tileagaviorel Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 AM O HONDA CBR 954 PROASPAT ACHIZITIONATA SI CRED CA ARE O PROBLEMA. LA PORNIREA LA RECE AR TREBUI SA STEA TURATA PANA SE INCALZESTE MOTORUL(SOC ELECTRONIC) , A MEA NU FACE CHESTIA ASTA. MOTORUL PORNESTE USOR,NU SE OPRESTE,SI TURATIA STA LA 1500 ROT/MIN DAR PARCA SE BALABAIE PANA SE INCALZESTE. AVETI IDEE ESTE NORMAL SAU NU? PROBLEMA NR 2-AGATA LA SCHIMBAREA DIN TREAPTA 1 IN 2 DACA TRAG MAI TARE DE GAZ (4-5000 ROT/MIN) SI NU STIU DACA ESTE NORMAL (AM MAI AVUT O HONDA DE 600 F2 CARE FACA LA FEL)-IN ANUMITE MOMENTE INTRA FOARTE BINE MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 AM O HONDA CBR 954 PROASPAT ACHIZITIONATA SI CRED CA ARE O PROBLEMA.LA PORNIREA LA RECE AR TREBUI SA STEA TURATA PANA SE INCALZESTE MOTORUL(SOC ELECTRONIC) , A MEA NU FACE CHESTIA ASTA. MOTORUL PORNESTE USOR,NU SE OPRESTE,SI TURATIA STA LA 1500 ROT/MIN DAR PARCA SE BALABAIE PANA SE INCALZESTE. AVETI IDEE ESTE NORMAL SAU NU? PROBLEMA NR 2-AGATA LA SCHIMBAREA DIN TREAPTA 1 IN 2 DACA TRAG MAI TARE DE GAZ (4-5000 ROT/MIN) SI NU STIU DACA ESTE NORMAL (AM MAI AVUT O HONDA DE 600 F2 CARE FACA LA FEL)-IN ANUMITE MOMENTE INTRA FOARTE BINE MULTUMIRI ANTICIPATE in principiu astea nu sunt probleme. vin odata cu km parcursi de bestie. nu iti face pb .sunnt uzuri normale. socul e pentru porniri la rece. fiind electronic are un senzor de temp undeva. cat de frig este acolo unde pornesti tu motorul? balbaielile sunt normale. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 problema cu relantiul este absolut normala. Socul este ca la o anumita temperatura (mica) sa tina motorul turat putin pana se incalzeste si poate sa tina singur relantiul cu amestecul de carburant optim. problema 2 este des intalnita mai ales ca se stie ca la honda 954 cutia de viteze este una din punctele slabe. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Shocul nu este electronic! Este termic si functioneaza pe principiul dilatari la fel ca termostatul.Este un disprozitiv acolo care actioneaza anumite clapete inbogatind amestecul. Problema din cutie se datoreaza or reglajului incorect de pozitie a pedalei or din componentele interioare(furca selector etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Domnilor, explicati-mi va rog de ce spuneti ca este 'normal' sa se *balbaie* motorul ? Asta nu e niciodata ceva normal, dupa parerea mea, cu exceptia benzinei de proasta calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Domnilor, explicati-mi va rog de ce spuneti ca este 'normal' sa se *balbaie* motorul ? Asta nu e niciodata ceva normal, dupa parerea mea, cu exceptia benzinei de proasta calitate. Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem). Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o secunda nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem).Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o secunda nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare). De unde ai tras tu concluzia ca la relanti ar fi aprox 1000 de explozii pe secunda? Modelul in discutie e pe injectie nu pe carburatie. Si ca sa fiu ontopic eu am vazut hornet 900 nou noutz la care tot asa fluctua relantiul deci presupun ca e destul de normal. Editat August 4, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 treaba cu relantiul vezi sa nu fie un senzor de temperatura cumva, dar mai bine mergi la honda ca nu te costa o avere sa puna cititorul de erori pe ea. la cutie, poate scapi daca reglezi un pic ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 De unde ai tras tu concluzia ca la relanti ar fi aprox 1000 de explozii pe secunda? Touche, 500 Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Touche, 500 Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis Haideti sa o lamurim, 1.000 de rotatii/minut la un motor in 4 timpi nu inseamna 1.000 de explozii/minut, la un motor in 2 timpi, da iar acum in legatura cu calculele voastre, impartiti 1.000 la 60 ca sa vedeti cate rotatii/secunda aveti si apoi impartiti la 2 si aflati si cate explozii/secunda aveti, sper ca am facut putina lumina Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Stai man, faza cu exploziile pe secunda a fost semi-typo, oricit de bou as fi, rpm inseamna rotations per minute, apai ce motor e ala sa explodeze amestecul de 1400000 de mii de ori pe secunda Cit despre 500/1000, e bine din cind in cind sa-ti amintesti de clasa a 6-a, detenta, admisie, evacuare, alea-alea. [autocritica]Shame on me, I suck [/autocritica] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Stai man, faza cu exploziile pe secunda a fost semi-typo, oricit de bou as fi, rpm inseamna rotations per minute, apai ce motor e ala sa explodeze amestecul de 1400000 de mii de ori pe secunda Cit despre 500/1000, e bine din cind in cind sa-ti amintesti de clasa a 6-a, detenta, admisie, evacuare, alea-alea. [autocritica]Shame on me, I suck [/autocritica] Nimeni nu le stie pe toate, macar stai in banca ta ca te dai de gol Hai, Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Touche, 500 Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis Ups iar ai dat-o in bara mai baga o fisa poate de data asta iti iese, asa ca indiciu suplimentar iti zic ca motorul in discutie are 4cil linie si e in 4T. Vezi poate acum iti iese nr corect de explozii pe secunda la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Singura problema ar mai putea fi si bujiile, Wizzie are problema asta de cand a schimbat bujiile. La fel se compornta - relantiul instabil. Cum le pune pe cele vechi sta lipit acu la turometru, cum le pune p-astea noi, cum se strica totul. Plus ca nu ii mai trage cum trebuie. Apropos, poate sa fie si de la filtrul de aer, ca si pe ala l-a schimbat si a pus in Champion mai permisiv. Deci orice modificare i-ai adus in ultimul timp verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Ups iar ai dat-o in bara mai baga o fisa poate de data asta iti iese, asa ca indiciu suplimentar iti zic ca motorul in discutie are 4cil linie si e in 4T. Vezi poate acum iti iese nr corect de explozii pe secunda la relanti Ma gindeam la un singur cilindru cind am zis asta. Hai sa trecem peste asta, ca se ne piÂşăm unii pe altii ne pricepem foarte bine. Calin, ia si tu aminte, ca te contrai mai demult cu bel-trup si il faceai de căcat. Asta e, nu suntem atoatestiutori, intotdeauna se gaseste cate un domeniu in care sa nu fim foarte bazati. Eu cred ca nu e cazul sa ducem discutia mai departe, ca e stupid. Nu stiu cind ati facut voi clasa a 6-a, dar eu am facut-o pe vremea cind se invata despre motoarele cu ardere interna, adiabate si alte alea. Devreme ce am promovat clasa a 6-a stiu ca scinteia se produce odata la 2 rotatii ale vilbrochenului, prima data avem compresie, urmata de scinteie la PMS (da, si acuma o sa-mi ziceti ca nu stiu ce-i ala avans), si a doua oara evacuare. Da' sinteti atit de chititi pe a demonstra ca omu' e prost, ca duceti discutia pina-n pinzele albe, cum ma facea odata unu' analfabet pentru un typo Disputa mea de atunci cu Belbody s-a datorat faptului ca a avut o exprimare de maistru cu 4 clase, mai ales pentru un om care a terminat facultate de profil, ceea ce mi se pare greu de scuzat. Plus ca eu nu am nici un fel de studii de macenica, e un simplu hobby si in general invat de curiozitate sau de nevoie. Si daca cineva chiar vrea sa ma ia peste picior, ii recomand sa incerce cu ceva mai complex. Scuze de OT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Ma gindeam la un singur cilindru cind am zis asta. Atunci e si mai grav pt ca te departezi si mai mult de adevar. Is curios unde ai facut tu clasa a 6-a de ai invatat de adiabate...... Eu nu am vrut sa te iau peste picior dar replica ta mi-a adus aminte de un banc pe care l-am primit azidimineata si nu m-am mai putut abtine asa ca il postez aici "În avion, un tip cu aere de om respectabil Âşi o fetiță. Tipul zice: - Ce-ar fi să stăm de vorbă?, se pare că timpul trece mai repede conversând… - Bine, zice fetița închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce ați dori să vorbim? - Păi, zice tipul, o temă interesantă ar fi despre fizica atomică, nu crezi? Âşi surâde superior. - De acord, dar întâi vreau să vă întreb ceva: o vacă, un cal Âşi o oaie mănâncă acelaÂşi lucru, iarbă, dar oaia face niÂşte excremente ca niÂşte biluțe, vaca o plăcintă, iar calul niÂşte mingi uscate. Cum vă explicați fenomenul? - Habar n-am, zice ăsta, minunându-se de inteligența fetiței. - Atunci cum vreți să vorbim de fizică atomică dacă nu Âştiți nici măcar de-un căcat??? " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Baieti, nu mai impungeti ca am stricat de tot topicul baiatului cu problemele de ralantiu Caline, scuza-ne daca am fost rautaciosi, eu am fost un pic, mai am si defecte, nu doar calitati In legatura cu problemele, sa revenim la topic Da-i in gura ca n'are nimic !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) Atunci e si mai grav pt ca te departezi si mai mult de adevar. Ok. Daca nu inteleg nici macar atit scriu cu litere bold de juma de ecran ca sint (cuvant urat). Turatia vilbrohenului 1000 rpm -> 500 de explozii pe minut. Exista o scinteie la 2 ture de vilbrochen. Piston in PMS, admisie, PMI, compresie, PMS, scinteie, detenta, PMI, exavuare, PMS. Adica 2 ture complete, o scinteie. 1000/2 = 500. S-au facut in ultimii ani asa niste descoperiri incit da cumva bujia scinteie pe ciclul de evacuare sau nu stiu eu sa impart 1000 la 2? Ce nu-i corect in ceea ce am scris? N-am nici o problema in a-mi demonstra ca-s timpit, da' macar vreau sa pricep de ce sint LE: vorbesc de un singur cilindru, ca sa fie clar. Editat August 5, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem).Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o -----> CE ? <------ nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare). Citeste cu atentie topicul mai din urma si nu te mai supara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Ok. Daca nu inteleg nici macar atit scriu cu litere bold de juma de ecran ca sint (cuvant urat). Turatia vilbrohenului 1000 rpm -> 500 de explozii pe minut. Exista o scinteie la 2 ture de vilbrochen. Piston in PMS, admisie, PMI, compresie, PMS, scinteie, detenta, PMI, exavuare, PMS. Adica 2 ture complete, o scinteie. 1000/2 = 500. S-au facut in ultimii ani asa niste descoperiri incit da cumva bujia scinteie pe ciclul de evacuare sau nu stiu eu sa impart 1000 la 2? Ce nu-i corect in ceea ce am scris? N-am nici o problema in a-mi demonstra ca-s timpit, da' macar vreau sa pricep de ce sint LE: vorbesc de un singur cilindru, ca sa fie clar. Acum spui 500 explozii pe minut mai inainte vorbeai de explozii pe secunda . La inceput nu am inteles ce vrei sa spui cu "semi-typo", acum am inteles. Scanteia pe evacuare e inventata de f mult timp si daca nu ma insel chiar si motorul tau o practica (asta in cazul in care are doar 2 bobine de inductie, nu cunosc in detaliu modelul), dar pe asta nu o contorizam ca e doar scanteie nu si explozie. Pt un motor 4T 1 cil intr-adevar la 1000rpm are 500 de explozii pe minut. La motorul in discutie la 1000rpm sunt 2000 de explozii pe minut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.