Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

spd spune-mi te rog unde anume ai facut revizia de 24.000 si cat a costat, mai am 1500 si o duc si eu.

multam fain

 

 

La mine in garaj si ma costat 3 sticle de bere la final :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu sant gata, dar am cautat sa fac verificari cat mai dure (praf si ploaie) si totodata sa gasesc o sursa de robinete de reglaj de unde sa ma aprovizionez constant. Pana acum luam cateva, faceam probe si cand vroiam sa mai cumpar, nu mai gaseam, desi vanzatorul ma asigura ca voi gasi mereu la el in magazin. Aiurea. Acum am gasit ceva si sant pe final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu sant gata, dar am cautat sa fac verificari cat mai dure (praf si ploaie) si totodata sa gasesc o sursa de robinete de reglaj de unde sa ma aprovizionez constant. Pana acum luam cateva, faceam probe si cand vroiam sa mai cumpar, nu mai gaseam, desi vanzatorul ma asigura ca voi gasi mereu la el in magazin. Aiurea. Acum am gasit ceva si sant pe final.

:wacko: :moto: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Nu e neaparat related to V-strom, dar pentru ca device-ul il voi folosi pe motocicleta mea si cu siguranta sunt printre noi motociclisti care si-au pus problema, iata ca mi-am achizitionat un set de 2 casti bluetooth pentru comunicarea cu pasagerul, telefonul si gps-ul din dotare.

 

Sigur, are optiuni extinse de atasare a unei surse alternative de divertisment sau de distragere a atentiei de la condus, cum ar fi FM Radio sau mufa de conectare a unui MP3, ipod etc, insa personal nu recomand folosirea lor in timpul mersului, unless v-ati obisnuit pana acum asa.

 

Este vorba deci de un sistem Cardo Wireless Teamset (versiunea upgradata cu FM si comunicare intre maxim 3 motociclisti independenti de utilaj se numeste Cardo Wireless Q2 Teamset), care a costat 212 EUR cu tot cu transport si livrarea in 6 zile lucratoare.

 

Desi in manual scrie ca instalarea dureaza 5 minute, mie mi-a luat vreo 45, partea cea mai complicata fiind trecerea firelor aferente castilor audio prin interiorul castii. Aveti mai jos pozele cu instalarea lor. Foarte interesanta si de real folos mi se pare interfatarea prin bluetooth cu pasagerul si cu telefonul mobil (raspuns, sunat prin voice daca ati investit anterior intr-un telefon care sa permita prin bluetooth Voice Recognition si voice activation) si posibilitatea de a introduce in conferinta si pasagerul, dar si conectarea cu GPS-ul sau cu detectorul de radar, daca accepta conexiune bluetooth.

 

Out of 10 points, pentru ca am mai testat astfel de device-uri pana acum cu fir si fara, i-as da 8.

 

:wacko: :moto: :wacko:

post-12219-1241691855_thumb.jpg

post-12219-1241691877_thumb.jpg

post-12219-1241691891_thumb.jpg

post-12219-1241691906_thumb.jpg

post-12219-1241691966_thumb.jpg

post-12219-1241691972_thumb.jpg

post-12219-1241691980_thumb.jpg

post-12219-1241691991_thumb.jpg

post-12219-1241691995_thumb.jpg

post-12219-1241692000_thumb.jpg

Editat de alexman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce-l instalezi si probezi, sa ne spui si noua rezultatele. Pe mine ma intereseaza pana la ce vitaza discutia cu partenerul este inteligibila, daca exista interferente/bruiaje de orice natura si cat rezista bateriile in conditii rele de exploatare. Multam si sa le folosesti cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou.

 

Am gasit V-Strom-ul pe care mi-l doream :moto: E din 2008, 2000km si are si ceva accesorii montate pe el. Am venit din Targoviste pe el si am facut cateva ture cu el prin Bucuresti, RAR, politie si pot spune ca sunt incantat de el.

 

Am mai multe intrebari, dar o sa le gasesc raspunsul pe parcurs, insa ma intereseaza un lucru : motorul are pe langa parbrizul original unul Puig, fumuriu, mai inalt si mai lat. Am observat ca nu ma incanta faptul ca este fumuriu si in plus, la peste 120 creeaza niste turbulente suspecte in dreptul castii. De aceea ma gandeam sa-l vand. Am auzit de la cineva ca parbrizul standard ar face acelasi lucru, altii au zis ca este excelent la viteze mai mari. Ce parere aveti? Mentionez ca am montat parbrizul original sa stea cat mai sus.

 

Multumesc.

post-12778-1241705001_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu parbrizul stoc am avut si eu. E mic, la peste 80 face turbulente si peste 90 incepe sa joace casca cu tot cu capul din dansa de la turbulente. Am incercat toate pozitiile sus, jos, mai inclinat spre spate... nicicum nu m-a satisfacut.

Eu am luat un parbriz de la bogdan harea. Seaman foarte mult cu cel fumuriu din pozele tale (ca inaltime) dar e transparent.

L-am avut initial si pe ala la pozitia in care se vedeau 1 gaura din H-ul care prinde parbrziul dar nu mi-a placut ca nu vedeam bine in fata.

L-am mai coborat o treapta si e super ok.

Parerea mea: nu vinde parbrizul inalt. O sa ii duci dorul. Fa niste ture cu ala original si o sa vezi diferenta.

La mine cred ca imi era mai bine cu naked decat cu ala stoc.

 

Si sa stapanesti motocicleta fericit si sa mergi multi km fara incidente sau probleme.

Succesuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu sant gata, dar am cautat sa fac verificari cat mai dure (praf si ploaie) si totodata sa gasesc o sursa de robinete de reglaj de unde sa ma aprovizionez constant. Pana acum luam cateva, faceam probe si cand vroiam sa mai cumpar, nu mai gaseam, desi vanzatorul ma asigura ca voi gasi mereu la el in magazin. Aiurea. Acum am gasit ceva si sant pe final.

 

Asteptam cu interes :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu parbrizul stoc am avut si eu. E mic, la peste 80 face turbulente si peste 90 incepe sa joace casca cu tot cu capul din dansa de la turbulente. Am incercat toate pozitiile sus, jos, mai inclinat spre spate... nicicum nu m-a satisfacut.

Eu am luat un parbriz de la bogdan harea. Seaman foarte mult cu cel fumuriu din pozele tale (ca inaltime) dar e transparent.

L-am avut initial si pe ala la pozitia in care se vedeau 1 gaura din H-ul care prinde parbrziul dar nu mi-a placut ca nu vedeam bine in fata.

L-am mai coborat o treapta si e super ok.

Parerea mea: nu vinde parbrizul inalt. O sa ii duci dorul. Fa niste ture cu ala original si o sa vezi diferenta.

La mine cred ca imi era mai bine cu naked decat cu ala stoc.

 

Si sa stapanesti motocicleta fericit si sa mergi multi km fara incidente sau probleme.

Succesuri...

 

 

Inteleg. Da, o sa-l pastrez pentru o perioada sa pot face comparatie cu cel original. Bine ar fi fost daca era transparent... Daca se poate o intrebare, cat te-a costat parbrizul de la Bogdan Harea? L-as vinde pe acesta sa-mi iau unul transparent.

 

Multumesc de urari :angry:

Editat de smire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusica tare mobra, sa o stapanesti sanatos. Si are cam tot ce ii trebuie unui V-strom de om gospodar :angry: Cat cascaval a fost?

 

Multumesc frumos. A fost 6000. E din 2008 cu 2000 km, are topcase, scut aluminiu, protectii carene, protectii maini, parbrizul fumuriu si cric central. Cred ca am facut o afacere buna. Am vazut ca tot pe la banii astia se vand si in Italia, de unde am si vrut initial sa o iau, dar aia sunt niste hoti ordinari si neseriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, s-o stapanesti sanatos!

Arata bine si are cam tot ce-ti trebuie, accesoriile alea te-ar fi costat multe sute de euro. O sa-ti mai trebuiasca doar niste manere incalzite la iarna! :angry:

Parbrizul mi se pare ok, incearca sa-l inclini spre spate, la mine asta a facut cea mai mare diferenta.

Eu am bagat cate 2 piulite de 8 in partea de jos a suportului, intre suport si carena, pe post de distantiere si am pus niste suruburi mai lungi.

Poti sa bagi distantierele si intre parbriz si suport, in partea de jos.

Diferenta la mine a fost imensa, chiar si cu parbrizul original, au disparut turbulentele aproape total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, s-o stapanesti sanatos!

Arata bine si are cam tot ce-ti trebuie, accesoriile alea te-ar fi costat multe sute de euro. O sa-ti mai trebuiasca doar niste manere incalzite la iarna! :angry:

Parbrizul mi se pare ok, incearca sa-l inclini spre spate, la mine asta a facut cea mai mare diferenta.

Eu am bagat cate 2 piulite de 8 in partea de jos a suportului, intre suport si carena, pe post de distantiere si am pus niste suruburi mai lungi.

Poti sa bagi distantierele si intre parbriz si suport, in partea de jos.

Diferenta la mine a fost imensa, chiar si cu parbrizul original, au disparut turbulentele aproape total.

 

Multumesc, e o idee buna. O voi incerca cu siguranta. La manere incalzite ma gandeam si eu pentru sfarsitul sezonului, voi cauta pe e-bay ceva la un pret rezonabil, la Suzuki sunt scumpe. Voi ati gasit ceva de genul asta? Si ma mai gandeam la niste genti laterale, dar Suzuki, poate gasesc ceva sh.

Editat de smire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, e o idee buna. O voi incerca cu siguranta. La manere incalzite ma gandeam si eu pentru sfarsitul sezonului, voi cauta pe e-bay ceva la un pret rezonabil, la Suzuki sunt scumpe. Voi ati gasit ceva de genul asta? Si ma mai gandeam la niste genti laterale, dar Suzuki, poate gasesc ceva sh.

Manerele incalzite sunt aberant de scumpe la Suzuki, cred ca sunt aproape 400€. E drept ca au reglaj continuu, nu in trepte, dar in nici un caz nu merita banii astia. Vezi la Louis, gasesti la cateva zeci de euro manere Saito si alte de-astea, care sunt ok.

Genti laterale Suzuki am eu, dar suporturile nu merg fixate decat pe suportul de topcase Suzuki, care e diferit de asta original cu care vine motocicleta.

Adica, ca sa-ti pui genti Suzuki, trebuie sa schimbi si topcase-ul si suportul pe care le ai acum. Cauta mai bine Givi sau Hepco&Becker, sunt mai ieftine si mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele incalzite sunt aberant de scumpe la Suzuki, cred ca sunt aproape 400€. E drept ca au reglaj continuu, nu in trepte, dar in nici un caz nu merita banii astia. Vezi la Louis, gasesti la cateva zeci de euro manere Saito si alte de-astea, care sunt ok.

Genti laterale Suzuki am eu, dar suporturile nu merg fixate decat pe suportul de topcase Suzuki, care e diferit de asta original cu care vine motocicleta.

Adica, ca sa-ti pui genti Suzuki, trebuie sa schimbi si topcase-ul si suportul pe care le ai acum. Cauta mai bine Givi sau Hepco&Becker, sunt mai ieftine si mai bune.

 

Aha, o sa mai aprofundez problema cu cutiile laterale...mie imi plac cu arata ca si aspect cele Suzuki, de asta le-as alege pe ele. E aiurea totusi ca suportul original e diferit de cel pe care se prind suportii laterali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, o sa mai aprofundez problema cu cutiile laterale...mie imi plac cu arata ca si aspect cele Suzuki, de asta le-as alege pe ele. E aiurea totusi ca suportul original e diferit de cel pe care se prind suportii laterali.

Si mie imi plac cutiile Suzuki, dar daca n-aveam deja topcase-ul cu suportul ala nu mi le luam, sunt foarte scumpe.

 

Azi am facut revizia de 12000km la ElfWorkshop - cam 750RON in total, cu schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de aer si bujii. Am verificat si clapetele de acceleratie, dar erau sincronizate perfect.

Destul de ok baietii, singura faza a fost ca mecanicul vroia sa-mi schimbe doar 2 bujii in loc de 4, noroc ca eram acolo sa-i zic ca astea mai noi au 2 bujii pe cilindru :angry: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de ok baietii, singura faza a fost ca mecanicul vroia sa-mi schimbe doar 2 bujii in loc de 4, noroc ca eram acolo sa-i zic ca astea mai noi au 2 bujii pe cilindru :angry: .

 

sper ca nu i-ai lasat sa-ti puna mizeriile alea de bujii Champion...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu i-ai lasat sa-ti puna mizeriile alea de bujii Champion...

Uh... ba da. :angry:

Sunt chiar asa proaste? N-am prea auzit nimic de ele, nici de bine, nici de rau.

Doua dintre alea originale Denso aveau izolatia usor prajita (cred ca alea care stateau in capul cilindrului), asa ca am zis ca ar fi bine sa le schimb, iar astia n-aveau altceva. Oricum, le-am pastrat si pe alea vechi.

Sincer sa fiu paaaarca simt ca trage un pic mai slab acum, dar nu bag mana in foc, si nici nu stiu daca e de la bujii.

Mai vad cum se comporta la drum lung, si daca nu-mi place le schimb in Grecia cu niste NGK Iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uh... ba da. :angry:

Sunt chiar asa proaste? N-am prea auzit nimic de ele, nici de bine, nici de rau.

Doua dintre alea originale Denso aveau izolatia usor prajita (cred ca alea care stateau in capul cilindrului), asa ca am zis ca ar fi bine sa le schimb, iar astia n-aveau altceva. Oricum, le-am pastrat si pe alea vechi.

Sincer sa fiu paaaarca simt ca trage un pic mai slab acum, dar nu bag mana in foc, si nici nu stiu daca e de la bujii.

Mai vad cum se comporta la drum lung, si daca nu-mi place le schimb in Grecia cu niste NGK Iridium.

 

pai Champioanele astea sunt cu 1 electrod

ce recomanda fabrica e NGK sau Denso si sunt cu 2 electrozi

daca pui iridium sunt cu 4 electrozi si nu cred ca face rau :blink: doar ca o sa scapi niste milioane bune pe ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos. Parbrizul de la Bogdan e genial, nu mai ai probleme cu turbulentele.

 

pai Champioanele astea sunt cu 1 electrod

ce recomanda fabrica e NGK sau Denso si sunt cu 2 electrozi

daca pui iridium sunt cu 4 electrozi si nu cred ca face rau :angry: doar ca o sa scapi niste milioane bune pe ele

 

Eu am iridium de aproape 2 ani si sint excelente. Pornesete dupa o iarna intreaga de nepornire la sfert cum se zice. Si am simtit o mica diferenta dupa ce le-am pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai Champioanele astea sunt cu 1 electrod

ce recomanda fabrica e NGK sau Denso si sunt cu 2 electrozi

daca pui iridium sunt cu 4 electrozi si nu cred ca face rau :angry: doar ca o sa scapi niste milioane bune pe ele

Bujiile Denso originale erau tot cu un electrod. Modelele mai noi de DL650 au cate 2 bujii pe cilindru, asa ca probabil conteaza mai putin nr de electrozi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai Champioanele astea sunt cu 1 electrod

ce recomanda fabrica e NGK sau Denso si sunt cu 2 electrozi

daca pui iridium sunt cu 4 electrozi si nu cred ca face rau :angry: doar ca o sa scapi niste milioane bune pe ele

 

 

Iridium sunt cu un singur electrod dar e diferenta fata de cele normale si sunt la Louis acum reduse cred ca pe la 50 eur 4 buc.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu 2 intrebari ,

1. Cati litri de benzina mai ai dupa ce ai ajuns la la ultima liniuta din indicator - rezerva ?

2. semnalizator de unde se poate procura ? Am scapat-o si eu evident :angry: .

 

multam

Editat de iacomia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu 2 intrebari ,

1. Cati litri de benzina mai ai dupa ce ai ajuns la la ultima liniuta din indicator - rezerva ?

2. semnalizator de unde se poate procura ? Am scapat-o si eu evident :blink: .

 

multam

Indicatorul ala de benzina e foarte aproximativ si din cate am vazut eu variaza de la o motocicleta la alta.

De obicei, dupa ce incepe sa clipeasca ultima liniuta, reusesc sa bag 18-19l, cu motorul pe cricul central si cu multa rabdare.

 

La ElfWorkshop ziceau ca au in stoc "consumabile" de genul semnalizatoare, manete, scarite etc. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...