Sari la conținut

Ce chopper sa imi cumpar?


Dondo
 Share

Postări Recomandate

mare dilema mare... ce ziceti c-ar fi mai bun pt un incepator (1.70/64 kg) un marauder de 800 sau o yamaha drg star classic 650? .. banuiesc si eu ca yamaha ar fi ..deci mai degraba intrebarea ar fi: sunt inconstient dc imi iau marauder-ul? ..intreb pt ca asta ar fi la un pret mai bun...adica oscilez intre un marauder din 2001 la 4200 de euro si o yamaha drag star classic din 2000 la 4600 de euro. imi place mult maimult drag star-ul dar marauder-ul e mai nou... hmm.. si inca o intrebare: as putea modifica ghidonul unui marauder astfel incat sa am aceeasi pozitie cu mainile pemanere ca la un dragstar?

...voi ce ma sfatuiti?

noi te sfatuim sa incepi pe ceva mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 507
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mare dilema mare... ce ziceti c-ar fi mai bun pt un incepator (1.70/64 kg) un marauder de 800 sau o yamaha drg star classic 650? .. banuiesc si eu ca yamaha ar fi ..deci mai degraba intrebarea ar fi: sunt inconstient dc imi iau marauder-ul? ..intreb pt ca asta ar fi la un pret mai bun...adica oscilez intre un marauder din 2001 la 4200 de euro si o yamaha drag star classic din 2000 la 4600 de euro. imi place mult maimult drag star-ul dar marauder-ul e mai nou... hmm.. si inca o intrebare: as putea modifica ghidonul unui marauder astfel incat sa am aceeasi pozitie cu mainile pemanere ca la un dragstar?

...voi ce ma sfatuiti?

Si eu sunt incepator si am inceput pe Virago 535 si sunt foarte multumit de el dar tot la drag star imi e gandul!Eu personal ti a-si recomanda Drag Star de 650cc, si nu te speria ca e de 650 pentru ca daca nu ai mana grea nu o sa ai nici o treaba, dar acuma depinde si pe unde te plimbi, daca numa prin oras tre plimbi ai sa ai un pic de treaba ca are racire pe aer si se incalzeste ca naiba si se poate strica mai repede!!! :ok:

Bafta la alegere! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@djeeckx ai dreptate dar ... mai jos de 650 cc hmmm...

@icelord nu orasul ma tenteaza (mai ales ca stau in bucuresti) ci hoinareala..deci cred ca n-o sa am probleme cu racirea (ce-i drept la capitolul asta marauder-ul sta f bine)

 

 

...totusi drag star-ul e.... magnific... am inteles ca e mai usor de manevrat decat marauder-ul ..adevarat?

mie mi se pare ca forma ghidonului la marauder e destul de incomoda.. drag star-ul iiese din fabrica cu ghidonul ala "ondulat"? drag-starul (din punct de vedere al pozitiei manerelor) devine mai greu de manevrat la viteze mari?

 

merci pt sfaturi pana acum :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@djeeckx ai dreptate dar ... mai jos de 650 cc hmmm...

@icelord nu orasul ma tenteaza (mai ales ca stau in bucuresti) ci hoinareala..deci cred ca n-o sa am probleme cu racirea (ce-i drept la capitolul asta marauder-ul sta f bine)

...totusi drag star-ul e.... magnific... am inteles ca e mai usor de manevrat decat marauder-ul ..adevarat?

mie mi se pare ca forma ghidonului la marauder e destul de incomoda.. drag star-ul iiese din fabrica cu ghidonul ala "ondulat"? drag-starul (din punct de vedere al pozitiei manerelor) devine mai greu de manevrat la viteze mari?

 

merci pt sfaturi pana acum :(

 

Am eu de vanzare un Vulcan 500 C2 din '97 modelul de US, superb intretinut. Poti sa treci sa il vezi daca vrei, eu am 1,85 si ma simt foarte bine pe el. Am avut si eu dilemele astea inainte sa imi iau vaka si acum sunt tare mandru ca nu pot face un pas inainte catre un chopper mai mic de 1300cmc. Motorul de pe Vulcan 500 este cel de pe GPZ si bate la poponeata orice motor din clasa lui si cam orice 2 in V sub 800cmc. Din pacate, nu prea e un motor potrivit pentru un incepator decat daca esti foarte atent cu el. Are sange de vitezoaica si e un cruiser supermanevrabil, lucruri care pentru un incepator nu sunt tocmai avantaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sukhoi merci de propunere... dar eu m-am tot uitat la zeci de modele si.. am micosrat cercul la cei 2 "suspecti"... deci va fi una din cele 2... vroiam sa mai aud sfaturi pro/contra fiecarui model

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 00:27 -------------
@sukhoi ..... e totusi un motor frumos ..spre ce te orientezi acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In banii aia ai putea sa te uiti si la o Nevada, modelul nou pe injectie, ca de exemplu asta. Nevada are marele avantaj ca e foarte usoara (e cu vreo 50 de kile mai usoara fata de 650 Dragstar). Dezavantaje: rezervorul micut si imposibilitatea montarii de comenzi avansate (din cauza configuratiei motorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 00:27 -------------</small><br/>@sukhoi ..... e totusi un motor frumos ..spre ce te orientezi acum?

 

buellx1, sv1000s sau monster s2r. Dupa ce ai EN500, vulcanul de 800 e o lenesa greoaie, vtx 1300 e un pas inapoi, ori te duci pe powercruiser ori direct pe vitezoaica. Sunt pline forumurile de posti posesori de Vulcan500LTD/EN500 care plang dupa ce au facut o mutare calculata pe chopper 800-900 cmc, 2 in V si spun ca au gresit si ca de fapt au facut un pas inapoi. Am mers pe dragstar 650 si vt600c2 si m-am simtit ca un mecanic de marfar. Stateam cu mana infipta in gaz maxim sa regasesc senzatia de pe vaka si tot asteptam si nimic. Biciclism. 2 in linie are o explozie de putere pe la 8500 rpm si cutia de viteze scurta, astfel incat nu prea te poti satura de fun nici in oras pentru ca mergi din explozie in explozie si asta iti da un sentiment incredibil pe care il regasesti numai la nakedurile mari care trag de jos sau la powercruisere.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buellx1, sv1000s sau monster s2r. Dupa ce ai EN500, vulcanul de 800 e o lenesa greoaie, vtx 1300 e un pas inapoi, ori te duci pe powercruiser ori direct pe vitezoaica. Sunt pline forumurile de posti posesori de Vulcan500LTD/EN500 care plang dupa ce au facut o mutare calculata pe chopper 800-900 cmc, 2 in V si spun ca au gresit si ca de fapt au facut un pas inapoi. Am mers pe dragstar 650 si vt600c2 si m-am simtit ca un mecanic de marfar. Stateam cu mana infipta in gaz maxim sa regasesc senzatia de pe vaka si tot asteptam si nimic. Biciclism. 2 in linie are o explozie de putere pe la 8500 rpm si cutia de viteze scurta, astfel incat nu prea te poti satura de fun nici in oras pentru ca mergi din explozie in explozie si asta iti da un sentiment incredibil pe care il regasesti numai la nakedurile mari care trag de jos sau la powercruisere.

 

 

 

..vaia con dios :ok: :ok:

deh.. fiecare cu visele lui

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 15:35 -------------

In banii aia ai putea sa te uiti si la o Nevada, modelul nou pe injectie, ca de exemplu asta. Nevada are marele avantaj ca e foarte usoara (e cu vreo 50 de kile mai usoara fata de 650 Dragstar). Dezavantaje: rezervorul micut si imposibilitatea montarii de comenzi avansate (din cauza configuratiei motorului).

 

 

.....dar daca e sa luam si variabila "look" in calcul..se schimba dramatic socoteala, nu?

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 15:38 -------------
merci ca mi-ati mai aratat una-alta dar dilema mea era intre marauder si drag star..si m-am cam decis.. drag star classic sa fie! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi Again!

Eu personal sunt mort dupa drag star de 650, mi-ar placea sa am un model costum si unul crusier ca cele din urmatoarele poze!

Oricum eu personal sunt adeptul confortului si relaxarii pe doua roti!

Acuma depinde ce fel de spirit e in tine, un spirit care cauta viteza si adrenalina valuri valuri sau placerea calaoriei relaxante fara prea mult stres!

Eu personal mi-ar placea sa am doua modele de drag star:

post-25613-1207144467_thumb.jpg

post-25613-1207144816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: :(

Va salut cu respect.

 

Ma numesc Costin, am 24 de ani, 1.82 si 80 kg. Nu, nu e un anunt matrimonial :ok: , ci doar voiam sa va cer ajutorul in alegerea unui chopper pe care sa il cumpar in maxim 4 luni.

 

Piata e foarte mare si variata, asa ca in ultima saptamana am stat continuu pe forum si pe mobile.de pentru a gasi ceva potrivit mie. Datorita faptului ca chopperele asiatice sunt EXTREM de multe, am hotarat sa iau unul dintre ele. Dupa cautari indelungi, am stabilit si datele problemei, pe care vi le dau in continuare:

 

BUGET: 2000 Euro

Cilindree: aici am inteles ca si un chopper de 500 cc nu e greu de condus chiar si pt un incepator, asa ca orice intre 250 - 500 cc e acceptabil.

Marca: Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha

Model: pt Honda: Rebel, VT, Shadow, pt Yamaha: Virago, Pt Kawasaki: EL, LTD, pt Suzuki: Savage

 

Mai vreau sa va spun ca voi fi genul de rider care iese sambata si duminica cu ea, si face un drum lung cam o data pe luna (eventual in locul de bastina- Rm Valcea, sau prin ardeal), deci motocicleta nu va fi foarte solicitata.

 

Cat despre cumparare, exista 2 situatii: ori o iau din Romania, ori din Germania cu ajutorul unor forumisti care fac drumurile astea regulat. Am vazut pe mobile.de niste modele absolut bestiale la preturi f f bune.

 

Deci, ca sa rezumam, intrebarea mea este: pt un incepator in ale chopperelor, ce modele recomandati?

 

Va multumesc mult.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu de vanzare un Vulcan 500 C2 din '97 modelul de US, superb intretinut. Am avut si eu dilemele astea inainte sa imi iau vaka si acum sunt tare mandru ca nu pot face un pas inainte catre un chopper mai mic de 1300cmc. Motorul de pe Vulcan 500 este cel de pe GPZ si bate la poponeata orice motor din clasa lui si cam orice 2 in V sub 800cmc.

chiar si vulcanul de 750? :( :ok: :ok: .... si eu ma gandesc ca atunci cand o sa-mi schimb vulcanul sigur nu o sa-mi "priasca" un motor mai mic de 1300cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si vulcanul de 750? :cheers: :hug: :( .... si eu ma gandesc ca atunci cand o sa-mi schimb vulcanul sigur nu o sa-mi "priasca" un motor mai mic de 1300cmc.

 

Am spus cam orice motor din clasa 800 fiindca exista 2 mega exceptii! Una e sportsterul, a doua e vulcanetele de 750 de pe care chiar nu poti trece decat pe warrior, rocket3 si m109r. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus cam orice motor din clasa 800 fiindca exista 2 mega exceptii! Una e sportsterul, a doua e vulcanetele de 750 de pe care chiar nu poti trece decat pe warrior, rocket3 si m109r. :cheers:

da si mie argumente clare cand spui asta.

Cu ce e mai cu mot vulcanu de 750 fata de ala de 800...punctual!

La anu sper sa schimb mobra si vreau sa schimb pe vulcan, shadow spirit sau intruder ...oricum 750-800cc

sunt curios...de ce spui tu ca vulcanu 750 e mai zvacnos ca 800ele....vn750 e vreun pui de magna ceva? ca tot v2 cam la aceeasi putere si cuplu.... mi se pare ca-i mai usor cu vreo 20 kile...da' conteaza atat de mult?

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si mie argumente clare cand spui asta.

Cu ce e mai cu mot vulcanu de 750 fata de ala de 800...punctual!

La anu sper sa schimb mobra si vreau sa schimb pe vulcan, shadow spirit sau intruder ...oricum 750-800cc

sunt curios...de ce spui tu ca vulcanu 750 e mai zvacnos ca 800ele....vn750 e vreun pui de magna ceva? ca tot v2 cam la aceeasi putere si cuplu.... mi se pare ca-i mai usor cu vreo 20 kile...da' conteaza atat de mult?

:cheers:

 

In primul rand vn800 e mai masiv si mai putin manevrabil. 20 kg conteaza enorm, nu numai matematic si fizic. 750 e construit ca sa fie zvacnos, cadrul e mai ingust, curba de cuplu a motorului de 750 e cu totul alta decat cea a vulcanului de 800, tinuta de drum e cu totul alta. Incearca numai sa dai un vn800 in uili si apoi incearca exact aceeasi manevra cu vn750 sa vezi ad-hoc despre ce vorbesc daca interpretatul graficelor de cuplu te lasa rece. Totodata intreaba-te de ce Kawasaki a pus frana fata pe un singur disc la vn800 si dublu disc la vn750 si intreaba-te cat conteaza asta in economia unei mobre care la vremea ei s-a vrut populara, deci cat mai ieftina dar dublul disc a fost necesar. Intreaba-te cum vn750 e pe cardan si vn800 pe lant si cat conteaza si distributia in evaluarea asta. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vn750 mai sunt si 4 supape/cilindru... daca mergi un pic in ture se comporta ca o mica vitezana :burnout:

Eu personal nu am ajuns la viteze mai mari de 150-160 cu ea din cauza vantului, insa trage incontinuu si dupa viteza asta. Am un prieten cu un Diversion de 900 de care ma tin aproape pe accelerari puternice, si cativa cu enduro(650-750cmc) care nu fac fata vulcanetelui si imi tot zic ca plec glontz de langa ei :cheers: Iar in afara de Magna, nu cred ca mai e vre-un cruiser sa-l bata. :hug:

Editat de yknot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta europeana, varianta americana are 15 sau 16 cai in plus.

Sukhoi se refera la vn800 clasic ca fiind greoi, vn800 A este mult mai zvelt datorita rotii si a furcii mai usoare.

Oricum, m-aÂş baga la o liniuta cu veneu meu, sa ma intrec cu alte cruisere pana in 1100 cemecei.

@yknot, veneu de 750 mege maxim 170 (pe probate, experienta proprie).

Oricum, cred ca vn750 e the best in clasa cruiserelor pana in 1000 cmc privitor la performantele sportive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta europeana, varianta americana are 15 sau 16 cai in plus.

Sukhoi se refera la vn800 clasic ca fiind greoi, vn800 A este mult mai zvelt datorita rotii si a furcii mai usoare.

Oricum, m-aÂş baga la o liniuta cu veneu meu, sa ma intrec cu alte cruisere pana in 1100 cemecei.

@yknot, veneu de 750 mege maxim 170 (pe probate, experienta proprie).

Oricum, cred ca vn750 e the best in clasa cruiserelor pana in 1000 cmc privitor la performantele sportive.

 

Stiam eu ca undeva trebuie sa fie un compromis, prea e zmeul zmeilor... PS: lupalb: te invit oricand ai chef sa vezi pana la cat merge EN500 :cheers: Berea de dupa o dau eu, daca nu vrea mai mult de 175 :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam eu ca undeva trebuie sa fie un compromis, prea e zmeul zmeilor... PS: lupalb: te invit oricand ai chef sa vezi pana la cat merge EN500 :( Berea de dupa o dau eu, daca nu vrea mai mult de 175 :cheers:

 

Oau, liniute cu cioparele..treaba buna. 175..lejer nene, nici nu-i dau a 5-a. Numa cu a 2/a ma duc la 100-110. :burnout:

Oricum, vezi ca eu ziceam de mazim 170 la veneu de 750. Ala de 500 nu e cruiser, e corcitura. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vn750 face uili.. garantat :cheers:

 

si corcitura mea!

 

PS: :burnout: ma bag si eu la liniute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...