Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Alea mai de ”buget “ au un abs suficient de performant care sa nu trebuiasca decuplat in nici o situatie. Principala caracteristica este viteza de raspuns sau nr de cicluri pe sec. Da cine sa mai caute “amanunte “ tehnice cand reclama detine adevarul absolut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat in toamna trecuta GSR-ul cu un V-strom 650 model 2015,ambele au ABS. Daca la gsr ABS-ul mi sa parut super fitza pot sa spun ca la V-Storm am ramas putin speriat atunci cand pe macadam cu putine frunze uscate pe jos am incercat franele-atunci am inteles de ce exista la unele mobre abs decuplabil dar oricum e bine sa-l ai,daca esti atent iti spune f exact cata aderenta ai .

In alta ordine de idei tot caut pe acest topic despre releul de incarcare si nu reusesc sa ma lamuresc ce ar fi recomandat pentru asta a mea.La Gsr am patit-o intr-o plimbare ca am ramas fara incarcare si anul asta planuiesc o plimbare mai lunga cu noul utilaj.Ideea e ca m-am apucat sa tot adaug consumatori pe ea:mansoane incalzite,sa incalzita,proiectoare,priza pentru telefon bine am zis sa compensez consumul suplimentar prin schimbarea becurilor de far cu unele pe led dar ma gandesc ca tot ar trebui sa am un releu de rezerva la mine.Tot citesc despre SH847 si Sh775.La momentul asta mobra e aproape noua are 4500 km dar planuies o plimbare de 10000 in vara asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian stiu că poate să meargă mult si bine pana sa crape dar o dată ce ai patit-o si ai rămas în mijlocul drumului( Si atunci eram la Sibiu) suflu si in iaurt. Și nici gsr-ul nu avea f mulți km in jur de 25000 dar dupa am mai săpat nitel si am aflat că era un defect de fabricatie iar Suzuki făcuse o rechemare in service mai putin pentru cele din Romania 😀🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Alea mai de ”buget “ au un abs suficient de performant care sa nu trebuiasca decuplat in nici o situatie. Principala caracteristica este viteza de raspuns sau nr de cicluri pe sec. Da cine sa mai caute “amanunte “ tehnice cand reclama detine adevarul absolut.

Gresit. Cand vii la vale pe off cu o mobra de 200 si de chile o sa vrei o roata spate fara abs. Fata e ok sa aube ca sa nu o trantesti. Da sa nu ai pe spate e un singurul mod de a te opri cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fa-ti asigurare de calatorie si da-i bataie. Daca vrei MUSAI sa iei si-un releu cu tine, ia si asa ceva. Ai motor nou, e si-n garantie (daca am inteles bine), nu te doare capul.

» Post actualizat in 26 Feb 2018 19:58

Garanția se sf anul asta in aprilie si oricum cand rămâi în drum pe afara nu prea te ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok.

Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847.

Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok.

Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847.

Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gresit. Cand vii la vale pe off cu o mobra de 200 si de chile o sa vrei o roata spate fara abs. Fata e ok sa aube ca sa nu o trantesti. Da sa nu ai pe spate e un singurul mod de a te opri cat de cat.

Adevarat pt mobrele al caror abs au o viteza de raspuns mica si nu pot sesiza zonele de aderenta intre cele de alunecare la nivel de milisecunde. Multe abs intervin doar cand una din roti se blocheaza, cele evoluate cand exista o mica diferenta de rotatie intre roti. Si asta face diferenta.

» Post actualizat in 27 Feb 2018 06:47

Multe abs-uri intervin doar cand una din roti se blocheaza, intrerupand franarea pt a evita derapajul. Abs evoluate intervin gradual functie de diferenta de rotatie fata- spate ne lasand nici una dintre roti sa se blocheze. Si asta face diferenta.

» Post actualizat in 27 Feb 2018 06:49

Scuze de repetitie, se balbaie tableta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, man, a mea are 'jdemii de km si (cred) releul original, m-am preocupat mai mult sa nu se rupa bascula sau sau crape amortizorul spate. Sincer.

Fa mai bine o asigurare de calatorie si mergi linistit.

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

 

@Alecsa Cristi, in legatura cu call-back-ul, vezi ca exista si in Romania! Majoritatea si l-au schimbat deja. Vorbeste cu un dealer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

My bad!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Igi are dreptate, am schimbat 2 statoare la un L2 din 2012 la interval de fix 1 an intre ele....

A doua oara mi s-a intamplat in Italia si am avut voltmetru montat, motiv pt. care am putut lua masuri inainte sa raman in drum (asa cum s-a intamplat prima data in Finlanda), adica am deviat de la ruta, am intrat intr-o zona urbana si am cautat un service. Deci isi merita investitia si recomand sa va puneti voltmetru pe toate modelele noi de Vstrom. Asta va da un avantaj de cateva ore/minute inainte sa fie prea tarziu.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

 

@Alecsa Cristi, in legatura cu call-back-ul, vezi ca exista si in Romania! Majoritatea si l-au schimbat deja. Vorbeste cu un dealer.

Multumesc mult! am sa ma interesez neapărat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu l-am schimbat. La schimbare, dupa 20000 de km arata ca si cum se "pregatea" sa imi dea perversa la urmatoarea tura. Era innegrit pe o portiune in partea superioara.

La asta nou dupa vreo 8000 de km din care 5000 intr-o tura prin Grecia pe caldura si prin munti a fost desfacut si arata ca si cum atunci a fost pus. Deci conteaza. De atunci am mai facut vreo 5000 si nu vad nici o modificare la incarcare.

Tin sa mentionez ca inainte sa il schimb pe ala vechi, dupa cateva ore de mers sustinut pe caldura cadea tensiunea de incarcare pana la 12.9 (de pe la 13.6 la plecarea de acasa).

Si inca o mentiune : am releul de incarcare SH775, deci nu cel original care descarca suprlusul de tensiune in stator pentru a fi disipat sub forma de cadura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vre-o recomandare de voltmetru , eventual si termometru? Oare modelul asta e Ok?https://www.olx.ro/oferta/voltmetru-termometru-bricheta-auto-2-in-1-afisaj-rosu-si-albastru-ID5J2iu.html#8606b323dd Multam.

 

Am eu unul din ala si il folosesc la masina. E ok dar il poti folosi doar cand esti tu pe moto. Nu il poti lasa in bricheta pentru ca poate fi furat, iar pe ploaie trebuie sa il bagi in bagaj pentru ca intra apa la el.

Alege ceva waterproof.

Pe moto am asa ceva:

https://www.louis.eu/artikel/koso-multifunctional-instrument/10034905?filter_article_number=10034905&list=4321b5ff0da2c8b99caf431b2f2c139f

si e montat in interiorul protectiei de mana din stanga ca sa fie si mai protejat de ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa ceva, pus în clema care ține furtunul frânei. Foarte bun!

https://m.aliexpress.com/item/32839418384.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32839418384

Păi unul din asta mi-am luat dar încă nu i-am făcut proba sa vad cat de exact arătă.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...