca pe fata s-a uzat in valuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu e furca. Ce am observat cand am dat jos setul precedent de Anakee 2 e ca pe fata s-a uzat in valuri..

Si la mine se pare ca Next-urile pe fata s-au uzat in valuri.

Daca pun sidecase-urile incarcate la 60-70 vobleaza. Dupa aia si inainte de aia nu. Si simt directia nesigura. Am verificat si nu am nici un joc (la 16K nici nu ar prea trebui sa fie).

Tind sa cred ca la mine e de la cauciucurile uzate (au cam 12K facute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti e cea mai importanta si e foarte dependenta de temperatura de afara si temperatura de peste noapte. Daca ai facut cateva sute de km cu o presiune necorespunzatoare cu greu le mai tocesti gumele egal apoi. Evident ca incarcarea afecteaza si ea foarte mult treaba cu tocitu. Io sunt mega multumit de nexturi. La setu vechi, dupa tura de norvegia si vreo 15K km fata era tocita dupa marker si imi vobla ghidonu foarte rau, mai ales daca eram in frana de motor. Iar cu gumele noi la 150 pe autostrada cand am pierdut unul din suruburile ce tine toate plasticariaele din fata, iar al doilea statea sa pice de i se misca toata mecla mototoretei, a voblat ceva, dar acolo sunt convins ca nu era de la gume. :)

 

Apropo de pozitie, la inceputurile prieteniei dintre mine si weewee imi doream sa stau cat mai jos. Acum de o vreme incua, imi pare rau ca am insistat sa imi coboare usor sezutu din bureti si daca ar fi acum sa imi retapitez saua, as face o chiar mai inalta fata de cea stock. Am ajuns la concluzia ca nu ma intereseaza deloc daca ating sau nu perfect cu talpa pamantul cand sta pe loc si ca e mai important sa il pot controla usor mai de sus in mers.

Am ajuns si eu insfarsit la o plimbare duminica de vreo 30 de km de offroad in care am reusit sa dau cu burta de vreo trei ori, dar preloadul nu era la maxim si evident eram cu pasager. Scutura prea tare cand suntem numa noi doi fara bagaje si e preloadul la maxim :P cu arcu asta mov. Ideea e ca nu inteleg cum naiba sunt atatea utilaje cu doua roti care nu au scut.

Si da si motulul din germania e aproape ca ala din romania, adica tot un fel de apa chioara. Tre sa fac schimbu curand si e la minim iara, dupa ce am mai completat o data. Cu belrayu ultima oara am carat degeaba bidonu dupa mine prin norvegia ca nam pus strop de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da si motulul din germania e aproape ca ala din romania, adica tot un fel de apa chioara.

care motul? 5100 sau 7100?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea nici un ulei sintetic nu isi merita banii intr-un motor cu asa tolerante ca cel al vstromului si in regimul de turatii exploatat. Pt mine cel mai mare avantaj al unui ulei semisintetic este acela ca il poti combina la nevoie fie cu unul sintetic fie cu unul mineral. Pana la urma avem intercoolerul si furtune pana la el, deci se poate intampla orice oricand pe drum. Si fiiinda ca a fost iarna vb de 10w40 5100.

Iar acum sa va pun si pe voi pe ganduri, caci si pe mine m-a pus R600 :) modelele dupa 2007 au filtru de benzina ce se poate schimba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea nici un ulei sintetic nu isi merita banii intr-un motor cu asa tolerante ca cel al vstromului si in regimul de turatii exploatat. Pt mine cel mai mare avantaj al unui ulei semisintetic este acela ca il poti combina la nevoie fie cu unul sintetic fie cu unul mineral. Pana la urma avem intercoolerul si furtune pana la el, deci se poate intampla orice oricand pe drum. Si fiiinda ca a fost iarna vb de 10w40 5100.

 

Iar acum sa va pun si pe voi pe ganduri, caci si pe mine m-a pus R600 :) modelele dupa 2007 au filtru de benzina ce se poate schimba :)

motul 5100 din experienta foarte multora este un ulei prost.

verifica diferenta intre un ulei sintetic si un ulei semisintetic dupa 5000km in acelasi motor - poate atunci o sa ti se para ca merita diferenta de bani.

 

care R600 te-a pus pe ganduri - io unul nu ma prind - e adevarat ca inca nu m-am trezit.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care R600 te-a pus pe ganduri - io unul nu ma prind - e adevarat ca inca nu m-am trezit.

 

este userul R600 - are un V_strom alb:

/index.php?/user/47467-r600/

 

 

 

Deci pana la urma Metzeler Tourance Next sau Pirelli Scorpion Trail?

» Post actualizat in 26 May 2016 10:38

Am uitat sa zic, ca Anakee-urile ce le am pe moto, pe partea laterala sunt ingalbenite, de zici ca au jde'ani asta in conditiile in care motorul sta in garaj si nu a stat in soare mai deloc.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este userul R600 - are un V_strom alb:

/index.php?/user/47467-r600/

 

Deci pana la urma Metzeler Tourance Next sau Pirelli Scorpion Trail?

pirelli scorpion trail dar 2 - eu le-as incerca si pe vstrom.

:D

 

aaa... era o intrebare de la culdip/R600 - daca filtrul este interschimbabil.

Pai au facut o tziganie din punctul meu de vedere - filtrul de inalta presiune de la modelul anterior l-au facut mai mic- cam 1/3 din modelul anterior (chiar daca bozoro o sa zica ca filtrul de joasa presiune l-au facut mai putin permisiv).

Da, se poate inlocui - costa 550 de lei.

La modelul anterior filtru de inalta presiune costa - 1250

dar tinand cont de dimensiuni - este mai ieftin modelul mai vechi.

:D

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa zic ca au facut o tiganie cu filtrele alea de inalta presiune si la ala vechi si la alea noi. Mai bine le elimini si schimbi filtrul cu ala dupa 2007 si la modelul vechi si le inlocuiesti la o data la 2/3 ani. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat :)

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile :) deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )
Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...