Sari la conținut

Mzuri


John Paul
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 363
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator moto_comuniste

mi-aduci aminte de danila prepeleac :baldy:

 

aia 700 de mii i-ai dat pe o sacosa, nu? :crack:)

 

Pe bune ca l-a dat cu 700, dar fara acte. 700 si nu mai stiu cate zile de lucru :P Actele au ramas, asa ca acum e in tratative cu tipul la care e acum motorul (a doua mana de la Axi) ca sa-i cumpere cadrul :lol: si sa adune un IJ cu atas inmatriculabil

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de un MZ 125/2 de prin 58' ce ziceti.Arata foarte bine (original100%), are acte si costa 10 bulioane.Dar are doar 6 cp!Se poate schimba motorul cu unul mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare! Am ajuns cam tarziu pe forumul asta, dar iata unele pareri:

 

DEPINDE CAT DE BUN MECANIC ESTI EU AM AVUT MZ SI NU MA LASAT NICI ODATA SUNT TENTAT SA IMI DAU PLANETA CARE O AM ACUM SI SA IMI IAU UN MZ SI SA INCEP SA IL MODIFIC SI SA IL FAC CA CELALALT

 

PISTON DE TRABANT,AMBELAJ PE COLIVIE SI SUS SI JOS SI SA VEZI CE MERGE MZ-UL ATUNCI.

 

Din cate am auzit, daca pui piston de trabant, motorul devine dezechilibrat, contragreutatea respectiva de pe volanta devenind prea mica, rezultatnd o anume bataie a motorului si o uzare mai rapida, desi, puterea pe moment e clar ca e mai mare.

 

 

Salut, Paul!

 

Avansul la aprindere se regleaza la 2,5 +- 0,5 mm inainte de P.M.S.

 

Eu citisem pe un site frantzuzesc ca e 3mm inainte de PMS, altfel risti sa-ti "bata in cap" pistonul inainte de atingerea PMS, ceea ce e foarte rau pt motor.

 

La fel, telescoapele (amortizoarele) spate sunt alte puncte slabe ale ETZ-urilor.

 

Daca mai alte nelamuriri intreaba si-ti voi raspunde.

 

Miki.

 

Asa e, amortizoarele spate mi s-au golit urgent de ulei. Inca nu le-am desfacut. Am incercat o data, dar m-am lasat pagubash, erau prea tare stranse. Totusi niste sfaturi ar fi binevenite (cum trebuie facut, care e prodedura si de ce anume tre avut grija in mod special).

 

 

 

Si eu am problemele mele: mi s-a sticat si turometrul si vitezometrul :angryfire: :hurt: :eek:

Si la toate rotile dintate port vina, n-ai cumva tu in plus asa ceva? CUMPAR :lol:

 

Am auzit ceva de genul: s-ar putea inlocui partea uzata cu ceva de la Dacie?? Capatul doar (cel cu dintii)

 

Miki.

 

 

Dupa multi km mers cu motorul am prima problema la motor.

Deci, daca vreau sa pornesc la pedala, aceasta aluneca, parca as actiona maneta de ambreiaj, asa ca nu porneste motorul! :angryfire:

De pornit totusi pot, prin impins motocicleta si bagat in treapta II, si surpriza! ambreiaul functioneaza normal, ambreieaza/debreieaza normal. De retinut, ca motorul scoate zgomote ciudate care se aude din carterul stang unde este si ambreiajul.

Intrebarea mea este : ce o fi buba?

:lol:

 

100% ambreiajul patineaza. Numai asta poate fi. Zgomotele ciudate le-am avut si eu. :( Asa am ajuns sa imi schimb piesa conica inainte sa distrug si axul. :moto: Nasol moment (e destul de scumpa).

 

 

Patesc de ceva vreme ceva interesant, dar numai cateodata.

Si anume: accelerez constant sau pur si simplu tin acceleratia constanta, cand apare o bataie neregulata la motor, sau doua la interval de 1-2 secunde.

Cum sa explic altfel ... _________________/\___/\_______________ .

 

In momentul ala motorul ma trage in fata sau simt ca-mi patineaza roata sub mine, in mai putin de o secunda.

Zvacneste asa din senin.

 

P.S. chestia asta am patit-o si-n suprasarcina, adica 2 persoane + bagajele din poza.

 

Dupa parerea mea, cred ca era vorba de o scanteie falsa. Aveai aprindere cu senzor Hall cumva?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema... Motorul merge bine, adica trage, dar daca trag putin mai tare cand pornesc la turatii mari parca ar scapa lantul, sau nu stiu..

ii senzatia aia ca trag, aproape se ridica intr-o roata, dar in secunda urmatoare parca ar sarii, si nu mai trage putin, se aude un click, dupa care revine la normal.. nu se intimpla tot timpul.. dar mai observ..

presupun ca e pinionul, sau lantul.. oricum mi-am facut planuri sa schimb pinioanele si lantul

 

are cineva idee cam la ce pret este un lant +pinioane?

 

Mersi!

 

eventual are careva un Turometru?? chiar folosit, in stare de functionare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai etz-istilor,care vreti informatii complete de etz indiferent daca e de 125/50/250/1 nu ezitati sa-mi cereti

si cand zic complete asta inseamna si ghid complet de reparatii si reconditionari,reglaje,demontari si montari cu tot cu poze si ce mai trebuie

 

spuneti doar ce problema aveti si va mailuiesc documentatia necesara scanata

v-as pune io toata cartea pe forum da aia de la care am luat-o pe o caruta de bani cred k cam tin la drepturile de autor si poate ne ginesc da pentru o foaie-2 scanate acolo nu cred k se supara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema... Motorul merge bine, adica trage, dar daca trag putin mai tare cand pornesc la turatii mari parca ar scapa lantul, sau nu stiu..

ii senzatia aia ca trag, aproape se ridica intr-o roata, dar in secunda urmatoare parca ar sarii, si nu mai trage putin, se aude un click, dupa care revine la normal.. nu se intimpla tot timpul.. dar mai observ..

presupun ca e pinionul, sau lantul.. oricum mi-am facut planuri sa schimb pinioanele si lantul

 

are cineva idee cam la ce pret este un lant +pinioane?

 

Mersi!

 

eventual are careva un Turometru?? chiar folosit, in stare de functionare?

 

Lantul face 450.000 anu asta , pinionu pe spate 700.000, iar ala pe fata 350.000 (de la Vultur) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut, am intrat si eu mai nou in clubul posesorilor de MZ cu un ES 175 :lol: :cheers: as vrea sa stiu daca a avut cineva de aici MZ ES de 175 sau 250 ca as vrea sa aflu mai multe despre acest model care din cate am inteles a fost unu foarte reusit.. sau cel putin asa imi place mie sa cred :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu nevoie de oleaca de ajutor.. dupa ce am consultant 3 trei mecanici si nici unu nu a reusit sa o porneasca (eu fiind la inceputul carierei mele de motociclist.. 17 ani.. A1) aseara am reusit sa o pornesc cu cineva in 15 minute :rolleyes: :bounce: omu avusese in trecut cz de 175 si il repara cu ochii inchisi..

Dupa ce am ascultat uimit cel mai dulce sunet posibil (chiar daca imi curgea benzina peste tot: coliere la carburator, toba care nu era fixata bine) acum mai remane sa fac ultimele retusiri ca sa o scot la plimbare.

INtrebarea este cum reglez carburatorul? ca mi s-a spus ca sunt mai multe setari in functie de starea motorului de varsta si de alte criterii exista niste inscriptii pe interiorul lui?

Am gasit manualul Mz-ului dar e in germana si cand vine vb de carburator mi se prezinta piesele pe scurt si cam gata fara instructiuni sau altele..

 

P.S. deea cum merge motocicleta in general?esti singura persoana care mai are un es 175 asa ca is putin curios cum e motocicleta cand e vorba de mers :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu nevoie de oleaca de ajutor.. dupa ce am consultant 3 trei mecanici si nici unu nu a reusit sa o porneasca (eu fiind la inceputul carierei mele de motociclist.. 17 ani.. A1) aseara am reusit sa o pornesc cu cineva in 15 minute :rolleyes: :bounce: omu avusese in trecut cz de 175 si il repara cu ochii inchisi..

Dupa ce am ascultat uimit cel mai dulce sunet posibil (chiar daca imi curgea benzina peste tot: coliere la carburator, toba care nu era fixata bine) acum mai remane sa fac ultimele retusiri ca sa o scot la plimbare.

INtrebarea este cum reglez carburatorul? ca mi s-a spus ca sunt mai multe setari in functie de starea motorului de varsta si de alte criterii exista niste inscriptii pe interiorul lui?

Am gasit manualul Mz-ului dar e in germana si cand vine vb de carburator mi se prezinta piesele pe scurt si cam gata fara instructiuni sau altele..

 

P.S. deea cum merge motocicleta in general?esti singura persoana care mai are un es 175 asa ca is putin curios cum e motocicleta cand e vorba de mers :crack: )

 

 

 

:crack:

 

 

 

Si eu sunt foarte curioasa cum merge ! :crack:

 

Cand am luat-o, am reusit sa o pornim dupa vreo 2 ore, dar pe urma a fost facuta bucati si refacuta sau inlocuita fiecare particica.

 

Deci practic nu am mers cu ea.

 

Cam la sfarsitul saptamanii ar trebui sa aiba totul pus pe ea ( cu exceptia acelui ceas de km - pentru ca nu stiu de care sa-i pun, mai vedem...) asa ca sper din tot sufletul sa mearga.

 

 

 

In rest cred ca o sa arate misto, doar ca as vrea sa si merg cu ea. O gasesti partial facuta in 'Comunistele din coltul comunistelor'.

Editat de a_deea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INtrebarea este cum reglez carburatorul? ca mi s-a spus ca sunt mai multe setari in functie de starea motorului de varsta si de alte criterii exista niste inscriptii pe interiorul lui?

Am gasit manualul Mz-ului dar e in germana si cand vine vb de carburator mi se prezinta piesele pe scurt si cam gata fara instructiuni sau altele..

 

P.S. deea cum merge motocicleta in general?esti singura persoana care mai are un es 175 asa ca is putin curios cum e motocicleta cand e vorba de mers :rolleyes: )

Eu am avut in tinerete

A suportat toate experientele si modificarile posibile

1. Nu umbla la plutitorul carburatorului, trebuie doar verificat daca nu e spart. Sau cauti altul, mai nou, tot de MZ (TS, ETZ etc). Singura "inscriptie" este pe acul subarului (pistonasul din interior, care se misca cand accelerezi). Acul acele are mai multe gradatii, de regula cinci, si trebuie fixat in subar pe la mijloc, adica la a treia gradatie. Daca ti se pare ca nu trage bine, mai ridici acul cu o gradatie, dar atentie la consum

2. Este o motocicleta de drum intins, merge foarte bine si confortabil cu 70 - 80 km/h. Nu o forta, ca nu are rost. E facuta cu tehnologie din anii 60 si mai mult de 110 km/h nu prea merge, si daca merge se uzeaza mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut in tinerete

A suportat toate experientele si modificarile posibile

1. Nu umbla la plutitorul carburatorului, trebuie doar verificat daca nu e spart. Sau cauti altul, mai nou, tot de MZ (TS, ETZ etc). Singura "inscriptie" este pe acul subarului (pistonasul din interior, care se misca cand accelerezi). Acul acele are mai multe gradatii, de regula cinci, si trebuie fixat in subar pe la mijloc, adica la a treia gradatie. Daca ti se pare ca nu trage bine, mai ridici acul cu o gradatie, dar atentie la consum

2. Este o motocicleta de drum intins, merge foarte bine si confortabil cu 70 - 80 km/h. Nu o forta, ca nu are rost. E facuta cu tehnologie din anii 60 si mai mult de 110 km/h nu prea merge, si daca merge se uzeaza mai repede

 

Ms mult nick61 :rolleyes: m-ai mai luminat in ceea ce priveste carburatorul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva piese de MZ ES175/250??? Sau poate aveti ceva numere de telefon sau mailuri ale unor persoane care au.Ma intereseaza capacul lateral dreapta al motorului,capac pinion spate, cric central(poate se potriveste de la altceva),racordul de cauciuc dintre carburator si filtrul de aer din sa si piesa din motor care antreneaza cablul de kilometraj-am impresia ca se monteaza deaspura pinionului motorului. Multumesc mult !!! Am nevoie de ele ca sa pot face R.A.R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...

Ma bucur ca am gasit in sfarsit si un topic al Mz-urilor. Eu o sa-mi iau cat de curand un Es din 60...tipu six days..gat de lup, etc..M-am indragostit din prima de el dupa ce am facut o tura. Am mai avut un Ij Festival odata care mi-a ramas in suflet, dar dupa ce m-am dat o tura cu Mz-ul asta m-am atasat instant de el. As vrea sa aflu mai multe chestii despre tipul asta, ca nu prea cunosc mai nimic de el.

Piesele sunt originale, foarte bine intretinut, arata exact ca asta din fotografie, inclusiv seile

post-10976-1152522034_thumb.jpg

:disappointed: de-abia astept sa-l am in curte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva piese de MZ ES175/250??? Sau poate aveti ceva numere de telefon sau mailuri ale unor persoane care au.Ma intereseaza capacul lateral dreapta al motorului,capac pinion spate, cric central(poate se potriveste de la altceva),racordul de cauciuc dintre carburator si filtrul de aer din sa si piesa din motor care antreneaza cablul de kilometraj-am impresia ca se monteaza deaspura pinionului motorului. Multumesc mult !!! Am nevoie de ele ca sa pot face R.A.R-ul.

Ps. Cred ca si eu o sa fiu interesat de piese ptr. Mz Es...nu ar strica sa fie vreun binevoitor sa ne dea ceva relatii :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat-o razna cu totii!

 

Cred ca au fost dezgropate toate Mz-urile ES! :crack:

 

Propun sa mai cumparam unul impreuna si sa ne luam fiecare ce ne trebuie.

 

:disappointed:

Editat de a_deea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...