Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

cred ca si la noi se accepta semnalizarea cu mina, ar fi logic atita timp cit e prob de scoala. lipsa consumului de ulei poate fi doar aparenta, vezi sa nu se completeze cu benzina...

 

 

 

xr-urile au sete de ulei...

cam 300 ml la mie, ca popa...mers lejer. Daca ai sintetic si ii dai la fofo, sa nu te surprinda daca te trezesti ca tre sa ii bagi 600-800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 530
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si a mea papa ulei...nu grav, da ii place...

 

A mea e inscrisa...

 

 

Saptamana trecuta am fost pentru prima data la circuit si am zburat de credeam ca nu mai ma intorc pe pamint...

 

Aici poza dupa ce m-am potolit...

 

post-7547-0-01696100-1319014434_thumb.png

 

post-7547-0-97538500-1319014520_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am fost pentru prima data la circuit si am zburat de credeam ca nu mai ma intorc pe pamint...

 

Aici poza dupa ce m-am potolit...

 

 

ce circuit? ciolpani? coclauri ( asa pare)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu niste scarite pt. XR600R 88-00 sh ca n-am bani de noi, pm va rog ca nu prea intru pe aci, din cate stiu eu se potrivesc si de la XR650L nu stiu exact anii si de la XR400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@popp...Corsarul Rosu linga autostrada Pitesti...circuit nefolosit, tocmai bun de joaca...

 

 

 

aaaaa. il stiu! n-am mai fost de 2 ani acolo...era sa aterizez pe magar! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut la strung din fier...

Ai grija - fieru e MULT mai dur decat capacul tau de chiulasa si RISTI sa te trezesti fara filet daca strangi prea tare. Cel original (aluminiu) strans usurel pe aluminiu, nu se desface in vecii vecilor (dilatare diferita fata de capacul de chiulasa -> fixare FOARTE buna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil multi dintre voi ati desfacut carburatorul si ma ''luminati'' si pe mine...de ce pana mea socul se trage singur in mers ?

Nu tot timpul, doar la sarituri sau la socuri mai mari.

Trebuie sa-l desfac sa remediez problema sau merge din ceva reglaj minor ?

Cheers !

 

Asa arata , iar tija neagra e tija de soc.

carburetor_for_55_20300137.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta trebuie sa se miste in 3 trepte si trebuie sa stea in fiecare, singura. trebuie sa se simta cand o actionezi.

poate e tocata in partea unde are bumbu de trepte cu tablita aia gaurita, sau poate e doar slabita tablita

 

Astazi

post-42028-0-66013500-1320251261_thumb.jpg

post-42028-0-09398600-1320605429_thumb.jpg

post-42028-0-87125900-1320605464_thumb.jpg

post-42028-0-37229800-1320605501_thumb.jpg

post-42028-0-21894300-1320605534_thumb.jpg

post-42028-0-34252000-1320605567_thumb.jpg

post-42028-0-88400400-1320605603_thumb.jpg

Editat de maryusmaryus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

tocmai am cumparat un pinion spate de 50 dinti

discutand cu un prieten acesta spunea ca nu o sa fiu multumit pt ca va trebui sa fiu tot timpul cu mana in gaz + ca va trebui sa schimb vitezele foarte repede

acum am 40 pe spate si 15 pe fata

pe net am vazut ca original vine pe fata 15 cu 45 pe spate

ce ma sfatuiti? sa pun de 45? si sa-l uit pe asta de 50?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am cumparat un pinion spate de 50 dinti

discutand cu un prieten acesta spunea ca nu o sa fiu multumit pt ca va trebui sa fiu tot timpul cu mana in gaz + ca va trebui sa schimb vitezele foarte repede

acum am 40 pe spate si 15 pe fata

pe net am vazut ca original vine pe fata 15 cu 45 pe spate

ce ma sfatuiti? sa pun de 45? si sa-l uit pe asta de 50?

 

Ca idee, prima data am avut 14/43; am schimbat cu 13/47 si treaba a mers mult mai bine pe urcari si zone mai rele. Acum cautam un 12 pentru fata, ca pe spate nu mai da voie patina, dar a venit recomandarea cuiva cu experienta, ca sa modific prinderea la patina si sa pun mai mare pe spate. In concluzie: o sa caut si eu ceva de genul 50, 52(cu 13 pe fata) si cred ca o sa fie aproape bine, iar tu daca te dai mai mult pe deal, padure, etc., pune 50 pe spate si 13,14 pe fata si o sa vezi ce distractie ;) ( am probat la un prieten 13/52); cum o ai acum cred ca nu ajuta deloc pe deal :grinbandit:

Editat de vAli.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sfaturi

 

nu nu am lant mai mare dar cred ca va intra ... in caz contrar o sa iau si un lant

 

cum e acum la deal e cam slaba ... asa ca un cal rapciugos :D

 

deabia astept sa vad cum trage pe dealurile oradiei pe unde ma dau eu + ca la primavara vreau sa fac un un prieten un traseu de 100-130 km ( numai dus )

o sa pornim din Oradea si o sa ajungem pe varful Bihorul si apoi in zona ...Barajul Lesu, Padis, Fantanele, Stana de Vale :D

zile alocate... :)) macar 4-5

Editat de Pierrooradea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea s-a discutat nimic despre suspensiile noastre asa ca o sa incep eu.

Poate mai sunt printre noi si altii care au aceleasi probleme/nedumeriri si astfel sper sa gasim solutii impreuna.

 

Va spun de la inceput ca nu am prea multa experienta de offroad ( 3 ani de transalp si 1 an de xr400r )

 

Datele problemei:

Ea: xr400r 1999, Eu 73 kg , fostul proprietar neamt nu stiu cate kg avea .

 

Suspensia fata:

Ce se intampla? Pe teren denivelat sau cu bolvani maricei 30 - 40 cm inaltime simt ca furca este foarte rigida si drept urmare imi solicita bratele iar oboseala apare mult prea repede. Am reglat compresia la maxim soft si nu s-a schimbat foarte mult. Cum as putea sa fac furca mai moale fara sa cumpar arcuri noi?

Daca reduc cantitatea de ulei sau pun un ulei mai 'light' credeti ca ar face o diferenta sensibila?

Schimbul de ulei si eventual simeringuri se poate face si in gospodaria proprie sau este mai dificil decat la amortizoarele simple fara reglaje pentru compresie sau rebound?

 

Suspensia spate:

Cu precomprimarea arcului la minim posibil atunci cand ma urc pe motoreta nu se lasa decat 3-5 cm, fata de 10 cat ar trebui conform specialistilor in noroi.

Pe aceleasi denivelari si chiar si pe urcari denivelate ( unde greutatea ar trebui sa tina mai bine motoreta lipita de pamant ) topaie si pierde aderenta foarte mult. Din reglajele posibile nu am reusit sa scot un setup care sa fie acceptabil.

Oare tot schimbarea arcului sa fie solutia? Sau o revizie completa + reglaj la un specialist ar fi suficienta?

 

Daca stiti un om care este priceput la service si reglaje si poate pune un diagnostic pertinent va rog sa-mi spuneti si mie.

Eu am gasit arcuri si pt fata si pt spate la racetech dar sunt scumpe ( 120 dolari fata + 120 spate + 80 transport) nu stiu daca mai sunt si alti furnizori.

Deocamdata mai incerc sa ma joc cu setarile amortizorului spate poate macar aici sa ajung la un rezultat satisfacator. Astept parerile voastre.

Editat de stefanfaida
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...