adip Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 am si eu o problema si nu imi dau seama de la ce este..poate ma ajutati unul dintre voi cu alte idei Cam oe la 170-180 kmh incepe un tremurat ( precizez ca nu e vorba de voblaj)....se mentine oricat as creste viteza. Singurele cauze care imi vin in minte ar fi: 1. ceva desfacut ( am verificat si nu pare nici un surubel desfacut...deci am exclus posibilitatea asta) 2. am amortizoarele reglate pe low ( o sa le schimb reglajul astazi si vad ce se intampla) 3. am cauciucurile aproape slickuri...nu ar fi asta o problema dar ma gandesc ca ala de pe fata sa nu fie uzat inegal desi la oki nu imi dau seama Are cineva alte idei??? Multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 E din amortizoare, seteaza-le mai tare. Si ar mai putea fi uzura la rulmentii din ghidon sau din bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Martie 28, 2006 Autor Share Postat Martie 28, 2006 E din amortizoare, seteaza-le mai tare. Si ar mai putea fi uzura la rulmentii din ghidon sau din bascula. merci...o sa le setez azi mai tare....si vad ce se mai intampla rulmentii si ghidonul sunt ok...ar mai ramane sa ma uit si la bascula.Le iau pe toate la rand ca deja ma streseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 o idee - poate pe langa..dar.. oala de la ambreiaj este ok ? unui prieten ii vibra motorul si .de la asta era tot gsxr.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Rotile sunt echilibrate ? Rulmentii rotilor i-ai verificat? Deja la vitezele alea abaterile minore devin serioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Martie 28, 2006 Autor Share Postat Martie 28, 2006 (editat) o idee - poate pe langa..dar.. oala de la ambreiaj este ok ? unui prieten ii vibra motorul si .de la asta era tot gsxr.. ambreiajul e ok...daca ar fi ceva cu el ar trebui sa se simta tot timpul nu doar de la 170 incolo Rotile sunt echilibrate ? Rulmentii rotilor i-ai verificat? Deja la vitezele alea abaterile minore devin serioase! asta e o problema cu echilibratul ca nu sunt...rulmentii sunt ok.... m-am gandit la echilibrat si la cauciucuri care sunt tocite vai de mama lor...nu le echilibrez pana nu o incalt..dar nu stiu cum sa imi dau seama daca cauciucul e uzat neuniform ( la ochi nu imi dau seama)...si sunt constient ca la viteza mare se simte bine daca e cu probleme Editat Martie 28, 2006 de adip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 BTW: stiti undeva in RO unde au stand de echilibrat roti (nu sa echilibreze la ochi, ci ci aparat...) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 SCHIMBA CAUCIUCURILE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 SCHIMBA CAUCIUCURILE ! ALEA E ,SOTO!!! daca zice indianu !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 E foarte posibil sa fie de la cauciucuri, intotdeauna se uzeaza inegal. Fata de exemplu face "dinti de fierastrau". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Martie 29, 2006 Autor Share Postat Martie 29, 2006 SCHIMBA CAUCIUCURILE ! n-am bani de caucioace acum....peste vreo luna o incalt dar pana atunci vreau sa aflu daca problema nu e din alta parte....am reglat amortizoarele aseara..o sa vad zilele asta cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 BTW: stiti undeva in RO unde au stand de echilibrat roti (nu sa echilibreze la ochi, ci ci aparat...) ??? in Oradea ( aproape de tine ) http://www.pkgeneralleasing.ro/service.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 n-am bani de caucioace acum....peste vreo luna o incalt dar pana atunci vreau sa aflu daca problema nu e din alta parte....am reglat amortizoarele aseara..o sa vad zilele asta cum se comporta Ai schimbat gumele ? Cum se comporta acum ? Ca aceeasi problema o am si eu si chiar azi ma duc sa-i schimb cauciucul fata. Tin sa precizez ca vibratiile nu sunt suparatoare sau ingrijoratoare, dar exista si apar exact de la 180 incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Iunie 12, 2006 Autor Share Postat Iunie 12, 2006 Ai schimbat gumele ? Cum se comporta acum ? Ca aceeasi problema o am si eu si chiar azi ma duc sa-i schimb cauciucul fata. Tin sa precizez ca vibratiile nu sunt suparatoare sau ingrijoratoare, dar exista si apar exact de la 180 incolo. la mine sunt suparatoare vibratiile si sunt din janta ( inca nu le-am schimbat) din cate mi-am dat eu seama pana acum dar am pus o alta janta cu cauciuc nou sa testez putin si pare ok... mai am putin de ars la gumele astea si apoi le schimb si o sa iti spun cum e ...daca nu , tare imi e ca tre sa schimb janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DavidBMW Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 am si io aceasi problema si as vrea sa stiu daca e sa lucreze amortizoarele fata inegal cum imi dau seama. Cumva voblajul poate aparea si din cauza rulmentului de cardan ? ca e monobrat bascula si ma gindesc ca un joc cit de mic ,insesizabil la mina sa nu devina deranjant la viteza?In cazul caramizii mele instabilitatea apare la viteze mici 40-60 si la incetinire,fara frinare ,ca daca mai si frinez e jale;cu fata mai e cum mai e dar cu spatele devine emotionant deadreptu. da si freaca discu de frina pe spate de il ia dracii pe curbe ,scirtie si se incinge Ssa fie din aclasi ciclu de minuni oare? Astept ajutor va rog sau portocale la spital cit de curind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 7, 2006 Autor Share Postat Octombrie 7, 2006 am si io aceasi problema si as vrea sa stiu daca e sa lucreze amortizoarele fata inegal cum imi dau seama. Cumva voblajul poate aparea si din cauza rulmentului de cardan ? ca e monobrat bascula si ma gindesc ca un joc cit de mic ,insesizabil la mina sa nu devina deranjant la viteza?In cazul caramizii mele instabilitatea apare la viteze mici 40-60 si la incetinire,fara frinare ,ca daca mai si frinez e jale;cu fata mai e cum mai e dar cu spatele devine emotionant deadreptu. da si freaca discu de frina pe spate de il ia dracii pe curbe ,scirtie si se incinge Ssa fie din aclasi ciclu de minuni oare? Astept ajutor va rog sau portocale la spital cit de curind verifica rulmentii la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 am si io aceasi problema si as vrea sa stiu daca e sa lucreze amortizoarele fata inegal cum imi dau seama. Cumva voblajul poate aparea si din cauza rulmentului de cardan ? ca e monobrat bascula si ma gindesc ca un joc cit de mic ,insesizabil la mina sa nu devina deranjant la viteza?In cazul caramizii mele instabilitatea apare la viteze mici 40-60 si la incetinire,fara frinare ,ca daca mai si frinez e jale;cu fata mai e cum mai e dar cu spatele devine emotionant deadreptu. da si freaca discu de frina pe spate de il ia dracii pe curbe ,scirtie si se incinge Ssa fie din aclasi ciclu de minuni oare? Astept ajutor va rog sau portocale la spital cit de curind sa verifici rulmenti si roata daca e 8 pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Cei de la autozone parca aveau computer de echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 am si io aceasi problema si as vrea sa stiu daca e sa lucreze amortizoarele fata inegal cum imi dau seama. Cumva voblajul poate aparea si din cauza rulmentului de cardan ? ca e monobrat bascula si ma gindesc ca un joc cit de mic ,insesizabil la mina sa nu devina deranjant la viteza?In cazul caramizii mele instabilitatea apare la viteze mici 40-60 si la incetinire,fara frinare ,ca daca mai si frinez e jale;cu fata mai e cum mai e dar cu spatele devine emotionant deadreptu. da si freaca discu de frina pe spate de il ia dracii pe curbe ,scirtie si se incinge Ssa fie din aclasi ciclu de minuni oare? Astept ajutor va rog sau portocale la spital cit de curind In afara de cauzele care implica rulmenti & stuff, verifica daca roata fata e centrata fata de amortizoare. Cativa mm sunt suficienti ca sa cauzeze exact problema de care spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Eu am avut exact aceeasi problema si era janta strambata de la o groapa. La 160 incepea sa bata (roata de spate) si se mentinea cam la aceeasi amplitudine bataia chiar la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Schimba cauciucul pe spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Decat sa faci atatea schimbari,parerea mea,SCHIMBA MOTORUL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Decat sa faci atatea schimbari,parerea mea,SCHIMBA MOTORUL! Asta nu-i o solutie. Du-te mai Adip la United Motors sa-i faci o echilibrare la amortizoare, vezi la jante, dupa atatea gropi luate si cu totii le luam, e imposibil sa nu se descentreze , iar daca mergi cu ele asa si nu-ti dai seama in scurt timp toata ciclistica va avea de suferit. Verifica axele bine, rulmentii, jantele, echilibrarea lor perfecta cu caucioacele cu care te dai, apoi fa-i o reglare a suspensiei in functie de cum iti place sa te dai, greutatea ta, etc. Si ai grija cine iti face treaba asta, daca nu se stie, poti avea probleme mari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.