Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Inteligenta mea nu are nicio legatura cu abilitatile tale de a conduce o motocicleta :)

 

Te sfatuiesc sa intorci motocicleta pe langa ea sau pe cric, decat pe ea, daca nu ajungi jos cu picioarele.

 

R6 este o motocicleta super sport, este facuta pentru asfalt.

Alo, baietelu, eu intorc de fiecare data moto pe cric, altfel nu pot de cealalta moto, asa ca pentru tine, n-as mai iesi din curte daca n-as face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Reglejele astea sunt cam riscante,adica s-o cobori,respectiv s-o ridici.Singurele regleje care sunt necesare sunt la duritate,inaltimea fiind fixa.

 

Amortizorul spate nu se regleaza in lungime,ci in DURITATE.Reglajul se face din arc(comprimant-ul,sau decomprimandu-l) si din presiunea din butelia de gaz.

Marind presiunea,amortizorul devine mai rigid,si automat mai greu de actionat,si viceversa.

Comprimand arcul,micsorezi si distanta lui de lucru(comprimat maxim-decomprimat nominal),cu cat e mai comprimat,cu atat forta aplicata pe partea spate trebuie sa fie mai mare ca sa il comprime mai mult,si viceversa.E o chestie direct proportionala.

Exista kit-uri de coborare,adica tijele care prind amortizorul de bratul oscilant mai lungi/scurte.

 

Nu va mai ciondaniti,ca n-aveti nimic de impartit.

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Reglejele astea sunt cam riscante,adica s-o cobori,respectiv s-o ridici.Singurele regleje care sunt necesare sunt la duritate,inaltimea fiind fixa.

mortizorul spate nu se regleaza in lungime,ci in DURITATE.Reglajul se face din arc(comprimant-ul,sau decomprimandu-l) si din presiunea din butelia de gaz.omprimand arcul,micsorezi si distanta lui de lucru(comprimat maxim-decomprimat nominal),cu cat e mai comprimat,cu atat forta aplicata pe partea spate trebuie sa fie mai mare ca sa il comprime mai mult,si viceversa.E o chestie direct proportionala.

Nu va mai ciondaniti,ca n-aveti nimic de impartit.

Numai bine!

Am culcat-o pe loc din cauza asta si i-am indoit pedala de la schimbatorul de viteze, rezolvat repede - cu o bara mai cu carne pe ea. Situatia timpita, un mic sant intre placa moto si placa masinilor de vreo 15 cm adincime, dupa care aveam de trecut milimetric printre cele 2 masini, in sfirsit, din cauza ca merg pe virfuri, trebuie tot timpul sa fiu atent unde opresc (e normal? - eu zic ca am un stres in plus degeaba), le-am zis alora de unde am cumparat-o, sa inmoaie suspensiile, dar cred ca fiind modelul mai nou au preferat sa nu-si bage nasul. Totusi neaaparat trebuie sa rezolv situatia, n-am chef sa astept sa se lase singura (ca este noua).

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la a doua motocicleta R6, am picioarele scurte :)), abia ating cu varfurile si nu am scapat-o niciodata stand pe ea, trebuie doar sa nu o inclini mai mult decat o poti tine. Asa ca nu va mai certati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la a doua motocicleta R6, am picioarele scurte :)), abia ating cu varfurile si nu am scapat-o niciodata stand pe ea, trebuie doar sa nu o inclini mai mult decat o poti tine. Asa ca nu va mai certati.

Nici ale mele nu's lungi, inaltimea totala a mea este de 1.64m, bine este adevarat ca eu cu astea mai fac si santierele, adica, cimp in toata regula, dar oricum ma deranjeaza si pe asfalt, sa tin tot timpul intins piciorul la maxim ... nu-i ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum doresti tu, baietii care stiu mai multe decat mine si-au spus parerea, ramane sa decizi ce alegi sa faci :)

Binenteles omule, nu sintem aici sa ne certam, si eu respect parerea ta, foarte tare ca ai reusit sa nu o culci, ca in general nici nu prea are ce sa se intimple daca o conduci pe virfuri, numai ca la mine se cam cere data mai jos.

Hai cu soare cald si asfalt uscat.

A, si mai este ceva, pe mine ma doare la basca de toti baietii care spun "ceva", daca la mine nu se aplica ..... degeaba!

 

Inteligenta mea nu are nicio legatura cu abilitatile tale de a conduce o motocicleta :)

 

Te sfatuiesc sa intorci motocicleta pe langa ea sau pe cric, decat pe ea, daca nu ajungi jos cu picioarele.

 

R6 este o motocicleta super sport, este facuta pentru asfalt.

Scuze, am dat-o repede eu cu inteligenta, da, se pare ca am eu alte asteptari de la moto, intradevar daca stai numai pe asfalt este posibil sa n-ai nevoie, eu de exemplu n-as modifica moto, dar daca se poate realiza din reglaje .....ar fi ok. Cred ca am sa bag un drum la Cesar cind ma eliberez un pic cu munca. :peace:

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binenteles omule, nu sintem aici sa ne certam, si eu respect parerea ta, foarte tare ca ai reusit sa nu o culci, ca in general nici nu prea are ce sa se intimple daca o conduci pe virfuri, numai ca la mine se cam cere data mai jos.

Hai cu soare cald si asfalt uscat.

A, si mai este ceva, pe mine ma doare la basca de toti baietii care spun "ceva", daca la mine nu se aplica ..... degeaba!

 

Scuze, am dat-o repede eu cu inteligenta, da, se pare ca am eu alte asteptari de la moto, intradevar daca stai numai pe asfalt este posibil sa n-ai nevoie, eu de exemplu n-as modifica moto, dar daca se poate realiza din reglaje .....ar fi ok. Cred ca am sa bag un drum la Cesar cind ma eliberez un pic cu munca. :peace:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac si eu intrebare in tema coborarii suspensiei spate ...

 

Eu am ridicat-o la maxim ... cu cheia aceea speciala ...

 

Ii stric ciclistica ?

Da.

Acel reglaj nu este pentru a ridica sau a cobora nivelul la sa.

El este pentru a incarca arcul in functie de greutatea pilotului in asa fel in cat sa ai o cursa corecta de suspensie.Acum daca ai 100kg s-ar putea sa nu fie o problema legat de suspensie greutatea fiind destula sa comprime arcul si sa ai o cursa corecta de amortizor.Daca ai 70 atunci o sa ai probleme,greutatea ta nu o sa fie suficienta pentfu a comprima arcul,asa ca nu vei avea o cursa suficienta la susp.spate in asa fel in cat sa lucreze corect si sa absoarba socurile date de rulare.Mai pe romaneste..daca moto tau trece peste un damb suspensia nu se va comprima sa absoarba socul,ea va urca cu tot cu tine peste denivelare ...deci lipsa de aderenta,instabilitate,...deci nu este bine Sper ca am reusit sa explic sa intelegi.

ps.Nu exista reglaj de inaltime pe moto tau,este doar un efect secundar,periculos...intaresti arcul da,o sa fie pozitia mai ridicata..dar nu o sa mai ai supensie si siguranta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac si eu intrebare in tema coborarii suspensiei spate ...

 

Eu am ridicat-o la maxim ... cu cheia aceea speciala ...

 

Ii stric ciclistica ?

Te credeam mai destept de atat ... stiu cand am sa trec prin tecuci or sa ma astepte baietii pentru postul asta :))

 

Una peste alta poti sa ti-o furi destul de nasol din cauza unei suspensii reglate prost. daca stii pe cineva care face sau poti invata pe net din tutoriale cum se face fa-ti un reglaj dupa greutate si ai sa vezi diferente majore in comportamentul motocicletei.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri.

 

Sunt 10 trepte. Sper sa nu gresesc ...

 

Stock ... este pe pozitia 6.

 

Eu am ridicat-o pe pozitia 7.

 

In speranta corelarii greutatii mele ... adica 80 kg ...

 

Asa mi s-a recomandat. Exista vreun tabel ... teoretic ... cu greutate si treapta de reglare ?

 

Tocmai de aceea am intrebat ... daca setarea facuta e degeaba ... sunt constient ca prea mult sau prea putin afecteaza ...

 

Mersi de raspunsuri.



Prin Tecuci ... recunoaste ... ca treci cu frica ... mai ales ca ai si VFR ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005?

Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles.

Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele...

Cele bune ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005?

Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles.

Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele...

Cele bune ,

Sunt fost posesor de Yamaha model ca si al tau .

Am manualul dar in engleza .

Daca te satisface . . . . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt fost posesor de Yamaha model ca si al tau .

Am manualul dar in engleza .

Daca te satisface . . . . . . .

Bineinteles. Pana oi gasi ( daca oi gasi in romana) e foarte bun .... cum mi-l poti transmite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles. Pana oi gasi ( daca oi gasi in romana) e foarte bun .... cum mi-l poti transmite?

Cred ca pe mail reusesc .

In romana nu gasesti , am cautat si eu , dar sigur te descurci cu asta ( iti da tot mura-n gura ) .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pe mail reusesc .

In romana nu gasesti , am cautat si eu , dar sigur te descurci cu asta ( iti da tot mura-n gura ) .

Multumesc, am trimis PM cu adresa de email.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am trimis PM cu adresa de email.

Si eu am incercat sa il trimit si imi vine ceva gen " mailordemon" .

Cred ca e prea mare .

Spune-mi tu cum sa fac !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca pe transfer.ro

I-ti mai dau pe PM inca o adresa de email, ok?

Multumesc.



Ce parere aveti de anvelopele Dunlop Qualifier TL ?

A folosit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am incercat sa il trimit si imi vine ceva gen " mailordemon" .

Cred ca e prea mare .

Spune-mi tu cum sa fac !

E mailul gresit...mai degraba :)

 

Incearca pe transfer.ro

I-ti mai dau pe PM inca o adresa de email, ok?

Multumesc.

 

 

Ce parere aveti de anvelopele Dunlop Qualifier TL ?

A folosit cineva?

Nu am folosit, doar pilot power normal, 2ct si acum pirelli supercorsa...am fost multumit de pp dar tind sa cred ca sc sunt mult mai bune..astept sa se incalzeasca mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005?

Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles.

Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele...

Cele bune ,

Ce sa pui pe tester mestere? Yamaha din cate stiu eu, si stiu un pic, nu are tester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa pui pe tester mestere? Yamaha din cate stiu eu, si stiu un pic, nu are tester.

Posibil sa ai dreptate ... cand am auzit ca are calculator, am presupus ( gresit) ca se poate pune si pe tester .... :scratch: sorry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu un R6 din 2001 si sunt multumit de el.

Singura problema ce o are este ca,Daca ma duc cu el pe oras cu o viteza constanta de ex 50km/h ,nu merge rotund,se balbaie,ca si cum ar avea prea multa benzina,sau prea putin aer.Daca trag de gaz merge foarte bine:)).de pornit,porneste usor sta la relati,

Eu mam gandit sa ii schimb bujiile si filtru de aer(asta sa fie una din rezolvarea problemelor) si in ultim caz daca nu isi revine,un sincronizat de carburatoare.

 

Voi ce parere aveti?Inafara de ce am zis,poate sa fie alta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar la 50 face asa ? sau mereu cand mentii o viteza si/sau o turatie anume ... si mergi constat ...

 

Daca e asa ... si lantul poate fi ... prea intins ...

 

Apoi curata/sincronizat carburatoare ... daca o fi altceva ... just in case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...