Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Mi s-a rupt azi cablul de ambreiaj de aici: Initial credeam ca pot sa il fac fara probleme, dar dupa ce am desfacut manerul sa vad cum sta treaba am observat ca acel cablu era bagat fortat in cilindrul acela micut, eu neputand sa fac asa ceva fara aparatura. Intrebarea mea e urmatoarea: sa incerc improvizatii sau sa caut pe cineva cu aparatura sa bage cablul fortat in cilindrul acela sau cumpar alt cablu si gata? LE: Ah, inca o intrebare. Banuiesc ca difera de la o marca la alta, dar de la un model la alt model al aceleiasi marci ? Editat Iulie 27, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Mi s-a rupt azi cablul de ambreiaj de aici: Initial credeam ca pot sa il fac fara probleme, dar dupa ce am desfacut manerul sa vad cum sta treaba am observat ca acel cablu era bagat fortat in cilindrul acela micut, eu neputand sa fac asa ceva fara aparatura. Intrebarea mea e urmatoarea: sa incerc improvizatii sau sa caut pe cineva cu aparatura sa bage cablul fortat in cilindrul acela sau cumpar alt cablu si gata? LE: Ah, inca o intrebare. Banuiesc ca difera de la o marca la alta, dar de la un model la alt model al aceleiasi marci ? daca nu costa prea mult pentru buzunarul tau, ia-ti altu nou; daca costa prea mult, fa-ti unul de aceeasi lungime, si ii faci un nod la capat la cilindrul ala, daca ai loc si de nod in maneta. sau, ia-ti unul nou si unge-l la timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Cilindrul ala vine "imbracat" intr-o carapace metalica, plus ca are o singura gaura, cea in care intra cablul, nu pot sa fac nod acolo. Editat Iulie 27, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 BB moto la pasajul obor .....aveau kit reparatie cabluri ....22 ron parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Stau in Resita din pacate, la ~500KM distanta de Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 O SA VINA FUGUTA DE LA RESITA LA BUCURESTI SA-SI IA KITUL ALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) BB moto la pasajul obor .....aveau kit reparatie cabluri ....22 ron parca Am auzit si eu ceva de astfel de kit-uri dar inca nu am vazut niciunu. Sincer sa fiu io mi-as lua unu nou si as incheia discutia. Cablul ala s-a rupt din doua motive: - e ruginit si nu mai prezinta siguranta in uz; - e un cablu adaptat-modificat romaneste sau dupa ureche, ori manta de ambreiaj este defecta/alta decat originalul; Un cablu de ambreiaj este cam 200 ron cu tot cu transport (maxim maximorum) si te tine cam 10 ani daca il intretii corespunzator, deci... Oricum in Romania toate masinile devin Dacii si toate motocicletele Mobre (datorita improvizatiilor). Editat Iulie 27, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Am gasit la un tip care dezmembreaza un zxr 400, citez: "al meu este original si il dau la 120 lei". Intr-un final l-a lasat la 100RON. M-am uitat pe www.emoto.ro si acolo am vazut cabluri de kawasaki (alte modele) cu preturi intre 50-80 RON, noi. alex_en vad ca zice ca ar costa si mai mult. Stie cineva cat de ok e 100RON pentru un "cablu original uzat"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Stau in Resita din pacate, la ~500KM distanta de Bucuresti ups ...scuze nu am vazut, dar parca poti sa faci comanda si iti trimit prin posta/curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Le-am trimis un email si celor de la BB Moto sa vad, thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 la gsxr meu a costat fix 70 ron<nou nout original reprezentanta suzuki>nu cred ca mai merita sa te carpesti cu kituri de reparatie<in final o sa te coste mult mai mult si o sa te doara si capu > gandestete bine, strange din buci si ia- ti unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) la gsxr meu a costat fix 70 ron<nou nout original reprezentanta suzuki> Thanks, de o informatie de genul aveam nevoie. Tipul de care vorbeam adineauri imi cere 100RON pe un cablu uzat (initial cerea 120RON). Incerc sa vad daca pot sa ii bag mintile in cap sa lase din pret Editat Iulie 27, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salutare ! Ca sa nu mai fac alt topic pe o chestie relativ similara si avand in vedere ca baiatul a "elucidat" problema cu pretul pentru cablu, vroiam sa va intreb urmatoarele, incepator fiind. Mi s-a rupt si mie azi cablul de ambreiaj, fix de la intrarea in maneta. Acum pana imi vine cablul nou, aveti idee cum pot sa misc mobra din locatia de unde s-a intamplat ? Adica de pornit am cum s-o pornesc, dar de bagat in viteza si plecat de pe loc am cum ? Apoi pe la vreun stop cum mai opresc ? Pun frana si o las sa dea in nas pana se opreste motorul ? Multumesc pentru sfaturi si scuze ca am postat aici, dar mi s-a parut ca are legatura si nu am vazut rostul unui topic nou doar pentru chestia asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Thanks, de o informatie de genul aveam nevoie. Tipul de care vorbeam adineauri imi cere 100RON pe un cablu uzat (initial cerea 120RON). Incerc sa vad daca pot sa ii bag mintile in cap sa lase din pret repet cauta si ia-ti unul nou nu conteaza cat iti cere pe el daca e UZAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 pe louis sunt kituri noi de cablu pastrezi doar invelisul.....cablul din interior e nou..sincer nu stiu acum codurile dar am vazut bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Mi s-a rupt si mie azi cablul de ambreiaj, fix de la intrarea in maneta. Acum pana imi vine cablul nou, aveti idee cum pot sa misc mobra din locatia de unde s-a intamplat ? Adica de pornit am cum s-o pornesc, dar de bagat in viteza si plecat de pe loc am cum ? Apoi pe la vreun stop cum mai opresc ? Pun frana si o las sa dea in nas pana se opreste motorul ? Faci cum am facut si eu. Pornesti motorul cand e scoasa din viteza, te urci pe ea si o fugaresti putin pana a prins ceva viteza (evident, nu mare) apoi bagi in viteza 1 si mergi asa cu el. Eu am avut norocul sa nu intalnesc semafoare sau stop, am avut drum liber. pe louis sunt kituri noi de cablu "pe louis"? Ce e asta mai exact? repetcauta si ia-ti unul nou nu conteaza cat iti cere pe el daca e UZAT Am prins ideea, multumesc ca ai tinut sa te asiguri ca inteleg cat de important e un cablu nou. Si eu vreau sa imi iau unul nou, dar daca nu am de unde ce ma fac? :cry: Editat Iulie 27, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Stiu ca la biciclete mai erau cilindrii din asta cu un surub mic in ele cu care sa strange cablu, adica nu presati. Dar nu pentru partea cu maner.. Daca ai un magazin cu piese de biciclete in zona merita incercat, pana ai un cablu nou, poate au cabluri de reparatie. Sa pui ceva vaselina cand faci montaj. Editat Iulie 27, 2009 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 "pe louis"? Ce e asta mai exact? www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 by the way... cum si cu ce se unge cablul de la ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Se repara, kituri de reparatie gasesti la practic orice magazin moto in Romania. Insa un cablu original te va tine mult peste 10.000 km. In timp ce un cablu reparat te va tine 1000 km sau mai putin. Asta pentru ca in loc de plumbul ala turnat peste cablu, o sa ai o capatana stransa cu un surubel, surubel care va taia cablul in timp. magazine online sunt o gramada si un cablu de ambreiaj e in general echivalentul a 50 - 80 lei. Ala uzat nu stii cat mai are pana incepe sa cedeze. Odata ce pleaca cateva fire din manunchi, se duc si restul relativ repede. Aceeasi discutie la cablul de acceleratie numai ca ala se preteaza mult mai bine la reparat cu capatzani din kitul de reparatie pentru ca fortele exercitate asupra lui sunt net inferioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 WWW.LOUIS.DE sau SC.TARABA.RUSI.PIATA.ZDRANGANELE.RO unde cauti sufa putin mai groasa decat la bicicleta (au la metru) si te apuci si faci capetele, eventual le iei de la ala vechi, capetele se COSITORESC sau se bune bila cu surub si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Se repara, kituri de reparatie gasesti la practic orice magazin moto in Romania.Insa un cablu original te va tine mult peste 10.000 km. In timp ce un cablu reparat te va tine 1000 km sau mai putin. Asta pentru ca in loc de plumbul ala turnat peste cablu, o sa ai o capatana stransa cu un surubel, surubel care va taia cablul in timp. magazine online sunt o gramada si un cablu de ambreiaj e in general echivalentul a 50 - 80 lei. Ala uzat nu stii cat mai are pana incepe sa cedeze. Odata ce pleaca cateva fire din manunchi, se duc si restul relativ repede. Aceeasi discutie la cablul de acceleratie numai ca ala se preteaza mult mai bine la reparat cu capatzani din kitul de reparatie pentru ca fortele exercitate asupra lui sunt net inferioare. alea de la louis sunt bune asha sa ai tot timpul la tine in caz ca se rupe cablul de ambreiaj si esti plecat pe undeva in afara orashului sau mai stiu eu pe unde dar nu tin in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Cred ca am rezolvat, am gasit o reprezentanta Kawasaki & Aprilia in bucuresti care face livrari in toata tara. I-am sunat, mi-au spus ca pot sa imi faca rost de un cablu pentru modelul meu, 18,8E (~80 RON). Cat despre kitul de reparatie, cat de mic/mare e? Eu am foarte putin loc sub scaun, un saculet cu cateva scule si inca un compartiment la fel de mic. Ar intra acolo? Editat Iulie 28, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Cred ca am rezolvat, am gasit o reprezentanta Kawasaki & Aprilia in bucuresti care face livrari in toata tara. I-am sunat, mi-au spus ca pot sa imi faca rost de un cablu pentru modelul meu, 18,8E (~80 RON). Cat despre kitul de reparatie, cat de mic/mare e? Eu am foarte putin loc sub scaun, un saculet cu cateva scule si inca un compartiment la fel de mic. Ar intra acolo? pai e mic, sunt doua cabluri (fara manson,doar shufele) si cate surubele ptr blocaj. are loc sub orice sha (eu il tin intr-un buzunar interior al gecii) dar daca iti cumperi cablu original si il mai si ungi nu mai trebuie sa iti iei nici un kit de cabluri ca sigur nu se mai rupe. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Thanks Daca tot sunt pus pe intrebari: by the way... cum si cu ce se unge cablul de la ambreiaj? Cum zicea si tipul asta... cum/cu ce se unge? Editat Iulie 28, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.