NinjaMan Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 Haideti, eu inca mai astept posesorii acestui model de motocicleta sa isi spuna parerile, pasurile, ofurile etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 Haideti, eu inca mai astept posesorii acestui model de motocicleta sa isi spuna parerile, pasurile, ofurile etc felicitari... dar de cind atita istorie kawa? cumva de cind ai inceput sa prinzi viteza? ?? caci,teoretic stii totul despre tehnica zx 12 merci de uratura e fain motoru si in poze da nu mi/ai spus ca ai camera digitala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Daemon Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 hahahahahahhahahhahahahahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 modelul imi place f mult, cu siguranta mai mult decat concurenta directa Haya din cate am citit pe forumurile straine este o motocicleta f buna, nu are probleme de fiabilitate . este mai mult un sport tourer decat un supersport in comparatie cu busa pare mai puternica si mai rapida, distanta dintre ele se naste doar acolo la viteze mari unde busa din cauza aerodinamicii sufera mai putin si se distanteaza (a fost gandita in formele respective cu un scop precis..top speed ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 @mac: busa are aerodinamica aproape perfecta , viteza de top peste a lui zx 12r cu un pic, stabilitate fff marela vit. mari, si multe alte... busa era motorul meu preferat, pana cand am vazut zx12 live, si de atunci imi place din ce in ce mai mult, poate chiar mai mult ca busa lateredit: @mac: acuma vad ca si tu ai zis ca busa are aerodinamica mai buna , top speed mai mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Dar cand a fost lansata Busa si cand Zx12-le?! Normal era ca zx12 ,fiind lansat dupa Busa ,sa fie MULT mai bun ,dar nu a fost asa ,iar busa a detinut suprematia CLAR ani de-a randul. Ps:sper ca nu se incep cu scuze ,gen "zx-ul are doar 1200cmc ,pe cand busa are 1300cmc" ,ca doar nu i-am pus eu pe cei de la Kawa sa o faca de 1200 si sa piarda in fata busei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 (editat) Dar cand a fost lansata Busa si cand Zx12-le?! Normal era ca zx12 ,fiind lansat dupa Busa ,sa fie MULT mai bun ,dar nu a fost asa ,iar busa a detinut suprematia CLAR ani de-a randul. Ps:sper ca nu se incep cu scuze ,gen "zx-ul are doar 1200cmc ,pe cand busa are 1300cmc" ,ca doar nu i-am pus eu pe cei de la Kawa sa o faca de 1200 si sa piarda in fata busei Draga Silviu, Kawasaki nu a pierdut nimic in fata celor de la SUZUKI. Kawasaki a avut o alta abordare asupra unui acelasi subiect top speed. Insa, asa pt tine, peste tot chiar si in reviste vezi acest lucru, Kawasaki este mai puternic decat Haya. Haya reuseste cu ajutorul aerodinamicii si se pare a unei mai bune transmisii a puterii catre asfalt performante mai bune, in domeniul top speedului. Cei de la Kawasaki au ales sa ca si motorizare un motor de 1200 ccm pt a pastra o sportivitate marita pt acest model. El se tureaza mai voios decat Busa, mai usor, mai repede. Busa are un cuplu mai bun care implica o acceleratie mai buna insa...de la 9000RPM in sus Kawasaki surpriza, devine si mai nervos si ...... Daca e sa vorbim sincer e o problema de preferinte si gusturi. Kawasaki a facut un motor care sa fie mai sportiv, mai extrem, cat a permis o asemenea clasa (cilindree) iar Suzuki a reusit o mixura complexa de avantaje si fineturi tehnologice care l-au facut cu putin mai rapid la viteze de top. Insa pana la acele viteze surpriza Kawa wins. In rest vin si iti spun ca intre cele 2 motoare este asa o mica diff incat e o problema de gust ce sa alegi. EU SUNT 100% convins ca am ales corect. Editat Mai 9, 2006 de NinjaMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Un raspuns de bun simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Si eu sunt de aceeasi parere. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 aici ar mai trebui complectat ceva ... sa amintim pentru cei care nu stiu ca zx 12 pina pe la 6000rpm tremura din toate incheieturile iar puterea mai mare la viteze mari o obtine doar cu ajutorul ramair-ului care creeaza o presiune sporita in admisie sa nu mai vorbim ca daca nu te "joci " puti la reglaje are ciclistica unui bolovan si frine de "pepsi" si ce-i cu prostiile astea ca aia e mai tare decit aialalta si mai las-o cu sportivitatea , voiosenia si nervii de dupa 9000rpm si pe deasupra nu stiu unde vezi tu ca a invins kawasaki si pe cine a invins? faptul ca tu stai ca un topor pe hayabusa si stai mai bine pe 12 , iti da voie sa fii un mare analist al celor doua modele??? mai lasa revistele alea pe care le scriu unii care nu s-au suit in viata lor pe motor.... si tu ii mai si crezi un lucru bun pt zx 12 este ca cei de la kawasaki au reusit in sfirsit sa faca un motor fiabil inainte de toate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Tocmai ca in reviste ies amandoua pe picior de egalitate ,dar avand in vedere ca busa e mai veche in "domeniu" ,era de asteptat ca zx12-le sa o depaseasca clar cand a aparut ,dar nu s-a intamplat acest lucru ,ci abia acum cu monstrul zx14 ,dar asta e cu totul alta mancare de peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Asa este, insa eu in acest topic am incercat sa ma feresc de comparatii ale acestor motociclete. Am scris acest topic pt cei care iubesc acest model. Totodata vreau sa va spun ca ceea ce a scris Ghostrider e adevarat. Motocicleta are un tremurat sub 6000 de RPM. Franele sunt de asemenea in echipare de serie mai ales la modelul A (fab intre anii 2000-2002) mult sub asteptari. Aceasta problema eu am rezolvat-o prin montarea unor furtunase de frana (de metal, si placute sinterizate de curse) si acum franele sunt mult mai muscatoare. La modelul B au schimbat franele au monetat pistonasele radial in echiparea de serie (dupa anul 2004). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 aici ar mai trebui complectat ceva ... sa amintim pentru cei care nu stiu ca zx 12 pina pe la 6000rpm tremura din toate incheieturile iar puterea mai mare la viteze mari o obtine doar cu ajutorul ramair-ului care creeaza o presiune sporita in admisie sa nu mai vorbim ca daca nu te "joci " puti la reglaje are ciclistica unui bolovan si frine de "pepsi" si ce-i cu prostiile astea ca aia e mai tare decit aialalta si mai las-o cu sportivitatea , voiosenia si nervii de dupa 9000rpm si pe deasupra nu stiu unde vezi tu ca a invins kawasaki si pe cine a invins? faptul ca tu stai ca un topor pe hayabusa si stai mai bine pe 12 , iti da voie sa fii un mare analist al celor doua modele??? mai lasa revistele alea pe care le scriu unii care nu s-au suit in viata lor pe motor.... si tu ii mai si crezi un lucru bun pt zx 12 este ca cei de la kawasaki au reusit in sfirsit sa faca un motor fiabil inainte de toate ... nu pot decat sa rad apropos de franele de"pepsi" cand stii ffff bine ca zx 12 si busa au ACELEASI FARNE !!!!!! Cat despre ciclistica nu ma face sa vorbesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 va vorbesc ca un fost posesor de 12-ar fab 2004....in primul rand....consumul este aberant de mare ....si asta au reclamat-o si altii.....nu spun ca vreau sa merg cu 6% la 240 constant.....dar un consum mediu de aprox 10% in conditii de aprox 160kmh imi pare jenant ....testat pe dn si autostrada....secundo....avand modelul 2004 nici nu vreau sa fac vreo comparatie cu franele busei care imi par de unt....a fost o motoreta care am avut-o aprox 5mii km si dupa care am spus gata....trebuie sa plece....ce imi aduc eu aminte despre acest trenulet este ca acu vreo 3 ani de 1 mai nu aveam ce sa fac si am fugit pana la mare, am bagat o ciorba incalzita pe loc si am tulit-o iar acasa.....bun interstate-traveller ( ca doar ptr asta a fost gandita ) dar sucks big time in oras, mai ales in nebunia din bucuresti....este mult mai inalta decat busa iar asta poate crea mai multe probleme decat aparenta lungime extra a busei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat August 24, 2006 Autor Share Postat August 24, 2006 Corect dar eu tot sustin ca e o super motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 E normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 va vorbesc ca un fost posesor de 12-ar fab 2004....in primul rand....consumul este aberant de mare ....si asta au reclamat-o si altii.....nu spun ca vreau sa merg cu 6% la 240 constant.....dar un consum mediu de aprox 10% in conditii de aprox 160kmh imi pare jenant ....testat pe dn si autostrada....secundo....avand modelul 2004 nici nu vreau sa fac vreo comparatie cu franele busei care imi par de unt....a fost o motoreta care am avut-o aprox 5mii km si dupa care am spus gata....trebuie sa plece....ce imi aduc eu aminte despre acest trenulet este ca acu vreo 3 ani de 1 mai nu aveam ce sa fac si am fugit pana la mare, am bagat o ciorba incalzita pe loc si am tulit-o iar acasa.....bun interstate-traveller ( ca doar ptr asta a fost gandita ) dar sucks big time in oras, mai ales in nebunia din bucuresti....este mult mai inalta decat busa iar asta poate crea mai multe probleme decat aparenta lungime extra a busei Nu stiu cum ai avut tu consumul de 10% la 160 ca al meu la 160 consuma cam 7% .... Daca esti o persoana scuta intre picioare asta nu are nici o relevanta.... poate e cam inalta pt tine.... Daca Hyabusa are frane de unt tin sa te anunt ca si zx 12 tot de unt trebuie sa le aiba pentru ca inca o data : folosesc aceleasi frane !!!!la primele modele !!!! La modelul nou adica din 2004 in coace au frane MULT mai bune decat la modelul vechi .... Cocluzia o tragi tu.... Daca iti trebuie o motocicleta de oras iti recomand cu calura un SUPERMOTO ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 am avut modelul 2004, am specificat asta....am vreo 1.85m si picioare de invidiat .....nu am cautat in 12 o mobra de oras dar consumul ala m-a oripilat.....tu ai modelul anterior celui din 2004 unde s-au produs schimbari la injectie....dupa cum am spus, am mai vorbit cu posesori de 2004-2005 si sint la fel de scarbiti de consumul exorbitant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 am avut modelul 2004, am specificat asta....am vreo 1.85m si picioare de invidiat .....nu am cautat in 12 o mobra de oras dar consumul ala m-a oripilat.....tu ai modelul anterior celui din 2004 unde s-au produs schimbari la injectie....dupa cum am spus, am mai vorbit cu posesori de 2004-2005 si sint la fel de scarbiti de consumul exorbitant.... eu am vandut o gramada de modele 2004-2005 si chiar unui prieten apropiat si nu s-a plans nimeni de consum.... poate ai avut tu ghinion.... Nu se poate un asemenea consum numai daca era tuningit intr-un fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 aveam toba full micron, PC si filtru aer KN.....printre cei care se plang sint 2 tipi cu full akrapo si inca un micron parca...toate setate pe dyno .....fuck it, nu mai e si ptr mine nu va mai fi niciodata....va urez drumuri cat mai lungi cu ele caci penhtru astea au fost facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 aveam toba full micron, PC si filtru aer KN.....printre cei care se plang sint 2 tipi cu full akrapo si inca un micron parca...toate setate pe dyno .....fuck it, nu mai e si ptr mine nu va mai fi niciodata....va urez drumuri cat mai lungi cu ele caci penhtru astea au fost facute Pai vezi de ce nu spui de la inceput asa....daca vrei cai trebuie sa platesti undeva..... Daca erau setate pe Dyno e clar... Am si eu Dyno cu usb si o pot seta in multe feluri.... Daca setezi moto tau acuma pt liniuze alea alea sa nu crezi ca scapi cu consumul mult mai ieftin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 hop si eu Cand s-a deschis topicul asta nici nu visam la XZ 12, am modelul din 2000. Arata mult mai bine decat toate concurentele sale si in plus este o motocicleta totala, saua bine gandita, confort, vezi in oglinzi, ai lumina de la faruri.......... super. Am toba originala si nu o schimb nici de-al dracu, cred ca face parte din farmecul motocicletei, are priza ram ceva mai scurta (cred ca e aftermarket). Cat despre motor - e o BESTIE. Ce sa mai tunezi la ea cu tobe, filtre si alte chestii, aratati-mi voi pe ala care scoate 100% din ZX 12 in romania, nu ai cum sa dai drumul la atatia cai decat daca esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Septembrie 3, 2006 Autor Share Postat Septembrie 3, 2006 Felicitari Ghost ma bucur ca iti place acest model deosebit de motocicleta. Daca ai nevoie de informatii, piese etc apeleaza cu incredere. Ride safe! Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 hop si eu Cand s-a deschis topicul asta nici nu visam la XZ 12, am modelul din 2000. Arata mult mai bine decat toate concurentele sale si in plus este o motocicleta totala, saua bine gandita, confort, vezi in oglinzi, ai lumina de la faruri.......... super. Am toba originala si nu o schimb nici de-al dracu, cred ca face parte din farmecul motocicletei, are priza ram ceva mai scurta (cred ca e aftermarket). Cat despre motor - e o BESTIE. Ce sa mai tunezi la ea cu tobe, filtre si alte chestii, aratati-mi voi pe ala care scoate 100% din ZX 12 in romania, nu ai cum sa dai drumul la atatia cai decat daca esti Eu as formula altfel intrebarea:arata-mi unul din Romania care scoate TOTUL dintr-un 600 si apoi mai vorbim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.