Taz Asg Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cruiser! PS: e cea mai sportiva din gama pana 700 cmc inafara de ZL600 cine stie cunoaste Asta daca ignori EN-ul de 500. Abia ala e cel mai sportiv 'cruiser' pana in 700. Dezavantajul e motorul 2 in linie iar la modelele A si B, aspectul, da' asta depinde de gusturi. eu nu as baga mana in foc . fratele iceman are oleaca dreptate cu jucaria aia de 600, apoi vine en500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Uite niste poze: Dragstar classic 650cc + cardan - racire pe aer Dragstar 650cc + cardan - racire pe aer Shadow 600cc - lant + racire pe lichid Shadow 750cc - lant (modelele mai recente au cardan) + racire pe lichid Vulcan 800A - lant + racire pe lichid Vlucan Drifter 800 - lant + racire pe lichid Intruder 800 + cardan + racire pe lichid Intruder C800 + racire pe lichid (transmisia nu stiu cum e lant sau cardan) poate ma ajuta cineva! Virago 535cc - racire pe aer + cardan Acuma depinde care dintre ele te incanta la privire! Mie personal imi curg balele dupa drifter-ul si dragstar-ul classic ma incanta! Apropo sa nu-ti fie frica de ele, eu am un prieten care a inceput pe un vulcan de 1500cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Subscriu la waka en de 500 si motivele sunt urmatoarele: - la cei 195 si 110 kg, ma simt f bine pe el dupa ce i-am schimbat ghidonul cu unul drept si mai mare. Ajuta f mult si comenzile avansate, asta daca esti de gabaritul meu. - arata bine, lasa impresia de mobra mare - are cuplu bun si fuge repede (160, cat m-am indurat eu, dar cred c-ar mai fi putut), motorul de gpz isi face treaba. - C`ul din `96 si pana`n 2003, mi se pare cel mai chipes dintre en`uri.(aici poate sunt subiectiv ). - 70% din plimbari le fac cu pasager in spate si nu se simte nici o diferenta. Dezavantaje, daca pot sa le spun asa: - motorul in linie, celor mai multi opteaza pt un motor in V - tobele stock sunt chiar silentioase - limitat la 150 roata pe spate, mie parca mi-ar place un 180 spre 200 - vitezele sunt scurte, cam ai de macinat in cutie, mai ales cand te plimbi prin oras o sa-mi ingadui sa ma pronunt si la: - shadow de 600 pare mai mic decat al meu, mai ales cand ma urc pe el. Parca e mai ingust, insa-mi place mai mult la partea cu cutia de viteze - marauderul de 800, la fel, pare mic mic, repet, la gabaritul meu. In rest mi se pare o mobra faina, cuplu mare, rotile fac mult la aspect. - VN`ul mi se pare cel mai cruiser dintre toate, modelul de 800. O mobra mare, cred ca acolo o sa ma upgradez si eu eh....multe ar fi de spus Revin cu un sfat prietene. Du-te la unu care vinde chopper`e. Uite-te si incaleca cateva. Crede-ma o sa-ti spuna mobra dupa ce te dai jos de pe ea - "eu sunt pentru tine" Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Da,EN500,e chiar fain...! Potrivit si ca marime,si ca cilindree, bun si de oras(da,cutia e "scurta",am observat si eu),merge foarte bine,si la drum lung- un prieten,a mers cu ea,si-n strainatate,destule tzari. In seara asta,am vazut la cineva,una,model "A",de vanzare.39000km,si 2000 euro (chiar "negociabil"). Aproape "impecabila".Chiar merita !Si modelul,si si motoreta-n sine.Iar pretul ,e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 A, exista si un EN500 C de vanzare, arata bine, tehnic e ok, da' e prin Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Oameni buni,mi-am luat si eu permisul pt cat. A si vreau sa imi cumpar un chopper.Va rog sa ma sfatuiti de care sa imi cumpar si care este ce-l mai potrivit pt un incepator!Am 1.72 cm si 73 de kgMultumesc mult! Mai oameni buni,dupa cum vedeti,omul de-abia si-a luat permisul,probabil ca a facut scoala pe vreo "bestie' de 125,iar voi ii recomandati motoare de peste 600?! Ce-aveti cu el? Hai sa le luam pe cele mai mici dintre cele propuse de voi:Kw EN 500 si Viroaga de 535.Viroaga de 535 e usurica,subtirica si-ti da impresia ca poti face ce vrei cu ea!Gresit!!!Daca scapa mana mai tare-n ea,ea se duce,iar el ramane... EN 500-le smuceste de zici ca nu-i adevarat,chiar NU l-as recomanda pt un incepator,e ideal pt cei sub 1.70 inaltime!Parerea mea ca cel mai bun chopper de capacitate sub 700 e pe departe Kawasaki Vulcan de 400.Arata extraordinar,trage de rupe lantul,se duce pana la 160 desi,paradoxal,are doar 140 in bord,consumul e mic,se aude foarte fain,e super-pretabila la costumizare,dar...ca dezavantaje,e scump(pe drept,dealtfel...),iar la piese,desi multe se potrivesc de la "fratele mai mare" de 800,chiar poate intampina probleme,deoarece acest model de motocicleta e destul de rar,fiind facut pt piata japoneza(poate cea mai pretentioasa...). Ce-ti recomand totusi?Zi-mi o suma aproximativa pe care esti dispus s-o cheltui pt motor si mai vorbim...Nu uita,insa,ca trebuie sa pui deoparte cel putin 400 de euro pt echipamet,iar daca ai si o partenera stabile,inmulteste cu 2! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 EN 500-le smuceste de zici ca nu-i adevarat,chiar NU l-as recomanda pt un incepator,e ideal pt cei sub 1.70 inaltime! Eu am inceput pe EN fara probleme, dar incetisor, dupa ce am facut o scoala de cacao la rodell; am deja 20.000 km cu el si nu vreau sa-l schimb pt ca m-a dus oriunde a fost asfalt, de la autostrada pana pe transfagarasan sau bicaz (cu gropile aferente) cu pasager, bagaje, cort, saci de dormit si aragaz ; motorul de GPZ e printre cele mai bune si chiar daca e cam nervos, transmisia pe curea il mai imblanzeste; si celelalte modele propuse sunt ok, dar viroaga de 535 si shadow de 600 mi se par prea mici mai ales cu pasager; oricum, eu zic sa nu iti iei sub 500 ca te plictisesti repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 eu zic sa nu iti iei sub 500 ca te plictisesti repede Posibil sa se plictiseasca,dar are sanse mult mai mari sa treaca fara probleme de primele luni "critice",cand lipsa experienta,iar la unii,de reflexe,mai este "iertata" de un motor mai mic,pe cand unul puternic,greu... Cunosc personal cateva cazuri care s-au repezit la choppere peste 500 si ... Cunosc si-un tip care si-a luat VTX de 1800 din prima si n-a avut probleme,dar tipul e sarit bine de 30 de ani,are peste 1.80 si aproape 100 de kile + experienta multa in trafic ca sofer,care conteaza destul de mult.Dar bine ar fi sa se gandeasca bine pt a nu regreta din nici un punct de vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Deci,EN 500...E destul de puternica (50 cp),dar usurica (fatza de-a mea,parca-i bicicleta).E buna si pt. el,ca incepator,da' si pt. urmatorul an,cel putzin,cand probabil c-o sa-nceapa sa vrea una mai mare. Daca-si ia una mai mica,pina-n toamna,deja o sa baleasca dupa una mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Kawasaki VN 900 Custom sau Honda Shadow Spirit 750? Stiu ca diferenta cea mai notabila este de ordin tehnic si este legata de transmisie care la una din ele este pe cardan (la Honda parca). Daca stie cineva dintre voi sa enumere avantajele si dezavantajele fiecareia dintre ele. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 EN CLAR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Kawasaki VN 900 Custom sau Honda Shadow Spirit 750? Stiu ca diferenta cea mai notabila este de ordin tehnic si este legata de transmisie care la una din ele este pe cardan (la Honda parca). Daca stie cineva dintre voi sa enumere avantajele si dezavantajele fiecareia dintre ele. Asfalt uscat! Ca sa nu vorbim in vant, iata specificatiile celor 2 modele. Nici una nu e pe cardan. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...spirit%2008.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...custom%2009.htm Avantajele sau dezavantajele sunt dupa gustul fiecaruia. Eu as prefera VN-ul ca are cuplul sensibil mai mare (diferenta de putere e nesemnificativa). Altii ar putea avea alte criterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ......Altii ar putea avea alte criterii. * eu vreau tot rosie/visinie si am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 * eu vreau tot rosie/visinie si am gasit! Ce ai gasit? Sau e secret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sorine Honda e pe cardan , cel putin modelul 2007 , 2008 ... daca nu ma crezi trage fuguta o plimbare pana la prima reprez . Honda si ai sa vezi - on topic - VN ul de 900 varianta pe negru (all black ) e criminala . Ebony VN Custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Eu nu am avut cum sa incep cu o motocicleta mare: minimobra, mobra, ij, kawa 800, si dragstar... si daca ar trebui sa o iau de la inceput as merge pe : DragStar 1100 clasic ... PS: Daca esti un tip cumpatat si-ti cunosti prioritatile, puterile atunci poti incepe cu un motor mare care sa-ti placa si de la care sa poti scoate tot ce-i mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Ce ai gasit? Sau e secret? * nu-i secret, bre, da' mai las umpic sa creasca suspansul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sorine Honda e pe cardan , cel putin modelul 2007 , 2008 ... daca nu ma crezi trage fuguta o plimbare pana la prima reprez . Honda si ai sa vezi - on topic - VN ul de 900 varianta pe negru (all black ) e criminala . Ebony VN Custom Da, bre, ce dobitoc sunt, ca se si vede cardanul. Dar eu m-am uitat la ce scrie mai jos si nu e "shaft" ci "sealed chain". @Cria: Ete na suspans! Zi-i mai bine ca esti superstitioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Eu iti recomand un cioper cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) TRIUMPH ROCKET III. E usurica, manevrabila, poti face si Wheelie cu ea: Editat Iunie 12, 2009 de djidji_duru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Ca sa nu vorbim in vant, iata specificatiile celor 2 modele. Nici una nu e pe cardan. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...spirit%2008.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...custom%2009.htm Avantajele sau dezavantajele sunt dupa gustul fiecaruia. Eu as prefera VN-ul ca are cuplul sensibil mai mare (diferenta de putere e nesemnificativa). Altii ar putea avea alte criterii. Am citit foarte multe specificatii tehnice pe internet dar nu am aflat de ex. care este mai potrivita pentru o persoana de 185 cm si 107 kg dintre Kawasaki Vn 900 Custom, Suzuki Intruder M800 Sau Honda Shadow Spirit 750? Din cauza asta intreb lumea pe aici ...poate totusi stie cineva. Toate 3 sunt apropriate ca pret si specificatii tehnice (modelele productie 2007-2009). Detaliile care fac diferenta le cunosc doar posesorii de la care astept feedback. Multumesc. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Pe verificate stiu doar ca VN ul de 900 este ceva mai mare decat Shadow ul si ca eu la 1.75 mm si 80 de grame stau mai bine pe VN , pe Intruder nu m-am cocotat inca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Eu iti recomand un cioper cu ABS. * uuuff! ...bre, mi-ai stricatt surpriza! Sorine, s-a dus dracu' suspansu....! "ABS forever"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 * uuuff! ...bre, mi-ai stricatt surpriza! Sorine, s-a dus dracu' suspansu....! "ABS forever"! Pai acum s-a transformat sloganul "Loud pipes save lifes!" in "ABS saves lifes!". Long live ABS! On topic: Cred ca cea mai buna alegere ar fi VN-ul. Isi tine si pretul bine la revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Pai acum s-a transformat sloganul "Loud pipes save lifes!" in "ABS saves lifes!". Long live ABS! On topic: Cred ca cea mai buna alegere ar fi VN-ul. Isi tine si pretul bine la revanzare. * uuff! acu' sunt debusolata! ...tocmai am fost la garaj sa-mi ascult motorul, suna tare! ca tobele au lipsa un inel care face prinderea dintre evacuari, ...asa ca pana vine, o sa cam urle. laud! ce fac acuma, dau jos ABS-ul?! on: recomand Intruderul de 400-600 cmc. Eu am mers 2 ani pe el ca incepator (nu-s nici mare, da' nici prea mica, am 1,70 inaltime, 55 kg si am facut ceva sport... ) si nu am simtit ca nu mai pot merge pe el. Trage bine la dum lung, iar in oras e f. ascultator si tenace. Acum trec la ceva mai mare. Tot Intruder, 800 cmc. (Sorine, acu' te-am lamurit? ). E o motoreta pe care poti s-o tii pe viata, nu cere decat gaz si ulei si putina dragoste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.