Contabil Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Inteligenta mea nu are nicio legatura cu abilitatile tale de a conduce o motocicleta Te sfatuiesc sa intorci motocicleta pe langa ea sau pe cric, decat pe ea, daca nu ajungi jos cu picioarele. R6 este o motocicleta super sport, este facuta pentru asfalt. Alo, baietelu, eu intorc de fiecare data moto pe cric, altfel nu pot de cealalta moto, asa ca pentru tine, n-as mai iesi din curte daca n-as face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Reglejele astea sunt cam riscante,adica s-o cobori,respectiv s-o ridici.Singurele regleje care sunt necesare sunt la duritate,inaltimea fiind fixa. Amortizorul spate nu se regleaza in lungime,ci in DURITATE.Reglajul se face din arc(comprimant-ul,sau decomprimandu-l) si din presiunea din butelia de gaz. Marind presiunea,amortizorul devine mai rigid,si automat mai greu de actionat,si viceversa. Comprimand arcul,micsorezi si distanta lui de lucru(comprimat maxim-decomprimat nominal),cu cat e mai comprimat,cu atat forta aplicata pe partea spate trebuie sa fie mai mare ca sa il comprime mai mult,si viceversa.E o chestie direct proportionala. Exista kit-uri de coborare,adica tijele care prind amortizorul de bratul oscilant mai lungi/scurte. Nu va mai ciondaniti,ca n-aveti nimic de impartit. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Reglejele astea sunt cam riscante,adica s-o cobori,respectiv s-o ridici.Singurele regleje care sunt necesare sunt la duritate,inaltimea fiind fixa.mortizorul spate nu se regleaza in lungime,ci in DURITATE.Reglajul se face din arc(comprimant-ul,sau decomprimandu-l) si din presiunea din butelia de gaz.omprimand arcul,micsorezi si distanta lui de lucru(comprimat maxim-decomprimat nominal),cu cat e mai comprimat,cu atat forta aplicata pe partea spate trebuie sa fie mai mare ca sa il comprime mai mult,si viceversa.E o chestie direct proportionala.Nu va mai ciondaniti,ca n-aveti nimic de impartit.Numai bine! Am culcat-o pe loc din cauza asta si i-am indoit pedala de la schimbatorul de viteze, rezolvat repede - cu o bara mai cu carne pe ea. Situatia timpita, un mic sant intre placa moto si placa masinilor de vreo 15 cm adincime, dupa care aveam de trecut milimetric printre cele 2 masini, in sfirsit, din cauza ca merg pe virfuri, trebuie tot timpul sa fiu atent unde opresc (e normal? - eu zic ca am un stres in plus degeaba), le-am zis alora de unde am cumparat-o, sa inmoaie suspensiile, dar cred ca fiind modelul mai nou au preferat sa nu-si bage nasul. Totusi neaaparat trebuie sa rezolv situatia, n-am chef sa astept sa se lase singura (ca este noua). Editat Aprilie 4, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Sunt la a doua motocicleta R6, am picioarele scurte ), abia ating cu varfurile si nu am scapat-o niciodata stand pe ea, trebuie doar sa nu o inclini mai mult decat o poti tine. Asa ca nu va mai certati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Sunt la a doua motocicleta R6, am picioarele scurte ), abia ating cu varfurile si nu am scapat-o niciodata stand pe ea, trebuie doar sa nu o inclini mai mult decat o poti tine. Asa ca nu va mai certati. Nici ale mele nu's lungi, inaltimea totala a mea este de 1.64m, bine este adevarat ca eu cu astea mai fac si santierele, adica, cimp in toata regula, dar oricum ma deranjeaza si pe asfalt, sa tin tot timpul intins piciorul la maxim ... nu-i ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Cum doresti tu, baietii care stiu mai multe decat mine si-au spus parerea, ramane sa decizi ce alegi sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Cum doresti tu, baietii care stiu mai multe decat mine si-au spus parerea, ramane sa decizi ce alegi sa faci Binenteles omule, nu sintem aici sa ne certam, si eu respect parerea ta, foarte tare ca ai reusit sa nu o culci, ca in general nici nu prea are ce sa se intimple daca o conduci pe virfuri, numai ca la mine se cam cere data mai jos. Hai cu soare cald si asfalt uscat. A, si mai este ceva, pe mine ma doare la basca de toti baietii care spun "ceva", daca la mine nu se aplica ..... degeaba! Inteligenta mea nu are nicio legatura cu abilitatile tale de a conduce o motocicleta Te sfatuiesc sa intorci motocicleta pe langa ea sau pe cric, decat pe ea, daca nu ajungi jos cu picioarele. R6 este o motocicleta super sport, este facuta pentru asfalt. Scuze, am dat-o repede eu cu inteligenta, da, se pare ca am eu alte asteptari de la moto, intradevar daca stai numai pe asfalt este posibil sa n-ai nevoie, eu de exemplu n-as modifica moto, dar daca se poate realiza din reglaje .....ar fi ok. Cred ca am sa bag un drum la Cesar cind ma eliberez un pic cu munca. Editat Aprilie 5, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Binenteles omule, nu sintem aici sa ne certam, si eu respect parerea ta, foarte tare ca ai reusit sa nu o culci, ca in general nici nu prea are ce sa se intimple daca o conduci pe virfuri, numai ca la mine se cam cere data mai jos. Hai cu soare cald si asfalt uscat. A, si mai este ceva, pe mine ma doare la basca de toti baietii care spun "ceva", daca la mine nu se aplica ..... degeaba! Scuze, am dat-o repede eu cu inteligenta, da, se pare ca am eu alte asteptari de la moto, intradevar daca stai numai pe asfalt este posibil sa n-ai nevoie, eu de exemplu n-as modifica moto, dar daca se poate realiza din reglaje .....ar fi ok. Cred ca am sa bag un drum la Cesar cind ma eliberez un pic cu munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Fac si eu intrebare in tema coborarii suspensiei spate ... Eu am ridicat-o la maxim ... cu cheia aceea speciala ... Ii stric ciclistica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Fac si eu intrebare in tema coborarii suspensiei spate ... Eu am ridicat-o la maxim ... cu cheia aceea speciala ... Ii stric ciclistica ? Da.Acel reglaj nu este pentru a ridica sau a cobora nivelul la sa. El este pentru a incarca arcul in functie de greutatea pilotului in asa fel in cat sa ai o cursa corecta de suspensie.Acum daca ai 100kg s-ar putea sa nu fie o problema legat de suspensie greutatea fiind destula sa comprime arcul si sa ai o cursa corecta de amortizor.Daca ai 70 atunci o sa ai probleme,greutatea ta nu o sa fie suficienta pentfu a comprima arcul,asa ca nu vei avea o cursa suficienta la susp.spate in asa fel in cat sa lucreze corect si sa absoarba socurile date de rulare.Mai pe romaneste..daca moto tau trece peste un damb suspensia nu se va comprima sa absoarba socul,ea va urca cu tot cu tine peste denivelare ...deci lipsa de aderenta,instabilitate,...deci nu este bine Sper ca am reusit sa explic sa intelegi. ps.Nu exista reglaj de inaltime pe moto tau,este doar un efect secundar,periculos...intaresti arcul da,o sa fie pozitia mai ridicata..dar nu o sa mai ai supensie si siguranta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Fac si eu intrebare in tema coborarii suspensiei spate ... Eu am ridicat-o la maxim ... cu cheia aceea speciala ... Ii stric ciclistica ? Te credeam mai destept de atat ... stiu cand am sa trec prin tecuci or sa ma astepte baietii pentru postul asta ) Una peste alta poti sa ti-o furi destul de nasol din cauza unei suspensii reglate prost. daca stii pe cineva care face sau poti invata pe net din tutoriale cum se face fa-ti un reglaj dupa greutate si ai sa vezi diferente majore in comportamentul motocicletei. Editat Aprilie 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Mersi de raspunsuri. Sunt 10 trepte. Sper sa nu gresesc ... Stock ... este pe pozitia 6. Eu am ridicat-o pe pozitia 7. In speranta corelarii greutatii mele ... adica 80 kg ... Asa mi s-a recomandat. Exista vreun tabel ... teoretic ... cu greutate si treapta de reglare ? Tocmai de aceea am intrebat ... daca setarea facuta e degeaba ... sunt constient ca prea mult sau prea putin afecteaza ... Mersi de raspunsuri. Prin Tecuci ... recunoaste ... ca treci cu frica ... mai ales ca ai si VFR ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salutare tuturor, Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005? Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles. Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele... Cele bune , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salutare tuturor, Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005? Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles. Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele... Cele bune , Sunt fost posesor de Yamaha model ca si al tau . Am manualul dar in engleza . Daca te satisface . . . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Sunt fost posesor de Yamaha model ca si al tau . Am manualul dar in engleza . Daca te satisface . . . . . . . Bineinteles. Pana oi gasi ( daca oi gasi in romana) e foarte bun .... cum mi-l poti transmite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Bineinteles. Pana oi gasi ( daca oi gasi in romana) e foarte bun .... cum mi-l poti transmite? Cred ca pe mail reusesc . In romana nu gasesti , am cautat si eu , dar sigur te descurci cu asta ( iti da tot mura-n gura ) . Editat Aprilie 8, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Cred ca pe mail reusesc . In romana nu gasesti , am cautat si eu , dar sigur te descurci cu asta ( iti da tot mura-n gura ) . Multumesc, am trimis PM cu adresa de email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Multumesc, am trimis PM cu adresa de email. Si eu am incercat sa il trimit si imi vine ceva gen " mailordemon" . Cred ca e prea mare . Spune-mi tu cum sa fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Incearca pe transfer.ro I-ti mai dau pe PM inca o adresa de email, ok? Multumesc. Ce parere aveti de anvelopele Dunlop Qualifier TL ? A folosit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Si eu am incercat sa il trimit si imi vine ceva gen " mailordemon" . Cred ca e prea mare . Spune-mi tu cum sa fac ! E mailul gresit...mai degraba Incearca pe transfer.ro I-ti mai dau pe PM inca o adresa de email, ok? Multumesc. Ce parere aveti de anvelopele Dunlop Qualifier TL ? A folosit cineva? Nu am folosit, doar pilot power normal, 2ct si acum pirelli supercorsa...am fost multumit de pp dar tind sa cred ca sc sunt mult mai bune..astept sa se incalzeasca mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Salutare tuturor, Ca nou posesor de r6 vin cu o intrebare si rugaminte la 'veteranii' acestui topic. Are cineva sau stie unde pot gasi manual de intretinere pentru R6-2005? Preferabil in limba romana, daca exista, bineinteles. Si ar mai fi, unde gasesc un mecanic bun la o reprezentanta YMH din zona Braila + 250km in jur. Vreau sa o pun pe tester, toate cele... Cele bune , Ce sa pui pe tester mestere? Yamaha din cate stiu eu, si stiu un pic, nu are tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ce sa pui pe tester mestere? Yamaha din cate stiu eu, si stiu un pic, nu are tester. Posibil sa ai dreptate ... cand am auzit ca are calculator, am presupus ( gresit) ca se poate pune si pe tester .... sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Sal. Am si eu un R6 din 2001 si sunt multumit de el. Singura problema ce o are este ca,Daca ma duc cu el pe oras cu o viteza constanta de ex 50km/h ,nu merge rotund,se balbaie,ca si cum ar avea prea multa benzina,sau prea putin aer.Daca trag de gaz merge foarte bine:)).de pornit,porneste usor sta la relati, Eu mam gandit sa ii schimb bujiile si filtru de aer(asta sa fie una din rezolvarea problemelor) si in ultim caz daca nu isi revine,un sincronizat de carburatoare. Voi ce parere aveti?Inafara de ce am zis,poate sa fie alta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Doar la 50 face asa ? sau mereu cand mentii o viteza si/sau o turatie anume ... si mergi constat ... Daca e asa ... si lantul poate fi ... prea intins ... Apoi curata/sincronizat carburatoare ... daca o fi altceva ... just in case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 este uzat?sau asa este formatul la dinti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.