Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La ElfWorkshop ziceau ca au in stoc "consumabile" de genul semnalizatoare, manete, scarite etc. :angry:

 

Da. Asa mi-a zis si mie Adrian (dir de service). Ajung si eu zilele astea acolo sa ma aprovizionez cu semnale, oglinzi si maneta. Va tin la curent ; )

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu 2 intrebari ,

1. Cati litri de benzina mai ai dupa ce ai ajuns la la ultima liniuta din indicator - rezerva ?

2. semnalizator de unde se poate procura ? Am scapat-o si eu evident :angry: .

 

multam

 

 

Cand incepe sa clipeasca pompa mai sunt 5 litri si cand incepe sa clipeasca linia mai sunt 3. Asa scrie in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam - Imi clipea deja lnia si pe cricul lateral am bagat doar 14,5L - dupa ce am plecat porma nu imi arata maxim imi arata doar 4 liniute de benzina 0 mare ciudatenie rezervorul asta :angry: - Ma obisnuiesc eu cu el.

 

 

Legat de zgomotul din suspensia fata am scapat complet fupa ce am montat cu ajutorul lui Bogdan (defapt el a montat ) supape de la Race Tech-. Zgomotul se aude doar la denivelari foarte mari - Nu am schimbat nici arcurile si nici uleiul - Eu sunt usurel si mi s-a parut ok cat de tare era suspensia .

 

 

Asfalt uscat.

Editat de iacomia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu sant gata, dar am cautat sa fac verificari cat mai dure (praf si ploaie) si totodata sa gasesc o sursa de robinete de reglaj de unde sa ma aprovizionez constant. Pana acum luam cateva, faceam probe si cand vroiam sa mai cumpar, nu mai gaseam, desi vanzatorul ma asigura ca voi gasi mereu la el in magazin. Aiurea. Acum am gasit ceva si sant pe final.

 

si eu astept finalizarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Mai primiti cu V-Stromul ? :eek:).. mi-am luat si eu saptamana trecuta un V-Strom DL 650 versiunea Traveller din 2007 cu doar 2000 km. Fiind varianta traveller are inclus in pachet suportul suzuki + topcase, ciocul negru de jos si ca bonus crash guardurile originale ( din cate am inteles vine ori cu crash guard ori cu cric central ).

Ma gandeam sa ii fac un pic de tuning la un moment dat, mai exact sa ii schimb toba cu una Arrow sau GPR pentru un maxim de inca arpoximativ 5 CP (vezi pdf atasat) si sa ii montez un pinion cu 2 dinti in plus pe spate pentru o tractiune mai puternica cu costul reducerii catorva km/h din viteza maxima.. Dupa care sa cumpar si cutiile laterale originale suzuki.. Ma gandesc eu ca fiind un motor de dimensiune medie.. daca il incarci prea mult, cam ajungi sa simti. Cel putin la motorul meu de dinainte (Yamaha Diversion 600 cc) un pasager mai sanatos + topcase facea o diferenta.. Voi ce parere aveti ?

 

2312_SC_Suzuki_DL_650_V_Strom_04_05.pdf

 

motorul e albastru si arata identic cu cel din poza de mai jos..

post-890-1242068438_thumb.jpg

 

voi ce consum mediu ati reusit sa scoateti ? sau ... ce distanta pana cand v-a semnalat senzorul ca trebuie sa realimentati ?

 

Bafta & Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am toba Arrow si sint foarte multumit de ea. O am de 3 ani. Sistemul complet cu galerie cu tot costa cam mult. E nu mi-am schimbat decit toba finala, am improvizat ceva.

 

Bafta si sa-l stapinesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce consum mediu ati reusit sa scoateti ? sau ... ce distanta pana cand v-a semnalat senzorul ca trebuie sa realimentati ?

 

si eu sunt proaspat dar pot sa iti dau niste date.

fac aproximativ 300 de km de la plin pana cand imi ramane ultima linie aprinsa.

consumul in oras mi-a dat aprozimativ 5.2 l/100 km.

in weekendul asta am fost pana la Praid (330 km dus-intors) si am facut consumul si la drum si a iesit 3.6 l/100 km (singur pe motor si in ritm de masina ca am fost cu niste prieteni care erau cu masina si am "stat" dupa ei - adica inchideam coloana de masini)

o sa pun si poze in sectiunea de poze pe V-Strom, si am si niste filmulete de uploadat pe youTube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce consum mediu ati reusit sa scoateti ? sau ... ce distanta pana cand v-a semnalat senzorul ca trebuie sa realimentati ?

Bafta & Asfalt Uscat!

 

Salve,

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult.

Eu merg zilnic in Bucuresti si, din ceea ce am observat imi consuma cam 4-4.5.

La drum lung, cu topcase si fara pasager, cu viteza maxima de 120km/h, imi consuma aprox cam 5.

Au fost cazuri cand mi-a consumat si 7, la o viteza constanta de 170km/h pe autostrada.

 

Va doresc o zi buna tuturor,

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult.

Eu merg zilnic in Bucuresti si, din ceea ce am observat imi consuma cam 4-4.5.

La drum lung, cu topcase si fara pasager, cu viteza maxima de 120km/h, imi consuma aprox cam 5.

Au fost cazuri cand mi-a consumat si 7, la o viteza constanta de 170km/h pe autostrada.

 

Va doresc o zi buna tuturor,

 

Alex

 

Idem si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sambata am avut un mic incident in urma caruia am scapat pe jos DL-ul. Consecinta - am indoit crash-bar-ul de la Hepco montat cu 2 ore inainte. Daca nu il aveam probabil spuneam adio carenei.

Va rog sa ma ajutati cu o idee despre cum il pot indrepta (in acest moment atinge carena, deci e deplasat spre interior cam 2 cm) fara sa il demontez. La rece am incercat facand parghie cu o ranga dar e foarte elastic si revine. In urma unei interventii la cald se poate intampla ceva cu rezistenta materialului (poate deveni casant si in cazul unei alte cazaturi sa se rupa)? Cum protejez celelalte piese (carena, furtun) daca vreau sa incalzesc bara?

Nu vreau sa o demontez pentru ca sigur nu va mai veni la gauri daca o indrept.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am toba Arrow si sint foarte multumit de ea. O am de 3 ani. Sistemul complet cu galerie cu tot costa cam mult. E nu mi-am schimbat decit toba finala, am improvizat ceva.

 

Bafta si sa-l stapinesti sanatos

 

Spune-mi te rog daca ai simtit vreo diferenta (de performanta) cand ai schimbat toba.. si daca ai reusit sa mai pui sus aparatoarea de toba. Ai varianta de titan sau de aluminiu ? Mi-a zis un prieten ca trebuie neaparat ca sa ai si un filtru de aer f bun ca sa castigi intradevar aia 5 CP la varf.

 

7% mi se pare cam mult :eek:.. la fel si 170 km/h la un motor care are viteza maxima constructiva 180 km/h. Am mers si eu constant cu Diversionul (vit max 185) 180 km/h timp de vreo 15-20 min dar am lasat-o mai moale pe la 160 ca sa nu fac uzura prea mare la motor... Apropos la Diversion imi papa uleiul daca merg tare.. presupun ca si la V-Strom e la fel.

Pt mers constant mie 150 km/h mi se pare mai potrivit pt V-Strom.. desi la drumuri de 900-1000 km... poate deveni plictisitor... dar f important e ca opriresti mai rar pt realimentare (rezervorul de 22l a fost unul dintre criteriile pt care am ales V-Strom) si pana la urma ajungi sa scoti o medie la fel de buna in conditii de siguranta si economie mai bune.

 

@xdxanny eu as da jos bara de protectie ca sa o dezdoi in locul tau... daca poti sa o dezdoi calumea.. o sa incapa la loc... daca nu oricum f multa protectie nu iti va mai da iar data viitoare se va indoi pana in carena/motor si vei avea 2 cheltuieli... apoi sa risti sa iti strici carena.. eu zic ca nu merita.. de aia e crash barul acolo in primul rand :)

 

Bafta & Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sambata am avut un mic incident in urma caruia am scapat pe jos DL-ul. Consecinta - am indoit crash-bar-ul de la Hepco montat cu 2 ore inainte. Daca nu il aveam probabil spuneam adio carenei.

Va rog sa ma ajutati cu o idee despre cum il pot indrepta (in acest moment atinge carena, deci e deplasat spre interior cam 2 cm) fara sa il demontez. La rece am incercat facand parghie cu o ranga dar e foarte elastic si revine. In urma unei interventii la cald se poate intampla ceva cu rezistenta materialului (poate deveni casant si in cazul unei alte cazaturi sa se rupa)? Cum protejez celelalte piese (carena, furtun) daca vreau sa incalzesc bara?

Nu vreau sa o demontez pentru ca sigur nu va mai veni la gauri daca o indrept.

Multumesc

Pune niste poze cu strambatura. Fara sa stiu despre ce este vorba eu as demonta totul si cu o menghina zdravana, parghii,proptele, carpe si multa rabdare as indrepta teava indoita pana se poate monta pe motor fara sa fie tensionata. Altfel risti sa strambi cadrul sau sa stea tot ansamblul sasiu + crachbar tensionat, ceeace duce inevitabil la fisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze cu strambatura. Fara sa stiu despre ce este vorba eu as demonta totul si cu o menghina zdravana, parghii,proptele, carpe si multa rabdare as indrepta teava indoita pana se poate monta pe motor fara sa fie tensionata. Altfel risti sa strambi cadrul sau sa stea tot ansamblul sasiu + crachbar tensionat, ceeace duce inevitabil la fisuri.

 

Poze nu pot sa fac decat vineri ca momentan sunt in Bucuresti si moto e la Galati (daca mergeti la Arc zilele astea poate imi dati de veste si trec si eu sa ne cunoastem). E clar ca cea mai buna solutie este sa demontez si sa indrept (daca tot demontez pot sa dau si cu vopsea peste zgarietura :eek: )insa e destul de complicat pentru ca suruburile erau date cu pasta pentru blocat, le-am potrivit destul de greu si le-am strans cu cheie dinamometrica cum recomanda Hepco. Am sperat sa gasesc o solutie mai simpla sa il indrept fara sa demontez.

Multumesc pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...si eu nou printre voi....ma primitzi? :eek: si eu ma 'dau' tot cu v-strom...l-am luat acum 3 saptamani si sunt foarte multumit de prestatzia lui.... :)

Bine ai venit!

650 sau 1000?

Poti sa pui si o poza.

Bafta si sa te bucuri de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...si eu nou printre voi....ma primitzi? :eek: si eu ma 'dau' tot cu v-strom...l-am luat acum 3 saptamani si sunt foarte multumit de prestatzia lui.... :)

Bine ai venit printre V-Stromeri

Sa iti stapanesti sanatos motorul.

Pune si tu niste poze sa il vedem.

 

PS: Ati inceput sa va inmultiti prin Bucuresti. Pe la mine pe la Sibiu mai e doar un singur V-Strom al carui proprietar nu l-am vazut nici pe forum nici pe la intalnirile moto.

Sunt singurel. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre V-Stromeri

Sa iti stapanesti sanatos motorul.

Pune si tu niste poze sa il vedem.

 

PS: Ati inceput sa va inmultiti prin Bucuresti. Pe la mine pe la Sibiu mai e doar un singur V-Strom al carui proprietar nu l-am vazut nici pe forum nici pe la intalnirile moto.

Sunt singurel. :D

 

Motoreta este cea de la avatar....dar diseara o sa pun ceva poze...(pe pc-ul asta nu am ) :) Multumesc de urari si ...asfalt uscat... :eek:

 

P.S....pai poate ne adunam noi cei de la bucuresti sa dam o tura la tine la Sibiu ca sa nu mai fi singur (macar pentru un weekend)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi te rog daca ai simtit vreo diferenta (de performanta) cand ai schimbat toba.. si daca ai reusit sa mai pui sus aparatoarea de toba. Ai varianta de titan sau de aluminiu ? Mi-a zis un prieten ca trebuie neaparat ca sa ai si un filtru de aer f bun ca sa castigi intradevar aia 5 CP la varf.

 

Bafta & Asfalt uscat!

 

S-a simtit o mica diferenta de putere, trage mai bine cind pleci dupa loc, mai incolo nu-mi dau seama. Am varianta din Aluminiu si nu am mai reusit sai pun aparatoarea ca nu mai ai prinderile pe toba. Repet Arrow e o toba buna care nu se aude chiar tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sambata am avut un mic incident in urma caruia am scapat pe jos DL-ul. Consecinta - am indoit crash-bar-ul de la Hepco montat cu 2 ore inainte. Daca nu il aveam probabil spuneam adio carenei.

Va rog sa ma ajutati cu o idee despre cum il pot indrepta (in acest moment atinge carena, deci e deplasat spre interior cam 2 cm) fara sa il demontez. La rece am incercat facand parghie cu o ranga dar e foarte elastic si revine. In urma unei interventii la cald se poate intampla ceva cu rezistenta materialului (poate deveni casant si in cazul unei alte cazaturi sa se rupa)? Cum protejez celelalte piese (carena, furtun) daca vreau sa incalzesc bara?

Nu vreau sa o demontez pentru ca sigur nu va mai veni la gauri daca o indrept.

Multumesc

 

Ti-as recomanda sa le inlocuiesti cu totul... Pentru indreptat trebuie sa le dai jos si va fi foarte greu sa nimeresti la loc pozitia suruburilor de pe cadru. A doua ar fi ca odata locul indoit la a doua tranta s-ar putea sa se miste din indoitura mai mult decat s-a miscat prima data si implicit sa faca mai multe distrugeri.

Merita investitia din plin. Acu 2 sapt am luat caine in plin la 100km/h. Cazatura pe dreapta dupa care motoreta s-a ridicat pe roti si a lovit si mai tare pe stanga. Urmare: crash-uri indoite cu tot cu carene (pe care doar le-a zgariat), scarite raschetate bine, maneta ambreiaj rupta, oglinzi si semnale sparte, ghidon indoit. Am inlocuit cu totul crash-urile si cele noi nu s-au potrivit manusa - a trebuit sa trag putin de ele - deci iti inchipui ca de unele indreptate tre sa tragi serios. Stiu ca e cheltuiala mare cu Hepco... parca 160euro dar gandeste-te bine ca sunt bani foarte bine investiti. Din povestea mea am scapat fara capace motor, radiator sau carene sparte.

Mult norok

S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Ati inceput sa va inmultiti prin Bucuresti. Pe la mine pe la Sibiu mai e doar un singur V-Strom al carui proprietar nu l-am vazut nici pe forum nici pe la intalnirile moto.

Sunt singurel. :eek:

Salve,

 

Vin eu in Sibiu joi, adica pe 15.05, dar fara motor :D . Voi veni cu masina deoarece trebuie sa reprezint un client la Tribunalul Sibiu si nu vreau sa-mi car costumul in top case. Nu m-ar deranja dar nu stiu cat de sifonat va iesi :) . Daca ai timp, poate iesim la o bere, mai schimbam pareri despre ale noastre motoare.

 

Seara buna,

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as recomanda sa le inlocuiesti cu totul... Pentru indreptat trebuie sa le dai jos si va fi foarte greu sa nimeresti la loc pozitia suruburilor de pe cadru. A doua ar fi ca odata locul indoit la a doua tranta s-ar putea sa se miste din indoitura mai mult decat s-a miscat prima data si implicit sa faca mai multe distrugeri.

Merita investitia din plin. Acu 2 sapt am luat caine in plin la 100km/h. Cazatura pe dreapta dupa care motoreta s-a ridicat pe roti si a lovit si mai tare pe stanga. Urmare: crash-uri indoite cu tot cu carene (pe care doar le-a zgariat), scarite raschetate bine, maneta ambreiaj rupta, oglinzi si semnale sparte, ghidon indoit. Am inlocuit cu totul crash-urile si cele noi nu s-au potrivit manusa - a trebuit sa trag putin de ele - deci iti inchipui ca de unele indreptate tre sa tragi serios. Stiu ca e cheltuiala mare cu Hepco... parca 160euro dar gandeste-te bine ca sunt bani foarte bine investiti. Din povestea mea am scapat fara capace motor, radiator sau carene sparte.

Mult norok

S.

De inlocuit cu totul nu poate fi vorba - abia le-am luat pe astea, le montasem inainte sa ies sambata la plimbare si...ghinion. M-am gandit ca daca s-a indoit si il voi indrepta s-ar putea sa se slabeasca materialul si sa cedeze la o eventuala cazatura, de aceea am cerut pareri despre indreptat la cald sau la rece. Voi incerca si la un atelier care prelucreaza metal (la Galati sunt destule cred) sa vad ce imi zic. Va tin la curent.

Tu sper ca esti bine in urma cazaturii. Atentie mare cu cainii, oamenii ... si alte obstacole. La mine s-a intamplat din cauza unor copii care se jucau cu mingea intr-un sat pe sosea si la 50 km/h am franat brusc si am pierdut spatele si am scapat-o cand aproape se oprise.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as recomanda sa le inlocuiesti cu totul... Pentru indreptat trebuie sa le dai jos si va fi foarte greu sa nimeresti la loc pozitia suruburilor de pe cadru. A doua ar fi ca odata locul indoit la a doua tranta s-ar putea sa se miste din indoitura mai mult decat s-a miscat prima data si implicit sa faca mai multe distrugeri.

Merita investitia din plin. Acu 2 sapt am luat caine in plin la 100km/h. Cazatura pe dreapta dupa care motoreta s-a ridicat pe roti si a lovit si mai tare pe stanga. Urmare: crash-uri indoite cu tot cu carene (pe care doar le-a zgariat), scarite raschetate bine, maneta ambreiaj rupta, oglinzi si semnale sparte, ghidon indoit. Am inlocuit cu totul crash-urile si cele noi nu s-au potrivit manusa - a trebuit sa trag putin de ele - deci iti inchipui ca de unele indreptate tre sa tragi serios. Stiu ca e cheltuiala mare cu Hepco... parca 160euro dar gandeste-te bine ca sunt bani foarte bine investiti. Din povestea mea am scapat fara capace motor, radiator sau carene sparte.

Mult norok

S.

 

Salut!

Daca le mai ai pe cele accidentate(crash-urile)...m-ar interesa pe mine ca vreau sa le folosesc ca model la "fabricarea" unora mai tepene!

Multumesc anticipat!

 

Motoreta este cea de la avatar....dar diseara o sa pun ceva poze...(pe pc-ul asta nu am ) :) Multumesc de urari si ...asfalt uscat... :eek:

 

P.S....pai poate ne adunam noi cei de la bucuresti sa dam o tura la tine la Sibiu ca sa nu mai fi singur (macar pentru un weekend)

 

 

Se strang din ce in ce mai multi V-stromisti!

Acum 3 ani,erau tare putini!

Si in topic...vad ca se scrie f.des(inainte nu se scria cu saptamanile).

Bine ca s-a mutat topicul la "Coltul enduristilor"...la inceput si eu eram contrariat ca era la "motociclete de strada"(chiar am scris despre asta).

Asfalt uscat tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca le mai ai pe cele accidentate(crash-urile)...m-ar interesa pe mine ca vreau sa le folosesc ca model la "fabricarea" unora mai tepene!

Multumesc anticipat!

 

 

 

 

Se strang din ce in ce mai multi V-stromisti!

Acum 3 ani,erau tare putini!

Si in topic...vad ca se scrie f.des(inainte nu se scria cu saptamanile).

Bine ca s-a mutat topicul la "Coltul enduristilor"...la inceput si eu eram contrariat ca era la "motociclete de strada"(chiar am scris despre asta).

Asfalt uscat tuturor!!!

 

Leon....scuze de intrebare...esti tipul de azi de la semafor?(eram cu un Pajero)

 

:eek:

 

:)

post-47171-1242161233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...