Roshu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Nu va bag pe toti in aceeasi oala, doar vreo 80% asa din cati am intalnit pe scutere. Intrebare mare la voi: CE CAUTATI SA VA BAGATI PE BANDA DE VEHICULE RAPIDE SI SA FACETI SLALOM PRINTRE MASINI ATUNCI CAND DIN SPATE VIN MOTOCICLISTI ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Nu va bag pe toti in aceeasi oala, doar vreo 80% asa din cati am intalnit pe scutere. Intrebare mare la voi: CE CAUTATI SA VA BAGATI PE BANDA DE VEHICULE RAPIDE SI SA FACETI SLALOM PRINTRE MASINI ATUNCI CAND DIN SPATE VIN MOTOCICLISTI ?? Ca sa va impiedicam pe voi sa muriti mai repede si sa va dam motiv sa scrieti pe forum cu exces de "i" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 N-am chef de raspunsuri istete. Eu incerc doar sa rezolv o enigma: de ce ar risca un om slab protejat, pe un vehicul de 3-7 cp si 80-100 kg, care atinge viteze de maxim 100-110 km/h si care nu ii ofera nici o sansa sa scape intreg in caz de coliziune, sa fie busit de un vehicul de 260 kg in plina accelerare, avand in vedere un timp de 4-5 secunde de la 0 la 100 km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 ROSHULE, esti pe langa problema. esti sigur ca ai permis de A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Cred sincer ca utilizarea scuterului face parte dintr-o etapa superioara a dezvoltarii inteligentei utilizatorului vehiculului pe doua roti. Vorbeam despre asta cu un coparticipant la trafic, devenit si el scuterist dupa ce a schimbat 12 motociclete si imi explica de ce nu ar fi o afacere rentabila comercializarea maxiscuterelor in Romania: pt ca majoritatea motociclistilor inteleg ca trebuie sa renunte la motocicleta abia cand sunt atat de plini de tije incat ar putea fi confundati cu robotii. Nu se poate impune utilizarea unei anume benzi de catre scuteristi...cum s-ar putea realiza asta intr-o tzara asiatica sau chiar in Italia? Editat August 6, 2009 de maryus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Ceea ce spui tu echivaleaza cumva cu raspunsul unui sofer intrebat de ce nu se da la o parte sa lase motocicleta sa treaca. Ar trebui oare sa mergem toti cu 50 km/h ? Problema nu e viteza maxima pe care o pot atinge cele 2 vehicule ci timpul in care accelereaza si tendinta scuteristilor de a nu se asigura, asta ca sa nu zic de cei care nici macar nu isi semnalizeaza intentia de a schimba banda. Nu ma intereseaza sa aflu ce cred oamenii despre scutere, am mers si eu pe scuter dar demult, stiu in mare parte ce avantaje are si ce dezavantaje are. Ma intereseaza sa imi satifsfac o curiozitate, cand vreodata nu ma vor tine franele sa stiu ce cauta omu' cu scuteru' in fata mea, desi putea sa intre foarte usor pe banda de langa bordura. Monsteristule, am A si un motor de 900 cmc, anteriorul era de 1000 cmc, dar asta conteaza mai putin, ilumineaza-ma de ce ti se pare ca sunt pe langa problema, chiar sunt curios ce punct de vedere ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Ca sa va impiedicam pe voi sa muriti mai repede si sa va dam motiv sa scrieti pe forum cu exces de "i" ! Bun raspuns Ca e bicicleta , ca este scooter, sau masina greu miscatoare, cand poti sa faci o depasire fa-o, cand nu ... nu ! Indiferent de situatie, daca ai vehicul in fata si nu poti sa-i dai bice, asta e , stai la coada pana poti sa faci depasirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Din pacate fostii motociclisti actuali utilizatori de scuter sunt asa de putini incat poate intr-o saptamana sa intalnesti unul in trafic. Majoritatea scuteristilor sun copii care de multe ori confunda scuterul cu bicicleta si nu cunosc regulile elementare de circulatie. Din punctul meu de vedere, sunt cei mai periculosi participanti in trafic, si-i evit, indiferent ce conduc eu. Cu toate ca prin atitudinea lor incomodeaza pe toti ceilalti, trebuiesc oricum evitati. Am dubii ca cei la care te referi in titlul topicului vor scrie aici, poate doar sa puna vreo poza de pe hi5 cu banii intr-o mana si scuterul pe o roata In schimb, motociclistii posesori de scuter sunt cei care iti vor raspunde. Iar ca motociclist, daca in 4 secunde ajungi la 100/ora, inseamna ca trebuie sa te o presti dupa 3 secunde, cand ai 60 (si sa fii atent la scuteristii care taie benzile cu 20 la ora ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 (editat) Rog loganistii sa nu mai raspunda. Mesaj completat Cu toate ca prin atitudinea lor incomodeaza pe toti ceilalti, trebuiesc oricum evitati. Am dubii ca cei la care te referi in titlul topicului vor scrie aici, poate doar sa puna vreo poza de pe hi5 cu banii intr-o mana si scuterul pe o roata In schimb, motociclistii posesori de scuter sunt cei care iti vor raspunde. Iar ca motociclist, daca in 4 secunde ajungi la 100/ora, inseamna ca trebuie sa te o presti dupa 3 secunde, cand ai 60 (si sa fii atent la scuteristii care taie benzile cu 20 la ora ) Editat August 6, 2009 de Roshu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Sunt de acord cu graulv, plus ca nu prea cred ca ai ce sa le faci sincer - in afara de a astepta introducerea permisului pentru scutere - pur si simplu nu-i intereseaza si nu le pasa de nimic. Sunt si am vazut scuteristi echipati care merg regulamentar si se comporta frumos in trafic si care merita tot respectul, din pacate insa sunt in minoritate. Stai relaxat si uita-te de 2 ori dupa ei si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Ca sa va impiedicam pe voi sa muriti mai repede si sa va dam motiv sa scrieti pe forum cu exces de "i" ! sau, sa-i ajuti, ca va bagati ca...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Cat de tampit pare topicul asta, este totusi incitant S-a mai pus o problema, cea cu semnalizarea...Va spun sincer: eu nu semnalizez...merg pe doua roti de cativa ani si am semnalizat de cateva ori...nu simt ca ar fi un plus dc as semnaliza. nu vreau sa dau un exemplu de orice fel ar fi el, dar consider actiunea de a porni si opri semnalizarea destul de incomoda si am vazut ca foarte multi motociclisti uita semnalizarile aprinse...arata si rau si e si derutant sa mergi cu semnalizarea uitata pe pornit. Apoi, am constatat ca shoferii intuiesc exact pe unde vreau sa o iau dupa atitudinea mea si, mai mult, marg mai repede decat masinile, asa ca in 99% dintre cazuri nu am motiv sa le arat pe unde vreau sa o iau...in restul de 1% dintre cazuri semnalizez: cel mai adesea cand tb sa ma opresc pt viraj stanga si masina din spare trebuie sa inteleaga asta pt a nu se urca pe mine. Circul mult pe Podul Grant. Acolo schimb mereu benzile si trec printre masini. Ma asigur mereu din spate cand ies dintre masinile de pe o banda pt a vedea dc vine ori nu vreo motocicleta sau vreun scuter...mereu ma gandesc ce ilaritate ar starni un astfel de accident...ne-ar batea obrazul totzi shoferii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Roshu, gandesti exact ca un sofer de taxi. de ce nu mergi tu pe langa bordura? bine zicea cineva mai sus, nu stii sa faci o depasire, stai in barca ta si nu te mai lamenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Cat de tampit pare topicul asta, este totusi incitant Oare ? S-a mai pus o problema, cea cu semnalizarea...Va spun sincer: eu nu semnalizez...merg pe doua roti de cativa ani si am semnalizat de cateva ori...nu simt ca ar fi un plus dc as semnaliza. nu vreau sa dau un exemplu de orice fel ar fi el, dar consider actiunea de a porni si opri semnalizarea destul de incomoda si am vazut ca foarte multi motociclisti uita semnalizarile aprinse...arata si rau si e si derutant sa mergi cu semnalizarea uitata pe pornit. Apoi, am constatat ca shoferii intuiesc exact pe unde vreau sa o iau dupa atitudinea mea si, mai mult, marg mai repede decat masinile, asa ca in 99% dintre cazuri nu am motiv sa le arat pe unde vreau sa o iau...in restul de 1% dintre cazuri semnalizez: cel mai adesea cand tb sa ma opresc pt viraj stanga si masina din spare trebuie sa inteleaga asta pt a nu se urca pe mine. Poate comoditatea ta va ajuta un sofer de BMW vreodata sa se duca la parnaie, ca el s-ar putea sa circule cu 80 km/h si sa nu intuiasca ce vrei tu sa faci. Mersul pe drum nu implica doar taratul printre masinile din vesnica coloana de pe podul Grant, ci si alergatul pe Magheru/Bd. Unirii/Bd. Camil Ressu s.a. unde e drum drept si destul de bun asa ca majoritatea nu vor sa astepte sau sa intuiasca nimic... Circul mult pe Podul Grant. Acolo schimb mereu benzile si trec printre masini. Ma asigur mereu din spate cand ies dintre masinile de pe o banda pt a vedea dc vine ori nu vreo motocicleta sau vreun scuter...mereu ma gandesc ce ilaritate ar starni un astfel de accident...ne-ar batea obrazul totzi shoferii Nu toti se asigura cum zici tu ca faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cornhholio Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Cat de tampit pare topicul asta, este totusi incitant S-a mai pus o problema, cea cu semnalizarea...Va spun sincer: eu nu semnalizez...merg pe doua roti de cativa ani si am semnalizat de cateva ori...nu simt ca ar fi un plus dc as semnaliza. nu vreau sa dau un exemplu de orice fel ar fi el, dar consider actiunea de a porni si opri semnalizarea destul de incomoda si am vazut ca foarte multi motociclisti uita semnalizarile aprinse...arata si rau si e si derutant sa mergi cu semnalizarea uitata pe pornit. Apoi, am constatat ca shoferii intuiesc exact pe unde vreau sa o iau dupa atitudinea mea si, mai mult, marg mai repede decat masinile, asa ca in 99% dintre cazuri nu am motiv sa le arat pe unde vreau sa o iau...in restul de 1% dintre cazuri semnalizez: cel mai adesea cand tb sa ma opresc pt viraj stanga si masina din spare trebuie sa inteleaga asta pt a nu se urca pe mine. Circul mult pe Podul Grant. Acolo schimb mereu benzile si trec printre masini. Ma asigur mereu din spate cand ies dintre masinile de pe o banda pt a vedea dc vine ori nu vreo motocicleta sau vreun scuter...mereu ma gandesc ce ilaritate ar starni un astfel de accident...ne-ar batea obrazul totzi shoferii tu poti sa mergi fara semnal , ca multi dintre semenii tai , pana da masina peste tine si dupa apareti la tv, "saracu copil a crapat" si noi astia care dam semnal aplaudam fapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 ... S-a mai pus o problema, cea cu semnalizarea...Va spun sincer: eu nu semnalizez...merg pe doua roti de cativa ani si am semnalizat de cateva ori...nu simt ca ar fi un plus dc as semnaliza. nu vreau sa dau un exemplu de orice fel ar fi el, dar consider actiunea de a porni si opri semnalizarea destul de incomoda... ... Circul mult pe Podul Grant. Acolo schimb mereu benzile si trec printre masini. ... Deci atentie mare pe Podul Grant, evitati zona...exista oameni care cred ca actiunea de a semnaliza este inutila si incomoda, mai mult, chiar periculoasa... ... Doamne... unde am ajuns sa traiesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Roshu, gandesti exact ca un sofer de taxi. de ce nu mergi tu pe langa bordura? bine zicea cineva mai sus, nu stii sa faci o depasire, stai in barca ta si nu te mai lamenta. Tu poti depasi ceva mic care danseaza pe drum si nu iti da voie sa vezi pe unde printre masini va alege sa intre sau in ce directie va merge, impiedicandu-te sa alegi directia pe care vei accelera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Tocmai asta spuneam, ca merg mai repede decat masinile...cu X6 mai am probleme din gama BMW, dar atunci intru in plaja de 1% si semnalizez. Intreaga actiune de a pune semnalizarea in functiune si de a o opri mi se pare o irosire a atentiei pe care as putea-o folosi pt a intelege traficul. Altfel spus, decat sa ma chinui sa semnalizez, mai bine sunt atent la trafic si sigur ies in castig. Sa mai zic despre prietenii mei, vitezanii, semnalizatori convinsi, ca au trecut cu totzii, in timp, pe la floreasca pentru ranforsarea oaselor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 (editat) Tocmai asta spuneam, ca merg mai repede decat masinile...cu X6 mai am probleme din gama BMW, dar atunci intru in plaja de 1% si semnalizez.Intreaga actiune de a pune semnalizarea in functiune si de a o opri mi se pare o irosire a atentiei pe care as putea-o folosi pt a intelege traficul. Altfel spus, decat sa ma chinui sa semnalizez, mai bine sunt atent la trafic si sigur ies in castig. Sa mai zic despre prietenii mei, vitezanii, semnalizatori convinsi, ca au trecut cu totzii, in timp, pe la floreasca pentru ranforsarea oaselor? Esti tu asa convins ? E bine incet si enervant, nu ? Apropo, ce scuter asa rapid conduci tu de mergi mai repede ca masinile ? Iti amintesc ca eu am intrebat de mers mai incet ca motocicletele... Dar banuiesc ca tu accelerezi mai repede si decat ele, asa ca n-are rost sa semnalizezi, cel putin nu pana nu te-o lua vreun R1 pe bot si mergi cu pilotul lui la Floreasca sa ii ajute pe doctori sa te ranforseze. Cum dracu' mah semnalizarea e o pierdere de timp si scuteru' merge mai repede decat masinile, in afara de X6 ?? Editat August 6, 2009 de Roshu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Un scuter de 80-90 kg este mult mai usor de manevrat(slalom) decat o motocicleta de 200 kg !Mai si zici ca ai mers cu scuter si nu stii lucrul asta elementar! Postul tau este un flame iar expresia bulangiu ti-a venit ,baniesc, cand te uitai in oglinda!Sau poate crezi ca pe aici sunt numai copii de 16 ani pe care-i impresionezi cu 900-1000 cmc! Mai bine recunoaste ca era-i cu gagica si te credea-i regele strazii cand hop un scuterist ti-a luat fata facand slalom printre masini!Complexatule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pot aparea probleme si intre scuteristi depinde cum i se taie unuia sa faca stanga si de unde ... noroc ca nu accelereaza prea repede . iar eu fac parte din categoria celor care ajung la butonul de semnalizare fara sa se uite la el, dar cateodata, in special cand vine vorba de schimbat benzile mai uit sa semnalizez ... asta daca n-am pe nimeni in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Aplicand principiul respecta pentru a fi respectat, folosesc semnalizarea in orice situatie care impune folosirea ei si m-astept ca si cei din jurul meu sa faca la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 nu cred ca e vorba despre semnalizare sau asigurare in depasire. e vb despre faptul ca motociclistii cu sute de centimetri cubi sub fund se cred si poate sunt zmeii soselelor,vrand sa accelereze de la 0-100 in 4-5 secunde si se impiedica de cate un scuterist care depaseste linistit pe stanga, incapabil sa intuiasca aparitia unui monstru de 140 cai putere care racneste prin toba de esapament: partiiiiiieeeeeee......... unii au uitat ca mersul pe motor incepe cu bicicleta,scuterul apoi motorul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N00B Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Sper sa nu ajungi intr-un moment al vietii in care vei descoperii ca acea miscare incomoda era al dracu' de comoda si ca mai bine semnalizai decat sa te stearga mamicuta la fundulet pentru restul vietii. De aia suntem aratati cu degetu peste tot. Va dati in cucu gol pa scutere, nu semnalizati si depasiti haotic. Asfalt! P.S. Mai bine Noob decat sm3ch3r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 (editat) Un scuter de 80-90 kg este mult mai usor de manevrat(slalom) decat o motocicleta de 200 kg !Mai si zici ca ai mers cu scuter si nu stii lucrul asta elementar!Postul tau este un flame iar expresia bulangiu ti-a venit ,baniesc, cand te uitai in oglinda!Sau poate crezi ca pe aici sunt numai copii de 16 ani pe care-i impresionezi cu 900-1000 cmc! Mai bine recunoaste ca era-i cu gagica si te credea-i regele strazii cand hop un scuterist ti-a luat fata facand slalom printre masini!Complexatule! Vaaai... Hai sa ne cacam atuuunci, daca postul meu e un flame si daca tu te iei de mine... In primul rand, istetule, "bulangiu" e un adjectiv folosit in acest caz ca nume predicativ, deci in speta vorbim de un substantiv, iar nu de o expresie. In al doilea rand nu mai manca litere... Si sa nu uitam "era-i" e un verb, aici este conjugat la imperfect si se scrie "ERAI". Gata pasul 1 - m-am luat de scrisul tau. Urmeaza pasul 2 - sa ma iau de masinariile pe care le calaresti, daca tu ai binevoit sa spui ca 900-1000 e trecut ca sa impresionez... Aprilia Sportcity 200 (nu Spotcity) este un scuter de aprox. 20 cp, celelalte 2 sunt ATV-uri, iar tu zici ca esti din Bucuresti... Bucurestiul nu are munti si mai rar ai nevoie sa mergi pe drumuri neasfaltate, iar un atv de 50 cu 4 cp, asa cum este respectivul Kymco, asta in caz ca nu cumva ai mancat un zero, ca sa fie de 500, va incurca cu succes traficul si va face un zgomot oribil. NF 250 are aprox. 18 cp si 200 kg... Ma pot gandi ca te-a traznit sa spui ca as fi complexat de la faptul ca vehiculele tale adunat au putere cam cat avea primul meu motor, un CB500 de aprox. 50 cp. Dar nu o sa spun asta ci doar voi crede ca esti ofticat. Pasul 3 - nu pot sa trec cu vederea gandirea de tip cocalarist, si anume - ca vreau sa fiu regele soselelor si ca am nevoie de o tablarie ca sa impresionez o fata. Prietenei mele nici macar nu ii plac motocicletele, a necesitat munca de convingere sa se suie pe ea. Dar daca tu esti de parere ca un motociclist vrea sa fie regele soselelor fiindca in medie are 100 cp (momentan eu am doar 115) si ca atunci cand ma intorc de la munca prin traficul aglomerat de ora 16 am chef sa car gagici si sa le impresionez cu ce motor smecher am cand sunt obosit si plin de draci si vreau doar sa ajung acasa... Paiii... E parerea ta. Plus ca daca tu zici ca un GPZ 900 care este un sport-tourer de oameni batrani cu unele valente sportive, dar cu aspect de anii '80 e asa impresionant pentru pitipoancele care mor dupa R6... Paiii... Iarasi e parerea ta. Nu sar sa te jignesc fara sa te cunosc ca nu are rost, doar ti-am raspuns ca poate acum pricepi despre ce e vorba in topic, care daca ar fi flame tu ai fi crocodil (daca pricepi ambii termeni de forumism inseamna ca te-a subestimat). Mesaj completat Sper sa nu ajungi intr-un moment al vietii in care vei descoperii ca acea miscare incomoda era al dracu' de comoda si ca mai bine semnalizai decat sa te stearga mamicuta la fundulet pentru restul vietii. De aia suntem aratati cu degetu peste tot. Va dati in cucu gol pa scutere, nu semnalizati si depasiti haotic. Asfalt! P.S. Mai bine Noob decat sm3ch3r. Mesaj completat nu cred ca e vorba despre semnalizare sau asigurare in depasire. e vb despre faptul ca motociclistii cu sute de centimetri cubi sub fund se cred si poate sunt zmeii soselelor,vrand sa accelereze de la 0-100 in 4-5 secunde si se impiedica de cate un scuterist care depaseste linistit pe stanga, incapabil sa intuiasca aparitia unui monstru de 140 cai putere care racneste prin toba de esapament: partiiiiiieeeeeee......... unii au uitat ca mersul pe motor incepe cu bicicleta,scuterul apoi motorul..... Tu d-aia nu ti-ai luat motor, ca sa nu ai prea multe sute de cmc sub fund si sa nu fi zmeu al soselelor, este ? Sa inteleg ca unii din voi au impresia ca am deschis discutia ca sa arat ca motoarele sunt mai tari ca scuterele sau ca Brusli il bate pe Vandam ? Sunt doua tipuri diferite de vehicule, asemanarile intre ele sunt faptul ca ambele au 2 roti si un ghidon, ambele au motor si ambele circula pe drumurile publice. Aici se opresc asemanarile. Pot sa repet vreo 10 ani ca nu despre asta e vorba ca tot se trezeste vreunul sa spuna ca nu dom'le ca nu se poate, eu am draci ca circula si ei pe drum. Editat August 6, 2009 de Roshu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.