alexander_all4rap Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, Vreau sa achizitionez un R6, insa daca s-ar putea si ieftin si bun ar fi ideal...numai ca sunt rare ofertele bune. O varianta mai ieftina ar fi sa iau un R6 din 99 care a fost implicat intr-un accident ce nu s-a terminat cu bine. Dupa accident motorul a fost pus la vanzare. Zilele astea am fost sa-l vad, am reusit sa-l pornesc, are carenele zgariate pe partea dreapta, semnalele sparte, baterie descarcata complet (a pornit cu ajutorul cablurilor dar daca aprindeam farul se oprea) antigel nu mai e din ce am vazut in vasul de pe stanga insa cea mai mare problema e ca nu merge decat a 1`a si a 2`a. Treapta a 3`a nu vrea deloc. Acum vreau sa va intreb cat de grava e problema?...si cam cat ar costa o reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Cine a schimbat suportul de numar ce a facut cu gaura ramasa ? Cu ce au astupat-o ? Am cautat pe net si nu am gasit nimic si ma cam enerveaza sa o las asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, Vreau sa achizitionez un R6, insa daca s-ar putea si ieftin si bun ar fi ideal...numai ca sunt rare ofertele bune. O varianta mai ieftina ar fi sa iau un R6 din 99 care a fost implicat intr-un accident ce nu s-a terminat cu bine. Dupa accident motorul a fost pus la vanzare. Zilele astea am fost sa-l vad, am reusit sa-l pornesc, are carenele zgariate pe partea dreapta, semnalele sparte, baterie descarcata complet (a pornit cu ajutorul cablurilor dar daca aprindeam farul se oprea) antigel nu mai e din ce am vazut in vasul de pe stanga insa cea mai mare problema e ca nu merge decat a 1`a si a 2`a. Treapta a 3`a nu vrea deloc. Acum vreau sa va intreb cat de grava e problema?...si cam cat ar costa o reparatie. fa-ti o lista cu piesele care trebuie schimbate (far, carene, telescoape, etc)... fa un calcul si vezi cat costa piesele care trebuie schimbate si cat te mai costa manopera. totusi... cine te-a pus sa pornesti motorul fara antigel? si ca sa verifici treptele de viteza pune motoru pe stander si accelereaza cate putin fiecare treapta. daca motorul a picat pe stanga e posibil sa se fi indoit tija schimbatorului si nu mai selecteaza corect vitezele... problemele pot fi multe, dar de obicei cei care le rezolva se numesc mecanici, nu forumisti. deci fa-ti un calcul si pe urma du-te la baiat si aruncai 1000 euro in fata sa-ti dea motorul si pe urma te descurci tu. am eu o vorba: "la banii astia vrei sa si mearga?!?" decizia e a ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 fa-ti o lista cu piesele care trebuie schimbate (far, carene, telescoape, etc)... fa un calcul si vezi cat costa piesele care trebuie schimbate si cat te mai costa manopera. totusi... cine te-a pus sa pornesti motorul fara antigel? si ca sa verifici treptele de viteza pune motoru pe stander si accelereaza cate putin fiecare treapta. daca motorul a picat pe stanga e posibil sa se fi indoit tija schimbatorului si nu mai selecteaza corect vitezele... problemele pot fi multe, dar de obicei cei care le rezolva se numesc mecanici, nu forumisti. deci fa-ti un calcul si pe urma du-te la baiat si aruncai 1000 euro in fata sa-ti dea motorul si pe urma te descurci tu. am eu o vorba: "la banii astia vrei sa si mearga?!?" decizia e a ta... Am uitat sa specific ca a cazut pe partea dreapta si impactul a fost atat cat sa se ciufuleasca bine carena laterala si cea de langa far. Sincer nu stiam ca nu pot porni motorul fara antigel....altfel ma numeam mecanic nu forumist . Stander nu aveam pe langa motor sa pot verifica pe loc. Si uitasem sa mentionez de turometru care nu percuteaza de nici o culoare iar kilometrajul arata niste cifre aiurea care nu au leg cu viteza...eu ma gandesc ca o fi din cauza bateriei (sau mai bine zis a lipsei unei baterii incarcate). Si mai e ceva...cand trageam de ghidon maxim stanga ajungea aproape lipit de rezervor, aproape ca nici degetele nu mai incapeau....e normal? Va intreb pt ca eu am de doi ani naked si mai mult de 15 min nu am condus ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 vezi daca distanta de pe dreapta este la fel ca cea de pe stanga. Daca nu, e ghidonu usor indoit, dar se poate indrepta usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Am uitat sa specific ca a cazut pe partea dreapta si impactul a fost atat cat sa se ciufuleasca bine carena laterala si cea de langa far. Sincer nu stiam ca nu pot porni motorul fara antigel....altfel ma numeam mecanic nu forumist . Stander nu aveam pe langa motor sa pot verifica pe loc. Si uitasem sa mentionez de turometru care nu percuteaza de nici o culoare iar kilometrajul arata niste cifre aiurea care nu au leg cu viteza...eu ma gandesc ca o fi din cauza bateriei (sau mai bine zis a lipsei unei baterii incarcate). Si mai e ceva...cand trageam de ghidon maxim stanga ajungea aproape lipit de rezervor, aproape ca nici degetele nu mai incapeau....e normal? Va intreb pt ca eu am de doi ani naked si mai mult de 15 min nu am condus ss. Eu nu m-as incurca cu asa ciurucuri, dupa cate vad motorul ala e o epava si o sa te coste piesele mai mult decat face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Eu nu m-as incurca cu asa ciurucuri, dupa cate vad motorul ala e o epava si o sa te coste piesele mai mult decat face. Merci de sfaturi. El arata destul de bine, insa sunt suficiente de schimbat. Imi doresc de mult un R6 dar am inceput ca un om cu capul pe umeri...cu un naked (Suzuki Bandit 600N), iar acum incerc un schimb (desi e aproape imposibil sa gasesc pe cineva cu r6 care vrea naked) sau sa-l vand. Ma gandeam ca daca il dau pe al meu si reusesc sa-l iau cu 1000e, de 6-700e l-as putea aduce intr-o "conditie fizica" buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Salut, Cornel sunt (cashu imi zic toti), am un r6 din 2000, albastru 22 mii km. I-am facut "revizia" singurel in garaj cu cartea de service in fata, insa la schimbul de ulei am vazut ca scrie acolo " quantity total a mount 3.5l".....si asa am pus, 3.5 l.....mai devreme am citit pe la pag 44 ca se pune doar 2.7 litri....cu naiba fac acuma...intr-adevar, cand bag joja , o scot plina de ulei si imi picura si pe jos, se scurge din joja...salutare e vreo metoda sa mai dai afar din ulei? pe la baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 merge si pe la baia de ulei , dar nu o sa ai control asupra cantitatii pe care o scoti... cel mai bine , chiar daca te chinui putin incearca cu un furtunel pe la capacul pe unde bagi ulei... e inedita situatia... dar merge sa scoti ... baga un furtunel si o sa se umple cu ulei apoi la capatul de afara il indoi ca sa creezi un vid si il ti asa , scoti furtunul si il pui intr-o sticla , lasi capatul liber sa curga uleiul in sticla... Mesaj completat merge si pe la baia de ulei , dar nu o sa ai control asupra cantitatii pe care o scoti... cel mai bine , chiar daca te chinui putin incearca cu un furtunel pe la capacul pe unde bagi ulei... e inedita situatia... dar merge sa scoti ... baga un furtunel si o sa se umple cu ulei apoi la capatul de afara il indoi ca sa creezi un vid si il ti asa , scoti furtunul si il pui intr-o sticla , lasi capatul liber sa curga uleiul in sticla... PS : sa nu pornesti motorul !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Dă-i în limitare că iese pe tobă sub formă de fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 sau , pe la baie dar sa nu desfaci busonul detot , ci doar cat sa inceapa sa curga uleiul... cand ai scos cam 700 ml te opresti si strangi busonul ! apoi pornesti motorul il lasi sa se incalzeasca apoi il lasi 10 minute sa se aseze uleiul in el si verifici la joja... tre sa fie intre minim si maxim adica la jumate . spor ! Mesaj completat Dă-i în limitare că iese pe tobă sub formă de fum. Odata cu jumatate din piesele motorului ! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Cel mai prost sfat care l-am vazut, nici in caterinca sa nu-l spui, o sa distrugi toate simeringurile, eventual ceva tot o sa iti sara afara la asa supracantitate de ulei si nu ma refer la ulei ars. Nu cred ca il doare mana sa desurubeze busonul de la baie si sa lase sa curga 1 L intr-un recipient curat. Nu cred ca merge treaba cu furtunasul, am incercat la RR si nu dau de ulei, depinde cum e pozitionat ambreiajul. Scos pe buson e cel mai sigur si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Am uitat să zic Âşi de simeringuri. Dacă ai o seringă îndeajuns de mare îl poți trage cu aia. Eu am golit rezervorul de ulei de la pocnitoarea mea cu seringa ~700ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Cine a schimbat suportul de numar ce a facut cu gaura ramasa ? Cu ce au astupat-o ? Am cautat pe net si nu am gasit nimic si ma cam enerveaza sa o las asa ... Exista pe piata aftermarket un producat sau doi care ofera o solutie, e o piesa care vina chiar la culoarea motocicletei si arata foarte ok. Cam scumpa insa, undeva la 30 dolari fara transport. Insa nu te arunca foarte rpd sa o cumperi, vei muta in viitorul apropriat numarul inapoi pe pozitie, trust me )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 ok, merci de sfat, o sa mai scot din el...greseala mea e ca abia acum mi-am dat seama timp in care am facut vreo 20 km cu el, dar nu cred ca ar fi o problema distanta asta mica. Aseara am scris in graba, asa ca o prezint pe acum: e un r6 albastru cu alb, din martie 2000, prima inmatriculare in italia, apoi in romania in 2008 si eu in 2010,deci eu sunt al doilea in tara are aprx 22.500 km, a primit recent lichide noi(ulei, licgid frana, antigel, ulei furca), filtru aer, f ulei, bujii noi, semeringuri furca noi, carburatoare curatate si sincronizate. Merge perfect. pun si cateva poze ultima e cu tel facuta, panarama de tel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 NU distanta de 20 km iti poate afecta motorul .. poti merge asa cu el si 100 200 fara sa se intample nimic . Turatia la care lucreaza el insa poate afecta motorul , ca la 13-14k ture cu 3.5 litri de ulei in el , nu cred ca mai funtioneaza in parametrii . Mesaj completat PS : sa il stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) buna , ma numesc Mihai si se pare ca ingros si eu randurile de r6 in romania , sau mai mult din cluj cu un r6 03 . daca ma ajuta cel de sus si reusesc sa strang banii ! abia astept sa vina vara . L-am luat !!! revin cu poze in curand ! am o intrebare sau doua ...vreau sa imi pun crash pads . aveti recomandari / de unde/ cu cat / si trebuie sa ii schimb placutele de frana pe fata / recomandari/ pret multumesc Editat Aprilie 5, 2010 de kidutzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare si bine v-am gasit! Sunt proaspat posesor al unui R6 din 2004 si momentan tinand cont ca am doar vreo 4000 de km pe 2 roti si nu prea vreau sa trag tare, sunt foarte multumit de ea. Se tine vreo intalnire R6 in Bucuresti? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Exista pe piata aftermarket un producat sau doi care ofera o solutie, e o piesa care vina chiar la culoarea motocicletei si arata foarte ok. Cam scumpa insa, undeva la 30 dolari fara transport. Insa nu te arunca foarte rpd sa o cumperi, vei muta in viitorul apropriat numarul inapoi pe pozitie, trust me )) Am vazut despre ce piese e vorba numai ca nu asta ma interesa. Numarul e "la locul lui", poza era de pe net ca se vedea mai bine gaura. Temporar, am rezolvat cu banda izolier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) Salutare! La motoreta din semnătură am o problemă cu turometrul: indică 5000 de ture permanent (nu e nici un cod de defect de pe la alte componente; la modelul ăsta codurile se rezumă doar de 3000 Âşi 8000 de ture, iar turometrul funcționează intermitent, adică indică turația corect apoi cade, urcă la turația de cod, stă puțin, apoi indică din nou turația reală a motorului Âş.a.m.d.). Am Âşters toate contactele electrice la care am avut acces după ce am dat jos tot botul până la bord, precum Âşi cele de sub Âşa. Singurul moment în care a căzut acul de la 5000 la zero (cu contactul pus, evident) a fost când miÂşcam mufa care intră direct în bord, dar nu sunt sigur că e de acolo pentru că era, totuÂşi, o poziție nenaturală a mufei în locaÂş, plus că eram în casă Âşi nu puteam să pornesc motorul să văd indicația. Singura soluție la care m-am gândit, de verificare măcar, ar fi să încerc cu un alt bord, dar până acolo poate v-ați mai întâlnit careva cu problema asta Âşi-mi dați o altă soluție. Zi bună Âşi senină! P.S.: Un soi de autocorect al forumului nu mă lasă să scriu curatat cu diacritice - îmi postează "poponeataățat"... unde am scris despre contacte ) Editat Aprilie 8, 2010 de skydiver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Cum s-ar putea sa fi gasit cumparator pentru motocicleta stock, pun niste preturi si pentru accesoriile care raman: - Sistem Akrapovic Evolution line - 450 euro (finala titan + suport carbon + galerii titan + arcuri + banda textila din azbest pentru izolare termica) - Power Commander USD III - 170 euro - harta custom, harta arata, harti akrapovic cu/si fara filtru sport - Amortizor ghidon Bitubo + prinderi - 200 Euro - daca cineva doreste separat, amortizorul 150E si prinderile 70E - Suspensie Bitubo (shockul) serivisat anul trecut + arc pentru greutate de vreo 80 de kg - 300 E Pierderea mea, castigul vostru. Date de contact pe privat ai dat amortizorul de ghidon? se potriveste pt un r6 din 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 ai dat amortizorul de ghidon? se potriveste pt un r6 din 2003? TOTUL provine de pe un R6 2003, deci da, se potriveste si pe al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 niste poze cu ce-am facut asta iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Arata urat cu codita aia dar din moment ce il dai pe circuit nu conteaza aspectul ! Observ ca l-ai lasat destul de mult din juguri... ai facut asta de capul tau sau la sfatul vreunui mecanic ?? intreb pentru ca din moment ce l-ai facut de circuit te intereseaza timpii/ tura iar cu motorul asa lasat parerea mea ca mai mult o sa pierzi, plus ca iti trebuie reglata suspensia pe hard ca altfel la o franare mai violenta iti va atinge aripa de carena fata. salut ! sper sa iei criticile mele ca pe ceva constructiv. nici eu nu stiu fff bine efectele dar ma bucur daca ti-am dat de gandit... si daca nu te-ai interesat pana acum ar fi bine sa cunosti efectele acestor modificari . spor la reisarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 niste poze cu ce-am facut asta iarna se pare ca nu ai pierdut vremea iarna asta ,dupa cum ziceai mai demult(...) vad ca ai reusit sa te ti de cuvant BAFTA!!! trebuia sa pui poze"after/ before" pt. cei care nu stiu de la ce ai inceput. succes pe circuit! cu respect SOso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.