moto007 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Reconditionat complet de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 frumos, tare frumos... cu mici "neplaceri estetico-istorice" zorzooanele de piele, merg la chopere, dar asta nu e un choper, e un CLASIC, si parbrizul de plexic. Daca le scoti ai un clasic pe mana si tre sa te lauzi cu el. Sunt curios cum merge, cum se comporta la drum. Tare mi-as dori sa il vad si eu mai de aproape, daca esti de prin bucuresti, poate ne vedem la o berica si o vizionare, daca nu...poate fac o plimbarica cand oi avea cum. Deci, sa il tii sanatos si frumos, cum ziceam, daca scoti alea, il pui acolo unde trebuie in istorie, altfel il strici si nu merita... Felicitari pt el. Ahh, daca ai poze cu el inainte de reconditionare, iarasi, ar fi interesant sa le vedem. Si sa ne povestesti si cat a ajuns batrana, cu cat ai luat-o si cat ai mai bagat la reconditionat si ce anume ai facut tu. Hai sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eeee,uite ca speranta moare ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Reconditionat complet de mine Asta ce inseamna? Ai vopsit-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto007 Postat August 17, 2009 Autor Share Postat August 17, 2009 frumos, tare frumos... cu mici "neplaceri estetico-istorice" zorzooanele de piele, merg la chopere, dar asta nu e un choper, e un CLASIC, si parbrizul de plexic. Daca le scoti ai un clasic pe mana si tre sa te lauzi cu el. Sunt curios cum merge, cum se comporta la drum. Tare mi-as dori sa il vad si eu mai de aproape, daca esti de prin bucuresti, poate ne vedem la o berica si o vizionare, daca nu...poate fac o plimbarica cand oi avea cum. Deci, sa il tii sanatos si frumos, cum ziceam, daca scoti alea, il pui acolo unde trebuie in istorie, altfel il strici si nu merita... Felicitari pt el. Ahh, daca ai poze cu el inainte de reconditionare, iarasi, ar fi interesant sa le vedem. Si sa ne povestesti si cat a ajuns batrana, cu cat ai luat-o si cat ai mai bagat la reconditionat si ce anume ai facut tu. Hai sa ne auzim cu bine! Salut Plexidul nu e original dar aÂşa o umlat omu mulți ani zorzoanele la fel poate fi considerat istoric nu original dar nu e piesă funcțională ci estetică Motocicleta era modificată cu furca față de dkw nz 350 roată față la fel scaun habar n am cutie modificată cu pornire laterală kardan făcut în hambar cu sudură si alte minuni ghidon rupt mînere neoriginale Âşi aÂşa mai departe.am găsit un altul cu cutia defectă dar si din două am putut face una originală.cealată o poți vedea la secția custom chopper bobber /index.php?showtopic=412356 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Reconditionat complet de mine sal este un emw r 35 a.f. 1955 cred,cu seria 252656 cu motor de bmw si acte tot de bmw a.f. 1949 seria 208864 . In acest moment este internat la Institutul Ana Aslan din Cugir pentru analize mai precis totul demontat cadrul. aparatorile rezervorul s.a. sunt sablate urmand procesul tehnologic pt vopsire,restul ceva mai tarziu. Dupa sablare pe cadru au putut fi vizibile in jur de 9-10 fisuri in diferite puncte,pe care am reusit sa le rezolv astazi (o sa revin cu poze) dar pe topicul rezervat reconditionarilor caz in care cer scuze administratorilor. Va salut si numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Repus in circulatie de mine. Cumparat incomplet si nefunctional si plecat complet si functional. Asta e starea care imi place mie sa arate o motocicleta veche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Repus in circulatie de mine. Cumparat incomplet si nefunctional si plecat complet si functional. Asta e starea care imi place mie sa arate o motocicleta veche... Va dati in figuri si talente ca reconditionati ca salvati ca repuneti in circulatie si cind vine momentul sa le aratati tuturor intr-un cadru organizat si onorant,ce sa vezi?Nu apare niciunul.Expozitia de la Muzeul National ,ce se va deschide peste doua zile,a fost gindita tocmai pentru a da posibilitatea celor care au exemplare salvate,restaurate,chiar modificate,sa si le etaleze,ca sa le vada toata lumea,nunumai cei citiva ce se uita pe aici.Vorba lui regretatul Octavian Cotescu din Operatiunea Monstrul;CANCI.Restul sunt vorbe si poze.Pacat.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ...si 2x vopsite de mine ps.cumpar grup si roata de spate ptr. bmw r35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 frate, bunu, omu' a mai zis pe un topic ca e in germania... ce va place sa sariti asa? mai era cineva care zicea ca vrea sa ramana batranicile in tara... de parca ar fi fost neam cu noi, nu alta. oameni batrani si fara minte! in alta ordine de idei sper sa ajung si eu la expozitia de la muzeul national Mesaj completat pardon, tu erai ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 frate, bunu, omu' a mai zis pe un topic ca e in germania... ce va place sa sariti asa?mai era cineva care zicea ca vrea sa ramana batranicile in tara... de parca ar fi fost neam cu noi, nu alta. oameni batrani si fara minte! in alta ordine de idei sper sa ajung si eu la expozitia de la muzeul national Mesaj completat pardon, tu erai ala Acu sa ma scuzati.Sunt si eu putin derutat si nu mai stiu cine e in tara si cine nu e in tara.Mai ne varsam si noi naduful ,citeodata pe cine nu trebuie,da esenta este ca din instalatiile romanilor lipseste sangele. In alta ordine de idei,a iesit bine dar......se putea mult mai bine. Tu nu vrei sa ramana vechiturile in tara?Sa vada si nepoti tai pe ce au mers parinti tai?Eventual pe ce ai mers tu? Daca gresesc ,asta e.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 saleste un emw r 35 a.f. 1955 cred,cu seria 252656 cu motor de bmw si acte tot de bmw a.f. 1949 seria 208864 . In acest moment este internat la Institutul Ana Aslan din Cugir pentru analize mai precis totul demontat cadrul. aparatorile rezervorul s.a. sunt sablate urmand procesul tehnologic pt vopsire,restul ceva mai tarziu. Dupa sablare pe cadru au putut fi vizibile in jur de 9-10 fisuri in diferite puncte,pe care am reusit sa le rezolv astazi (o sa revin cu poze) dar pe topicul rezervat reconditionarilor caz in care cer scuze administratorilor. Va salut si numai bine tuturor Ti-am adus cot de evacuare cu tot cu piulita. Trimite-mi un PM cu adresa ta si o sa incerc sa il trimit cat de repede pot... din partea casei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Ti-am adus cot de evacuare cu tot cu piulita. Trimite-mi un PM cu adresa ta si o sa incerc sa il trimit cat de repede pot... din partea casei... buna Pentru inceput va rog sa-mi acceptati scuzele de rigoare datorita expresiilor folosite in textul din mesajul anterior si totodata sa va multumesc pt bunele intentii de care dati dovada, sincer imi doresc foarte mult sa finalizez cat mai repede proiectul "restaurare EMW-BMW " pt a putea trece la un altul in asteptare cum ar fi BMW R 27 , MZ 125 , CSEPEL 125, Simson Sport s.a. Am R 27 de peste 10 ani si l-am abandonat intr-o stare de restaurare destul de avansata dar in functie de timpul liber o sa fac tot posibilul sa continui lucrarea . In ce priveste oferta dvs. nu pot sa o refuz mai ales ca vine intr-un moment mai delicat pt mine mai precis dupa nunta din 05 09 09 a fiicei mele pt care am facut mari sacrificii financiare, asa ca va multumesc din suflet si sper ca la momentul potrivit sa raspund cu aceasi moneda. Suciu Eugen str. Rozelor nr.15 sc. A ap 19 loc. Cugir cod. 515600 .jud. Alba tel 0745843121 Va multumesc Mesaj completat Ti-am adus cot de evacuare cu tot cu piulita. Trimite-mi un PM cu adresa ta si o sa incerc sa il trimit cat de repede pot... din partea casei... va salut am intrat de curand in posesia cotului de evacuare " din partea casei " multumesc mult pentru sprijinul acordat sper sa rulez cat mai repede pe cararile patriei si de ce nu alaturi de un Hoffman S 300. rog sa ma scuze dl.moderator pt interventia off topic va salut si numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Interventia este foarte on-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 va salutam intrat de curand in posesia cotului de evacuare " din partea casei " multumesc mult pentru sprijinul acordat sper sa rulez cat mai repede pe cararile patriei si de ce nu alaturi de un Hoffman S 300. rog sa ma scuze dl.moderator pt interventia off topic va salut si numai bine tuturor Imi pare bine ca am reusit sa iti fiu de ajutor. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 am gasit un anunt pe un site dubios si necunoscut cu privire la EMW am sunat si omul nu avea un motor ci niste piese ( pinioane, ambielaje , etc de EMW) si o java de vanzare.Am salvat pagina ca poza si daca tot am vb cu omul....pisele de emw fiind destul de rare ma gandesc ca poate e de ajutor Tel : 0721251858 GALATI MOTOR DIN 53' ...mai mult nu stiu , cine e interesat sa sune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 ...si 2x vopsite de mine ps.cumpar grup si roata de spate ptr. bmw r35 frate daca esti bun, spune-mi si mie cum faci cind tragi liniile albe, daca sint putin strimbe sau cu grosime neuniforma se duce naibii tot efectul si mai bine o las neagra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Dai culoarea liniei prima data pe piese,adica alb daca e Emw dupa care lipesti banda adeziva de 5mm si 1,5mm la distanta de 5mm intre ele dupa care dai culoarea finala,negru probabil,dezlipesti linile adezive,matuiesti cu 1000 cu apa si dai lac. Banda adeziva iti taie la dimensiune oricine se ocupa cu stikere sau poate gasesti gata taiata de la 3M. N-am poze de la Emw dar e cam la fel ca la Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Sa inteleg ca rezervorul de Simson din poza are 4 straturi de vopsea diferita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Ai inteles aproape bine...+1 de grund+1 spritzchit+1 filler+2 lac ,deci,e cu cateva kile mai greu decat prevede legea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Dai culoarea liniei prima data pe piese,adica alb daca e Emw dupa care lipesti banda adeziva de 5mm si 1,5mm la distanta de 5mm intre ele dupa care dai culoarea finala,negru probabil,dezlipesti linile adezive,matuiesti cu 1000 cu apa si dai lac. Banda adeziva iti taie la dimensiune oricine se ocupa cu stikere sau poate gasesti gata taiata de la 3M. N-am poze de la Emw dar e cam la fel ca la Simson. Nu e nici o diferenta, numai ca vopseaua veche da de furca, e sarita pe alocuri si acolo este rugina, se-ntelege ca trebuie indepartata, decapat locul, chituit, slefuit, grund si apoi vopsea noua si lac.Aici mi s-a intimplat ca vopseaua noua sa reactioneze cu vopseaua veche si sa faca crusta creata si moale,ce trebuie facut, ca ideea unora de a daga piesa in masina de curatat cu nisip pina la luciu metalic si a lua totul de la capat nu prea imi place. Chestia cu kg-le in plus e haioasa ! Ai incercat cu vopselele noi pe baza de apa, am auzit ca acestea se coc mult mai usor pe la 60 de grade si asta inseamna ca poti face vopsirea si acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.