boieru' Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Am vazut si eu derulatoarele baietilor de la Craiova. Lupul Shui are unul de la Touratech, deci nu il iau in calcul, dar cel al lui Florin, e super simplu de facut, merge cu 2 motoase de imprimanta si nu conteaza daca motorul are o anumita turatie, pentru ca rolele au diametru mic si nu iti deruleaza harta cu viteza sunetului. Derularea nu se face automat, ci de la un comutator cu revenire, astfel incat sa derulezi atunci cand vrei tu,pentru ca nu ai cum sa corelezi derulatorul cu viteza motorului si distanta parcursa. Exista acum derulatoare electronice cu lcd, care au si varianta de gps, dar in acelea nu mai incarci roadbook de hartie, il acela bagi cardul cu traseul. Alta idee pe care ti-o dau, e sa faci scuturi de aluminiu pentru motoare. Transalpul de ex, are scuturi de plastic, si multi vor de aluminiu, si nu numai la noi, ci si pe afara. Si sunt relativ simplu de confectionat. O sa incerc sa mai discutam prin mesaje. p.s. Sa nu intelegi gresit sfatul dat de mine cu cutiile de munitie. Cutiile tale arata super si sunt bine realizate. Iar raportul pret/calitate bate orice alta oferta de la firme mari de afara. Sfatul e doar pentru cei ce vor ceva serios, in cazul in care vor sa faca drumuri lungi in off-road, acolo unde inevitabil cazi de multe ori si cutiile trebuie sa reziste la socuri, pentru ca daca esti in mijlocul pustiului cu cutiile zob, si tzoalele imprastiate, nu prea e o situatie tocmai vesela. Si daca mai si ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 In privinta scutului pot face orice am nevoie doar de model.daca am model no stres. iar in privinta gentilor nush se poate sa ai dreptate,in schimb am vazut genti de aluminiu in turul asiei sau africii cazute de ....zeci de ori si au terminat traseul,sustin idea ca nu trebuie sa fie de otel neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://www.kaki.ro/2...-calibru-50.php Nu vreau sa fac reclama, sau contrareclama celor care produc cutii, dar eu folosesc asa ceva de cativa ani. E drept ca sunt mai grele decat cele de aluminiu, dar nu se compara deloc la capitolul rezistentza. Cele de aluminiu la prima cazatura se deformeaza si se rup ca o doza de bere. Cele militare sunt din otel, rezistente la socuri, perfect etanse, rezistente la compresiune... De exemplu, pe o singura cutie am suspendat total o Africa Twin, si am lasat-o fara roti, fara sa stau cu frica ca o sa cedeze sub greutatea motocicletei, care era incarcata cu restul bagajelor. Capacele detasabile se pot utiliza cu succes si in cazul in care esti ramas in noroi. Le pui in fata rotilor si iesi din cacao. Sustin ideea ca nu are rost sa montezi cutii, doar pentru ca arata bine pe motor. Trebuie sa fie utile, altfel nu are rost sa te chinui cu ele prin traficul din oras. Salut, Ai cumva niste poze cu ele montate pe motor? Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 set 2 coburi (fara degajari simetrice) intre 30 si 45litri 230e 1buc topcase(pret la comanda cu coburi) 130e 1 topcase separat 145e sistem de prindere coburi 42e suportii si sistemul de prindere la topcase depinde de la mobra la mobra Poze si dimensiuni interioare/exterioare la topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Topcasurile ti le pot face la ce dimensiune doresti tu pretul difera cu 10 15 euro maxim daca este foarte mare PS topcaseul din imagine nu este terminat colturile sunt puse doar de forma sudura de la colturi nu este finisata etc etc etc da asa sa iti faci o imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=664194 http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/62906-ammo-can-panniers.html http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=253964&page=4 Am pus cateva linkuri pentru cei ce intreaba de cutiile de munitie. Daca va mai intereseaza ceva cautati si voi cu Goagal. Cutiile laterale le poti face si la alta latime, sau esti conditionata de capacul de fibra? Alta sugestie pentru cutiile de aluminiu e sa lipesti mocheta pe peretii lor interiori, astfel incat sa nu zdrangane toate tampeniile din ele la fiecare hop. Bine, asta o poate face oricine, dupa ce le cumpara, in functie de preferinte. http://www.berndtesch.de/English/Boxes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 nu mai fac de fibra nimic este full aluminiu cu coltare de plastic.O pajina in spate cred erau si poze. Deci nu sunt conditionat de nimic dupa bunul plac la fiecare.Captuseala interioara nu fac gentile sunt impermeabile maxim genti interioare de panza. Dar daca clientul doreste sa le imbrac in interior cu un strat de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Oricum sunt super happy ca am rausit sa fac ceva bun zic eu. set 2 coburi (fara degajari simetrice) intre 30 si 45 litri 230e 1buc topcase(pret la comanda cu coburi) 130e 1 topcase separat 145e sistem de prindere coburi 42e suportii si sistemul de prindere la topcase depinde de la mobra la mobra sistemul de prindere contine doar prinderea cutiilor de suporti, nu si suportii? suportii sunt separati(cei de 70 e de la HD)? vreau sa imi fac o idee cat ma costa tot tacamul pt un Bmw F 650 Gs Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) sistemul de prindere contine doar prinderea cutiilor de suporti, nu si suportii? suportii sunt separati(cei de 70 e de la HD)? vreau sa imi fac o idee cat ma costa tot tacamul pt un Bmw F 650 Gs Dakar simplu 360 euro tot si iti iei de la hd prinderile si suportii sauu pun eu prinderile 40 euro si iei suportii de la hd am pe stok un set de prinderi originale bmwgs650 de la swmotech cred dar nu potriveste dreptunghiuul de teava.eventual se poate schimba rama Editat August 11, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) simplu 360 euro tot si iti iei de la hd prinderile si suportii sauu pun eu prinderile 40 euro si iei suportii de la hd am pe stok un set de prinderi originale bmwgs650 de la swmotech cred dar nu potriveste dreptunghiuul de teava.eventual se poate schimba rama Adica... Cutii + sistem prindere + rama = 400e Cutii = 360e Suportii si prinderile se pot lua si de la HeavyDuties.ro. A se observa ca RAMA e doar patratul metalic pe care vine cutia, fara nicio prindere la cadru - alea ar trebui facute ulterior, pornind de la rame + motocicleta. Prinderile tale includ si rama metalica sau doar piesele de poliuretan si suruburile? EDIT: ms de raspuns Editat August 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) si rama metalica rama metalica prinderile pt geanta cele 2 genti si topcase. switch e ok ?ma refer k si pret calitatea nu ai cum sti doar nu le-ai vazut Editat August 14, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) si rama metalica rama metalica prinderile pt geanta cele 2 genti si topcase. switch e ok ?ma refer k si pret calitatea nu ai cum sti doar nu le-ai vazut Deci 400euro inseamna 2 cutii + topcase + suportii aferenti? Pun toate intrebarile ca nu m-am prins pana acu - scuze, sunt si eu mai greu de cap Intreb pentru a-mi face o idee - nu judec si nici nu am de gand, mai ales ca nu am vazut niciodata cutiile Ca pret oricum mi se pare foarte avantajos, cumparativ cu ce gasesti - de exemplu - pe Louis. Editat August 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Deci 400euro inseamna 2 cutii + topcase + suportii aferenti? Pun toate intrebarile ca nu m-am prins pana acu - scuze, sunt si eu mai greu de cap Intreb pentru a-mi face o idee - nu judec si nici nu am de gand, mai ales ca nu am vazut niciodata cutiile Ca pret oricum mi se pare foarte avantajos, cumparativ cu ce gasesti - de exemplu - pe Louis. Sincer speram sa bat tot la capitolul pret )) Sincer speram sa bat tot la capitolul pret )) http://www.youtube.com/watch?v=EyFlr2tuLz4 Topcase si genti....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Superb. poti face topcase-ul si la alte cote, astfel incat sa cuprinda 2 casti de cross? de asemenea ar fi util sa pi si pe topcase acele prinderi de pe side-case spor la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Domnu pot face la ce dimensiuni doreste sufletul tau iar prinderile de sus np.Deja se lucreaza la o matrita noua pt ele. Ma bucur ca va plac. Editat August 17, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 De ce nu faceti balamalele pe partea lunga dinspre motocicleta a cutiilor? Asta pentru un acces mai usor la cutii cand ai legate deasupra lor diverse alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) De ce nu faceti balamalele pe partea lunga dinspre motocicleta a cutiilor? Asta pentru un acces mai usor la cutii cand ai legate deasupra lor diverse alte chestii. Gandeste-te ca ai si top-case si o sa vezi ca e ceva mai greu (spre imposibil) de deschis daca are balamale la interior. Iar balamale la exterior... poate sa umble pasageru in mers altfel sunt total peste mana. Parerea mea. Dar pe cutiile tale ai dreptul sa iti pui balamale pe toate partile Daca le pui deschidere ca usile de Lamborghini sa-mi zici si mie Editat August 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Gandeste-te ca ai si top-case si o sa vezi ca e ceva mai greu (spre imposibil) de deschis daca are balamale la interior. Iar balamale la exterior... poate sa umble pasageru in mers altfel sunt total peste mana. Parerea mea. Dar pe cutiile tale ai dreptul sa iti pui balamale pe toate partile Daca le pui deschidere ca usile de Lamborghini sa-mi zici si mie De ce s-ar deschide capacul cu balamalele montate pe partea din fata si nu s-ar deschide cu balamalele montate pe partea din interior... Ma gandesc dar tot nu-mi dau seama. Poate sunt mai greu de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) De ce s-ar deschide capacul cu balamalele montate pe partea din fata si nu s-ar deschide cu balamalele montate pe partea din interior... Ma gandesc dar tot nu-mi dau seama. Poate sunt mai greu de cap... Ceea ce ai fixat pe capac s-ar lovi de topcase cand incerci sa deschizi (vreo 20% din partea din spate a cutiei ce obicei e in dreptul topcaseului). Tine cont ca de obicei cutia se poate deschide pe verticala (balamale fata/spate) fara sa loveasca topcaseu (poate sa loveasca doar daca ai Givi Extrea Ulta Maxia sau e mobra super stramta). Editat August 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Arata foarte bine topcase-ul. Care este sistemul de prindere pe motor ca nu imi dau seama din poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) [never mind; nu m-am prins ca e vorba de topcase] Editat August 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 De ce nu faceti balamalele pe partea lunga dinspre motocicleta a cutiilor? Asta pentru un acces mai usor la cutii cand ai legate deasupra lor diverse alte chestii. pot sa le pun unde doreste clientul domnu pot sa le pun unde doreste clientul domnu scuze am uitat deci nu am un sistem de prindere inca la topcase depinde de mobra etc etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 pot sa le pun unde doreste clientul domnu Bun. Si alta sugestie: patru urechi pe capac pentru prinderea chingilor (cort, saltele, gentute, etc...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Bun. Si alta sugestie: patru urechi pe capac pentru prinderea chingilor (cort, saltele, gentute, etc...). Asa ceva sefu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Astea sunt facute de mine, si daca n-as fi muncit la ele cat am muncit, tare mi-as fi luat si eu un set de la tine. Lasa-mi si mie pe privat adresa si un numar de telefon, daca e sa am drum prin BM as opri si pe la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.