Rainmaker Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salutare tuturor, Abia ce mi-am luat un R6 din 2000 si nu merge rotund motorul, i-am sincronizat carburatoarele si tot asa merge. Tipul de la care am luat-o zice ca s-au schimbat bujiile, sa fie oare de la ele? Si am observat ca filtrul de benzina este foarte murdar si ma gandeam ca daca il schimb o sa scap de acesta problema. Voi ce spuneti de la ce ar putea fi si de unde pot lua un filtru de benzina si mai ales de care? Raman dator daca ma ajuta cereva care s-a lovit de problema asta cu un sfat. Multam, Daca ai toba schimbata si ai una "goala" e normal sa nu-ti mai mearga rotund relanti-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Caut sa cumpar un stator pentru R6, daca aveti de vanzare, dati-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salutare, Cine stie sa-mi spuna unde este situat senzorul de presiune ulei la R6 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andyy20andyy Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salutare, Cine stie sa-mi spuna unde este situat senzorul de presiune ulei la R6 ? multumesc presiune sau senzorul de nivel cel care iti arata daca ai prea putin ulei in motor ?? si inca ceva de presiune nu stiu sa fie ... daca e cel ce iti arata nivelul ala e chiar in partea de jos a motorului ... bagate sub moto si te uita si o sal observi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Care are niste crash-pad-uri pentru R6 2003( cred ca merg si alti ani) sa imi dea un pm cu pret, model si starea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut! Sunt de curand fericitul posesor al unei yamaha r46. Dupa Paste o sa ma duc sa fac autentificarea rar si acuma vine si intrebarea: ma poate ajuta cineva cu o toba stock? CInstea din partea mea este obligatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut! Sunt de curand fericitul posesor al unei yamaha r46. Dupa Paste o sa ma duc sa fac autentificarea rar si acuma vine si intrebarea: ma poate ajuta cineva cu o toba stock? CInstea din partea mea este obligatorie IMG01639-20130501-0742.jpg daca nu gasesti prin zona ta...te ajut eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andyy20andyy Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut! Sunt de curand fericitul posesor al unei yamaha r46. Dupa Paste o sa ma duc sa fac autentificarea rar si acuma vine si intrebarea: ma poate ajuta cineva cu o toba stock? CInstea din partea mea este obligatorie IMG01639-20130501-0742.jpg salut ! daca vrei pot sa iti vand una ! numai bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Am mers cu un plin de benzina Rompetrol super ... nu pot spune ca am remarcat vreo diferenta. Cel putin nu notabila. Sunt benzene mai proaste ( petrom simpla, lukoil - probate de mine ) dar mol este ok cea normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Eu in fostul meu R6 am bagat doar de la Rompetrol si Lukoil, fara sa imi faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry85 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Salut! Sunt de curand fericitul posesor al unei yamaha r46. Dupa Paste o sa ma duc sa fac autentificarea rar si acuma vine si intrebarea: ma poate ajuta cineva cu o toba stock? CInstea din partea mea este obligatorie IMG01639-20130501-0742.jpg sal si eu abea am schimbat moto am un r6 2005 acum si am si toba originala am programare pe 8 mai la ora 11 la identificare .... 0766533125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 sal si eu abea am schimbat moto am un r6 2005 acum si am si toba originala am programare pe 8 mai la ora 11 la identificare .... 0766533125 Ramane sa ne auzim la telefon. Bafta la rar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Daca ai toba schimbata si ai una "goala" e normal sa nu-ti mai mearga rotund relanti-ul. Schimbat bujii, curatat carburatoare, sincronizat (3 zile de nervi ca e instabila), imbogatit amestecul ..si tot aceeasi problema. Toarce in idle, dar nu chiar cum ar trebui. Goarna necesita rejetting la carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Care stie ce dimensiune are piulita de reglaj pentru rulmenti de jug de la R6 2003? Mai exact ce dimensiune trebuie sa aibe cheie cu gheara( fixa vreau nu reglabila)? Un raspuns rapid ar fii perfect. Am rezolvat pana la urma cu una reglabila dupa care am umblat 3 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) salut baieti, sunt mandrul posesor al unui R6 2007, am avut inainte un R6 2004 oricum frumoase DAR am o problema a avut instalat pe el Power Comander si i-a dat jos ala de dinainte pargia de la toba care activeaza, are cineva pargia si senzorul acelas care vine sub rezervor? sper ca m-am facut explicat, mai exact ca aici http://www.yamaha-forum.net/forum/showthread.php?t=237 Editat Mai 8, 2013 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) da-mi un tel, am multe imbunatatiri pt R6 2006 2013.inclusiv cu pb de la evacuare. Editat Mai 8, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) ma lamureste si pe mine de ce mufa aceasta este libera sub codita? https://www.google.ro/search?q=yamaha+r6+2007+under+seat+wires&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zlqLUbK5LsOzhAfQ5oCwDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1680&bih=935#imgrc=vzZ9VTXUI2PV1M%3A%3BDni5n0Zl6U8ZzM%3Bhttp%253A%252F%252Fi401.photobucket.com%252Falbums%252Fpp98%252FTricky2Ricky%252FDSC03838-illustrated1152.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.r6-forum.com%252Fforums%252Fshowthread.php%253Ft%253D101579%3B1024%3B768 poza 5a unde este incercuita mufa multumesc Editat Mai 9, 2013 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Pentru cei cu dubii referitoare la benzine: Acum ceva timp am facut din curiozitate analiza mai multor benzine din peco diferite si cea de la Rompetrol este superioara tuturor. Are cea mai buna curba de volatilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 sa traiasca alto101! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Sa stiti ca defapt cifrele octanice si cetanice sunt umflate la pompe. In realitate sunt cu pana la 5 mai mici. De exemplu alto 101 contine hidrocarburi cu cifra octanica 100 (2,2,4 trimetil pentan) dar in procent relativ mic.. astfel incat benzina alto 101 (fiind un amestec de hidrocarburi) nu depaseste cifra octanica 98. Sa nu credeti ca o benzina cu CO mai mare este neaparat mai buna pentru motocicleta dvs. Cifra octanica nu determina puterea calorica a unei benzine, deci daca arzi 1 l benzina CO 95 obtii aceeasi cantitate de caldura pe care ar genera-o benzina CO 90 (de exemplu). Cifra octanica determina rezistenta de detonatie (sau autoaprindere). Deci ar trebui sa reglezi putin avansul atunci cand schimbi tipul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Bun, deci, daca cresti cifra octanica, ce faci cu avansul? Maresti sau scazi? Se poate mari si compresia in cilindri prin micsorarea grosimii garniturii de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) pai teoretic maresti si avansul, garnitura de chiuloasa e extraordinar de subtire oricum. Poate doar sa polizezi (e bine "polizezi" ?) din chiuloasa pai teoretic maresti si avansul, garnitura de chiuloasa e extraordinar de subtire oricum. Poate doar sa polizezi (e bine "polizezi" ?) din chiuloasa. Asta probabil ar presupune si schimbarea axelor cu scame. Came mai scurte, sa nu loveasca pistonul in supape. Editat Mai 10, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare, Cine stie sa-mi spuna unde este situat senzorul de presiune ulei la R6 ? multumesc Salut, senzorul e în pompa de ulei. Pompa de ulei e pe partea dreaptă a motoretei, mai în față de capacul de la ambreiaj. După ce dai jos capacul de la pompă (e prins în 7 imbusuri) pe interiorul lui o să vezi prins în 2 șuruburi senzorul de NIVEL de ulei. R6 nu are senzor de presiune ulei. dacă ții totuși să verifici presiunea uleiului asta trebuie să faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Bun, deci, daca cresti cifra octanica, ce faci cu avansul? Maresti sau scazi? Se poate mari si compresia in cilindri prin micsorarea grosimii garniturii de chiulasa.Cifra octanica mai mare,benzina mai stabila, deci poti creste avansul ca nu mai detoneaza.Adica nu se mai aprinde inainte de PMS.Asta pe scurt,daca intram in detalii,trebuie sa stim mai multe lucruri sa putem stii cat avans dam si unde in harta ..anume:Cand incepe arderea benzinei,cat dureaza, pana la ce temperatura interna este stabila,raportul de compresie,ce AFR avem.. diferentele de avans si fuel fata de cilindri ....etc. Editat Mai 10, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ce se intampla aici cu TNG, Ryalex si Jagi o sa iasa un battle de toata frumusetea dar cu toate astea am si eu o intrebare la posesorii de R6 2003 - 2004 sau cei ce sunt in masura sa raspunda la intrebarea / intrebarile mele. Aveam un gand sa imi schimb furca normala cu un USD. Ce ma intereseaza pe mine. Ce furca USD se potriveste (probabil ca cea de R6 2005, dar am inteles ca se poate pune si de R1 2003 - 2004, ar trebui sa fiu sigur pentru a veni la fel si contactul, in pozitia lui actuala) si ce trebuie schimbat cu totul, jugul superior, inferior, etrieri dar nu sunt sigur daca si roata fata cu discurile. Pe langa asta, cam le ce costa sa ma astept? sau decat sa fac toata chestia asta, il vand, mai pun niste bani si imi iau unul 2007, R6, bineinteles. Astept cu nerabdare raspunsurile voastre Va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.