Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Bine ai revenit cu brontozaurul.

Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic.

Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri.

Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc.

Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu.

Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat.

Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa.

Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc.

Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor.

Va salut!

 

Daca acum porneste normal, si nu auzi nici un zgomot metalic suspect ( presupun ca stii sa faci diferenta dintre clantaneala standard HD si ceva suspect - acu' ceva timp cineva incerca sa ma convinga ca la 4-in-linie al lui se aude nu stiu ce zgomot suspect ... mi se parea totul normal, i-am si spus, de cand am HD, zgomot supect trebuie sa fie ceva groaznic, ca o ciocnire de tren, oribil si auzibil de la 5 strazi distanta, altefel nu il iau in seama ).

 

Imi e si mie un pic teama de ITP, sa nu fie nevoie sa imi montez tobele originale la loc - am vazut zilele trecute un Sportster identic cu al meu ca tip si culoare...avea tobele originale si se auzea ca dracu, bolborosit, incet ...nu se auzeau exploziile distinct.

 

Fac un pic misto, nu ma lua in seama, dar cand am citit electromotor cuplat, m-am si gandit automat ca la Harley se remediaza cu un ciocan, dat mai sanatos :P

Aia cu sarmele imi place - ASTA DA HARLEY ORIGINAL ! Ce apehangere, blink-blink, genti de piele cu sigla HD, faruri nu stiu de care, customizari de fabrica, tobe V&H ...mai are careva pornire cu sarma ? :P Fii atent, in engleza suna chiar mai interesant - custom hot wiring.

 

 

Mesaj completat

Un filtru vechi pina se usuca ala spalat, sau cumparat unul ieftin special pentru asta :moron:

 

Asa e...am filtrul original dar nu stiu pe unde.

 

Oricum, dupa curatirea filtrului e alt motor - trage cu o exuberanta si cu o explozie de bucurie, ce nu s-a vazut.

Vreau sa imi fac un velocity stack- pe care sa il montez in filtrul de acum ( K&N) -> filtrul e metalic, locul de montaj ma obliga sa "rup" velocity stack-ul in 3 bucati egale pe care sa le montez cu suruburi de filtru.

Am 2 chestii:

Nu prea imi place ideea sa am suruburi in zona aia sau bucati de plastic care se pot desprinde... Daca aveti voi o alta idee ...

Cum fac sa nu ramana nici o urma de span in filtru cand o sa dau gaurile ?

 

 

Off the record - am vazut niste imagini de pe la Sturgis, Daytona... cu fel de felde bikeri pozati in posturi care mai de care mai duri.

Mi-au retinut atentia 2 comentarii (poate) definitorii:

- poza cu un tip cu motor care se incrunta, aparent biker inrait - "Just stay cool and look mean"

- poza cu un tip cu casca cu coarne de viking si barba falsa, dezbracat pana la brau - "Don't be fooled, he'll be back in suit and tie by Monday"

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha, ha, la aia cu "just stay cool and look mean" te si vad :P

 

Imi amintesc cand ne-am intalnit anul trecut la Cheia: aratai mult mai mean si mai cool, decat aratai in 2008 cand ne-am cunoscut si mi-ai aratat GSR-ul tau pe Stefan Cel Mare la dealerul Suzuki :P Vezi, asta evolutie. In stilul asta, urmatoarea motocicleta pentru tine va fi Boss Hoss... Doesn't get any cooler and meaner than that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, la aia cu "just stay cool and look mean" te si vad :P

 

Imi amintesc cand ne-am intalnit anul trecut la Cheia: aratai mult mai mean si mai cool, decat aratai in 2008 cand ne-am cunoscut si mi-ai aratat GSR-ul tau pe Stefan Cel Mare la dealerul Suzuki :P Vezi, asta evolutie. In stilul asta, urmatoarea motocicleta pentru tine va fi Boss Hoss... Doesn't get any cooler and meaner than that.

 

Asta cu BossHoss-ul ma arunca in cliseul "There is no replacement for displacement".

 

Cand eram cu GSR-ul ma comportam ca orice biker normal - modest, pe treaba mea, fara figuri.

 

E, de cand am luat Harley-ul si am mai consumat si ceva filme americane "bune", am inceput sa practic febril look-ul de baiat rau - fii atent, iti zic asa, ca intre prieteni - in fiecare dimineata, ma uit in oglinda si exersez replicile (mai in soapta, ca sa nu ma auda sotia :moron: ):

"You talkin' to me ?" , "You talking to me ?" ...(Taxi Driver)

"<...>Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? " (Dirty Harry)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu BossHoss-ul ma arunca in cliseul "There is no replacement for displacement".

 

Cand eram cu GSR-ul ma comportam ca orice biker normal - modest, pe treaba mea, fara figuri.

 

E, de cand am luat Harley-ul si am mai consumat si ceva filme americane "bune", am inceput sa practic febril look-ul de baiat rau - fii atent, iti zic asa, ca intre prieteni - in fiecare dimineata, ma uit in oglinda si exersez replicile (mai in soapta, ca sa nu ma auda sotia :P ):

"You talkin' to me ?" , "You talking to me ?" ...(Taxi Driver)

"<...>Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? " (Dirty Harry)

 

"Bbbbad to the bone" ton de apel si gata! :P

 

Mergi anu' asta la test ride? Daca eram in tara veneam si eu sa ma mai dau cu o vaca, un autobuz... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bbbbad to the bone" ton de apel si gata! :P

 

Mergi anu' asta la test ride? Daca eram in tara veneam si eu sa ma mai dau cu o vaca, un autobuz... :moron:

 

Bun, bun, imi place melodia.

Am facut gresala sa imi pun vreo 2 melodii care imi placeau ca ton de apel: Breaking the Law si Brother Lee a lui Citizen Cope. De atunci nu mai suport melodiile astea ...

 

Da, ma duc neaparat la test ride. Unde miroase a benzina si paraie motoare o sa fiu si eu :P.

 

PS: Da' ce, caravana asta nu ajunge si prin Germania ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-ar mai potrivi si Riders On The Storm de la Doors :huh:

 

Cum a fost la actiunea Harley? Stiu ca livrezi pareri si impresii foarte obiective, asa ca...please do

 

Am fost cam fara chef la actiunea Harley ... imi lasasem echipamentul si motorul al servici, eechipamentul in cladire ...am venit de la Dristor la Semanatoarea sambata dimineata hotarat sa iau motorul...se facea revizie la tabloul electric general al cladirii, nu mergea cardul de acces, nu exista cheie de acces la firma la care lucrez, inapoi acasa sa iau alt echipament...am luat, ( deja imi pierise cheful) am ajuns la Harley cam cu capsa pusa ...cam putina lume pe la 12-13 cand am ajuns io.

 

Motoarele frumoase ca de obicei, mmm...am avut ochiul cam critic si mi s-au parut variatiuni pe aceeasi tema, adica in afara de schimbari cosmetice, nu cine stie ce inovatii tehnice, dar asta e lumea Harley. Mi-a placut superlow-ul -> suspensiile par de calitate, nu stiu daca sunt Showa sau nu, dar par mai profesioniste decat de obicei.

 

In rest ce sa zic, am gasit pe net din gresala "Sportser solo bag", genti care se pun pe lateral, integrate cumva mai bine decat gemantanele obisnuite -> m-am apucat sa imi fac si eu una, nu prea mi-a iesit, trebuie sa iau legatura cu nenea Acsinte ( chiar asa il cheama pe furnizorul meu de piele) sa iau ceva piele mai solida...

 

Motto-ul (sau poate moto ? :crack: ...poate asa e mai corect ptr bikeri ) meu zilele astea este "Ride it like you stole it".

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Noutati?

Brontozaurul mai traieste?

 

Eu nu am rezolvat cu butonul de start pentru ca am fost la harley si m-am interesat.

Tocmai de aceea n-am rezolvat

100 euro doua butoane(sunt legate si nu pot fi comandate separat)

Doua fire, deocamdata, sunt foarte bune!

Adica un sportster nou costa cat 160 butoane ordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noutati?

Brontozaurul mai traieste?

 

Eu nu am rezolvat cu butonul de start pentru ca am fost la harley si m-am interesat.

Tocmai de aceea n-am rezolvat

100 euro doua butoane(sunt legate si nu pot fi comandate separat)

Doua fire, deocamdata, sunt foarte bune!

Adica un sportster nou costa cat 160 butoane ordinare.

 

Marca exclusivista, butoane exclusiviste :P

 

Ce am mai facut...

Multe chestii statice (bibileli), si mai putin mers cu motorul.

Mi-am facut o geanta de carat husa - se prinde intre numar si spatarul pasagerului.

... revizia de 16000 de km facuta in fata blocului: schimbat uleiuri, filtru de ulei, reglat tensiunea lant transmisie primara.

Am mai construit ceea ce se poate gasi pe net sub numele de "Sportster solo bag" - o geanta care se prinde pe partea stanga, in triunghiul - amortizor, scarita pasager, capac cutie. Nu am montat-o ptr ca se tot plange lumea ca freaca vopseaua ...

 

O sa pun niste poze mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca exclusivista, butoane exclusiviste :P

 

Ce am mai facut...

Multe chestii statice (bibileli), si mai putin mers cu motorul.

Mi-am facut o geanta de carat husa - se prinde intre numar si spatarul pasagerului.

... revizia de 16000 de km facuta in fata blocului: schimbat uleiuri, filtru de ulei, reglat tensiunea lant transmisie primara.

Am mai construit ceea ce se poate gasi pe net sub numele de "Sportster solo bag" - o geanta care se prinde pe partea stanga, in triunghiul - amortizor, scarita pasager, capac cutie. Nu am montat-o ptr ca se tot plange lumea ca freaca vopseaua ...

 

O sa pun niste poze mai incolo.

 

 

Te salut,

 

Exista si alt loc unde poti sa comanzi sau sa faci revizia pt harleyul tau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost cam fara chef la actiunea Harley ... imi lasasem echipamentul si motorul al servici, eechipamentul in cladire ...am venit de la Dristor la Semanatoarea sambata dimineata hotarat sa iau motorul...se facea revizie la tabloul electric general al cladirii, nu mergea cardul de acces, nu exista cheie de acces la firma la care lucrez, inapoi acasa sa iau alt echipament...am luat, ( deja imi pierise cheful) am ajuns la Harley cam cu capsa pusa ...cam putina lume pe la 12-13 cand am ajuns io.

 

Motoarele frumoase ca de obicei, mmm...am avut ochiul cam critic si mi s-au parut variatiuni pe aceeasi tema, adica in afara de schimbari cosmetice, nu cine stie ce inovatii tehnice, dar asta e lumea Harley. Mi-a placut superlow-ul -> suspensiile par de calitate, nu stiu daca sunt Showa sau nu, dar par mai profesioniste decat de obicei.

 

In rest ce sa zic, am gasit pe net din gresala "Sportser solo bag", genti care se pun pe lateral, integrate cumva mai bine decat gemantanele obisnuite -> m-am apucat sa imi fac si eu una, nu prea mi-a iesit, trebuie sa iau legatura cu nenea Acsinte ( chiar asa il cheama pe furnizorul meu de piele) sa iau ceva piele mai solida...

 

Motto-ul (sau poate moto ? :crack: ...poate asa e mai corect ptr bikeri ) meu zilele astea este "Ride it like you stole it".

 

Sa ne auzim cu bine.

 

 

Hai salut,

al tau e Harley-ul ala abandonat de la -2 din Sema Park? erau niste curiosi de la BSS intr-o seara in jurul lui si-si tot dadeau cu parerea despre diferite aspecte, unul ii dadea lectii celuilalt despre ce inseamna HD :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te salut,

 

Exista si alt loc unde poti sa comanzi sau sa faci revizia pt harleyul tau !

 

Stiu, in fata blocului la mine ;)

 

Hai salut,

al tau e Harley-ul ala abandonat de la -2 din Sema Park? erau niste curiosi de la BSS intr-o seara in jurul lui si-si tot dadeau cu parerea despre diferite aspecte, unul ii dadea lectii celuilalt despre ce inseamna HD :laugh:

 

Sper ca nu...adica sper ca nu arata abandonat :)

 

Ultimele povesti legate de brotozaur...

Resuscitare mecanica

--------------------

Cum spuneam, am facut eu revizia in fata blocului ...

Cu toate astea, parca nu mai tragea, nu mai avea suflu ( de obicei dau vina pe filtrul de aer).

Scos filtrul de aer, aspirat, pus la loc...tot lipsa putere.

Bun, reglez tensiunea lant transmisie primara, adaug si niste aditiv in rezervorm, aditiv care promitea ca o sa curete tot traiectul de alimentare...

Consum un rezervor si jumatate aditivat...tot lipsa putere.

Ultima chestie pe care am facut-o a fost reglarea ambreiajului - nu ma refer la reglajul de cablu, ci la regaljul intern, distanta intre placute

Reglarea ambreiajului

Ptr cine se pricepe si are nevoie - cu motocicleta tinuta dreapta, nu pe cric(la mine a stat un prieten calare), se da jos capacul ala rotund mare din dreptul ambreiajului, se scoate arcul si piulita de blocare, se roteste surubul de reglaj in sens invers acelor de ceasornic pana incepe sa tina, dupa care se roteste in sensul acelor de ceasornic 1/4 tura, se pune piulita de blocare cu arcul, pus capacul si asta e. )

 

Dupa toate reglajele astea, i-a revenit puterea.

 

Cheia 2011 - sambata trecuta

----------------------------

Sambata trecuta am avut supriza placuta ca sotia mea sa accepte un drum pana la Cheia ( de fapt pana la Bradet).Ca o paranteza, de obicei merg singur pe motor, jumatatea mea mai buna nu e fan moto.

Am mers cu viteza mica pana la zona curbata - 80-90 - iar in zona curbata am mers incet - 30-40.Cu ocazia asta am avut si eu prilejul sa ma uit mai atent la frumusetile pe langa care trecusem de atatea ori...Extraordiar, totul verde, aer puternic de munte, prapastii, munti...drumul excelent.

Drumul fantastic...

Am plecat pe la 11 dimineata si ne-am intors pe la 9 seara.

 

Acum cateva cuvinte despre Sportster...a mers exemplar. Singurul repros este legat de sa:

Imi bag @#%^^#*# %$%$% si ranitii %$$% pastele si grijania #%#$ IN EA DE SA !!!!

Am stat in sa aproximativ 7 ore...cu tot cu supra-saua mea, la intoarcere eram "paralizat" de la brau in jos...nu mai vorbesc de sotia mea, care a stat pe bucatia aia micutza care e saua pasagerului...

 

Deci merita un upgrade total de sa ptr mers in 2 la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut miki! :grinbandit:

 

iti zic eu imediat daca face treaba darian, saua de zephyr e la el pentru o modificare substantiala.

weekendu trecut am facut un drum bucuresti-piatra neamt-bucuresti cu prietena si la sosire imi venea sa plang de durere de c_ur :)

weekendu asta daca nu ploua tare o sa fac un drum buc-zarnesti-retur cu noua sa, bineinteles tot cu pasagera, si pot sa compar 'la cald'

 

cele bune!

 

aoleu am postat de pe contul ei :)

Editat de mariam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"iti zic eu imediat daca face treaba darian"....garantez eu ca darian face treaba mai mult decat buna:)s nu numai ca face treaba buna dar o face si la un pret DERANJANT de mic.pt ce face el ar trebui sa ceara dublu avand in vedere ca face seile ca "smekerii" aia de la corbin sau ce model vrei tu. si, ca bonus pt. momentele de relaxare prilejuite de posturile tale de-a lungul anilor,iti ofer o broderie cum vrea "muskiu tau"-moka.ca sa vezi ce putem sa facem,eu si cu DARIAN,arunca-ti un ochi pe topicul meu cu sei si broderii custom de la sectiunea choppere sau pe topicul lui darian de la sectiunea servicii.tot acolo vei gasii si feedback de la diversi posesori de sei modificate/brodate de noi....

in alta ordine de idei,welcome back.si poate anu' asta bem un "cico" impreuna cand ajungi prin cta

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

"iti zic eu imediat daca face treaba darian"....garantez eu ca darian face treaba mai mult decat buna:)s nu numai ca face treaba buna dar o face si la un pret DERANJANT de mic.pt ce face el ar trebui sa ceara dublu avand in vedere ca face seile ca "smekerii" aia de la corbin sau ce model vrei tu. si, ca bonus pt. momentele de relaxare prilejuite de posturile tale de-a lungul anilor,iti ofer o broderie cum vrea "muskiu tau"-moka.ca sa vezi ce putem sa facem,eu si cu DARIAN,arunca-ti un ochi pe topicul meu cu sei si broderii custom de la sectiunea choppere sau pe topicul lui darian de la sectiunea servicii.tot acolo vei gasii si feedback de la diversi posesori de sei modificate/brodate de noi....

in alta ordine de idei,welcome back.si poate anu' asta bem un "cico" impreuna cand ajungi prin cta

bafta maxima

 

Pai suna excelent. O sa te contactez pe privat - probabil o sa vreau 2 sei - una solo, cu un aer retro si una dubla - poate o modificare a seii originale, cu mai mult sprijin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vineri dupa serv (dupa 6 ) am tras un drum la tara ( undeva la 50 de km de Craiova ).

Ma cam plictiseam acasa, sotia e in concediu la tara...la perspectiva unui weekend singur sau cu amicii pe la terase, am zis ca ma duc mai bine la tara.

In timpul serviciului, m-am hotarat, trag o tura pana la Cornu.

 

Am terminat serviciul, si cum nu eram sigur daca am lasat vreo apa deschisa pe acasa sau vreun resou in priza, am zis, tura de verficare pana acasa.

Cu ocazia asta mi-am luat si pantalonii de piele ( excelenta alegere, vedeti mai incolo de ce ).

 

Pana la Craiova, a fost ok, cu mentiunea ca dupa ce s-a facut noapte, nu intelegeam daca pe drum sunt dare de motorina sau alt produs petrolier, sau e pur si simpu asfaltul tocit - totul lucea ( era asfaltl tocit, asta am vazut la intoarcere).

 

In fine, ajung la Craiova, urc dealul Bucovatului si continui catre Cornu...drumul din ce in ce mai prost...plombe, denivelari si denivelari transversale...am ajuns sa merg cu 40 de km la ora ( patruzeci ), cu niste zgaltaieli teribile.

 

Ca si treapta de viteza, am folosit a 2-a - daca foloseam a 3-a, era prea subturata ( iar la a 2-a e prea sensibila la manson ... )

M-am tarat efectiv...40 km la ora...Harley-ul parea ca se dezintegreaza (si eu la fel )...In 10 km aveam mainile amortite complet.

Se facuse frig, cerul era intunecat, se vedea asa, un sfert de luna printre nori...

Voiam sa ajung cat mai repede..cum nu prea se vad bornele kilometrice, cronometram ca sa imi dau seama cat mai am de mers.

 

Dupa o ora 1 ora si 40 de minute( cu opriri de tigara cu tot), pe la 11:30 seara, am intrat glorios in sat.

Intrarea in sat a fost apocaliptica - inchipuiti-va un satuc linistit, pastoral, uitat de lume, amortit in care intra un Harley cu tobe V&H...cainii latrau cu spume, se aprindeau luminii pe la casele pe unde treceam, taranii isi cautau furcile si toapoarele ca sa hacuiasca intrusii...

 

 

Intoarcerea la Bucuresti s-a petrecut pe zi, asa ca nu am avut nimic interesant de mentionat relativ la drum.

 

Ce e demn de menitonat, e ca mi s-au stricat ochelarii...Ptr condus, folosesc de cateva luni niste ochelari de la Harley, cu protectie UV, dar sticla e transaprenta complet...deci merg si noaptea. Vin foarte bine pe sub casca, stau bine pe fata ...in fine.

Am luat cateva gaze in ochelari, ceva mai tari ... la una din opriri, am spalat ochelarii si am observat ca sa rupt cadrul in dreptul lentilei drepte!! ...iar la cealalta lentila, cam in acelasi loc, cadrul era fisurat... acum nu stiu care e cauza reala, dar chiar imi pare rau de ochelarii aia...eu am tot incercat fel de fel de ochelari, si astia imi placeau cel mai mult...

 

Salutare

 

De aprox un an, nu am mai pus fundul pe alt motor.

Am avut ocazia week-endul asta sa ma dau cativa km cu un Suzuki V-Strom de 650.

Locatia:

A2, portiunea de inceput ( pana la Fundulea)= aprox 40 km.

 

Suzuki V-STROM e un motor orientat catre functionalitate:

Te duce unde vrei, mai repede, mai neshifonat ( mai odihnit adica ), oricum ar fi drumul.

Am mers km intregi cu 160 km/h, fara sa ma resimt in vreun fel...

Cu Harley-ul la 160, fara parbriz, cu picioarele cracanate si cu o suspensie de toata jena, e chiar o aventura.

 

Suspensia e superba la V-STROM, franele excelente comparativ cu Harley-ul.

Portiunea de inceput a A2, este cu un asfalt mai dur, cu ceva deniveleri pe care le simt in sinapse cand ma dau cu Harley-ul...

Acum, cu V-STROM-ul nu am simtit nimic in zona aia. La un mom dat am si incetat sa ocolesc gropile...pur si simplu nu avea nici o treaba cu gropile...zbura prin ele.

 

Ca si capabilitati de transport, V-STROM e taticul fara nici un fel de dubiu.

 

Un paradox ptr mine:

Frana de motor este groaznica la V-STROM, comparativ cu Harley-ul: inchis acceleratia un mm, buf frana de motor.Si vorbesc aici de viteza a 6-a, 160 km/h.

La Harley nu se intampla asa ceva ( ...Sportsterul are 2 "ciocane" de de cate 601 cmc nu doua "ciocanele" de 315 cmc bucata)...

 

Cu ce am ramas dupa tura cu V-STROM-ul:

Per ansamblu, am avut senzatia de jucarie electrica... (not a real thing).

Nu mi-a produs absolut nici o bucurie in sine...stiam ca o sa ajung la destinatie, repede, cu consum mic, ca nu o sa conteze daca drumul e prost sau bun, V-STROM-ul o sa mearga...o sa mearga...Adica a reusit sa ma deconecteze aproape total de drum, de condus in sine...

V-STROM este un mijloc de transport foarte capabil, cinstit, care isi vede de treaba lui.

La fel de bine as fi putut sa dau o tura cu masina.

Ca emotie insa, e zero comparata cu Harley-ul.

V-STROM-ul este plictisitor de capabila/performanta comparativ cu Sportsterul.

 

Plicitisitor la modul secant...incat pe ultimii km, abia asteptam sa ma urc din nou pe Harley.

 

(Acum am inteles de ce se mai mira unul-altul cand zic ca dau o tura pe A2: "ce dracu' ar putea sa iti placa ? sau ce naiba de challenge este pe A2 ?" ...Pai majoritatea care imi zic chestia asta, au motociclete moderne cu cadre/suspensii/motoare civilizate, si nu motoare atemporale gen V-twin la 45 cu cursa lunga, proiectat in 1900 toamna pe ploaie )

 

 

Concluzie:

Raman inca cu Sportsterul.

Macar ptr senzatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un paradox ptr mine:

Frana de motor este groaznica la V-STROM, comparativ cu Harley-ul: inchis acceleratia un mm, buf frana de motor.Si vorbesc aici de viteza a 6-a, 160 km/h.

La Harley nu se intampla asa ceva ( ...Sportsterul are 2 "ciocane" de de cate 601 cmc nu doua "ciocanele" de 315 cmc bucata)...

 

D-aia se cheama frana (fie si de motor). Iar daca ai slipping clutch e chiar perfect. Ca o chestie ciudata : am luat si eu un Sportster de 1200 la test. Si am remarcat imediat ca nu exista frana de motor. Eu am tot motor de 1200 insa daca retrogradezi in a 2-a la 80 kmph pai chiar se cheama ca-i frana. Franele parca sunt de lemn, obisnuit cu frane adevarate mi-am bagat roata fata in sensul giratoriu involuntar. Ca ciclistica nu am calarit nimic atat de plictisitor. Ma asteptam intr-adevar la ceva nesiguranta dar nici macar asta nu s-a aratat.

Concluzia mea : o masinarie atat de medievala ca HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele. Am condus cruisere,am condus naked, m-am dat pe SS, Sportsterul m-a dezamagit cumplit. Bec, care a fost cu mine mi-a zis sa incerc V-Rod ul (ceea ce am sa fac) pentru ca e chiar misto (sunet,pozitie, ciclistica etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu "HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele", si as vrea sa adaug si o completare la aforism:

 

"HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele iar posesorii adunati pe un stadion si impuscati. Si familiile si cunoscutii acestora trimisi la munca silnica ;)"

Sper din tot sufletul sa fi vorbit la misto, sau daca ai vorbit serios, sa nu faci parte din vreun for legislativ care sa poata da legi din astea...

 

Lasand gluma la o parte, e evident ca avem preferinte diferite.

Si la fel de evident este ptr mine, ca amandoi avem dreptate in privinta preferinteleor personale ( bine, ca de obicei, eu am un pic mai multa dreptate.)

 

Mie imi plac senzatiile - poate chiar povestea asta cu masinarie medievala ma atrage ( de fapt sigur asta e - stiu ca nu e perfecta, ma incanta ideea ca trebuie sa fac ceva efort sa o fac sa mearga).

 

Motocicleta nu trebuie deloc sa fie o scula de super precizie.(Sunt motociclist baga-mi-as nu chirurg pe creier...)

Cand o sa apara motocicleta perfecta, care sa ma izoleze perfect de orice sezatie,pericol, adica sa fie mijlocul de transport perfect ( si nimic mai mult decat un mijloc de transport), eu o sa reunt la motociclism.

Ptr ca eu ( si inca vreo cativa flacai ) iubesc treaba asta cu 2 roti ptr senzatii...chiar daca senzatii inseamna feedback prost de la o ciclistica nasoala.

 

Ptr mine, cu cat contributia riderului e mai mica ( ciclistica super, frane gestionate electronic, control al tractiunii), riscul din ce in ce mai mic (fel de fel ABS, Telelever, Paralever, gume super aderente, AIRBAG, si ce alte povesti or mai fi), protectie la vant, manere, sa incalzite ... de ce naiba sa nu merg cu masina ?

Ce dracu sa ma mai chinui daca eu tind spre confortul oferit de o masina ?...

Zero challenge = Zero fun.

 

Daca o motocicleta buna (ciclistica, gume, motor, fel de fel de sisteme de protectie) poate face dintr-un rider mediocru sa para un rider bun... care mai e treaba ?

Pur si simplu se devalorizeaza o parte din motociclism...

 

Toti cunoscutii mei cu motoare de touring moderne, cu experiente variabile, se descurca mai mult decat onorabil pe asfalt ud/mazga (mai bine decat mine)...

Eu mai dau cash cu roata spate, mai blochez fata, mai "deraiez"...

Am motive sa cred ca cel putin la cei cu experienta mai mica decat a mea, descurcatul mai bine poate fi pus pe seama sculei si nu a riderului.

 

Si atunci cu ce as ramane daca as conduce asa ceva?

Daca as conduce ceva super competent pe diferite tipuri de drumuri si competent in diferite conditii ( sa zic un 1200 GS Adventure sau un 990 Adventure...), m-as alege cu destinatia. Am plecat din punctul A si am ajuns in punctul B. Sa continuam catre punctul C.

Nemteste, temeinic, dupa ceas, sa ne distram tovarasi, dar sa ne distram cu masura.

 

Eu vreau sa ma aleg cu drumul.

Un drum vreau sa fie un drum si nu doar o unire plicticoasa a 2 puncte - punctul de plecare si destinatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa ma aleg cu drumul.

Suie-te pe o mobra decenta atunci si ai sa vezi ca drumul e mai frumos. ;)

Nu raspund la gluma pentru ca sincer, asta e parerea mea despre HD sportster dupa ce l-am calarit ;) . Sa ceri 8k pe o ceva atat de medieval mi se pare deplasat. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un drum vreau sa fie un drum si nu doar o unire plicticoasa a 2 puncte - punctul de plecare si destinatia.

 

Frumos spus, drumul e de multe ori mai important si mai frumos decat destinatia.

Cand am ales Ironu', dupa ce cateva luni studiasem si forumul si celelalte modele de motociclete (incepator, de la... 0%, deci nu pot fi acuzat ca as fi fost prins de....plasa reclamelor) mi-am dat seama ca am facut cea mai buna alegere, fierul ala chiar pare ca are...suflet. Ciudat, pentru ca nu gandeam asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu raspund la gluma pentru ca sincer, asta e parerea mea despre HD sportster dupa ce l-am calarit ;) . Sa ceri 8k pe o ceva atat de medieval mi se pare deplasat. Parerea mea.

Da, te inteleg. Ai alta experienta si vizinue decat mine. E firesc sa ai o parere diferita.

 

Legat de pret, mmm... aici am putea sa discutam nesfarsit ...

Unele firme vand (si fac marketing puternic ptr asta) performanta pura, altele traditie, inovatie, altele design misto ...

Depinde de fiecare ce vrea sa cumpere.Nici una dintre optiuni nu e gresita. E doar diferita.

Eu inteleg din ce spui tu ca tu cumperi performanta.

 

Perfect. Eu prefer traditia/personalitate in detrimentul performantei...

Mai prefer si originalul din gama asta...de aia nu mi-am luat una din zilioanele de clone.

Ca sa experimentez sunteul si vibratia Harely, e singura optiune. Sa iau un Harley.

 

Si originalul asta, comparat strict tehnic cu alte motoare, iese pe locul 2.

Aici lumea tinde sa priveasca problema asta un pic unilateral...unii o fac cu intentie, altii fara ( din lipsa de educatie/informare).

Nu franeaza bine, ziceam eu, si mai zic inca ( dar sunt mai temperat ).

Are suspensii proaste ziceam...

Poate ca am uitat sa mentionez ca asta in conditiile unui condus sportiv ( warp speed, stop, expected behaviour=instant freeze; real behaviour=...eventually stopping ).

 

Cine greseste cand se asteapta la un comportament de sportiva la o motocicleta care nu e prevazuta sa faca asa ceva ?

E fun intr-adevar sa faci comparatia, dar nu e corect.

 

Frumos spus, drumul e de multe ori mai important si mai frumos decat destinatia.

Cand am ales Ironu', dupa ce cateva luni studiasem si forumul si celelalte modele de motociclete (incepator, de la... 0%, deci nu pot fi acuzat ca as fi fost prins de....plasa reclamelor) mi-am dat seama ca am facut cea mai buna alegere, fierul ala chiar pare ca are...suflet. Ciudat, pentru ca nu gandeam asa.

 

Frumos motor Iron-ul... si Nightsterul ...

Ma bucur ca incepe sa devina si la noi treaba asta cu HD un pic mai populara decat era acum cativa ani...

Si eu cand am inceput, nu am gasit o parere pertinenta despre HD, despre cum e ... nimic, numai bulshituri si pro si contra, de la oameni prost informati/rau voitori ("Harley isi iau prostii/basinosii cu bani; Harley e o trotineta cu motor care se rupe in doua daca te dai la ea;").

Clisee, clisee, clisee.

Acum macar stiu cu ce se mananca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai prefer si originalul din gama asta...de aia nu mi-am luat una din zilioanele de clone.

Depinde despre ce gama vorbim. Sa nu exageram totusi. Nu a pus Harli (sau orice alt fabricant) coada la visina. Nu stiu cum ar putea fi o Yamaha Warrior o clona a vreunui Harli. Sau noul Kawa Voyager. Sau Triumphul Rocket. Sau BMW R1200C. Am fost tentat si eu de Harli (ca doar d-aia am fost la test ride) si stiu cum e. Personal, venind de pe mobre care au cat de cat suspensie, motor sau comfort , HD sportster e doar o chestie de marketing. Bine macar ca e in cel mai de jos price range (care nu e chiar atat de jos). Restul lucrurilor cu paru-n vant, drumul e miezul nu destinatia, hogs and stuff se intampla zilnic pe la motoport cand se aduna mai mult de doi mobristi. Nu e nimic special. Pentru mine, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde despre ce gama vorbim. Sa nu exageram totusi. Nu a pus Harli (sau orice alt fabricant) coada la visina. Nu stiu cum ar putea fi o Yamaha Warrior o clona a vreunui Harli. Sau noul Kawa Voyager. Sau Triumphul Rocket. Sau BMW R1200C. Am fost tentat si eu de Harli (ca doar d-aia am fost la test ride) si stiu cum e. Personal, venind de pe mobre care au cat de cat suspensie, motor sau comfort , HD sportster e doar o chestie de marketing. Bine macar ca e in cel mai de jos price range (care nu e chiar atat de jos). Restul lucrurilor cu paru-n vant, drumul e miezul nu destinatia, hogs and stuff se intampla zilnic pe la motoport cand se aduna mai mult de doi mobristi. Nu e nimic special. Pentru mine, evident.

 

Chiar mi-e lehamite sa ma mai cert...treaba ta ce iti ei, ce faci cu el.

Faptul ca nu intelegi un fenomen, nu inseamna ca nu exista.

 

E marketing la Harley - si ceva imi spune ca si la ceilalti.

Mai mult sau mai putin, mai agresiv sau nu, habar nu am.

Nu mi-am luat Harley ptr ca am vazut o reclama la TV gen "barbatii adevarati conduc Harley".

Sunt institutii specializate care sa masoare nivelul de marketing si nivelul de bulshit din marketing. Ii las pe ei sa se ocupe de chestia asta cu parul in vant.

 

Ptr mine Sportsterul e doar o chestie de marketing, cu 2 in V la 45, care vibreaza al naibii de placut, scoate un sunet al dracului de misto, cu care mie imi place sa ma dau zilnic.

Marketing, marketing da' pe langa ca vorbesc despre Harley, si calaresc unul.

'Oi sti io ceva, 'oi simti io ceva special de inca imi place...

 

Am mai scris pe undeva despre clone...( ce e aia clona Harley si ce nu ). Nu orice naked/cruiser cromat cu rezervor lacrima e clona Harley.

Toate motoarele enumerate de tine sunt superbe.

Sunt mai bune, mai minunate, extraordinare, eclatante, flamboyante.

Doar ca nu sunt Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...