Jump to content

Detinatori de Yamaha R6


Recommended Posts

190/50 e un cauciuc complet depasit, Ducati echipa 1098-ul cu 190/55, R1 2009 tot 190/55 are din fabrica. 190/55 e cel mai bun cauciuc care din fericire poatre echipa si jantele de 5.5 tzoli, si cele de 6 tzoli (la miare). Dunlop Racing nu mai fabrica de ani buni cauciucuri race de 180/55, face minim de 190/55 sau mai mari. Pirelli are in schimb un cauciuc supersmecher, 180/60, care are un balon foarte bombat, cu laterale foarte mari.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toata lumea.Sunt proaspat propietar de R6 `05 si am nevoie de o informatie.... sunt incepator si as vrea sa caut un compromis pentru a-mi usura acomodarea pe motor.Am citit peste tot cum trebuie sa ma comport ca incepator si cred ca m-am cam grabit cu alegerea unui ss dar ma stiu o persoana cumpatata si matura ,lucru care ma face sa cred ca nu o sa imi fie greu sa ma stapanesc.Ce doresc eu sa aflu de la voi ... cei care aveti idee despre aceste motoare .. se poate cobora puterea cu un power comander? ... sau se poate slabii asa de mult cablu de acceleratie in cat sa nu tureze mai mult de 6-7-8 mii? Cred ca mi-ar fi mult mai bine asa pentru primul an.

Link to post
Share on other sites

:) power commander,adauga ceva putere cat si consum,nu limiteaza turatia.Este bine sa nu limitezi acceleratia,pt siguranta ta in depasiri etc.Daca esti incepator etc.mergi cu ea subturata,schimba la maxim 5000 si nu este problema,poti merge cu treapta a-6-a la 100 km/h 3000 ture.

Link to post
Share on other sites

Apropo de limitarea puterii pt primii km la incepatori care doresc direct pe R6. Modelele de la 2006 in sus sint cu YCC-T, fly by wire, adica clapetele de acceleratie sint deschise de ECU, nu direct de rider. Harta de deschidere a clapetelor este scrisa in ECU, eu pot scrie harti limitate ca sensibilitate si deschidere maxima a acceleratiei. Cind omul simte ca a avansat, hartile se pot rescrie, si tot asa. E valabil si la R1 2007+.

Link to post
Share on other sites

Apropo de limitarea puterii pt primii km la incepatori care doresc direct pe R6. Modelele de la 2006 in sus sint cu YCC-T, fly by wire, adica clapetele de acceleratie sint deschise de ECU, nu direct de rider. Harta de deschidere a clapetelor este scrisa in ECU, eu pot scrie harti limitate ca sensibilitate si deschidere maxima a acceleratiei. Cind omul simte ca a avansat, hartile se pot rescrie, si tot asa. E valabil si la R1 2007+.

Si la modelul meu ce pot face? Imi zicea cineva ca merge cu power box sa faci asa ceva...

Link to post
Share on other sites

Nope. Se gaseau prin Germania racordurile dintre rampa de injectie si motor, care sint mult mai inguste la admisie. Nu stiu ce cod au, dar la modelele clasice, asta-i sistemul de limitare al puterii. Din orice powerbox, strici motocicleta. Nu ai cum sa-i dai mai putina benzina, nici sa umbli prea mult la avans. Oricum, diferentele sint relativ mici intre stoc si ce vrei tu. Daca-i dai prea putina benzina, puterea scade, dar cu circa 5%, plus ca avind amestec sarac, se arde garnitura de chiulasa. E un intreg folclor cu powercommander, bazzaz, etc.Cel mai sigur, da un email la niste dealeri mari Yamaha din Germania, spune-le ca doresti sa cumperi racordurile acelea pt versiunea cu putere limitata.. Cauta pe diagram parts, codul original al pieselor.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

am un radiator complet Yamaha r6 2006 2007 ( cu ventilatoare si vas expansiune) - 170 euro

monopost original laguna seca 2006 2007 - 50 euro

 

tel: 0724.79.44.56 sau 0752.37.4.483 Ovi

Poti pune o poza cu monopostul pe partea cealalta ?

Link to post
Share on other sites

Cred ca am o problema. Am iesit pe autostrada si am vrut sa`i incerc top speed, dar bordul s-a oprit la 281. Se pare ca turometrul nu mai urca pana in zona rosie, ci se opreste la cativa milimetri inainte (chiar si pe liber). Inainte de acest test am schimbat uleiul (motul 7100), filtru ulei, bujii NGK CR10EK. Vechile bujii erau 3 NGK CR10EK si una chinezeasca mai scurta (parea de scuter). Oare sa aibe vre-o legatura cu noile bujii? Motocicleta accelereaza la fel de bine pana la viteza aceea si sunt sigur ca nu patineaza ambreiajul.

Link to post
Share on other sites

As aprecia daca ati lasa-o putin mai moale cu grijile referitoare la sanatatea mea. Am intrebat pe un forum intr-un topic dedicat yamaha r6 despre o problema intampinata... chiar e nevoie sa dau explicatii si sa cer voie inainte de a merge asa cum merg?

Edited by rylalex
Link to post
Share on other sites

Ai inteles gresit!

Nu am nici o problema cu sanatatea ta,daca tu nu ti-o pretuiesti,atunci nici pe mine nu ma intereseaza.

Eu m-am referit la capacitatile tale mecanice,atunci cand pui 3 bujii de un fel si alta de scuter cu un filet mai scurt,habar nu ai avut ca ai marit camera de ardere si ai scazut compresia,si intrebi de ce nu merge bine moto.

Inainte de a te supara foarte repede(tipic romanesc) la un sfat,poate judecai putin vorbele celor care iti raspund la intrebare si ai fi inteles ca poate unii iti vor binele.

Link to post
Share on other sites

eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281

 

eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281

Link to post
Share on other sites

Ai dreptate am inteles gresit si imi cer scuze!

Dar sa revin la intrebarea ta.. Nu cred ca bujiile noi sunt vinovate de pierderea de RPM.

 

Verifica daca la montarea filtrului de aer, daca l-ai desfacut, nu ai gresit pozitia furtunelor de AIR VENT.

Link to post
Share on other sites

Nu`i nimic, inteleg reactia.

La filtrul de aer nu am umblat pentru ca stiam sigur ca vechiul proprietar l-a schimbat recent. Daca ar fi fost puse gresit acele furtune probabil s-ar fi simtit o pierdere de putere, sau cel putin ar fi avut simptomele unui amestec bogat.

 

Initial m-am gandit la guma spate, care desi are o aderenta foarte buna s-a uzat destul de mult pe linie... Dar nu senzorul de viteza (daca asa se numeste) este la cutie... deci nu ar trebui sa aibe vre-o legatura



Am cautat pe youtube modelul meu de R6 si am observat ca variaza limitarea de turatie de la unul la altul. Unul dintre ele se limita chiar la 15 000.

Link to post
Share on other sites

Nu`i nimic, inteleg reactia.

La filtrul de aer nu am umblat pentru ca stiam sigur ca vechiul proprietar l-a schimbat recent. Daca ar fi fost puse gresit acele furtune probabil s-ar fi simtit o pierdere de putere, sau cel putin ar fi avut simptomele unui amestec bogat.

 

Initial m-am gandit la guma spate, care desi are o aderenta foarte buna s-a uzat destul de mult pe linie... Dar nu senzorul de viteza (daca asa se numeste) este la cutie... deci nu ar trebui sa aibe vre-o legatura

Air vent se ocupa cu presiunea necesara pentru ridicarea sertarelor.Este destul de frecventa greseala pozitionari acelor furtune mai ales pe partea dreapta.

Link to post
Share on other sites

eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281

 

eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281

 

 

 

Salut, nu vreau sa ma bag in ceea ce faci dar ca idee, R6 nu cred ca prinde real 280 km/h insa posibil sa ma insel. Un motor pe stander arata altceva fata de un motor pe o pista/asfalt/drum. Pe stander nu intampini rezistenta aerului, rezistenta la inaintare data de catre calea de rulaj etc. Iar un motor turat aproape in gol la 15.000 RPM, fie el si pe stander (intampina foarte putina rezistenta cu roata suspendata)...sa nu mai vorbim ca motorul nu este racit de catre curentii de aer. De asta cand un motor este pus pe Dyno este un mare ventilator in fata motorului, pentru a simula si curentii de aer ce racesc motorul. Sper sa nu te superi pe mine, se poate sa gresesc. Sanatate!

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites

Salut, nu vreau sa ma bag in ceea ce faci dar ca idee, R6 nu cred ca prinde real 280 km/h insa posibil sa ma insel. Un motor pe stander arata altceva fata de un motor pe o pista/asfalt/drum. Pe stander nu intampini rezistenta aerului, rezistenta la inaintare data de catre calea de rulaj etc. Iar un motor turat aproape in gol la 15.000 RPM, fie el si pe stander (intampina foarte putina rezistenta cu roata suspendata)...sa nu mai vorbim ca motorul nu este racit de catre curentii de aer. De asta cand un motor este pus pe Dyno este un mare ventilator in fata motorului, pentru a simula si curentii de aer ce racesc motorul. Sper sa nu te superi pe mine, se poate sa gresesc. Sanatate!

Nu ma supar si apreciez initiativa ta.

Nu cred si nici nu am spus ca viteza bordului este sau a fost vreodata reala.

Eu am incercat sa subliniez faptul ca nu mai trece de 281 nici pe asfalt nici macar pe stander.

Testul pe stander a durat maxim 5 secunde, deci problema racirii sare din ecuatie

 

Air vent se ocupa cu presiunea necesara pentru ridicarea sertarelor.Este destul de frecventa greseala pozitionari acelor furtune mai ales pe partea dreapta.

Multumesc, dar sunt foarte sigur ca nu am umblat acolo niciodata

Link to post
Share on other sites

Cand ai schimbat bujiile ,trebuie sa dai filtru de aer jos nu ai cum sa ajungi la bujii daca nu il desfaci .Are un furtun pe stanga.unu pe mijloc si 2 pe partea dreapta.Vezi sa nu fii inversat cele 2 furtune de pe partea dreapta.Si daca ai filtru sport spalal in apa caldutza [Mai multe ture de apa]pana iasa toata mizeria din el si suflal cu ulei.Se cunoaste foarte mult daca filtru este curat sau inbacsit

Link to post
Share on other sites

Dar problema cea mai mare nu este ca motocicleta nu mai prinde 299... Marea tragedie este faptul ca inca nu mi-a reamintit domnul @cmd ca motocicleta mea are cadrul stramb, ca sunt un pericol public mai ceva ca Denis... asta ma ingrijoreaza (glumeam, no offence)


Cand ai schimbat bujiile ,trebuie sa dai filtru de aer jos nu ai cum sa ajungi la bujii daca nu il desfaci .Are un furtun pe stanga.unu pe mijloc si 2 pe partea dreapta.Vezi sa nu fii inversat cele 2 furtune de pe partea dreapta.Si daca ai filtru sport spalal in apa caldutza [Mai multe ture de apa]pana iasa toata mizeria din el si suflal cu ulei.Se cunoaste foarte mult daca filtru este curat sau inbacsit

Aici te contrazic, am dat jos carenele laterale si am scos suruburile ce tin radiatorul pentru a-l putea muta. E mult mai simplu dupa parerea mea

Edited by rylalex
Link to post
Share on other sites
  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...