Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Mai, dar repede te.ai miscat! Unde le.ai facut asa repede? Mi.as face si eu gri(sau auriu mat?) o pereche...ma ajuti cu o recomandare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 ZX 12 in varianta originala nu are stickere sub lac, la ce am vazut pana acum. In urma cu 3 sap. am vazut in UK. Plymouth 8 zx12 la o intalnire de weekend, variante din mai multi ani de fabricatie, dar la fel cum este cel verde de sus, aratau f. bine. Mie nu-mi place verdele si argintiul( este pe 2001), dar este un moft personal, tinand cont cum arata cea de sus, rar am vazut un zx12 asa impecabil. Verdele de sus este 2000-2001, pentru ca din 2002 japonezii fac modificari la carena fata, motor si frane. Am stat pana mi-a cazut in mana culoarea neagra, si a venit si cu anul 2006 + 28.000 km, ultima generatie Nu am modificari majore la ea, optez pentru original, am pastrat si "burlanul" de toba. Schimbarea tobei si chiar a filtrului de aer cu variante after implica si ajustari pe injectie, nu era vb. de aceasta, dar sunt totusi costuri substantiale. O sa intru pe o achizitie de Power Commander V, vreau sa ma "joc" putin pe injectie puntru a taia din consum, are rezerva de putere si cuplu, nu se pune in discutie o pierdere de putere. Dupa PC V, se poate add+ pentru toba si filtre, PV te ajuta puntru ajustari corecte. Am ceva after: manete si fork adjuster de la TITAX, mansoane, capete de ghidon si suporti stander spate pe auriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ale mele erau comandate de ceva vreme. Eu le-am facut la o firma care face tot felul de colantari si reclame luminoase. Nu ma intreba cat m-au costat. Firma e a cumnatului unui prieten de-al meu...Din aceasta cauza au fost comandate de mult....si tot de aia nu stiu cat costa. Dar daca le dai jos pe ale tale si mergi la tine in oras la o firma de profil, ma gandesc ca te costa maxim 50 de lei si sunt gata in 15 minute. Pacat ca au adus modificari la motor....era ok asa cum era la inceput. Motorul acesta i-a adus numele de scena de : "Busa Killer". Motorul meu urca pana in 350 km/h ( pe verificate ). M-am gandit si eu o vreme la un Dynojet, dar nu stiu daca mi-ar fi de foarte mare folos...Inca nu am gasit vreun motor sau masina care sa ma faca (nici macar sa ma chinui tare ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar.... Sfatul meu, tu decizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Cuplu parca era'doar' 134 Nm pe la 7000rpm. Dar chiar si asa tot e destul... Ce mai imi place la motoreta asta e ciclistica impresionanta, nu ma asteptam ca acest tip de cadru sa aiba efectu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Corect colegu, 134 Nm la 7500 rot/min....ce am scris acolo sunt CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar.... Sfatul meu, tu decizi Sunt de acord intru totul cu tine....doar ca mai am momente in care mi se aseaza valul pe creier si simt ca vreau sa zbor. Cred ca toti motociclistii simt asta, altfel de ce ti-ai dori un motor ca si asta? Si mai cred, ca cel putin 9 din 10 motociclisti ( fani declarati ai altor clase ) si-ar dori un motor de genul asta, doar ca invoca fel si fel de motive, greu de crezut pentru mine. Din punctul meu de vedere asta inseamna motociclism curat : o super sportiva de cel putin 150 CP. Dar, revenind...imi place sa cred ca sunt un motociclist prudent. Rar, depasesc cei 200 de km/h. Doar ca am testat-o de cateva ori ( sinucidere curata ) .Sper sa nu imi mai doresc sa o fac altundeva decat pe o autostrada din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ciclistica impresionanta? Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc... » Post actualizat in 03 May 2016 14:21P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Nu stiu maestru, fata de ce tiruri am avut anii trecuti, TDM, Zx9r, VF-ul si chiar si fata de zx6r-ul de acum, mi se pare mai prietenos. Nu am mers pe R1. zx10 si altele fasnete, dar e clar ca nu se compara. Totusi pt. ce imi trebuie mie, e destul, ca doar l-am luat sa merg cu pasager, aproape de viteza legala, sa nu stau chircit pe el si daca vreau sa trag ca maimuta de sarma, sa nu stau o vesnicie pana incepe sa se miste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ciclistica impresionanta? Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc... » Post actualizat in 03 May 2016 14:21 P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" Mda....cred ca discutia despre ciclistica poate fi destul de ampla. In functie si de cel care o piloteaza. Da-mi voie sa nu fiu de acord cu punctul tau de vedere. ( cu greu de pus in curba ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Am avut ZX9, model 2000. E oricand mai fasnet pe curbe decat un ZX12,plus ca e mai usor.Nu mai zic de clasa 600 sau 1000. Deci ate ciclistica buna fata de cine? Hayabusa si XX? As zice discutabil,exact cadrul ala atat de rigid si pozitia inalta il fac greu de pus pe curba. Plus cauciucul de 200 pe spate... E o motocicleta misto,dar in niciun caz cu o ciclistica buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 E cum zici tu, nu are ciclistica deloc, nu stiu de ce au mai facut.o... Ultimele 3 mobre cu care m mers in oras au fost zx6,9,12. Din toate astea ma simt cel mai bine pe 12. Daca tu te dai tare, pt mine conteaza mai putin asta si mai mult conteaza efortul de a o inclina, ca sunt o persoana comoda, merg touring si de obicei cu pasager si avand astea in vedere astea, am zis ce mi s.a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ce zic, pe curbe te lupti putin cu ea! Da, sunt 250 kg, ceva lungime si inaltime, nu?. Mai pun " my wife" + bagaje se aduna, dar pozitia este totusi comoda si nu am simtit niciodata durere de spate sau brate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2016 Admin Share Postat Mai 3, 2016 Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri. Uite, in seara asta am inlocuit stickerele. Imi plac mai mult asa. Mov cu verde este o combinatie rara si misto, negru/verde gasesti pe toate drumurile, dar ma rog.. In alta ordine de idei, prin 2004/2005 eram innebunit dupa modelul asta, dar nu a fost sa fie, atunci era o barca de bani! Cat consuma real hardughia asta, ca peste tot se vorbeste de galeti de combustibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Ce zic, pe curbe te lupti putin cu ea! Da, sunt 250 kg, ceva lungime si inaltime, nu?. Mai pun " my wife" + bagaje se aduna, dar pozitia este totusi comoda si nu am simtit niciodata durere de spate sau brate. Exact. E o motoreta foarte misto dar are alte calitati, nu ciclistica. Are un motor foarte tare si fiabil, care te tine cu ranjetul pe buze daca stii sa tragi de gaz. E comoda pentru touring. Mie imi place si acum design-ul. De consumat, daca un miar consuma 7 la un drum romanesc combinat, un ZX12 consuma 8. In oras probabil e dramatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Nici zx9 nu a avut ciclistica miarelor vremii (macar), ce sa mai vorbim de ciclistica zx12. Oricum a fost conceput pentru stabilitate pe drept si pe curbe largi de viteza si, fiind penalizat si de greutate, este oarecum normal sa te lupti putin pe curbe stranse. Dar nu cred ca asta-i intereseaza asa de tare pe propietari. Consumul in schimb, am auzit si eu ca e pe masura performantelor motorului. Stiu un baiat in Constanta care a trecut de la F4 si imi zicea ca, din punctul asta de vedere, are impresia ca merge cu doua motociclete de-odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 In principiu nu sunt de acord sa promovez "viteza" si incalcarea normelor, dar eu am vazut si simtit ce poate motorul asata, chiar daca este din 2006 si pare o vechitura pe langa infuzia de tehnologie din industria moto ce a aparut si apare progresiv. Ar trebui luate in considrrare cateva calcule sumare, adica zx12r din 2006, are o putere 190 CP cu ram air raportata la o masa la plin(combustibil) de 240 kg. Mai pun si masa pilotului 80 kg si facem 320 kg, in final inseamna 190 cp: 320 kg= 0,59 CP / 1 kg masa. Hai sa trecem la auto.....ca sa avem la un automobil acest raport putere/masa , si spune Sinister de un auto de 2000 kg, inseamna ca masina asta ar trebui sa aiba o putere de 0,59 X 2000 Kg =1180 CP....de unde este avionul asta prin RO? Asa ca la viteza, zx 12 r, variantele cu 340/350 km/h "rup" sau sunt pe pozitia de leader prin RO!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Din cele 3 "active" de pe forum, acesta, al lui dedant arata cel mai bine! Bravo man ! De acord. E cea mai noua, dotarile cele mai misto (mai putin urateniile alea de mansoane - sau hai urate nu or fi, dar mie mi se par incomode, a fost primul lucru care l-am dat jos de pe a mea). e un touring destul de confortabil... ciclistica in schimb pfff! )) am avut ocazia sa testez unul o saptamana in anglia, mi-am setat si suspensiile, pana mea... nu e pt. curbe stranse! ) cred ca treaba asta cu ciclistica e si oarecum subiectiva. Adica na, e clar ca nu se compara in oras vreodata cu un naked cu 60 kg mai usor sau pe curbe cu vreun R1. Insa mie mi s-a parut mai comod (si ma repet IN VIZIUNEA MEA) la treburile la care l-am supus decat altele, nicidecum ca ar fi tzatza de matza, best-ever sau vreun super-sport de circuit. Acuma sa nu ziceti ca si enduro are pe offroad ciclistica mai buna... Asta am vrut sa spun si asta e ultimul post pe subiectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 De acord. E cea mai noua, dotarile cele mai misto (mai putin urateniile alea de mansoane - sau hai urate nu or fi, dar mie mi se par incomode, a fost primul lucru care l-am dat jos de pe a mea). cred ca treaba asta cu ciclistica e si oarecum subiectiva. Adica na, e clar ca nu se compara in oras vreodata cu un naked cu 60 kg mai usor sau pe curbe cu vreun R1. Insa mie mi s-a parut mai comod (si ma repet IN VIZIUNEA MEA) la treburile la care l-am supus decat altele, nicidecum ca ar fi tzatza de matza, best-ever sau vreun super-sport de circuit. Acuma sa nu ziceti ca si enduro are pe offroad ciclistica mai buna... Asta am vrut sa spun si asta e ultimul post pe subiectul asta. Catranel, te anunt ca Intre timp a primit noutati.. mansoane noi combinatie cu metal "aurifer", capete ghidon PUIG, manete TITAX , fork adjuster TITAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Catranel, te anunt ca Intre timp a primit noutati.. mansoane noi combinatie cu metal "aurifer", capete ghidon PUIG, manete TITAX , fork adjuster TITAX Estetic nu am ce zice, desi mergea parca pe un negru, ca tot asa e modelul tau. Poate la a mea ca e mai 'haurita si spoita' din fabrica, mergeau mai multe accesorii aurii, dar eu prefer mai simple. La asa ceva ma gandeam la tine: Totusi full-black e prea de tot: Editat Mai 4, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Fa ceva si la aparatoarea de lant. In una din poze e tare urata A dreaqu....de aparatoare, maine ma pun cu ciocanul pe ea...strica tot motorul . Astea sunt motoare de la trupele speciale, mai trebuie o husa pe dreapta pentru un akm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Aparatoarea este originala si imaculata, dar sunt refectii de lumina pe ea daca te referi la "pata", nu este polizata. Stiu ca este si after ceva mai " future" dar, un piscot de aparatoare este peste 130 euro pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%. Frumos motorul! Sa ai bafta la el! Din fotografie realizez ca esti pasionat si de mecanica. Eu, singura scula pe care o am in garaj e o surubelnita. :-) Si cand am nevoie sa imi reglez oglinzile trebuie sa fug la mecanic. Spune-mi, te rog, cum se numeste smecheria care trebuie cumparata pt a ajunge la consumul de mai sus. A mea imi ia 8,5 in afara si aprox 11-12 in oras. » Post actualizat in 04 May 2016 18:57 Nu asa facem calcule,dar ma rog. Spre exemplu,un m5 v10, fabricatie 2008, nu are nici de departe puterea spusa de tine,nu pare,nu e avion. Si cam nu te tii de el . Dar ma rog,sa n o dam in d-astea,sa poluam un topic dedicat unor motoare de legenda,zic eu,cu toate ca sunt din secolul 21 Sunt de acord cu voi....nu promovez teribilismul, dar.....chiar daca iti par din alt film, in weekend-ul trecut am avut deosebita satisfactie sa nu mai vad in oglinzi un BMW M5....pe drumul de la SM la Carei. P.S.: si nu, nu era condus de o baba. Era condus de un cocalar care a condus foarte agresiv pe langa mine ca sa imi arate mie BMW-ul lui. Nici specificatiile tehnice date de Kawasaki sau BMW nu il dau invingator pe BMW. (nu sunt vreun mare cunoscator in ale mecanicii sau ale tehnicii, dar am avut naivitatea de a incerca motorul asta cu cativa bolizi. Inca nu l-am gasit pe ala care sa tina apropape. Poate sambata asta. La Baia MAre, ACR-ul organizeaza niste curse legale pe un bulevard din oras ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Pentru motorul tau, presupun ca este 2000-2001, ai nevoie de Power Commander III USB de la Dynojet. Cu el poti face ajustari pe harti de injectie, se monteaza simplu si are utilizare fara complicatii( ai CD, descarci harti, faci transfer in PC III, etc). Iti vine cu kit-ul de montare si instructiuni, il montezi sub sa langa ECU. Mi se pare ca pe olx.ro este unul la vanzare chiar PC III USB, oricum se ia cu proba la fata locului si depinde ce mai are cu el. De preferinta ar fi nou! Da, consumul real este cel de sus exact cum spui si tu daca mergi in oras. Ai schimbat bujiile pana in prezent? Este proba de NERVI la zx 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.