marque Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 Eu ma gandeam sa schimb dr-ul cu un tt, dar acum ca citii asta ma mai apuca si fidelitatea fata de tanti Suzi si zau ca mi se pare o varianta interesant SE-asta. Intrebare indiscreta: cat poa' sa coaste unul de prin 95, 96, pana in 30.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 (editat) Eu ma gandeam sa schimb dr-ul cu un tt, dar acum ca citii asta ma mai apuca si fidelitatea fata de tanti Suzi si zau ca mi se pare o varianta interesant SE-asta. Intrebare indiscreta: cat poa' sa coaste unul de prin 95, 96, pana in 30.000 km? pai al meu din 95 cu vreo 33.000 km,ne mers de prin 2004,l-am luat de la un tip care era marinar si nu prea ii ardea lui de el(vroia chopper parca).L-am luat la 2000euro fix.E Ok motorul,patineaza ceva ambreiajul ,in rest pare ok,restu le vad in timp.Are 1 luna si am mers cam 700 km si e ok. Spor. Editat Martie 18, 2006 de adiviraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 18, 2006 Autor Share Postat Martie 18, 2006 merge supeeeer toata lumea zice asa i-am dat-o unui vitezist impatimit si a ramas surprins de suspensie... mi-am gasit unde sa tin motoru...un tip super de treaba...ii multumesc inca o data pe aceasta cale...multam Adi.... Fanu....esti cel mai tare m-ai lamurit....DR e cel mai bun va asteptam la Galati... Eu ma gandeam sa schimb dr-ul cu un tt, dar acum ca citii asta ma mai apuca si fidelitatea fata de tanti Suzi si zau ca mi se pare o varianta interesant SE-asta. Intrebare indiscreta: cat poa' sa coaste unul de prin 95, 96, pana in 30.000 km? daca e din '95 mai ieftin...cred ca pana in 2500 daca e dupa '96...de la 2800 sau chiar mai bine in sus... in '96 au schimbat motoru si chiar cadrul...e diferit al meu e din '97...exact ca cel din poza de mai sus....DR 650 SE '97 si am dat peste 3000 pe el ATENTIE LA SERIILE W si X IN REST TOTU E OK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_mania Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Imi cer scuze pentru offtopic dar asta imi pare locul cel mai bun sa va inreb : Eu ma dr 650 rse din 95, ma poate ajuta cineva cu o aripa fata ridicata sa pot merge offroad??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Intrebarea asta m-a marcat si pe mine. Nu mai bine iei un DR -R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 daca vreti sa mergeti si off road...aripa ridicata daca vreti mai mult sosea...aripa pe roata si carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 fratilor, n-am nimic cu dr-ul, dar pt off road mi se pare greutz... toti prietenii mei cu enduroase se orienteaza spre ktm si mai toti ktm-isti ce-i cunosc se gandesc serios la exc 520 asa ca trageti voi concluziile(inainte sau dupa ce va dati cu un exc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 (editat) aripi gasiti la remus, e cam 20-30 de euro una. si eu am avut dr-u iar acum am ktm-u. Vreau sa spun ca aventura tot aia e! Multi dau vina pe motoare, .. ca daca aveam unu mai usor..puteam sa merg offroad. pooola. am fost de curand la Tunari unde sunt niste rampe din pamant, m-am dat cu kati dupa care am luat-o pe suzy si ma asteptam sa nu ma descurc cu ea dar surpriza!! am fost surprins de manevrabilitatea lui. In mers nu mai conteaza asa mult greutatea, problema e cand ajungi intr-o postura dificila.. va doresc sa va distrati suzy&kati=Love Editat Martie 22, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_block Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 \ frumos motor........daca vrei sa intri in teren schimba -i gumele ! Salutare tuturor, abia acum mi-am luat si eu primul meu motor veritabil este Suzuki DR 650 SE din '97 am suferit ceva pana sa mi-l pot permite (vreo 3 ani) intrebari: cat de bun e pentru off-road ? ...mentionez ca-s incepator si nu vreau cross sau hard enduro cat de fiabil e ? si ce probleme apar de obicei ? piese se gasesc ? cine mai are DR 650 SE ? pareri va rog cum e la fiabilitate si alte alea fata de Xt 600 E ? am visat mult timp la XT 600 E si asta o sa-mi iau dar dupa ce ma obisnuiesc cu suzi si dupa ce testez un Xt 600 E va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Felicitari, am observat ca iti cautai de ceva vreme. E un an mai decent decat sper eu sa imi iau. Drumetii cat mai placute? Spune-mi, varianta asta are si kick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 aripi gasiti la remus, e cam 20-30 de euro una. si eu am avut dr-u iar acum am ktm-u. Vreau sa spun ca aventura tot aia e! Multi dau vina pe motoare, .. ca daca aveam unu mai usor..puteam sa merg offroad. pooola. am fost de curand la Tunari unde sunt niste rampe din pamant, m-am dat cu kati dupa care am luat-o pe suzy si ma asteptam sa nu ma descurc cu ea dar surpriza!! am fost surprins de manevrabilitatea lui. In mers nu mai conteaza asa mult greutatea, problema e cand ajungi intr-o postura dificila.. va doresc sa va distrati suzy&kati=Love ASA, zi-le tu treijumate. ROCK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Felicitari, am observat ca iti cautai de ceva vreme. E un an mai decent decat sper eu sa imi iau. Drumetii cat mai placute? Spune-mi, varianta asta are si kick? Da e varianta ce are si kick si demaror si e si mai usoara cu vreo 10 - 15 kg decat DR-urile dinaintea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 (editat) oameni buni....daca vorbiti de DR-ul 650 SE '97 va zic io ca stiu......NU ARE KICK.... si are 160 kg la plin... Editat Aprilie 4, 2006 de zzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibiker Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 o sa incerc ceva mai cramponat e08 is prea de strada vad io...bani sa am... ASTEPT PARERILE POSESORILOR DE XT 600E, DR 650 SE, LC4, XR-uri,Dominatoare si KLR-uri DAR NU NUMAI... ORICINE E BINE VENIT SA-SI DEA CU PAREREA Eu am incaltat KLR-ul cu Mitas E-08,am ales acest model pentru k folosesc motorul 80%strada si 20%teren accidentat.La strada se comporta excelent,au aderenta super buna si nu simti sub tine nici cea mai mica vibratie chiar si la 150km/h!La teren nu prea m-am bagat dar am fost de curiozitate pe niste drumuri de munte si am constatat ca se comporta binisor dar numai sa nu fie noroi!Daca folosesti motorul mai mult la strada acest model este perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 (editat) si mai trage putin stanga, ghidonul e putin cam flexibil in cavaleti, rotile nu se prea aliniaza si se mai si intampla sa se opreasca putin in viraje....adiviraje in rest ...numai de bine, unde mai pui ca are si rezervorul de 21 l. Editat Aprilie 11, 2006 de CheluRebel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Eu am incaltat KLR-ul cu Mitas E-08,am ales acest model pentru k folosesc motorul 80%strada si 20%teren accidentat.La strada se comporta excelent,au aderenta super buna si nu simti sub tine nici cea mai mica vibratie chiar si la 150km/h!La teren nu prea m-am bagat dar am fost de curiozitate pe niste drumuri de munte si am constatat ca se comporta binisor dar numai sa nu fie noroi!Daca folosesti motorul mai mult la strada acest model este perfect! da, am si eu o pereche de Mitas E-8, cum dai de ceva umed ajungi pe jos....... imi bag picioarele in ele, mi-am bagat gume de cross si-s f multumit. Daca te dai mai mult pe strada poti sa te bazezi pe ele...si pe iarba uscata Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 da, am si eu o pereche de Mitas E-8, cum dai de ceva umed ajungi pe jos....... imi bag picioarele in ele, mi-am bagat gume de cross si-s f multumit. Daca te dai mai mult pe strada poti sa te bazezi pe ele...si pe iarba uscata Bafta! baieti, da ce parere aveti de E07? mie mi s-au recomandat E07 de unii, altii au zis E09. eu merg cel mai mult pe sosele, dar se intampla sa vreau sa ma bag pe un drum forestier cand ajung la munte (gen sinaia - babele, transalpina, etc). voi ce ziceti? cum sunt ca aderenta si ca viteza maxima? E07 / E08 / E09 ? PS: daca e vreun topic specializat cu chestia asta spuneti-mi si mie .. eu nu l-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 baieti, da ce parere aveti de E07? mie mi s-au recomandat E07 de unii, altii au zis E09. eu merg cel mai mult pe sosele, dar se intampla sa vreau sa ma bag pe un drum forestier cand ajung la munte (gen sinaia - babele, transalpina, etc). voi ce ziceti? cum sunt ca aderenta si ca viteza maxima? E07 / E08 / E09 ? PS: daca e vreun topic specializat cu chestia asta spuneti-mi si mie .. eu nu l-am gasit Eu am avut si de-alea si de-alea Mergi si cu 07 pe forestiere. Nu mergi prin noroi sau pe iarba. E 09 sunt mai bune off road si te tin si 6-7,000 pe asfalt. Cu ambele mergi 140. Poate si mai mult, insa nu-ti recomand - e greu sa te opresti Eu te sfatuiesc sa le incerci pe rand pe ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Eu am avut si de-alea si de-alea Mergi si cu 07 pe forestiere. Nu mergi prin noroi sau pe iarba. E 09 sunt mai bune off road si te tin si 6-7,000 pe asfalt. Cu ambele mergi 140. Poate si mai mult, insa nu-ti recomand - e greu sa te opresti Eu te sfatuiesc sa le incerci pe rand pe ambele OK, acum inca o intrebare.. fara sa incerc nu am cum sa stiu, dar va intreb pe voi: se simte diferenta considerabila intre cauciucurile mele de strada si un E07 la utilizare pe drum de pamant? (fara noroaie si iarba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Aprilie 23, 2006 Autor Share Postat Aprilie 23, 2006 eu as vrea sa incerc ceva de la Metzeler...MC4 sau UNICROSS sau macar un SAHARA de la BRIDGESTONE as vrea un TRAIL WING nou...ale mele is cam uzate si mai sunt cauciucuri misto cu bun compromis intre strada si enduro INTREBAREA MEA ESTE : DE UNDE GASESC SA-MI IAU CAUCIUCURI NOI DE GENUL MENTIONAT MAI SUS ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 OK, acum inca o intrebare.. fara sa incerc nu am cum sa stiu, dar va intreb pe voi: se simte diferenta considerabila intre cauciucurile mele de strada si un E07 la utilizare pe drum de pamant? (fara noroaie si iarba) Tocmai am pus un E 09. Diferenta e uriasa. Prin locuri de pe unde ma cam intorceam sau le ocoleam acuma trec fluierand. Daca e uscat, cred ca si 07 e foarte ok. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 multam cred ca iau intai METZELER ENDURO 3 SAHARA daca am bani daca nu iau E07 sau E09...vad io ideal ar fi sa am 2 roti echipate mai soft si 2 mai hard si sa le schimb... vise...la cate am in cap...s-ar speria si Bill Gates... incerc sa ma multumesc cu cat am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Eu am XT si sunt multumit de el, ma dau cu el 100% offroad si se comporta excelent. Oricum este destul de greu in situatile in care trebuie sa il ridici de jos de multe ori sau sa il scoti dintr-o situatie grea. Oricum eu zic ca e un motor bun pt. inceput si normal ca pe viitor vreau si eu sa fiu Ready To Race pe un KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 mda...KTM-ul bantuie pe multi prin vise... sper candva sa-mi indeplinesc visele toate... oricum...e bine si cu Suzi...chiar f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 care dintre acestea sunt facute in UE, pt a nu plati taxe? Suzuki DR 650 SE '97 Yamaha XT 600 E '97 Honda NX650 '97 Honda Transalp '97 sau ce produse au aceste firme pt UE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.