Sari la conținut

Accident mortal in Bucuresti


euinsumi
 Share

Postări Recomandate

In ritmul asta o sa constatam ca mai multe victime au facut motocicletele ,decat cel de-al doilea razboi mondial.Ceva trebuie facut .Poate tara asta nu e pregatita sa aiba motociclisti.Mor unii dupa altii de parca ar fi normal sa se intample asa.Cand este vorba de impus o taxa noua sunt foarte operativi toti ,insa cand se moare pe capete ,trebuie poate atins un numar de morti ca sa se ia vre-o hotarare.Macar pt impozitul pe care l-ar fi incasat ani de-a randul de la pustiul care nu mai este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De ce sa faca scoala de soferi? La 17 ani putea sa ia A1. Adica sa aiba motor pina in 125cm3. Asta cred eu ca l-ar fi facut mai responsabil. Adica oameni cu experienta mai mare decit el i-ar fi aratat niste lucruri. Dar nu. Marii meseriasi nu piloteaza motociclete de 125. Trec de la bicicleta la R1. Si mor ca mustele. Incurajati de forumisti talentati supereroi. Si voi purtati o vina. Daca ar fi facut un sport cu motor s-ar fi suit pe o motocicleta adecvata lui. Ar fi fost indrumat de un antrenor cu experienta. Nu incurajat de supereroi ca tine sa nu faca scoala de soferi ca tot ajunge intre patru scinduri.

Deci luati-va toti motociclete de 1000 SS si trageti gazul ca asa aveti talent. Asta inseamna sa fi adevartat pilot. Si lasati pe forum numarul de contact sa putem participa la inmormintare.

alo tovarashe, eu sunt pentru promovarea sporturilor cu motor si eu nu pot sa fiu super erou cu un scuter de 50 ce am in momentul asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, ma indoiesc ca parintii stiau ca odrasla lor merge cu motocicleta. Ca la ce "imagine" avem in presa trebuie sa fii (cuvant urat) ca parinte sa-ti lasi copilul pe motocicleta. Vorbesc strict din perspectiva oamenilor care n-au nici o tangenta cu acest "sport", a caror sursa de informatie este strict presa.

Daca insa, e cu "consimtamant", e mai nasoala treaba.

 

Parerea mea este ca si daca se ajunge la un decedat pe zi, folosind reteta "accidentului" de fata, tot o sa mai existe "motociclisti" care vor gandi "mie nu mi se poate intampla", "ma duc pana la magazin, ce se poate intampla in 500m", "las ca ala a murit ca avea viteza, eu merg incet"... si tot asa, ... diverse scuze prin care sa-si mentina falsul sentiment de siguranta si incredere prosteasca ca el e mai special si, prin urmare, ferit de astfel de consecinte tragice.

 

Asta e... este prea tarziu pentru "daca", insa nu este prea tarziu ca pentru ceilalti sa deschida ochii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. Vali !

 

Era din Cart. Damaroaia ...

 

 

RIP

 

mai multe detalii ?? ce naiba au facut? eu nu imi dau seama decat ca este o epava de Honda...

 

cbr 600 era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca nu as trai in romania mi s-ar parea absolut anormal sa aud ca unu nu poarta casca cand se urca pe motor. Dar, traind in tara asta minunata si vazand diversi scuteristi de 14-15 ani mergand pe scuter sau altii de 18 ani care deabia si-au luat permis daca il au si pe ala calare pe un R1 in tricou/maiou/fara in short si papuci si fara casca deja nu ma mira ca sunt accidente de asta care puteau fi evitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba unuia de pe forum "Ce-o fi frate in capu lor, " astia chiar nu gandesc,,, cand vezi ca scrie pe chilometraju ala 200 , si tu esti in pantaloni scurti,, si tricou, cu ochelari la ochi,, nu te intrebi si tu asa un pic, daca doamne fereste, ceva, esti pa larevedere,, ?

Recunosc, si io am mers, fara permis, si multi dintre noi au mers, chiar daca nu recunoasteti, dar niciodata, cand eram incepator, nu am bravat,, tin minte si acum, erau afara 40 de grade, si io eram cu armura de coloana pe spate si geaca textila pe mine, plus casca si genunchiere, cand m-au vazut pretenii pe la curte la mine si-au facut cruce, ca sunt nebun,, asa ca poate unii isi mai merita si soarta, ca vezi tu, iti trebuie si un pic de cap sa ramai in viata, nu poti fii atata tolomacu si sa te astepti sa gandeasca altii ptr tine,,

 

R.I.P :rolleyes:

 

si alceva, suiete frate pe moto in tricou, daca te tine, dar macar daca esti prost si te sui fara echipament, mergi dracu cu 30 40 ca sa nu mori,, dar tu te sui in slapi si bermude si mai si mergi tare,,chiar nu gandesti nici macar cat furnica,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la Iasi , unu de 18 ani fara permis fuge de semnalu politaiului , ajunge in fuga la ai lui care-l acopera luand la bataie politaiu ..!!!Astia ce fel de parinti sunt....? Deci stiu ca odrasla se da cu motoru fara permis ...si chiar il incurajeaza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marii meseriasi nu piloteaza motociclete de 125. Trec de la bicicleta la R1. Si mor ca mustele. Incurajati de forumisti talentati supereroi. Si voi purtati o vina. Daca ar fi facut un sport cu motor s-ar fi suit pe o motocicleta adecvata lui. Ar fi fost indrumat de un antrenor cu experienta. Nu incurajat de supereroi ca tine sa nu faca scoala de soferi ca tot ajunge intre patru scinduri.

Deci luati-va toti motociclete de 1000 SS si trageti gazul ca asa aveti talent. Asta inseamna sa fi adevartat pilot. Si lasati pe forum numarul de contact sa putem participa la inmormintare.

Pff... altul care generalizeaza.

 

Daca iti demonstrez ca vorbesti prostii nu mai postezi pe forumul asta ?

Care este diferenta intre busa si un 125cc ? eu cred ca singura diferenta o face riderul si iti explic imediat si de ce :

1. cu oricare din ele intri in stalp ramai infipt acolo. DEFINITIV!

2. ambele motociclete depasesc 100 km/ h , una mai repede alta mai greu, cred ca este o viteza suficienta pentru a muri.

3. niciuna din ele nu este scutita de ceilalti participanti la trafic, ambelor li se taie fata, ambelor nu li se acorda prioritate.

4. ambele aluneca pe nisip, apa, ulei.

 

Diferenta este ca una poate depasi 150 km/h cealalta nu, riderul decide cu ce viteza merge.

Acum o sa imi spui ca "daca scapi mana in gaz la o groapa/ damb pe 1000SS o sa mori". De cate ori ti s-a intamplat sa iti scape mana in gaz? mie niciodata, si sunt unul dintre supereroii aia care au inceput direct pe R6. am prins 5000 de km fara incidente exluzand aici cazatura de rigoare de la inceput, nu am eu experienta dar se presupune ca tocmai asta te face sa accelerezi fara sa vrei. Mai lasati fazele astea demne de myth busters, nu exista "mi-a scapat mana in gaz". Ti-a scapat, atunci esti un idiot care nu are voie sa se urce nici macar pe scuter nu sunt eu un supererou ca merg pe SS, ramaneti frate pe biciclete. Trebuie sa incepem toti pe bmw ? in cat timp prinde suta ? a mea in 3.5 secunde, crezi ca diferenta o face secunta aia pe care o ai tu in plus ?

 

 

Pustiul avea 17 ani, nu avea ce sa caute pe Cbr, e vinovat, isi merita soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

nu exista "mi-a scapat mana in gaz". Ti-a scapat, atunci esti un idiot care nu are voie sa se urce nici macar pe scuter nu sunt eu un supererou ca merg pe SS, ramaneti frate pe biciclete.

 

Stai tu linistit, ca nu e timpul pierdut.

Tocmai asta e si ideea, nu se intampla cand te astepti tu. Se intampla odata cand esti mai relaxat, sau cu capul mai in nori... si atunci sa te tii distractie.

 

Ce am invatat eu?? Never say never, si fi intodeauna pregatit (wrist down).

Ca daca s-ar intampla cand si cum vrei tu, nu s-ar mai numi "accident".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la Iasi, unu de 18 ani fara permis fuge de semnalu politaiului, ajunge in fuga la ai lui care-l acopera luand la bataie politaiu ..!!! Astia ce fel de parinti sunt...? Deci stiu ca odrasla se da cu motoru fara permis ...si chiar il incurajeaza !

Asta deoarece sunt multi care, vorba lu' Cheloo, au strans din cwr sa bage-n gura pentru o lunga perioada de timp ca sa faca ceva cheag. Ei acum traiesc prin odraslele lor, oferindu-le absolut tot ce si-au refuzat lor insisi, fara sa-si dea seama ca-i rasfata excesiv. Orice atentare la fericirea plodului este considerata o atentare la fericirea lor, deci o ofensa personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Stai tu linistit, ca nu e timpul pierdut.

Tocmai asta e si ideea, nu se intampla cand te astepti tu. Se intampla odata cand esti mai relaxat, sau cu capul mai in nori... si atunci sa te tii distractie.

 

Ce am invatat eu?? Never say never, si fi intodeauna pregatit (wrist down).

Ca daca s-ar intampla cand si cum vrei tu, nu s-ar mai numi "accident".

Kosh, este imposibil sa iti scape mana in gaz din cauza unei gropi, si in orice caz, ai doua maini, una sta langa ambreiaj. daca esti ciung si nu esti in stare sa il tragi cand vei vedea ca se tureaza motorul inseamna ca iar esti inapt si nu ai ce sa cauti pe motor. singur nu se tureaza si e normal sa fii cu ochii in patru pentru a evita accidentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja se incepe cu diverse. Dar hai ca ma bag si eu :drink:

1. Wrist down e obligatoriu nici nu se pune problema.

2. Un deget sau 2 degete intotdeauna pe frana fata pregatite sa o ciupeasca ca pe o tata :rolleyes:

3. Viteza...... unde e de dat baga tata tare, 400/h daca se poate, unde nu, adaptata conditiilor.

4. Fara cap in nori, ochi pe cer s.a.m.d, ochii beliti la trafic

5. Fara permis nu e voie, chiar daca nu te apara ca un scut de accidente, dar macar e dovada ca ai voie sa mergi pe strazi cu masina sau motocicleta si stii semnele de ciruclatie si stii sa citesti(sunt destule cazuri care nici nu stiu sa citeasca)

6. Minim echipament: Casca, manusi, genunchere. Aici recunosc eu le port doar pe primele 2 acum pe caldurile astea, dar trebuie sa le pun si pe celelalte.

In rest mai sutn si alti factori dupa cum zicea marmotas, bulanu si experienta. mai inainte de motor ar fi bine de condus masina pt a se forma niste reflexe si automatisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja se incepe cu diverse. Dar hai ca ma bag si eu :drink:

1. Wrist down e obligatoriu nici nu se pune problema.

2. Un deget sau 2 degete intotdeauna pe frana fata pregatite sa o ciupeasca ca pe o tata :rolleyes:

3. Viteza...... unde e de dat baga tata tare, 400/h daca se poate, unde nu, adaptata conditiilor.

4. Fara cap in nori, ochi pe cer s.a.m.d, ochii beliti la trafic

5. Fara permis nu e voie, chiar daca nu te apara ca un scut de accidente, dar macar e dovada ca ai voie sa mergi pe strazi cu masina sau motocicleta si stii semnele de ciruclatie si stii sa citesti(sunt destule cazuri care nici nu stiu sa citeasca)

6. Minim echipament: Casca, manusi, genunchere. Aici recunosc eu le port doar pe primele 2 acum pe caldurile astea, dar trebuie sa le pun si pe celelalte.

In rest mai sutn si alti factori dupa cum zicea marmotas, bulanu si experienta. mai inainte de motor ar fi bine de condus masina pt a se forma niste reflexe si automatisme.

As mai adauga la punctul doi "doua degete pe ambreiaj." iar la punctul 6 as spune ca e mai obligatorie geaca decat genuncherele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai era sa uit un punct: Instinctele! Trebuie ascultat de intincte! In seara cand a murit omu asta iesisem si eu la putin reising/plimbare. Dar fiindca nu prea eram in apele mele si cam obosit am zis ca mai bine ma duc draq in casa si o las pe alta data. Toti avem zile cand suntem distrasi si cu gandurile in alta parte, reflexele mai incete si atunci instinctele tipa: (cuvant jignitor) las-o azi ca nu e de tine!! Parerea mea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh, este imposibil sa iti scape mana in gaz din cauza unei gropi, si in orice caz, ai doua maini, una sta langa ambreiaj. daca esti ciung si nu esti in stare sa il tragi cand vei vedea ca se tureaza motorul inseamna ca iar esti inapt si nu ai ce sa cauti pe motor. singur nu se tureaza si e normal sa fii cu ochii in patru pentru a evita accidentele.

 

 

Spune asta aici. Insa e prea tarziu acum. RIP.

 

Si a mai fost un caz la o intrunire oarecare, in care un motociclist, in timp ce incerca sa-si parcheze motocicleta cu spatele, "s-a sprijinit in gaz"... noroc ca n-avea R1. :rolleyes: ; si noroc ca isi alesese un loc de parcare mai ferit de celelalte motociclete.

Si nu era incepator si nici nu era pe vitezana.

 

Apoi mai este cazul de anul trecut, parca, in care motociclistul s-a ridicat in sha sa-si scoata chilotii din coor. Si n-a mai putut frana intrand in grupul de motociclisti din fata. Again, nu era incepator, si nu era pe vitezana.

Si tot asa...

 

Este plin forumul de la accidente cu "chestii care nu trebuiau sa se intample", si tu-mi zici mie ca una din cele mai mari fenomene cauzatoare de accidente este imposibil sa se intample.

Stiu ca la teorie, suntem toti buni. Noi nu facem, noi nu dregem, "noi suntem usi de biserica", noi mergem incet, noi suntem atenti etc. etc...

 

Cat despre "capul in nori", ma refeream la oricare situatie care iti distrage atentia de la ce se afla in fata tocmai in momentul in care-ti iei o groapa.

 

Cazul de fata este unul de suicid. Punct. Atitudine probabil alimentata si de "prieteni".

Mai am eu niste personaje d'astea care se mira cand le raspund negativ la intrebarea: "Cum frate, n-ai dat-o pe-o roata?"

Va dati seama ce nevoie de preamarire in cercul de prieteni si dorinta de afirmare exista, mai ales in timpurile astea in care inconstienta este ridicata la rang de etalon.

 

Ma rog... hai sa incheiem discutia asta si sa lasam decedatul sa se odihneasca in pace.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu "scapatul mainii in gaz" subsemnatul adica io, am comis asta,si sincer, nu mai ziceti hop pana nu sariti gardu, si sa va explic,

 

Prima mea moto, a fost, f4i 2001, moto destul de nervos, dar moale printe cele de clasa ei, (parerea mea) aveam pe ea 12 000 de km, fara sa scap mana in gaz,si cam 5000 din ei numai in 12 14 000 ture, ca deh incepuse sa imi placa acolo sus, :drink: cand intr-o sambata vine un tov la mine la curte cu un 1000 RR 2006, Il iau la o tura, bag io mana in gaz, (nu ma consider un incepator) si simt cum se ridica de fatza, asta pe la 2500 de ture, pe cand la a mea, doar smucita rau rau, din gaz abia se ridica,,, deci eram uimit, de ce inseamna motorul de 1000,.. Dau io in ea,,dar mai cu grija, nu cu acceleratia blana,,si cand ma uit la vitezometru 211, ,,Uaaaaaau,, asta in, nu stiu cat sa zic, aproape 2 statii de tranvai, sau cam asa,, ok,, ma hotarasc so las mai incet, ca nu e de gluma, si dracu , nu vreau sa mor,,

 

linistit cu a 3a pe la 70 asa cred, tin mana dreapta pe maneta, si ma ridic sa ma indrept un pic, si cu mana stanga sa imi aranjez casca, , CAND o mare denivelare,, in care io calc, , frate,, era sa ma dea pe spate, sa cad de pe motor, fiind doar cu o mana pe ghidon si cand am luat denivelarea, mia scapat mana mai adanc in gaz, m-am speriat de m-am ,ca,cat pe mine, in viata mea nu mi se intamplase asa ceva, sa fiu lasat in urma de motocicleta pe care o conduc,, si astea se trag de la faptul ca un miar cazul meu, 1000 rr trage de foarte de jos, 2000 3000, si cu o fortza foarte mare,,,

 

de atunci cand merg pe miare, nu mai imi aranjez in mers casca, si nu mai iau mainile de pe ghidon,, daca este ceva, ma opresc si ma scarpin, la c,.oae :makeout: nici vorba in mers :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincere condoleantze familiei....pacat de el ca era tanar !!!

 

Parerea mea este ca suntem aberantzi sa postam un topic cu o persoana care nu a facut alceva decat sa pateze cuvantul de "motociclist"

Era un infractor ......fara permis si la 17 ani ......nu un motociclist.A facut o cu mana lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare aiurea sa aud de oameni care nu au scapat mana in gaz. Mergeti doar pe circuit unde nu-s gropi? Oricum, e amuzant cand vin incepatorii si spun "mie nu mi s-a intamplat niciodata...". Am o veste: si eu sunt incepator, dar cand cineva care vb aia "are mai multe lasari de cric decat am eu kilometri" zice ca se poate intampla ceva, tac si ascult. Si da, am scapat mana in acceleratie, dar mandra mea fiind mica si intelegatoare m-a iertat... bine, ca am ciupt cu ambele maini ca de tzatze atat frana cat si ambreiajul cand mi-am dat seama, dar nu sunt convins ca daca avea 1000 in loc de 250 mai apucam sa fac ceva.

 

Permis = a avea voie. N-ai, nu te dai. E caz penal sa dai vehiculul cuiva fara permis sa circule. Cu toata tragedia, cel care a inmatriculat respectivul motor ar trebui sa stea acum la racoare pentru ca l-a dat cui nu era cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca acea autoinfiintata "Asociatie a Motociclistilor" ar trebuie sa ceara politiei razii in care sa se gaseasca si sanctioneze supermanii care incep pe 1000 cc direct. Deageaba mitinguri moto pentru sensibilizarea soferilor, unde oricum vin toti cocalarii sa-si etaleze atelajele si echipamentele, daca substanta cenusie e lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune asta aici. Insa e prea tarziu acum. RIP.

 

Si a mai fost un caz la o intrunire oarecare, in care un motociclist, in timp ce incerca sa-si parcheze motocicleta cu spatele, "s-a sprijinit in gaz"... noroc ca n-avea R1. :rolleyes: ; si noroc ca isi alesese un loc de parcare mai ferit de celelalte motociclete.

Si nu era incepator si nici nu era pe vitezana.

 

Apoi mai este cazul de anul trecut, parca, in care motociclistul s-a ridicat in sha sa-si scoata chilotii din coor. Si n-a mai putut frana intrand in grupul de motociclisti din fata. Again, nu era incepator, si nu era pe vitezana.

Si tot asa...

 

Este plin forumul de la accidente cu "chestii care nu trebuiau sa se intample", si tu-mi zici mie ca una din cele mai mari fenomene cauzatoare de accidente este imposibil sa se intample.

Stiu ca la teorie, suntem toti buni. Noi nu facem, noi nu dregem, "noi suntem usi de biserica", noi mergem incet, noi suntem atenti etc. etc...

 

Cat despre "capul in nori", ma refeream la oricare situatie care iti distrage atentia de la ce se afla in fata tocmai in momentul in care-ti iei o groapa.

 

Cazul de fata este unul de suicid. Punct. Atitudine probabil alimentata si de "prieteni".

Mai am eu niste personaje d'astea care se mira cand le raspund negativ la intrebarea: "Cum frate, n-ai dat-o pe-o roata?"

Va dati seama ce nevoie de preamarire in cercul de prieteni si dorinta de afirmare exista, mai ales in timpurile astea in care inconstienta este ridicata la rang de etalon.

 

Ma rog... hai sa incheiem discutia asta si sa lasam decedatul sa se odihneasca in pace.

 

Frate, sa dai gaz de la o groapa este imposibil, aa ca tu iti scoti chilotii din coor, ca ii dai intentionat e cu totul altceva. ala de la bobocica a murit ca o alerga prin spatele bocului... hai sa fim seriosi.

 

 

Cred ca acea autoinfiintata "Asociatie a Motociclistilor" ar trebuie sa ceara politiei razii in care sa se gaseasca si sanctioneze supermanii care incep pe 1000 cc direct. Deageaba mitinguri moto pentru sensibilizarea soferilor, unde oricum vin toti cocalarii sa-si etaleze atelajele si echipamentele, daca substanta cenusie e lipsa.

atata timp cat legea imi permite sa incep pe 1000cc direct...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata timp cat legea imi permite sa incep pe 1000cc direct...

 

Gresit my friend, gresit:

 

CAPITOLUL III

 

PERMISUL DE CONDUCERE

 

Art. 38. – (1) Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. cu oricare din ele intri in stalp ramai infipt acolo. DEFINITIV!

2. ambele motociclete depasesc 100 km/ h , una mai repede alta mai greu, cred ca este o viteza suficienta pentru a muri.

3. niciuna din ele nu este scutita de ceilalti participanti la trafic, ambelor li se taie fata, ambelor nu li se acorda prioritate.

4. ambele aluneca pe nisip, apa, ulei.

1) true

2) true

3) partial true

4) true

5) habar nu ai ce e aia o BUSA si ce ea aia un partz de 125 cc

6) sa ma anunti si pe mine cand o sa fie la fel de usor sa conduci o busa precum ai conduce un 125 cc

7) diferenta dintre o busa si un 125 cc in ceea ce priveste greutatea este de cel putin 100 de kile ... concluziile le tragi singur

8) faza cu gazul e o aberatie ... sa ma anunti si pe mine cand ai sa te abtii de la vitezisme cu o busa (doar nu iti cumperi busa sa te uiti la stele)

9) lista ar putea continua dar zic eu ca e suficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...